SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
![]()
Anno2012, als je zonder die shakes van je stokje gaat of je suf voelt, dan zou je wat meer kunnen gaan eten. Ik ken je schema niet natuurlijk, maar ik neem aan dat je weet dat shakes een aanvulling op je eetpatroon zijn. Zelf vind ik shakes een waardevolle aanvulling, maar ik kan ook prima presteren zonder dat spul.
Met andere woorden, het is niet echt de bedoeling dat shakes de steen is waarmee alles staat of valt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Panzermaus op 02-01-2012 22:43:38 ]![]()
quote:![]()
![]()
quote:
This isn't even my final form.![]()
Jaartje geleden is er verbouwd en staat er bovenstaande + meer @ USC Nijmegen. 92 euro/jaar voor studenten. Redelijk deskundige hulp van personeel en de meesten die er rondlopen (gewichtengedeelte althans) weten wel waar ze mee bezig zijn.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:25 schreef Panzermaus het volgende:
Kom ik daar boven, en wat ziet mijn oog? Allereerst groot en ruim, airco, overal plate-loaded machines, overal gewichtenrekjes (6) met bumperplates van 0.25 kg tot 20 kg, plate-loaded leg press, staande leg press, 2 seated military press stations, 2 flat bench press stations, 2 incline bench stations, een klein squatrack, cable crossover, rubberen matten + spiegels, 4 losse bankjes, dumbbells tot 36 kg netjes gesorteerd + rubber coating, smith machine, losse barbells (10 kg), een rack met pullup bar, dipsteunen/opleggers, verstelbare spotters en een Olympische stang van 20 kg.Allemaal spiksplinternieuw.
--
Zijn er hier mensen die meer van dit soort gyms kennen? Blijkbaar kan het uit qua kosten, voel me nu vies genaaid.
Dikke prima.-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.![]()
In Groningen heb je de ACLO voor studenten. Op de prijs na zitten er geen voordelen aan. Knettersdruk altijd, vol met beachboys die alles bezet houden of met dikke corpsballen die besloten hebben de onderkin kwijt te raken.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:57 schreef VASND het volgende:
[..]
Jaartje geleden is er verbouwd en staat er bovenstaande + meer @ USC Nijmegen. 92 euro/jaar voor studenten. Redelijk deskundige hulp van personeel en de meesten die er rondlopen (gewichtengedeelte althans) weten wel waar ze mee bezig zijn.
Dikke prima.
This isn't even my final form.![]()
Beste armoefening (triceps+biceps): fietsen met een paraplu in je hand.Failure is success if we learn from it.![]()
Hm, jammer aan ecto zijn is dat je amper vet op je armen krijgt. Mijn armen zijn keihard en wanneer ik ze flex vind ik ze ook erg goed, maar relaxed mis ik dat vet wel, geeft je juist die vollere + getrainde look. Gelukkig maakt de definitie veel goed, je kan in ieder geval zien dat wat er zit, spiermassa is. Vet gaat bij mij hoofdzakelijk op mijn buik/chest/ass zitten. Heb ook nog steeds van die dunne polsjes, valt niets aan te doen.
Vind het wel een stuk estetischer dan die blokkerige massa monsters, Frank Zane.
(no homo)
1.75m, 81 kg. Als dit geen aesthetics is dan weet ik het ook niet meer.
[ Bericht 29% gewijzigd door Panzermaus op 03-01-2012 08:17:28 ]![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 08:50 schreef ZetaOS het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)eft_geen_zin___.html
Zucht...Na een jaar bleek hun lichamen te reageren alsof ze uitgehongerd waren.quote:De proefpersonen kregen gedurende tien weken een dieet van slechts 550 calorieën per dag en intensieve begeleiding. Het gemiddelde gewichtsverlies bleek 15 kilo.
Goh.Tevens 'calorieën' waar (hopelijk) kcals bedoeld worden.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 08:01 schreef Panzermaus het volgende:
Hm, jammer aan ecto zijn is dat je amper vet op je armen krijgt. Mijn armen zijn keihard en wanneer ik ze flex vind ik ze ook erg goed, maar relaxed mis ik dat vet wel, geeft je juist die vollere + getrainde look. Gelukkig maakt de definitie veel goed, je kan in ieder geval zien dat wat er zit, spiermassa is. Vet gaat bij mij hoofdzakelijk op mijn buik/chest/ass zitten. Heb ook nog steeds van die dunne polsjes, valt niets aan te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind hier toch wel aardig wat vet op zitten
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 08:54 schreef Zith het volgende:
[..]Try squeezing it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind hier toch wel aardig wat vet op zittenAls ik flex komt het vet wat ik dan heb wel naar boven, maar ontspannen zijn mijn armen gewoon hard.
Terwijl je bij uitgaan enzo genoeg gasten ziet die dan grotere armen hebben door al het vet.
Ik moet nog maar zien dat ik die hongerwinter van 2012 overleef.
Hoorde ook zo'n mooi verhaal, er is zo'n kerel hier die bij uitgaan altijd helemaal patserig gaat zitten. (100 kg) Dus dat hij echt grote armen heeft, alleen hij traint niet of wat dan ook. Is allemaal vet.Maar iedereen neemt maar aan dat hij heel sterk is enzo.
![]()
![]()
Fucking retardsquote:Op dinsdag 3 januari 2012 08:50 schreef ZetaOS het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)eft_geen_zin___.html
Zucht....
"Oeh, ik ben 12 kilo afgevallen, nu mag ik weer hele zakken chips wegvreten totdat ik weer 20 kilo ben aangekomen"
Hoe overtuig ik mijn vriendin trouwens dat ze niet naar die sportschoolapen moet luisteren met hun 3x20 tricep extension en 3x20x20kg legpress onzin?
"Zij werken daar, dus dan zullen ze er wel verstand van hebben toch?"Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Gister ook discussie met m'n vriendin..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Hoe overtuig ik mijn vriendin trouwens dat ze niet naar die sportschoolapen moet luisteren met hun 3x20 tricep extension en 3x20x20kg legpress onzin?
Ze is zwanger dus mag niet lijnen/afvallen/dieten
maar na de zwangerschap wil ze volop gaan sporten..maar niet met zo'n raar dieet als ik doe
Zo raar doe ik het niet..maar ben bewust minder koolhydraat aan het eten en meer eiwit..was volgens haar niet nodig, gewoon minder kcal...zit wel iets in..maar een verhouding van
KH - Eiwit - Vet -> 60 - 20 - 20 lijkt me niet goed
Weet iemand een goede site voor "ongelovigen", ik wil haar graag overtuigen![]()
60 (met complexe koolhydraten) -20-20 is prima voor fitnessers, waarom niet?Confidence through competence![]()
Ik praat dagelijks op mijn vriendin in, die weet nu eigenlijk alles wat ik weet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Fucking retards.
"Oeh, ik ben 12 kilo afgevallen, nu mag ik weer hele zakken chips wegvreten totdat ik weer 20 kilo ben aangekomen"
"Zij werken daar, dus dan zullen ze er wel verstand van hebben toch?"Kan het je aanraden. Ze heeft nu ook een erg geavanceerde broscience-detector. Of ga gewoon een keer met haar mee. Ik wist wel waar ik moest kijken toen ze op die glutes machine was gekropen. Gewoon leren door te doen.
Er stond ook zo'n ander fijn ding, een soort van staande legpress, je staat met je rug tegen een stoel aan, hangt er platen aan, en maakt een soort van legpress beweging. Voelt erg fijn en je kunt lekker zwaar gaan.![]()
![]()
Die 20kg is erg licht, maar wat is er mis met 3x20
Als ik m'n wekelijkse 4x20x140kg op de legpress niet doe dan houdt m'n knie zich bij squat of deadlift ook minder. En de stabiliteit in m'n knie wordt dan ook minder.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.![]()
x20 is prima voor stabilizers zoals je zegt, en het maakt bijv je kniebanden sterk, maar je maakt er geen grotere spieren mee aan (dan als je minder reps zwaarder gewicht zou doen).
Bij 'so you think you can squat' van EliteFTS laten ze de beginners ook extra lange reps maken op hamstrong/lowerback/abs doen.
[ Bericht 2% gewijzigd door Zith op 03-01-2012 11:15:27 ]I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Setjes van 3x20 die je nog met je pink kan wegduwen gaan je echt niet helpen om een strakker lijf te krijgen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:03 schreef V1z0R het volgende:
Die 20kg is erg licht, maar wat is er mis met 3x20
Als ik m'n wekelijkse 4x20x140kg op de legpress niet doe dan houdt m'n knie zich bij squat of deadlift ook minder. En de stabiliteit in m'n knie wordt dan ook minder.Behulpzaam als een waterkraan.
Met 20 valt nog wel mee toch? En per type oefening maakt het aantal reps toch ook nog uit?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:07 schreef seto het volgende:
Met 20 reps per set ga je voor endurance en niet voor spiergroei.
Wat ik zelf doe:
Heavy compounds 8-6-4-4
Medium compounds 12-10-8-8
Isolations 16-14-12-10
Of zit ik dan wel op de verkeerde weg?
*Zal de OP maar weer eens grondig doornemen*
[ Bericht 2% gewijzigd door V1z0R op 03-01-2012 11:28:46 ]Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.![]()
Met heavy en medium zit je gewoon goed (naast de discussie wat beter/fijner is in kleiner wordende sets), maar met je isolatie ben je echt niet beter bezig met 16/14 reps dan met 12. Beter pak je 12 reps met zwaarder gewicht (en wmb. blijf je rond de 8-10 reps).I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:06 schreef Panzermaus het volgende:
Ik wist wel waar ik moest kijken toen ze op die glutes machine was gekropen.
Hack Squat-beweging. Wij hebben de Hammer Strength MTS V-Squat staan:quote:Er stond ook zo'n ander fijn ding, een soort van staande legpress, je staat met je rug tegen een stoel aan, hangt er platen aan, en maakt een soort van legpress beweging. Voelt erg fijn en je kunt lekker zwaar gaan.
Zit me al een tijdje af te vragen of ik die niet moet doen ipv Leg Press omdat ik hiermee dieper kan (atg) maar heb nog geen tijd gehad om alles goed uit te zoeken.
[ Bericht 0% gewijzigd door Stereotomy op 03-01-2012 11:54:51 ]Confidence through competence![]()
Vind het persoonlijk fijn om geregeld te supersetten, en dat lukt me sowieso niet met gelijk aantal reps wanneer ik het gewicht gelijk hou.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:33 schreef Zith het volgende:
Met heavy en medium zit je gewoon goed (naast de discussie wat beter/fijner is in kleiner wordende sets), maar met je isolatie ben je echt niet beter bezig met 16/14 reps dan met 12. Beter pak je 12 reps met zwaarder gewicht (en wmb. blijf je rond de 8-10 reps).
Maar zal eens kijken naar het verlagen van reps bij de isolations. Thx
Filmpje over squatten is ook wel handig, toch nog paar puntjes behandeld die ik zelf dus ook fout doe.
[ Bericht 6% gewijzigd door V1z0R op 03-01-2012 12:07:50 ]Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.![]()
Tantoe hard op der muil rammuhquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Fucking retards.
"Zij werken daar, dus dan zullen ze er wel verstand van hebben toch?"![]()
Je vriendin niet kunnen overtuigen, vertrouwt ze je niet ofzo?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Fucking retards.
"Zij werken daar, dus dan zullen ze er wel verstand van hebben toch?"Ik vertel mijn vriendin alles wat ik weet en dat gelooft ze.
Mijn vriendin leg presst 120 kg.This isn't even my final form.![]()
mijn vriendin 850kg, ik ben fucking stoer en m'n armpjes zijn zo hard als staal
/opschepperij en vriendinverhaaltjes![]()
Je moet tegen je wijf zeggen dat kontneuken goed voor de lijn is.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je vriendin niet kunnen overtuigen, vertrouwt ze je niet ofzo?Ik vertel mijn vriendin alles wat ik weet en dat gelooft ze.
Mijn vriendin leg presst 120 kg.![]()
Die kwam ik ook al tegen, maar dat is hem niet volgens mij. Je gaat echt op een rechte lijn omhoog en omlaag. (45 graden ROM) Gewoon legpressen terwijl je staat eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[..]
Hack Squat-beweging. Wij hebben de Hammer Strength MTS V-Squat staan:
[ afbeelding ]
Zit me al een tijdje af te vragen of ik die niet moet doen ipv Leg Press omdat ik hiermee dieper kan (atg) maar heb nog geen tijd gehad om alles goed uit te zoeken.
Meisjes moeten trouwens legpressen met hun voeten zo hoog mogelijk op dat blok, dan is het voornamelijk glutes werk.Lager legt nadruk op quads.
![]()
Kontneukenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:02 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Je moet tegen je wijf zeggen dat kontneuken goed voor de lijn is.benne gij gay ofso?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Stond in het pashokje. Denk, ik geef m'n buik eens eens een tik. Dril, dril, dril.
Lekker hoor, 15-20% BF
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Vieze dikke, ga sporten jij.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:09 schreef star_gazer het volgende:
Stond in het pashokje. Denk, ik geef m'n buik eens eens een tik. Dril, dril, dril.
Lekker hoor, 15-20% BF![]()
Iemand ervaring met deze meetmethode:
http://m.wikihow.com/Measure-Body-Fat-Using-the-US-Navy-Method
Hij schijnt vrij nauwkeurig te zijn en op een hoop mensen "geijkt"BEASTMODE![]()
Mijn favoriete thuis-methode. In absolute getallen moet je het nog met een hoop onnauwkeurigheid doen, maar om je eigen progressie te meten is het geweldig.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:29 schreef Awesome_ het volgende:
Hij schijnt vrij nauwkeurig te zijn en op een hoop mensen "geijkt"
Download de PDF (US Army bla bla report) hier:
http://www.bodybuilding.com/fun/kurilla5.pdf
van:
http://www.bodybuilding.com/fun/kurilla5.htmConfidence through competence![]()
Met de feestdagen lekker gebulkt zegmaarquote:
Vlieg op 5 januari weer terug naar huis. Dan 2 dagen coma vanwege jetlag en woensdag weer aan de bak."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
als ik alles invul en druk op; Query verzendenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:29 schreef Awesome_ het volgende:
Hij schijnt vrij nauwkeurig te zijn en op een hoop mensen "geijkt"
krijg ik dit;
File Not Found
The object you requested, /prothd1, does not exist.![]()
Krijg ik ook, volgens mij is deze gebaseerd op dezelfde formule middel en nek.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:18 schreef ukga het volgende:
[..]
als ik alles invul en druk op; Query verzenden
krijg ik dit;
File Not Found
The object you requested, /prothd1, does not exist.
http://www.machinehead-so(...)_fat_percentage.html![]()
U MIRINquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:02 schreef Levolution het volgende:
[..]
In Groningen heb je de ACLO voor studenten. Op de prijs na zitten er geen voordelen aan. Knettersdruk altijd, vol met beachboys die alles bezet houden of met dikke corpsballen die besloten hebben de onderkin kwijt te raken.
Ik zit ook bij acloOp woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
Blijven leuke dingen die lats, ik krijg er snel spierpijn en dan worden ze ook 'hard', voelt wel grappig.
Trouwens acloboys: wat zijn de beste tijden daar?![]()
![]()
vrijdag hele dag wel rustig en voor de rest ochtend en middag. na 5 uur wordt het wel mad druk. net met noxipro fullbody in hometown gedaan. bij de kleinere spiergroepen valt het nog wel mee maar met deadliften en squatten pak je zoveel meer.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:39 schreef Panzermaus het volgende:
Blijven leuke dingen die lats, ik krijg er snel spierpijn en dan worden ze ook 'hard', voelt wel grappig.
Trouwens acloboys: wat zijn de beste tijden daar?Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
Wat zijn eigenlijk de voordelen van supersets?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:45 schreef SunTzu het volgende:
[dagboek]Straks voor het eerst aan mijn nieuwe superset schema beginnen.[/dagboek]![]()
Ik hoef eigenlijk niet meer te trainen. Squat al 100kg en m'n benen zijn zo groot dat ik geen broek meer pas. Niet mooi meer, zo veel spieren heb ik al gekweekt.![]()
Aight, thanks! Hoeveel NoxiPro neem jij? Ik pak 1 scoop maar heb het idee dat ik iets meer moet nemen, 1.5 ofzo. Want ik voel het wel, maar het is een stuk minder heftig dan wat Yuri_Boyka hier eerder beschreef en wat ik meer lees.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
vrijdag hele dag wel rustig en voor de rest ochtend en middag. na 5 uur wordt het wel mad druk. net met noxipro fullbody in hometown gedaan. bij de kleinere spiergroepen valt het nog wel mee maar met deadliften en squatten pak je zoveel meer.Doe maar hardquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:52 schreef 16meter het volgende:
Ik hoef eigenlijk niet meer te trainen. Squat al 100kg en m'n benen zijn zo groot dat ik geen broek meer pas. Niet mooi meer, zo veel spieren heb ik al gekweekt., maar ik heb het idee dat de meeste mensen hier gewoon voor aesthetics trainen. En dan heeft het weinig zin om je squat maar te blijven verhogen, als je nu puur voor kracht of een sport traint is het wat anders. Voor aesthetics: waarom zou je trainen tot je bovenbenen + glutes hebt die groter zijn dan je zelf mooi vindt?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:04 schreef Snakey het volgende:
Er op ingaan of aan meedoen helpt in ieder geval niet.![]()
![]()
Vandaag voor de 2e keer gesquat, ik zat op den duur op 60kg (stang = 20 en 2x 10 gewicht erbij) Ik voerde de oefening naar mijn idee goed uit, de instructeur zei dat ook. Is dit te zwaar of prima mogelijk als startgewicht?Niet echt politiek correct deze post, het is echter wel de waarheid.
R.I.P. Pim Fortuyn![]()
Ik ben al verrast dat agentperry niet meer met 'de postbode/kassameid/buurvrouw vroeg ik of aan de AAS zat' posts komt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:55 schreef 16meter het volgende:
Zou goed zijn voor het topic als anderen dat ook doen.Met de instructeur gesproken en omdat er een storm klachten was komen er iig weer 2 terug.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:53 schreef Zith het volgende:
Bij mij hebben ze over het nieuwjaar de BP rekjes gewisselt met 4x smith machineKan nu niet meer normale BPs doen. Het squatrek hebben ze wel laten staan.
* Zith Heeft zelf 6 emails gestuurd![]()
60 Kg is prima, ik begon zelf met 40 Kg, en ik geloof jij ook? "stang = 20 en 2x 10 gewicht erbij" = 40 Kg.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:24 schreef Blitzkrieger het volgende:
Vandaag voor de 2e keer gesquat, ik zat op den duur op 60kg (stang = 20 en 2x 10 gewicht erbij) Ik voerde de oefening naar mijn idee goed uit, de instructeur zei dat ook. Is dit te zwaar of prima mogelijk als startgewicht?
Anyway, je zult zien dat het erg hard stijgt in gewicht.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Ik weeg zelf 71 kg bij 1,86 lengte. Bedankt iniedergeval. En mijn kuiten train ik d.m.v. op een verhoging te gaan staan (10 cm) en dan 8 keer op je tenen gaan staan (snel omhoog, langzaam naar beneden) met 70kg op mijn schouders. Toch voel ik mijn kuiten totaal niet moe worden, wel kan ik moeilijk het evenwicht bewaren (maar dat komt hopelijk nog). Iemand een betere manier? Of gewoon meer gewicht laden?Niet echt politiek correct deze post, het is echter wel de waarheid.
R.I.P. Pim Fortuyn![]()
Met 71 Kilo is 60kg squat 'goed', dan zit je binnen een maand op je lichaamsgewichtquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:52 schreef Blitzkrieger het volgende:
Ik weeg zelf 71 kg bij 1,86 lengte. Bedankt iniedergeval. En mijn kuiten train ik d.m.v. op een verhoging te gaan staan (10 cm) en dan 8 keer op je tenen gaan staan (snel omhoog, langzaam naar beneden) met 70kg op mijn schouders. Toch voel ik mijn kuiten totaal niet moe worden, wel kan ik moeilijk het evenwicht bewaren (maar dat komt hopelijk nog). Iemand een betere manier? Of gewoon meer gewicht laden?maar was het nou 60 Kg of 20 + 2x10?
Je kan ook op de Leg Press de top van je voeten op het randje zetten dan dan zo stabiel met meer gewicht je kuiten trainen.
http://videos.bodybuildin(...)he-leg-press-machineI am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Prima. Voor kuiten ga ik in de smith machine staan (die stang op die rails), zo'n stepblok (voor aerobics) eronder, flink veel gewicht, tenen op de rand, en dan knallen tot het brandt en ik echt niet meer kan. Dan snel die stang laten vergrendelen en dan halfhangend aan dat ding uitrusten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:52 schreef Blitzkrieger het volgende:
Ik weeg zelf 71 kg bij 1,86 lengte. Bedankt iniedergeval. En mijn kuiten train ik d.m.v. op een verhoging te gaan staan (10 cm) en dan 8 keer op je tenen gaan staan (snel omhoog, langzaam naar beneden) met 70kg op mijn schouders. Toch voel ik mijn kuiten totaal niet moe worden, wel kan ik moeilijk het evenwicht bewaren (maar dat komt hopelijk nog). Iemand een betere manier? Of gewoon meer gewicht laden?
Dit kun je dus ook met een barbell doen, maar dan moet je het nog stabiliseren en kun je dus minder gewicht pakken. Voor kuiten hoeft dat stabilisatie voor mij niet. Gewoon lekker veel gewicht en ze er goed van langs geven met een grote ROM.Kan ook, zelf geef ik toch de voorkeur aan de smith machine met een stepping blok eronder omdat je dan een grotere ROM kunt maken + wanneer je klem komt te zitten hoef je je kuiten niet te verkrachten maar kun je gewoon meteen vergrendelen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:55 schreef Zith het volgende:
[..]
Met 71 Kilo is 60kg squat 'goed', dan zit je binnen een maand op je lichaamsgewichtmaar was het nou 60 Kg of 20 + 2x10?
Je kan ook op de Leg Press de top van je voeten op het randje zetten dan dan zo stabiel met meer gewicht je kuiten trainen.
http://videos.bodybuildin(...)he-leg-press-machine![]()
![]()
Zijn wel Obeese mannen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:09 schreef Zith het volgende:
x20 is prima voor stabilizers zoals je zegt, en het maakt bijv je kniebanden sterk, maar je maakt er geen grotere spieren mee aan (dan als je minder reps zwaarder gewicht zou doen).
Bij 'so you think you can squat' van EliteFTS laten ze de beginners ook extra lange reps maken op hamstrong/lowerback/abs doen.![]()
Ik zeg gewoon het totaal gewicht, dat lijkt me het handigst of niet? Bij de ene sportschool is een barbell 20 kg bij de andere misschien 10kg...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:55 schreef Zith het volgende:
[..]
Met 71 Kilo is 60kg squat 'goed', dan zit je binnen een maand op je lichaamsgewichtmaar was het nou 60 Kg of 20 + 2x10?
http://videos.bodybuildin(...)he-leg-press-machine
En kan dat evenwicht niet beter worden (dat werd tegen mij gezegd) zodat je over een paar weekjes je kuiten wel flink kan belasten of kan je beter gelijk met een andere methode beginnen (overigens bedankt voor de beide methoden)
Niet echt politiek correct deze post, het is echter wel de waarheid.
R.I.P. Pim Fortuyn![]()
ja... maar ik leesquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:33 schreef Blitzkrieger het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon het totaal gewicht, dat lijkt me het handigst of niet? Bij de ene sportschool is een barbell 20 kg bij de andere misschien 10kg...quote:60 kg20 + 2x10 = 40.quote:stang = 20 en 2x 10 gewicht erbij
Ja klopt ik zat effe niet op te lettenDus 4x10 + 20kg
Niet echt politiek correct deze post, het is echter wel de waarheid.
R.I.P. Pim Fortuyn![]()
Ik ben ook maar weer begonnen na 2,5 week 'vakantie'![]()
welke oefeningen zijn trouwens het beste voor je rug als je een holle rug hebt ? ik wil daar nu wel wat meer aandacht aan besteden omdat mn houding daardoor niet goed is![]()
Heb je dit?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:22 schreef michiel_merk het volgende:
welke oefeningen zijn trouwens het beste voor je rug als je een holle rug hebt ? ik wil daar nu wel wat meer aandacht aan besteden omdat mn houding daardoor niet goed is
http://img203.imageshack.us/img203/9384/atpc.jpg (copy/paste deze link)
ipv
http://img573.imageshack.us/img573/7316/atpfixed.jpg (copy/paste deze link)
Glutes werk inderdaad, deadliften etc + op je postuur letten.
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=130876763
Of verder Googlen op 'anterior pelvic tilt', komt erg veel voor.![]()
![]()
ja dat heb ik dus (afb 1)quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb je dit?
ipv
Of verder Googlen op 'anterior pelvic tilt', komt erg veel voor.
ik zal zo even dat topic doorlezen en de oefeningen toevoegen aan mn schema, tnx![]()
![]()
Deadlift, t- bar rows.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:22 schreef michiel_merk het volgende:
welke oefeningen zijn trouwens het beste voor je rug als je een holle rug hebt ? ik wil daar nu wel wat meer aandacht aan besteden omdat mn houding daardoor niet goed is![]()
1 schepje deze keer. Ik voel het wel jeuken in mijn handen en gezicht maar niet dat ik een dikke RUSH ervaar. Ik heb wel meer kracht en wordt een beetje licht in mijn hoofd. Mss ooit eens 1.5 proberenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Aight, thanks! Hoeveel NoxiPro neem jij? Ik pak 1 scoop maar heb het idee dat ik iets meer moet nemen, 1.5 ofzo. Want ik voel het wel, maar het is een stuk minder heftig dan wat Yuri_Boyka hier eerder beschreef en wat ik meer lees.Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Hoe weet je ongeveer wanneer het 'te ver' is?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb je dit?
ipv
Die zou normaal zijn.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Is dat wat, Noxipro? Ik gebruik momenteel geen supplementen, heb alleen ooit creatine gebruikt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
1 schepje deze keer. Ik voel het wel jeuken in mijn handen en gezicht maar niet dat ik een dikke RUSH ervaar. Ik heb wel meer kracht en wordt een beetje licht in mijn hoofd. Mss ooit eens 1.5 proberenThis isn't even my final form.![]()
Aight, veel succes! Bij mij is het ook heel erg bijgetrokken, had het nogal sterk door mijn ongezonde deskjockey houding.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:46 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
ja dat heb ik dus (afb 1)
ik zal zo even dat topic doorlezen en de oefeningen toevoegen aan mn schema, tnxDus zo'n takje met holle rug en vooruitstekende buik.
Dat heb ik ook dus ook, en daar houdt het bij op. Maar op internet lees ik dat mensen er veel meer van merken, ik denk dat je daarvoor meer moet nemen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
1 schepje deze keer. Ik voel het wel jeuken in mijn handen en gezicht maar niet dat ik een dikke RUSH ervaar. Ik heb wel meer kracht en wordt een beetje licht in mijn hoofd. Mss ooit eens 1.5 proberenGoede vraag. Ik had een keer deze checklist gevonden: http://www.t-nation.com/f(...)thal_no_more_part_ii, even zoeken op die pagina naar 'checklist'.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:59 schreef Zith het volgende:
[..]
Hoe weet je ongeveer wanneer het 'te ver' is?
[ afbeelding ]
Die zou normaal zijn.![]()
Bij orthopedie moet je altijd een bepaalde denkbeeldige lijn aanhouden waarop verschillende lichaamspunten moeten liggen om de wervelkolom en bekken te kunnen beoordelen. Ik weet het zo niet uit mijn hoofd, ik zal er wel eens op terugkomen zodra ik thuiskom.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:02 schreef mtchel112 het volgende:
Kwarkje en kip op, nu lekker knallen!![]()
![]()
Gewoon niet op reageren dan, is niet zo moeilijk boys. Dagboekposts zijn nog altijd waardevoller dan dezelfde gare plaatjes elke keer.![]()
![]()
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:46 schreef Panzermaus het volgende:
Gewoon niet op reageren dan, is niet zo moeilijk boys. Dagboekposts zijn nog altijd waardevoller dan dezelfde gare plaatjes elke keer.Confidence through competence![]()
Heb nu trouwens een geinige app gevonden. Jefit pro. Kun je echt veel mee. Alle denkbare oefeningen staan erin. Eigen schema's, doelen, ROM, alles![]()
Jefit heb ik ook op de iPhone.Maar in de gym heb ik voorkeur voor pen en papier, gek genoeg, want in de rest van m'n leven alles digitaal.
Vind dat smartphones erg afleiden in de gym.
iMuscle vind ik ook een aanrader. Anatomie inclusief geanimeerde oefeningen.
http://itunes.apple.com/n(...)ion/id441743587?mt=8Confidence through competence![]()
Heb ik dus ook, loop veel liever met mn kladblokje rond in de gym. Smartphone leidt inderdaad af of heeft de mogelijkheid tot afleiding, heb zelfs een aparte simpele MP3 speler voor als mn maatje een x niet kan zodat de afleiding miniem is.
Makkelijker aanpassingen te maken ook en om ff snel te schrijven wat je hebt gedaan qua gewicht en repsIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Neem telefoon nooit mee in gym. Is ook níet vereist voor jefit zo te zien. Kan zelf mijn bp en dl stars onthouden en later invoeren![]()
Boys slikken jullie ook multivitamine? Ik wil zo'n doosje halen maar ik weet niet welke.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_![]()
boeit niet. Tis een aanvulling he. Huismerk merk x is primaquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:02 schreef Lakitu het volgende:
Boys slikken jullie ook multivitamine? Ik wil zo'n doosje halen maar ik weet niet welke.![]()
Oh oke ik dacht dat het juist uitmaakte vanwege dosis en blaquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:09 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
boeit niet. Tis een aanvulling he. Huismerk merk x is primaToch niet zo expensive? Volgens mij is dat wel een normale prijs. Maar ik las dus hier dit:quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:12 schreef Panzermaus het volgende:
Ik heb van die expensive 60 stuks voor 8 euro multi's gekocht, met 2x zoveel ijzer en shit.:$ dus ik was eigenlijk juist op zoek naar iets zonder ijzer omdat ik het internet geloofdequote:Always buy a multivitamin WITHOUT iron. The majority of the population is not deficient in iron and so supplementation with it is not necessary and can even be harmful. However, individuals such as vegetarians and menstruating women need to take iron, as it can be lacking in their diet.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_![]()
Ik had ze bij de drogist gekocht en daar kreeg je er ook 70 voor 4 euro, nu heb ik 60 voor 8 euro.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Toch niet zo expensive? Volgens mij is dat wel een normale prijs. Maar ik las dus hier dit:
[..]
:$ dus ik was eigenlijk juist op zoek naar iets zonder ijzer omdat ik het internet geloofde
En really? IJzer.Er staat op dat ze juíst goed zijn voor snel herstel van fysieke inspanningen enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stretch je hip flexors (psoas).quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:22 schreef michiel_merk het volgende:
welke oefeningen zijn trouwens het beste voor je rug als je een holle rug hebt ? ik wil daar nu wel wat meer aandacht aan besteden omdat mn houding daardoor niet goed is"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Zo, aanstaande woensdag na drie weken 'pauze' weer aan de bak met dit Rippetoe-inspired schema (voeg cardio toe omdat ik mijn conditie bij wil houden). Gewichten een stukje terug geschroefd om wat meer nadruk op form te leggen en mijn lichaam weer te laten wennen aan de inspanning:
Ma: Squat (70kg), OHP (35kg), BOR (50kg), dips, side planks, 30 min cardio
Wo: Squat (70kg), DL (80kg), BP (60kg), Chin-ups, planks, 30 min cardio
Vr: Squat (72.5kg), OHP (37.5kg), BOR (52.5 kg), dips, side planks, 30 min cardio
Ma: Squat (72.5kg), DL (82.5kg), BP (62.5kg), Chin-ups, planks, 30 min cardio
etc.
Alles met barbell 3x5 en 2x5 warmup. En zeven dagen per week 's ochtends een hip flexor stretch.
Twijfel nog of ik side bends wil toevoegen aan mijn side planks."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Ziet er erg compleet uit, mis alleen wat je voor calves doet?quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:04 schreef star_gazer het volgende:
Zo, aanstaande woensdag na drie weken 'pauze' weer aan de bak met dit Rippetoe-inspired schema (voeg cardio toe omdat ik mijn conditie bij wil houden). Gewichten een stukje terug geschroefd om wat meer nadruk op form te leggen en mijn lichaam weer te laten wennen aan de inspanning:
Ma: Squat (70kg), OHP (35kg), BOR (50kg), dips, side planks, 30 min cardio
Wo: Squat (70kg), DL (80kg), BP (60kg), Chin-ups, planks, 30 min cardio
Vr: Squat (72.5kg), OHP (37.5kg), BOR (52.5 kg), dips, side planks, 30 min cardio
Ma: Squat (72.5kg), DL (82.5kg), BP (62.5kg), Chin-ups, planks, 30 min cardio
etc.
Alles met barbell 3x5 en 2x5 warmup. En zeven dagen per week 's ochtends een hip flexor stretch.
Twijfel nog of ik side bends wil toevoegen aan mijn side planks.![]()
Voorlopig niks. Eerst de grote jongens. Zodra ik 85kg weeg, ga ik eens kijken voor een split (upper / lower ofzo).quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ziet er erg compleet uit, mis alleen wat je voor calves doet?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Ben je nu in de bulk of cut, s_g?
Ah, bulk dus.
[ Bericht 42% gewijzigd door Stereotomy op 04-01-2012 14:34:59 ]Confidence through competence![]()
Ah. Jij was toch iets van 1.72 ofzo?quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:11 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Voorlopig niks. Eerst de grote jongens. Zodra ik 85kg weeg, ga ik eens kijken voor een split (upper / lower ofzo).
Doe je die deadlifts trouwens 3x5 + warmup, of warmup + 1x5 zoals in SS?![]()
[/off-topic]quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb je dit?
ipv
Meld je even aan bij Photobucket, of beter nog paas je email adres zodat ik je een invite van dropbox kan sturen.
Heb je altijd een plek voor photo's en filmpjes.
![]()
![]()
Sowieso niet bij imageshack uploaden voor op FOK!. FOK! is daar gebanned.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:21 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
[/off-topic]
Meld je even aan bij Photobucket, of beter nog paas je email adres zodat ik je een invite van dropbox kan sturen.
![]()
![]()
Omdat het vermoeiend is telkens flauwe bagger te moeten verwijderen die deze reeks verpest, daarom.
Anyway, sinds gisteren weer in de gym. Ik dacht rustig aan te beginnen maar het gaat zo lekker dat ik overall wat omhoog ben gegaan in gewicht, overal zo´n 5 tot 10 kilo bij. Vanmorgen tot 90 kilo DL, en ik heb het gevoel dat ik meer kan. Mentaal lijkt dat niet helemaal te lukken, maar volgende week toch maar eens doen.
Bijna twee weken rust heeft me dus goed gedaan.![]()
Mentaal lijkt dat niet te lukken? Hoe blokkeer je mentaal dan? Ik ben juist mentaal bereid om omhoog te gaan maar m'n fysieke capaciteiten houden me tegen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:30 schreef Snakey het volgende:
Omdat het vermoeiend is telkens flauwe bagger te moeten verwijderen die deze reeks verpest, daarom.
Anyway, sinds gisteren weer in de gym. Ik dacht rustig aan te beginnen maar het gaat zo lekker dat ik overall wat omhoog ben gegaan in gewicht, overal zo´n 5 tot 10 kilo bij. Vanmorgen tot 90 kilo DL, en ik heb het gevoel dat ik meer kan. Mentaal lijkt dat niet helemaal te lukken, maar volgende week toch maar eens doen.
Bijna twee weken rust heeft me dus goed gedaan.
Ik zit nu helaas ook al een tijdje op een halt wat betreft DLs, zit nu op 80kg en terwijl ik wel merk dat het elke week (marginaal) makkelijker wordt, kan ik echt niet omhoog in gewicht. Zal ook wel komen omdat m'n grip echt hetgene is wat als eerste begeeft, en ik wil eigenlijk geen straps oid gaan gebruiken op dit gewicht.
Of toch du vader?![]()
Suddenly a new smoes appears: "Sorry maat ik ga niet mee trainen want ik moet een telefoon ophalen bij m'n zusje" De pussy zit al 2 weken thuis met vakantie en ontwijkt nog steeds elke keer de benen-dagen. Gotta find me some hardcore people![]()
Ach, die mensen zijn gewoon niet zo gemotiveerd. Toen ik nog op boksen zat had ik een vriend die af en toe ook kwam, maar soms kwam hij echt met de domste smoesjes. De mooiste was toch wel: "Nee man, heb net mijn enkel verstuikt toen ik uit de auto stapte".![]()
Goed bezig met DL boys, gewoon 5 kg toevoegen of minder. Ik pak zo'n schijf altijd op en dan denk ik 'dit kan er echt wel bij', probeer maar, weegt niets. Die kleine stapjes (2.5 kg) werken al helemaal goed.Is dan maar 2.5 kg, maar wel 2.5 kg meer dan je vorige record.
Niet mijn foto's vriend, ik gebruik altijd imgur.com.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:21 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
[/off-topic]
Die plaatjeskikker is toch al ten dode opgeschreven (zo'n beetje elk forum is banned) en Tinypic is waardeloos. Dropbox gebruik al btw, thanks though!
![]()
Daar heb je inderdaad wel een punt. Ik heb sterk de neiging alleen in stappen van 5 of 10 omhoog te (willen) gaan. Misschien toch maar 2.5 of misschien 5 op de DL erbij gooien.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:48 schreef Panzermaus het volgende:
Goed bezig met DL boys, gewoon 5 kg toevoegen of minder. Ik pak zo'n schijf altijd op en dan denk ik 'dit kan er echt wel bij', probeer maar, weegt niets. Die kleine stapjes (2.5 kg) werken al helemaal goed.Is dan maar 2.5 kg, maar wel 2.5 kg meer dan je vorige record.
[..]
Niet mijn foto's vriend, ik gebruik altijd imgur.com.Die plaatjeskikker is toch al ten dode opgeschreven (zo'n beetje elk forum is banned) en Tinypic is waardeloos. Dropbox gebruik al btw, thanks though!
Of toch du vader?![]()
Omdat ik me onzeker voel op m´n benen. Ik weet nog steeds niet wat m´n prothese aankan, dus de gedachte dat er iets misgaat met zo´n 100 kilo in m´n handen stopt me enigszins.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:41 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Mentaal lijkt dat niet te lukken? Hoe blokkeer je mentaal dan? Ik ben juist mentaal bereid om omhoog te gaan maar m'n fysieke capaciteiten houden me tegen.Ik zou het vooral geen concentratie punt maken, je handen. Mijn gevoel is dat ze dan vanzelf doen wat ze moeten doen. Maar ik heb dat probleem niet met m´n handen, dus ik kan er naast zitten. Ik zou ze in ieder geval proberen te trainen om sterker te worden voor je straps gaat gebruiken.quote:Ik zit nu helaas ook al een tijdje op een halt wat betreft DLs, zit nu op 80kg en terwijl ik wel merk dat het elke week (marginaal) makkelijker wordt, kan ik echt niet omhoog in gewicht. Zal ook wel komen omdat m'n grip echt hetgene is wat als eerste begeeft, en ik wil eigenlijk geen straps oid gaan gebruiken op dit gewicht.![]()
Iemand nog tips hoe ik bij buikspiertrainingen waarbij linker en rechterzijde evenveel belast moeten worden, de linkerzijde wat zwaarder kan belasten? Ik word met de dag a-symmetrischer![]()
![]()
Ah, ja. Begrijpelijk. Ik stond inderdaad even niet stil bij dat je een prothese hebt. Dat lijkt me inderdaad ook wel een uitdaging. Kan je niet ergens controleren/navragen wat de 'maximale load' daarvan is oid?quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
Omdat ik me onzeker voel op m´n benen. Ik weet nog steeds niet wat m´n prothese aankan, dus de gedachte dat er iets misgaat met zo´n 100 kilo in m´n handen stopt me enigszins.
[..]
Ik zou het vooral geen concentratie punt maken, je handen. Mijn gevoel is dat ze dan vanzelf doen wat ze moeten doen. Maar ik heb dat probleem niet met m´n handen, dus ik kan er naast zitten. Ik zou ze in ieder geval proberen te trainen om sterker te worden voor je straps gaat gebruiken.
En ik was ook niet van plan straps te gebruiken zoals ik al zei. Ik wil gewoon m'n grip lekker trainen en niet outpussy'en met straps.Of toch du vader?![]()
Elke x beginnen met linksquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:54 schreef El_Liberaliste het volgende:
Iemand nog tips hoe ik bij buikspiertrainingen waarbij linker en rechterzijde evenveel belast moeten worden, de linkerzijde wat zwaarder kan belasten? Ik word met de dag a-symmetrischer![]()
Dat ga ik van de week eens doen. Als ik dat weet ben ik zekerder van wat ik op kan pakken en kan ik door, of weet ik wat ik NIET op moet pakken.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:55 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ah, ja. Begrijpelijk. Ik stond inderdaad even niet stil bij dat je een prothese hebt. Dat lijkt me inderdaad ook wel een uitdaging. Kan je niet ergens controleren/navragen wat de 'maximale load' daarvan is oid?![]()
![]()
is ws gewoon genetischquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:54 schreef El_Liberaliste het volgende:
Wilde ik ook, daarom heb ik te lang stuck gezeten op BP en OHP, zonde. Met die kleine schijfjes toevoegen werkt echt goed, ze wegen niets maar samen is het uiteindelijk gewoon 5 kg meer.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:51 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Daar heb je inderdaad wel een punt. Ik heb sterk de neiging alleen in stappen van 5 of 10 omhoog te (willen) gaan. Misschien toch maar 2.5 of misschien 5 op de DL erbij gooien.Elke training 1 kg meer is sowieso mogelijk.
Ik ben ook helemaal overtuigd van uitgebreidere warmups nu, stretchen, BW jumpsquats, paar keer chinnen, pushups. Eerst deed ik alleen maar 2/3 warmup sets. Voelt nu een stuk lekkerder en gewicht voelt lichter.Tussen sets bench press wat lichte pushups en dan 'vasthouden' helpt ook, grappig eigenlijk.
![]()
![]()
Merk je niet dat er dan al aardig wat kracht uit je armen etc is voordat je uberhaupt bent begonnen?quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wilde ik ook, daarom heb ik te lang stuck gezeten op BP en OHP, zonde. Met die kleine schijfjes toevoegen werkt echt goed, ze wegen niets maar samen is het uiteindelijk gewoon 5 kg meer.Elke training 1 kg meer is sowieso mogelijk.
Ik ben ook helemaal overtuigd van uitgebreidere warmups nu, stretchen, BW jumpsquats, paar keer chinnen, pushups. Eerst deed ik alleen maar 2/3 warmup sets. Voelt nu een stuk lekkerder en gewicht voelt lichter.Tussen sets bench press wat lichte pushups en dan 'vasthouden' helpt ook, grappig eigenlijk.
Of toch du vader?![]()
Ik sta er zelf ook van te kijken. (srs) Het helpt me echt in ieder geval.Het is heel licht werk allemaal, maar ik kan iig gewoon meer gewicht drukken als het allemaal los en warm is. Dus niet alleen vanuit het 'blessures voorkomen'-aspect want dat heeft me nooit nooit echt gemotiveerd.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:04 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Merk je niet dat er dan al aardig wat kracht uit je armen etc is voordat je uberhaupt bent begonnen?(totdat mijn arm stuk ging dus)
![]()
Ik ben meer dan twee kilo afgevallen de afgelopen 2 weken zie ik net.
Blijkbaar helpt drank & drugs over kerst en O&N beter dan ik dacht.![]()
![]()
Eigenlijk hetzelfde hier. Ik weet dat het slecht is, maar ik doe meestal 1/2 warmup setjes en daarna geloof ik het welquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:05 schreef Panzermaus het volgende:
Ik sta er zelf ook van te kijken. (srs) Het helpt me echt in ieder geval.
[..]
Het is heel licht werk allemaal, maar ik kan iig gewoon meer gewicht drukken als het allemaal los en warm is. Dus niet alleen vanuit het 'blessures voorkomen'-aspect want dat heeft me nooit nooit echt gemotiveerd.(totdat mijn arm stuk ging dus)
2kg spiermassa ongetwijfeld.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:15 schreef Snakey het volgende:
Ik ben meer dan twee kilo afgevallen de afgelopen 2 weken zie ik net.
Blijkbaar helpt drank & drugs over kerst en O&N beter dan ik dacht.![]()
Of toch du vader?![]()
Heel basic allemaal, tenen aanraken en dat vasthouden, armen langs je zij draaien, etc. Totdat het gewoon 'opgewarmd' is en anders voelt. Doet veel meer voor me dan die 1 a 2 snelle warmup setjes met laag gewicht. Doe ze nu beide dus.quote:![]()
Kun je een voorbeeld geven van een goede routine, ik wil dat wel 's proberen brada.
is dat wat, van de sixpackfactory?
![]()
Ik doe geen vaste routine, turkish get-ups en ik heb ook geen foamroller.Ik doe gewoon van alles snel achter elkaar, ren al draaiend heen en weer tussen een bankje en de pullup bar, ik ging er ook een keer aan hangen met mijn voeten.
(rekstok idee) Gewoon random en gevarieerd tot je voelt dat je echt warm bent. Dan pas aan training beginnen, elke niet-BW oefening beginnen met 2 warmup sets met lager gewicht. Heel simpel allemaal en het ziet er vast idioot uit, ben ook de enige die het doet op een paar oudjes na. Toch is het heel effectief voor mij.
Zeker voor schouders, koud aan schouderdingen beginnen (freeweights of machine) voelt echt niet goed bij mij.![]()
Misschien in de categorie 'duh': heb voor het nieuwe jaar een trainingspak aangeschaft omdat ik me op een gegeven moment bewust was van het feit dat m'n lichaam behoorlijk koud was geworden tegen het einde van m'n workout aan.
Zweten + wintertemperaturen in de gym koelt toch gauw af. Daarom nu trainen in trainingspak en broek, lekker warmte behouden.Confidence through competence![]()
Ik heb veel moeite om mijn rug bij DL,SQ en Pendlay Row hol en/of recht te houden. Advies iemand?BEASTMODE![]()
je techniek moet dan wel erg slecht zijn, laat je coachen door iemand met ervaring
lees ook starting strength en bekijk de video's van M. Rippetoe![]()
De stang ligt wss dan veel te laag, leg er n zooi schijven onder.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:44 schreef Awesome_ het volgende:
That's all? Zelfs met een lege stang wring ik m'n rug lastig in de juiste positie.![]()
Morgen schouders, ik ga dit eens uitproberen:
Utilize Rest-Pauses on Presses
As intensity techniques go, I think drop sets and supersets are great when doing front-, middle- and rear-delt raises. On overhead presses, however, my favorite technique is the rest-pause. The reason behind this is with rest-pauses, you never have to lighten the load–you start with a heavy weight and stick with it for the whole set. To refresh, here’s how to perform rest-pauses: Pick a weight for a Smith machine overhead press with which you can do about six reps. Do a set of 4-5 reps, rest 15-20 seconds, and then do 2-3 more reps with that same weight. Rest another 15-20 seconds, then do another 2-3 reps. At that point, you’ll have done 8-11 reps with a weight with which you could normally do only six.![]()
Was niet serieus hoorquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zou kunnen, de spiegel zegt van niet though.
Of toch du vader?![]()
Ik wel, heb er serieus aan gedacht. M´n amen zien er iets kleiner uit. Maar das niet zo raar als je ze normaal gesproken elke dag gebruikt/trained, waardoor ze wat meer opgepompd zijn. En twee weken geen creatine, dat maakt misschien ook verschil.quote:
Maar ik ben wat vet kwijt ook al heb ik weinig tot niks gedaan. Ik zie ineens wat aderen op m´n armen die ik voorheen niet zag. Geen idee hoe het precies werkt, maar m´n metabolisme lijkt ook wat hoger te liggen. Misschien door het spaanse eten.![]()
Bulk. En daar blijf ik ondanks de zomer hier voorlopig nog lekker inquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:18 schreef Stereotomy het volgende:
Ben je nu in de bulk of cut, s_g?
Ah, bulk dus.
-
Komen jullie nou ook vaak op 4chan's /fit/? Ik kom er eigk alleen nog maar om te lachen. Goede info zie je nog zelden daar
Prins der kikkers![]()
Kom er nu dus achter dat ik via http://www.dutchfood.com.au/front.asp?pid=1 BRINTA kan laten leveren in AustralieWel modderfokking duur, maar wel lekker als afwisseling met dat suffe havermout
-
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:52 schreef star_gazer het volgende:
Kom er nu dus achter dat ik via http://www.dutchfood.com.au/front.asp?pid=1 BRINTA kan laten leveren in AustralieWel modderfokking duur, maar wel lekker als afwisseling met dat suffe havermout
Weetabix is ongeveer hetzelfde?Confidence through competence![]()
Kan je beter 1 van ons een partijtje laten opsturenquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:52 schreef star_gazer het volgende:
![]()
Lekkerder zelfs!quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weetabix is ongeveer hetzelfde?I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Hoe zit het met traps op een Rippetoe? Ze lopen bij mij behoorlijk achter. Moet ik shrugs toevoegen?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Met deadliften pak je die ook wel mee, ik zou gewoon rippetoe blijven volgen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:56 schreef star_gazer het volgende:
Hoe zit het met traps op een Rippetoe? Ze lopen bij mij behoorlijk achter. Moet ik shrugs toevoegen?![]()
Weet niet; de Australische douane is behoorlijk streng als het gaat om levensmiddelen. En daarnaast: 10 dozen Brinta is 5 kilo; meer verzendkosten dan het waard is lijkt me.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:46 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Kan je beter 1 van ons een partijtje laten opsturen"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Meten jullie elke 2 weken ofzo jullie vetpercentage? Als ik namelijk 2 kilo bijkom of afval weet ik niet of het nou vet of spier is (aangezien ik elke dag wel in de spiegel kijk, vallen de spierontwikkelingen niet meteen op)
Failure is success if we learn from it.![]()
Zeer waarschijnlijk gewoon spier.quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:20 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Meten jullie elke 2 weken ofzo jullie vetpercentage? Als ik namelijk 2 kilo bijkom of afval weet ik niet of het nou vet of spier is (aangezien ik elke dag wel in de spiegel kijk, vallen de spierontwikkelingen niet meteen op)
![]()
Nah, gewoon kijken wat de spiegel zegt.quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:20 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Of toch du vader?![]()
Voor wie het nieuwe jaar Droger, sterker en Gezonder wilt beginnen.
The remarkable Pituitary Growth Hormone rapidly increases muscle, fat loss, recovery ability and general well-being! Get stronger, healthier, and feel better with Pituitary Growth Hormone today!
Meeste op 17-Alpha-Alkylated basis.
http://www.oralsteroids.com/
Ook leuk is de Summer Stack, of de Ultimate Mass Stack
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2012 06:09:02 ]![]()
Gast, wat ben je toch altijd op rare tijden wakker!
Moet toegeven dat steroïden stiekem toch altijd tempting blijven
Confidence through competence![]()
0m 05:00 stukkie handlopen, om 05:45 terug.quote:Op donderdag 5 januari 2012 06:09 schreef Stereotomy het volgende:
Gast, wat ben je toch altijd op rare tijden wakker!![]()
heldquote:Op donderdag 5 januari 2012 06:10 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
0m 05:00 stukkie handlopen, om 05:45 terug.
Ik had honger en heb een banaan + pindakaas op. Ga weer
Moet toegeven dat steroïden stiekem toch altijd tempting blijven
Geen zorgen er staat een dokter op die site dus het zit goed.![]()
![]()
Ja, makkelijk. Soms heb je opeens gewoon 2kg spiermassa erbij, zo gaat dat.quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:20 schreef VeniVidiViciV het volgende:
En 'bijkom', ben je een Belg toevallig? Of Limburger?![]()
2 dagen geleden bij Boulevard, iemand gezien
van model naar BB'ster....in 60 dagen ofzoiets
Jodie Marsh
Is het mogelijk???
http://www.sharpbodies.co.uk/![]()
Gatver.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:02 schreef MrNiles het volgende:
Jodie Marsh
Is het mogelijk???
http://www.sharpbodies.co.uk/
![]()
ja, ze heeft vooral vet verloren.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:02 schreef MrNiles het volgende:
Jodie Marsh
Is het mogelijk???
goor wijf trouwens.![]()
Ze was al eerder begonnen met trainen:quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:02 schreef MrNiles het volgende:
Jodie Marsh
Is het mogelijk???
http://www.mirror.co.uk/c(...)end-115875-21393547/
en ze heeft voornamelijk een superlaag vetpercentage.
En ze is godsgruwelijk lelijk voor haar leeftijd.Confidence through competence![]()
Gedaan vandaag, ben er niet over enthousiast over. Je pakt meer reps met een zwaarder gewicht (gohquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:20 schreef Snakey het volgende:
Morgen schouders, ik ga dit eens uitproberen:
Utilize Rest-Pauses on Presses
As intensity techniques go, I think drop sets and supersets are great when doing front-, middle- and rear-delt raises. On overhead presses, however, my favorite technique is the rest-pause. The reason behind this is with rest-pauses, you never have to lighten the load–you start with a heavy weight and stick with it for the whole set. To refresh, here’s how to perform rest-pauses: Pick a weight for a Smith machine overhead press with which you can do about six reps. Do a set of 4-5 reps, rest 15-20 seconds, and then do 2-3 more reps with that same weight. Rest another 15-20 seconds, then do another 2-3 reps. At that point, you’ll have done 8-11 reps with a weight with which you could normally do only six.) maar of het nou echt meer doet, kweet nie.
Die smiths hier zijn trouwens kuttig, vrij oud en ze lopen niet zo lekker waardoor je er sowieso 5 kg minder per kant aan kan hangen.![]()
![]()
Als je in 2 weken opeens 2 kilo bent aangekomen ga er dan niet vanuit dat dat 2 kilo spier is, maar voornamelijk vet. Sowieso is het wat vreemd dat je elke 2 weken 2 kilo meer of minder weegt, misschien moet je wat meer aandacht besteden aan je voedingsschema.quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:20 schreef VeniVidiViciV het volgende:
![]()
Is gewoon spier jonguuh.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:49 schreef TonyMalony het volgende:
[..]
Als je in 2 weken opeens 2 kilo bent aangekomen ga er dan niet vanuit dat dat 2 kilo spier is, maar voornamelijk vet. Sowieso is het wat vreemd dat je elke 2 weken 2 kilo meer of minder weegt, misschien moet je wat meer aandacht besteden aan je voedingsschema.![]()
En met bb pak je meer gewicht dus ik denk niet dat het veel uit maakt.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:45 schreef obsama het volgende:
Is dumbell BP beter dan normale BP ? Kan ik me namelijk wel voorstellen m.b.t. stabilisatie.![]()
Waar staat dat ik zeg dat ik elke 2 weken 2 kilo afval/bijkom? Het was maar een voorbeeld om aan te geven hoe je je ontwikkeling precies in de gaten kan houden..quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:49 schreef TonyMalony het volgende:
[..]
Als je in 2 weken opeens 2 kilo bent aangekomen ga er dan niet vanuit dat dat 2 kilo spier is, maar voornamelijk vet. Sowieso is het wat vreemd dat je elke 2 weken 2 kilo meer of minder weegt, misschien moet je wat meer aandacht besteden aan je voedingsschema.Failure is success if we learn from it.![]()
Rotterdammerquote:Op donderdag 5 januari 2012 10:50 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ja, makkelijk. Soms heb je opeens gewoon 2kg spiermassa erbij, zo gaat dat.
En 'bijkom', ben je een Belg toevallig? Of Limburger?Failure is success if we learn from it.![]()
afwisselen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:45 schreef obsama het volgende:
Is dumbell BP beter dan normale BP ? Kan ik me namelijk wel voorstellen m.b.t. stabilisatie.
of incline met dumbbell met en flat met barbell, of andersom.![]()
Precies kan niet, maar je kunt een meetlint kopen (3.50 EUR, Hema) en je buikomtrek bij je navel meten. Vet dat je aankomt zul je daar als eerste zien, terwijl als je spieren kweekt (abs, erector spinae) je daar minimale verschillen zult zien.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:52 schreef VeniVidiViciV het volgende:
[..]
Waar staat dat ik zeg dat ik elke 2 weken 2 kilo afval/bijkom? Het was maar een voorbeeld om aan te geven hoe je je ontwikkeling precies in de gaten kan houden..
Zie:
werkt overigens niet als je veel visceraal vet hebt door anaboluh
Snap niet dat ze anabolen niet verbieden in de BB sport, maargoed.
Arnold z'n traps lopen wat achter trouwens.
[ Bericht 13% gewijzigd door Stereotomy op 05-01-2012 15:59:18 ]Confidence through competence![]()
AAS verbieden in pro bodybuilding?
Wat Arnold's traps betreft, je hebt gelijk, snap niet dat hij met die ecto traps ooit 7 keer Mr. O heeft kunnen worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met AAS kun je veel freakier fysieken maken, en dingen als Mr. Olympia lijkt echt op een freakshow tegenwoordig. Ik denk niet dat een fysiek uit de jaren 70-80 nog een kans zou maken nu ze dit gewend zijn. Zonde.![]()
Zonder AAS in het prof circuit zouden veel amateurs een groter en beter fysiek hebben dan de wereldkampioen.![]()
Yup, maar ik zie regelmatig vrouwen op straat die knapper zijn dan Miss Universe of Miss World.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:14 schreef 16meter het volgende:
Zonder AAS in het prof circuit zouden veel amateurs een groter en beter fysiek hebben dan de wereldkampioen.
Maar die hebben zich dan gewoon niet ingeschreven.Dus het winnen van de competitie zou gewoon het winnen van de competitie betekenen, niet dat er geen beteren zijn op de wereld...
Tja, je wil DEH TOP BODYBUILDAHR zijn of je wil het niet.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Yup, maar ik zie regelmatig vrouwen op straat die knapper zijn dan Miss Universe of Miss World.
Maar die hebben zich dan gewoon niet ingeschreven.Dus het winnen van de competitie zou gewoon het winnen van de competitie betekenen, niet dat er geen beteren zijn op de wereld...
![]()
Zonder AAS zou er niets eens een Zyzz-achtig fysiek op het podium kunnen staan. Die massa en zo shredded lukt gewoon niet zonder hulpmiddelen.
"I WANTED TO BECUM DAH BEST BODYBUILDAH OF ALL TAIM"![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:35 schreef 16meter het volgende:
Zonder AAS zou er niets eens een Zyzz-achtig fysiek op het podium kunnen staan. Die massa en zo shredded lukt gewoon niet zonder hulpmiddelen.
"I WANTED TO BECUM DAH BEST BODYBUILDAH OF ALL TAIM"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All natural.![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All natural.![]()
![]()
If not now, then when.![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]Al eerder gezien, maar deze pic blijft geweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All natural.
Of toch du vader?![]()
Was ook begonnen na 2 weken rust, alles doe ik op zelfde gewicht of iets meer, maar die overhead press kreeg ik niet omhoogquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:50 schreef Snakey het volgende:
Het is wel lekker dat alles wat zwaarder lukt na een periode rust, maar de spierpijn is enorm.7.5 kilo eraf en het was nog te zwaar
Ik heb de smith waarin ik ze deed de schuld gegeven.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:10 schreef Zith het volgende:
[..]
Was ook begonnen na 2 weken rust, alles doe ik op zelfde gewicht of iets meer, maar die overhead press kreeg ik niet omhoog7.5 kilo eraf en het was nog te zwaar
![]()
Die zijn ook kuttig, lopen slecht, maar dumbells kreeg ik vandaag ook maar met moeite omhoog...![]()
Zeer herkenbaar, beste remedie;quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:50 schreef Snakey het volgende:
Het is wel lekker dat alles wat zwaarder lukt na een periode rust, maar de spierpijn is enorm.
Geen (langdurige) rust meer.BEASTMODE![]()
Dit wordt mijn begin van shredded jaar.Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 07:42 schreef ZetaOS het volgende:
The New Zyzz is born..Syss
[ afbeelding ]Behulpzaam als een waterkraan.
Laten we het er maar op houden dat hij wel massa heeftquote:Op vrijdag 6 januari 2012 07:42 schreef ZetaOS het volgende:
[ afbeelding ]
Deathlift or Die.![]()
25%BF?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 07:42 schreef ZetaOS het volgende:
[ afbeelding ]BEASTMODE![]()
Waarom heeft dit topic toch steeds de tendens van: Haha kijk hem, gatver kijk daar, laatst die gastje op de gym: die deed dit en dat fout
Waarom niet de focus op jezelf, elkaar motiveren e.d.
Probably because it's fok?![]()
Fuck, bugger, het is drie koningen vandaag wat de kerst is voor de spanjaarden. Ik was helemaal klaar om naar de gym te gaan, sinds gisteravond mezelf mentaal voorbereid, m´nhele workout in mijn hoofd al naar perfectie gedaan, ontbeten, whey, creatine en alles genomen, dextrose klaar voor direct na de training.
Hoor ik net dat de gym vandaag dicht is.![]()
![]()
Probably it's.. hoe mensen zijn en reageren, afgunst, jaloezie, alpha gedrag etc etc.. ohja en fok.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:14 schreef BeamofLight het volgende:
Waarom heeft dit topic toch steeds de tendens van: Haha kijk hem, gatver kijk daar, laatst die gastje op de gym: die deed dit en dat fout
Ga in het klimrek van de lokale speeltuin hangenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:17 schreef Snakey het volgende:
Fuck, bugger, het is drie koningen vandaag wat de kerst is voor de spanjaarden. Ik was helemaal klaar om naar de gym te gaan, sinds gisteravond mezelf mentaal voorbereid, m´nhele workout in mijn hoofd al naar perfectie gedaan, ontbeten, whey, creatine en alles genomen, dextrose klaar voor direct na de training.
Hoor ik net dat de gym vandaag dicht is..
Behulpzaam als een waterkraan.
God haat jou ookquote:
Omdat het een algemene frustratie is. En de enige die dagboek-posts doet is Panzermaus en hij is nogalquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:14 schreef BeamofLight het volgende:
Probably because it's fok?Slechte voorbereiding wijst op een te kort aan concentratie.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:17 schreef Snakey het volgende:
Hoor ik net dat de gym vandaag dicht is.![]()
Jij ligt echt in de knoop met jezelf hè? Onzekerheid is a bitch.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
God haat jou ook
[..]
Omdat het een algemene frustratie is. En de enige die dagboek-posts doet is Panzermaus en hij is nogal
[..]
Slechte voorbereiding wijst op een te kort aan concentratie.BEASTMODE![]()
Wat heeft mijn concentratie met voor mij onbekende feestdagen te maken?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:53 schreef Weissman het volgende:
Slechte voorbereiding wijst op een te kort aan concentratie.![]()
![]()
Knap dat je dat soort dingen er uit kan halen op basis van een paar posts van mij. U rockquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:59 schreef Awesome_ het volgende:
Jij ligt echt in de knoop met jezelf hè? Onzekerheid is a bitch.Dat je niet gefocust bent en niet rekening houdt met wat er allemaal mis kan gaan.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:59 schreef Snakey het volgende:
Wat heeft mijn concentratie met voor mij onbekende feestdagen te maken?![]()
![]()
Dat zal moeilijk worden, ik was van plan dit te doen vandaag; http://www.bodybuilding.c(...)7s+Basic+Arm+Workout.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Ga in het klimrek van de lokale speeltuin hangen.
Hoewel, wat wegen kindjes van een jaar of 4 - 5?![]()
![]()
15-25 kgquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:20 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat zal moeilijk worden, ik was van plan dit te doen vandaag; http://www.bodybuilding.c(...)7s+Basic+Arm+Workout.
Hoewel, wat wegen kindjes van een jaar of 4 - 5?![]()
ecto's uitlachen = mezelf motiverenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:14 schreef BeamofLight het volgende:
heb nu een tijd SL gedaan
om mijn spieren ietsjes anders te belasten, is het dan slim om bijv alle oefeningen van SL in een 3x8 variant te doen?
Dan kan ik op 1 dag alle oefeningen doen,
is dat wel verstandig of is de hersteltijd van 1 dag te kort?
SL doet ook elke dag SQ![]()
Als je je spieren anders wil belasten moet je gewoon iedere workout 2.5kg meer pakken.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:41 schreef MrNiles het volgende:
om mijn spieren ietsjes anders te belasten, is het dan slim om bijv alle oefeningen van SL in een 3x8 variant te doen?
SL doet ook elke dag SQ![]()
maar is 5x5 niet meer voor krachtquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:42 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Als je je spieren anders wil belasten moet je gewoon iedere workout 2.5kg meer pakken.
en 3x8 (?) voor massa
of is dat (zeker voor beginners) pielen in de marge![]()
Niet zo pielen, jezelf elke training meer belasten.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:49 schreef MrNiles het volgende:
[..]
maar is 5x5 niet meer voor kracht
en 3x8 (?) voor massa
of is dat (zeker voor beginners) pielen in de margeConfidence through competence![]()
beter dan maar om SL 5x5 vol te blijven tot.....???quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niet zo pielen, jezelf elke training meer belasten.
dan 3x8![]()
Gewoon stronglifts blijven doen tot je geen prgress meer boekt en dan een variant van sl doen. geen 3x8 of andere bodybuilding onzin oefeningen toevoegen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:56 schreef MrNiles het volgende:
[..]
beter dan maar om SL 5x5 vol te blijven tot.....???
dan 3x8![]()
Gewoon door blijven gaan met SL beginner en als je het plateau punt raakt naar het 2de SL schema gaan.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:41 schreef MrNiles het volgende:
SL doet ook elke dag SQIf not now, then when.![]()
2de SL schema?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gewoon door blijven gaan met SL beginner en als je het plateau punt raakt naar het 2de SL schema gaan.![]()
Ja je hebt er 3 of 4.quote:
StrongLifts 5x5
Madcow 5x5
SL5x5 Advanced
Maar je moet pas verder gaan als je ECHT geen progress meer boekt met normale SL, want teveel mensen denken van ooh ik ben al zover terwijl je dat niet bent.If not now, then when.![]()
Gewoon twee van die mini 1.25 kg schijven eraan hangen en doorgaan idd.
Kontneuken is voor jou een goede motivatie?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:14 schreef BeamofLight het volgende:
Probably because it's fok?Ik denk dat degene waar tegen je dat tegen zegt daarvan enorm gemotiveerd werd.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:02 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Je moet tegen je wijf zeggen dat kontneuken goed voor de lijn is.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2012 15:25:47 ]![]()
ik zit ook nog niet echt vast maar ik dacht dat afwisseling goed wasquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja je hebt er 3 of 4.
StrongLifts 5x5
Madcow 5x5
SL5x5 Advanced
Maar je moet pas verder gaan als je ECHT geen progress meer boekt met normale SL, want teveel mensen denken van ooh ik ben al zover terwijl je dat niet bent.
het is ook "leuk" om eens iets anders te doen
maar ik blijf aan de SL
ander vraagje..hoe kan je je grip vergroten
zit nu tegen mijn BW aan voor DL
qua gewicht lukt het wel maar mijn handen werken niet echt mee
handschoenen? van die pads...of gewoon nie jankuh![]()
![]()
wat is dat voor een michelin poppetjequote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:34 schreef 16meter het volgende:
ook nooit meer bankdrukken dan, ook levensgevaarlijk
sowieso...auw![]()
Die spotters en al die mensen die daarna in de weg gaan staanquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:34 schreef 16meter het volgende:
ook nooit meer bankdrukken dan, ook levensgevaarlijk_! x2
barbell bench press, een van m'n minst favoriete oefeningen, precies hierom.Confidence through competence![]()
Waar is de biefstuk?Behulpzaam als een waterkraan.
Vandaag gehoord in de gym: "ik train geen benen want als die groter worden lijkt m'n piemel kleiner"![]()
Ik eet geen rood vlees.quote:WTFquote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:15 schreef DerSkunk het volgende:
Vandaag gehoord in de gym: "ik train geen benen want als die groter worden lijkt m'n piemel kleiner"![]()
![]()
![]()
![]()
hand over your man card, bitch.quote:hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Als je cut krijg je een langere piemel. Een enkele mm meer. CUTMOTIVATIE JONGENS.Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Als je al 35cm hebt maken die paar mm ook niet meer uitquote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
Als je cut krijg je een langere piemel. Een enkele mm meer. CUTMOTIVATIE JONGENS.Veel maar daar gaat het niet over, behalve dan dat ik het niet eetquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2012 18:53:17 ]![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:33 schreef MrNiles het volgende:
[..]
na zo'n filmje van een afgescheurde biceps gezien te hebben... i dunno
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Gewoon als een echte sloeber halen wat in de aanbieding is, meestal kip, soms tartaar of beef.
Tip van de dag:
Werkt prima en zo klaar. Moet alleen nog ff de ideale tijd uitvogelen voor m'n eigen magnetron, met 6 minuten wordt het iets te droog.![]()
Ik kook/stoom mijn (diepvries) kip / talapia / panga / victoriabaars altijd.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:24 schreef 16meter het volgende:
Gewoon als een echte sloeber halen wat in de aanbieding is, meestal kip, soms tartaar of beef.
Tip van de dag:
Werkt prima en zo klaar. Moet alleen nog ff de ideale tijd uitvogelen voor m'n eigen magnetron, met 6 minuten wordt het iets te droog.
Maar dat komt voornamelijk doordat onze magnetron een tijd geleden met veel vonken de pijp uit is gegaan.
Verder gebruik ik een grillpan voor bief of karbonaadjes.Confidence through competence![]()
Ik vreet geen kweekvis uit Vietnam meer. Ranzig man + hoge centraties zware metalen en pesticiden.
Beter koolvis.![]()
Subjectiefquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:42 schreef 16meter het volgende:
Ik vreet geen kweekvis uit Vietnam meer. Ranzig manAfwisseling van spijs en ik vertrouw op de importkeuring.quote:+ hoge centraties zware metalen en pesticiden.Ah, ja, die ligt ook in de vriezer.quote:
Vissticks ook, trouwens.
Zalm eet ik wel het liefste gerookt / niet uit de vriezer.Confidence through competence![]()
Die aflevering kende ik, en:quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:51 schreef 16meter het volgende:
en
http://kassa.vara.nl/tv/a(...)-vis-testen/speel/1/
eet smakelijk broquote:Het nieuwe VWA vindt dat de gevonden waarden niet schadelijk zijn voor de gezondheid. De gevonden gehalten zijn volgens hen erg laag en voor dat iemand zoveel Chloorpyrifos en Trifluralin binnen krijgt dat het wel schadelijk zou zijn, dan zou een volwassene gemiddeld zijn leven lang dagelijks meer dan 11 respectievelijk 21 kg van de vis moeten eten.Maar desalniettemin nemen ze de gevonden resultaten in het onderzoek van Kassa wel serieus en heeft het nieuwe VWA besloten om de pangasiusfilet steeksproefsgewijs op residuen te controleren.
Ik ben mijn omelet en roerei aan het perfectioneren.
Op de Franse wijze zeg maar, slechts heel kort in het pan zorgt voor minder denaturatie van de eiwitten, denk ik. En ze zijn dan heerlijk zacht. Iedereen kan eieren maken, maar de kunst is om ze perfect te maken.
Heb wel moeite met spiermassa erbij krijgen. Ik ga toch maar aan de kwark denk ik, ook al vermeed ik zuivel. Vlees en koolhydraten eet ik wel veel. Ik weeg nog maar 67 kg op 178 cm, maar krijg toch snel buikvet erbij als ik verkeerd eet.
Over een tijdje (over twee maanden?) aan de serieuze cut denk ik. Brood ga ik dan zoveel mogelijk vermijden, 's ochtends misschien, maar liever rijst. Verder veel ei/kwark/groente/tonijn als tussenmaaltijden en 's avonds groente met vlees. Hoeveelheden en proporties zal ik nog moeten berekenen. Maar eerst toch meer gain.This isn't even my final form.![]()
quote:Hardgekookte eiwitten worden beter opgenomen, dit maakt het verschil!quote:Heb wel moeite met spiermassa erbij krijgen.Waarom wil je als beginnende ecto die moeilijk spiermassa krijgt nu al cutten? Gewoon jezelf volproppen (de reden dat je niet gaint, als je genoeg traint) en aan cutten denken als je 15kg spier erbij hebt.quote:Heb wel moeite met spiermassa erbij krijgen
Ik weeg nog maar 67 kg op 178 cm
Over een tijdje (over twee maanden?) aan de serieuze cut denk ik.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Nouja, eieren zijn niet mijn voornaamste bron van eiwitten, maar dat wist ik niet, ik zal dat even opzoeken, bedankt.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:41 schreef Zith het volgende:
[..]
[..]
Hardgekookte eiwitten worden beter opgenomen, dit maakt het verschil!Nou nou, ik ben geen beginnende ecto. Ik train al jaren, helaas ook een aantal jaar gestopt. Ecto zou ik ook niet zeggen. Ik woog ooit 90 kg aan vet en spiermassa (was buffed, maar ook veel te vet). Afgelopen jaren tussen de 70 en 80 gehangen toen ik een tijdje niet trainde, daarna weer gaan trainen en heel veel vetmassa kwijtgeraakt. Vandaar dat ik zo licht ben, maar vergeet niet dat 1,78m ook niet erg groot is. Ik heb een redelijk brede rug, redelijk dikke quads en een 'zichtbare' borst, alleen mijn armen en kuiten zijn te dun.quote:[..]
Waarom wil je als beginnende ecto die moeilijk spiermassa krijgt nu al cutten? Gewoon jezelf volproppen (de reden dat je niet gaint, als je genoeg traint) en aan cutten denken als je 15kg spier erbij hebt.
Reden om te cutten is eigenlijk omdat ik, ondanks mijn lage vetmassa over mijn gehele lichaam, toch vet op mijn buik vasthoud. Wil gewoon goed droogstaan op een slank en atletisch lichaam. Als ik bulk gaat het te snel naar mijn buik en dat is pijnlijk als je net je abs weer begint te zien.
Maar je hebt gelijk hoor, er zal wel meer massa op moeten.
edit: als ik zo naar mijn polsen enzo kijk, zou ik dat eigenlijk best ecto willen noemen, maar dat geldt dus niet voor de rest van mijn lichaam (geen platte borst, geen vormloze rug). Heel apart.
[ Bericht 2% gewijzigd door Levolution op 07-01-2012 02:10:17 ]This isn't even my final form.![]()
Dacht ik ook meteen aan.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:41 schreef Zith het volgende:
[..]
[..]
Hardgekookte eiwitten worden beter opgenomen, dit maakt het verschil!
[..]
Waarom wil je als beginnende ecto die moeilijk spiermassa krijgt nu al cutten? Gewoon jezelf volproppen (de reden dat je niet gaint, als je genoeg traint) en aan cutten denken als je 15kg spier erbij hebt.
Een bulk duurt 7 tot 9 mnd. Je bent met begonnen dus om dan <3mnd al een cut in te zetten?
15kg spier erbij hebt.
Is een boel hoor..
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2012 02:26:28 ]![]()
Ben sinds september echt serieus bezig. Daarvoor incidenteel. Over twee maanden zit ik dus op 7 maanden.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:25 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Dacht ik ook meteen aan.
Een bulk duurt 7 tot 9 mnd. Je bent met begonnen dus om dan <3mnd al een cut in te zetten?
15kg spier erbij hebt.
Is een boel hoor..
Maar ik zit te denken, het is inderdaad nog te vroeg voor een cut. Ik denk dat ik toch even blijf bulken, maar dat ik meer aandacht aan de proporties e/k/v ga besteden.This isn't even my final form.![]()
Blijf gewoon nog lekker bulken tot april ofzo en daarna lekker cutten voor die beachboiiiiii look.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:40 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ben sinds september echt serieus bezig. Daarvoor incidenteel. Over twee maanden zit ik dus op 7 maanden.
Maar ik zit te denken, het is inderdaad nog te vroeg voor een cut. Ik denk dat ik toch even blijf bulken, maar dat ik meer aandacht aan de proporties e/k/v ga besteden.If not now, then when.![]()
Beach boy look.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Blijf gewoon nog lekker bulken tot april ofzo en daarna lekker cutten voor die beachboiiiiii look.
Beach boys durven niet eens shredded te zijn. "Te veel aderen, dat diggen de chicks niet".This isn't even my final form.![]()
KOM NIET HATEN ESEKquote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:10 schreef Levolution het volgende:
[..]
Beach boy look.
Beach boys durven niet eens shredded te zijn. "Te veel aderen, dat diggen de chicks niet".If not now, then when.![]()
Wat vinden de kenners van Bootcamp ? Drie keer in de week doe ik nu aan bootcamp ipv fitness. Voor mij veel leuker om je lekker sport in de buitenlucht, veel afwisseling en toch een full body training uitvoert met opdrukken, optrekken, sprinten, werken met dumbells, enz![]()
En wat vind je hiervan dan?quote:hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Ja want bij andere dieren wordt er niet met chemicaliën geknoeidquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:51 schreef 16meter het volgende:
en
http://kassa.vara.nl/tv/a(...)-vis-testen/speel/1/
eet smakelijk bro![]()
Kip en rund is supergezond in tegenstelling tot vis
Whey is ook helemaal plantaardig. Komt rechtstreeks uit de natuur
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2012 10:01:52 ]![]()
Beetje helemaal niks vinden wij dat.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 09:10 schreef stoeltafel het volgende:
Wat vinden de kenners van Bootcamp ? Drie keer in de week doe ik nu aan bootcamp ipv fitness. Voor mij veel leuker om je lekker sport in de buitenlucht, veel afwisseling en toch een full body training uitvoert met opdrukken, optrekken, sprinten, werken met dumbells, enz![]()
jij was toch laatst begonnen met Rippetoe ofzo? :Squote:Op zaterdag 7 januari 2012 09:10 schreef stoeltafel het volgende:
Wat vinden de kenners van Bootcamp ? Drie keer in de week doe ik nu aan bootcamp ipv fitness. Voor mij veel leuker om je lekker sport in de buitenlucht, veel afwisseling en toch een full body training uitvoert met opdrukken, optrekken, sprinten, werken met dumbells, enz
Bootcamp is onzin, je zult er echt geen gains mee maken.![]()
Waar zeg ik dat?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 09:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja want bij andere dieren wordt er niet met chemicaliën geknoeid![]()
Kip en rund is supergezond in tegenstelling tot vis
Whey is ook helemaal plantaardig. Komt rechtstreeks uit de natuur![]()
Nee dat was ik niet. Maar als je drie keer traint dan gebeurd er niks? We pakken meestal 3 sets van 10/15 herhalingen. Het is voor mij veel beter vol te houden dan krachttraining omdat het heel afwisselend is.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 10:51 schreef 16meter het volgende:
[..]
jij was toch laatst begonnen met Rippetoe ofzo? :S
Bootcamp is onzin, je zult er echt geen gains mee maken.![]()
Wat is je doel dan? Vet verliezen ofzo? Veel meer zul je er niet mee bereiken.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:05 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Nee dat was ik niet. Maar als je drie keer traint dan gebeurd er niks? We pakken meestal 3 sets van 10/15 herhalingen. Het is voor mij veel beter vol te houden dan krachttraining omdat het heel afwisselend is.![]()
Voor wat tonen en vetverlies lijkt het me prima.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:05 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Nee dat was ik niet. Maar als je drie keer traint dan gebeurd er niks? We pakken meestal 3 sets van 10/15 herhalingen. Het is voor mij veel beter vol te houden dan krachttraining omdat het heel afwisselend is.
Voor kracht en massa niet.
Hangt dus van je doel af, zoals jahr00n zegt.![]()
Beter vol te houden om dat het lichter is.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:05 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Nee dat was ik niet. Maar als je drie keer traint dan gebeurd er niks? We pakken meestal 3 sets van 10/15 herhalingen. Het is voor mij veel beter vol te houden dan krachttraining omdat het heel afwisselend is.
Daarbij weten die "bootcampf" instructeurs vaak niks over fitness, kracht, voeding etc..
Die instructeurs zijn stel vuile Catabolische Honden, die het licht in hun ogen niet waard zijn.
Het zijn Gevaarlijke Zombies die als je niet uitkijkt je besmetten met hun "ziekte" waar je naar een lange lijdensweg van hoge koortsen en waan aanvallen zelf in een zombie veranderd.
Let dus goed op dat ze je niet bijten of krabbelen, want dan is het al te laat.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2012 16:11:56 ]![]()
Zijn er in Nederland ook van die US style gyms? Grote hallen met vooral veel ijzer, matten, barbells, mooie plate loaded machines, maar ook ruimte om gebruik te maken van bijv. een Prowler, ropes, box jumps etc.![]()
Er is 1 crossfit sportschool in NL.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:27 schreef 16meter het volgende:
Zijn er in Nederland ook van die US style gyms? Grote hallen met vooral veel ijzer, matten, barbells, mooie plate loaded machines, maar ook ruimte om gebruik te maken van bijv. een Prowler, ropes, box jumps etc.
Madeliefstraat 16
2153 EV
Nieuw Vennep
http://www.crossfitamsterdam.nl/
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2012 13:34:54 ]![]()
Volgens mij bedoelt hij Old-school gyms en geen crossfit :pquote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:34 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Er is 1 crossfit sportschool in NL.
Madeliefstraat 16
2153 EV
Nieuw Vennep
http://www.crossfitamsterdam.nl/![]()
Pics van het interieur?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:34 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Er is 1 crossfit sportschool in NL.
Madeliefstraat 16
2153 EV
Nieuw Vennep
http://www.crossfitamsterdam.nl/![]()
hiernaast zit deze
ok grapjemaar dat is wat 16m bedoelt toch?
Denk dat het probleem vooral is dat de grond in NL te duur is en dat men niet erg veel op heeft met macho powerliften, maar liever sport omdat het gezond is.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Ja, zoiets bedoel ik.
Denk dat het een mentaliteitskwestie is. Nederlanders gaan naar een sportschool om af te vallen of 'fitter te worden', niet omdat ze serieus bezig zijn met een bepaalde sport, of een bepaalde lifestyle hanteren. Zo'n gym als hierboven komen mensen uit alle takken van de sport om hun kracht/uithoudingsvermogen/whatever te verbeteren, niet alleen powerlifters.![]()
Ik dacht dat Scott een ekte fitness boii was maar dit bewijst het tegendeel.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 09:46 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
En wat vind je hiervan dan?If not now, then when.![]()
Zojuist m´n gym hier online gevonden.![]()
http://www.gymbs.es/web/1(...)icle&id=85&Itemid=75
Ging lekker vandaag. Squats 90 kilo ipv 70. Ik kon eigenlijk zwaarder maar heb na 5 setjes squats nog wat leg press tot 130 kilo gedaan. Kwam eerder niet boven 100 kilo.
En ik heb denk ik een goed trainingsmaatje gevonden. Enige probleem wat we hebben is dat ik maar een klein beetje spaans spreek, en hij een heel klein beetje engels.![]()
Maar we liggen elkaar wel, en we zitten zo´n beetje op hetzelfde niveau.![]()
Zo'n gym lijkt me ook vet ja.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:23 schreef 16meter het volgende:
Ja, zoiets bedoel ik.
Denk dat het een mentaliteitskwestie is. Nederlanders gaan naar een sportschool om af te vallen of 'fitter te worden', niet omdat ze serieus bezig zijn met een bepaalde sport, of een bepaalde lifestyle hanteren. Zo'n gym als hierboven komen mensen uit alle takken van de sport om hun kracht/uithoudingsvermogen/whatever te verbeteren, niet alleen powerlifters.
Zoiets![]()
![]()
Martin Rooney van Training for warriors heeft ook zo'n gymquote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:23 schreef seto het volgende:
[..]
Zo'n gym lijkt me ook vet ja.
[ afbeelding ]
Zoietsdat is ook meer gericht op atleten en in zijn geval dan mensen die aan vechtsport doen(MMA/BJJ etc)
![]()
Jeetje al die videos, wat is dat voor marketingcampagne die erachter zit lol?quote:
naar die 3 bro's die wel ripped zijn lijkt het wel een concentratiekamp qua spier en vet op lichaam
Kan niet wachten tot ik naar Amerika ga als ik al die gyms hier zie
Volgende week eindelijk weer eens voluit trainen, vorige week neus en oorontsteking en deze week kuitblessure. Voelde toch wel vreemd aan om benen niet te trainen.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Ik word een beetje agressief van dit filmpje.quote:Confidence through competence![]()
Dit vraag ik me ook wel vaak af ja.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:27 schreef 16meter het volgende:
Zijn er in Nederland ook van die US style gyms? Grote hallen met vooral veel ijzer, matten, barbells, mooie plate loaded machines, maar ook ruimte om gebruik te maken van bijv. een Prowler, ropes, box jumps etc.True that brah. Gew wat fittur worduh geen gekke dingen zoals krachttraining ofzoquote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:23 schreef 16meter het volgende:
Denk dat het een mentaliteitskwestie is. Nederlanders gaan naar een sportschool om af te vallen of 'fitter te worden', niet omdat ze serieus bezig zijn met een bepaalde sport, of een bepaalde lifestyle hanteren. Zo'n gym als hierboven komen mensen uit alle takken van de sport om hun kracht/uithoudingsvermogen/whatever te verbeteren, niet alleen powerlifters.![]()
![]()
Anders word ik ook gauw te breed hè daar