SPOILER: Jungle!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals je ziet zijn er 3 banen (Lanes) met daarin wat blauwe/paarse stippen(Turrets).
Elke lane heeft 3 Allied Turrents en 3 Enemy Turrents.
Elke Lane heeft dezelfde volgorde waarin de turrets moeten worden vernietigt, van buiten naar binnen ( dus van uit het midden naar de basis toe ).
Elke Lane heeft een Inhibitor die de Turrets van de Nexus beschermen tegen schade, deze Turrets beschermen weer de Nexus tegen schade.
De volgorde is dus; Turret 1, Turret 2, Turret 3, Inhibitor, Nexus Turret A, Nexus Turret B, en uiteindelijk de Nexus zelf.
De 2 turrets bij de Nexus en de Nexus zelf kunnen alleen aangevallen worden wanneer 1 van de 3 inhibitors vernietigd is.
Ok leuk, en die Champions, zitten er ook tieten bij?
Ja zeker! Heel veel tieten, want Riot ( de makers ) die houden van dikke tieten!
Er zijn dus veel Champions en ongeveer elke 2-3weken komt er een nieuwe bij.
Er zijn er op het moment (01-12-2011) 88 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus.
Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;
Wil je het zelf proberen?
League of Legends EU
Vids
uitleg over turrets
Cinematic trailer
Dominion trailer (nieuwe gamemode)
Meer uitleg over minions/creatures
Community site links
CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.
Solomid Community site met handige info, tournaments etc
Chaox Marathon Overzicht van alle vids van de Chaox marathon
Lolstatistics Site waarop je scores van spelers en statistieken van Champions kunt vinden
Groepschat:
Voor FOK!kers is er een ingame chatkanaal FOK aangemaakt. In dit kanaal zijn je medefokkers te vinden en kun je makkelijk een premade of duo-queue afspreken zonder dat je iedereen via de friendslist individueel hoeft aan te spreken om dit te organiseren. Rechtsboven via het opties-icoontje in het chatvenster kun je autojoin aanzetten zodat het kanaal standaard opent bij het opstarten van het spel.
Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!
Ingame name van FOK!kers
FOK!ker: Albert86
Naam ingame EU: Metalfreak86
Naam Ingame US: -
FOK!ker: backgammon
Naam ingame EU: Subligar
Naam ingame US: -
FOK!ker: Thormodo
Naam ingame EU: Thormodo
FOK!ker: nyny83
Naam ingame EU: PublicPervert
Naam ingame US: WeakAndPowerless
FOK!ker: Salamando
Naam ingame EU: Salamand0
FOK!ker: Fruitsalade
Naam ingame EU: Jaiba
FOK!ker: Necrodeath
Naam ingame EU: Nerkhan (30)
Naam ingame EU: Necrodeath1 (lvl 11)
FOK!ker: MrManuel
Naam ingame EU: Melfino
Naam Ingame US: Melfino
FOK!ker: Zeroku
Naam ingame EU: HEER Jeffrey ()
FOK!ker: Adames
Naam ingame EU:
Naam ingame US: Klara de Koe
FOK!ker: daankes
Naam ingame EU: Vraatje
Naam Ingame US: Vraatjuh
FOK!ker: Skweezer
Naam ingame EU: skz (30)
Naam ingame EU: skwzaR (13)
Naam Ingame US: skwzR (30)
FoK!ker: Waywardone
Naam ingame EU: Voarex
Naam ingame US:
FOK!ker: jespertje
Naam ingame EU: jespertje
Naam Ingame US: (US Nickname)
FOK!ker: Keselo
Naam ingame EU: Lujan
Naam Ingame US Lujan
FOK!ker: Nystiq
Naam ingame EU: Nystiq
FOK!ker: Xa1pt
Naam Ingame EU: Xaipt
FOK!ker znarch
Naam Ingame EU: karaqz
FOK!ker: Beardslasher
Naam ingame EU: Solyl (level 25 atm)
Naam Ingame US: Solyl (level 8)
FOK!ker: Tjado
Naam ingame EU: Tjado (level 13)
FOK!ker: flipp.
Naam ingame EU: Destregan (lvl 30)
FOK!ker: X_FoutBijRegistratie
Naam ingame EU: Nraz
Naam Ingame US: -"
FOK!ker: Dekkered
Naam ingame EU: levines
FOK!ker: TwenteFC
Naam ingame EU: DirkZz
FOK!ker: ezelbayraktar
Naam ingame EU: Wh1tefall
FOK!ker: Maisnon
Naam ingame EU: De Gulle Teef
Naam Ingame US:
FOK!ker: replay11nl
Naam ingame EU: iReplay
Naam Ingame US:
FOK!ker: Oplosthee
Naam ingame EU: Oploskoffie
Naam Ingame US:
FOK!ker: Cocotrimonium
Naam ingame EU: Nymphalidea
FOK!ker: tankless
Naam ingame EU: tanklessgunit(lvl 30)
Naam Ingame US: heb ik niet.
FOK!ker: J95
Naam ingame EU: Jordykruse1
FOK!ker: Chocolatebear
Naam ingame EU: Isidoor
FOK!ker: tdrone
Naam ingame EU: tdrone
FOK!ker: Xetran
Naam ingame EU: XoxoXetran
Naam Ingame US: n/a
Wil je in de OP stuur me dan een PM in dit formaat;
FOK!ker: (je fok naam)
Naam ingame EU: (EU Nickname)
Naam Ingame US: (US Nickname)
Ga es met nasus, nog meer op turretsquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:31 schreef Salamando het volgende:
De burst van AP Twisted Fate.
Knal met 1 attack 1/3e van een turret weg![]()
.
En wat voor runes denk je te gebruiken?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:54 schreef Fipotje het volgende:
Ik ga ook weer spelen na 1.5 maand niet gespeeld te hebben
Ga me nu volledig op support storten dus als iemand duo wil doen (normals tot ik me runepages helemaal klaar heb)!
Spùnk is de naam.
Zo even uit me hoofd, gold, armor, magic res en ik denk mana regen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:57 schreef Lamabal het volgende:
[..]
En wat voor runes denk je te gebruiken?
Ik stond op het punt om graves te kopen. Maar nu hij F2p is maar is even testen :>quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:36 schreef Cornelis83 het volgende:
Veel dure champions die gratis zijn deze week: Brand, Maokai, Xerath, Graves, Nocturne en Caitlyn.
Thanks is wel handig, al heb ik al veel support gespeeld ook, maar nu ga ik me gewoon helemaal focussen op support, vooral taric vind ik heerlijkquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:25 schreef Lamabal het volgende:
http://www.solomid.net/guides.php?g=11253
Op zich heb ik wel interesse, alleen ik heb een hele lage ELOquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:33 schreef Wesleyk91 het volgende:
Hallo,
Een paar vrienden en ik hebben besloten om een ranked team te maken.
Hiervoor zoeken wij een aantal mensen die interesse hebben in een premade team.
Wijzelf zijn rond de 1500 elo en zoeken uiteraard spelers met gelijke ervaring, het gaat hierbij om een 3on3 en 5on5 team.
Indien je interesse hebt kan je mij ingame toevoegen (IGN: Cyniah).
Tijden wanneer we spelen bespreken we wel onderling.
gr gr
Wesley
Mooie guide.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:25 schreef Lamabal het volgende:
http://www.solomid.net/guides.php?g=11253
En als het helpt, nyny83 is gewoon een goede speler, zeker 1500+quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:30 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Op zich heb ik wel interesse, alleen ik heb een hele lage ELOKan wel een keertje (unranked) meespelen als jullie een keertje iemand tekort komen, mijn ingame naam staat in de openingspost. Ik speel meestal jungle of solo top.
Ik zal je adden, het is niet zo dat wij geweldig goed zijn haha.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:30 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Op zich heb ik wel interesse, alleen ik heb een hele lage ELOKan wel een keertje (unranked) meespelen als jullie een keertje iemand tekort komen, mijn ingame naam staat in de openingspost. Ik speel meestal jungle of solo top.
haha grapjasquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:38 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
En als het helpt, nyny83 is gewoon een goede speler, zeker 1500+
Ik heb ook wel interesse als support (indien nodig), nog geen ranked gespeeld maar wel ervaring.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:33 schreef Wesleyk91 het volgende:
Hallo,
Wijzelf zijn rond de 1500 elo en zoeken uiteraard spelers met gelijke ervaring, het gaat hierbij om een 3on3 en 5on5 team.
gr gr
Wesley
Dat wel inderdaad, beetje jammer. 0/41/3 stond hij laatst. Heb ik nog hard tegenaan zitten carryen natuurlijk, maar het was toch nog even de vraag of we nog zouden winnen.quote:
Hmm valt me mee, dan speelde ik zeker met mijn beste champion.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
0/41/3 stond hij laatst..
Add me ingame: Cyniahquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:47 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Ik heb ook wel interesse als support (indien nodig), nog geen ranked gespeeld maar wel ervaring.
Ik heb ook wel interesse, heb inmiddels 2 jaar ervaring. En totaal zo'n 500 games over dominion, clasic enz.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:33 schreef Wesleyk91 het volgende:
Hallo,
gr gr
Wesley
Meestal doe jij dat toch met je pro ks'ende Gangplank?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:15 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Aaaaah juistWie moet dan de boel carryen als jij het niet gaat doen
Denk niet dat ik er ben vanavond, not sure. Anders zie ik je wel weerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:16 schreef jespertje het volgende:
Zijn er nog mensen die vanavond weer zin hebben in een potje 5 vs 5 oid???
Zegt alleen meer over de tijd die er in gestoken is.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik ken iemand met 1400+ wins, die niet veel beter speelt dat ik met mijn 350 wins. Wins en gespeelde games zeggen inderdaad vrij weinig over de kwaliteiten van de speler.
Niet altijd hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:04 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Meestal doe jij dat toch met je pro ks'ende Gangplank?
Jaquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:12 schreef znarch het volgende:
Was TF een tijdje geleden niet gebuffed btw?
Vraag me dan toch heftig af welke factoren de matchmaking wel meeneemt in classic blindpick want de teams waarin ik terecht komquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:06 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
omdat dat redelijk weinig met elkaar te maken heeft?
iemand met 500 games kan 400 games verloren hebben, en slechter zijn dan iemand met 200 games en ook 150 wins
Gewoon hidden ELO. De teams waarin jij terecht komt zijn dus enigszins 'terecht'quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:27 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Vraag me dan toch heftig af welke factoren de matchmaking wel meeneemt in classic blindpick want de teams waarin ik terecht kom
En daar mag imo nog wel een klein bufje overheen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:12 schreef znarch het volgende:
Was TF een tijdje geleden niet gebuffed btw?
ELO?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:27 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Vraag me dan toch heftig af welke factoren de matchmaking wel meeneemt in classic blindpick want de teams waarin ik terecht kom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |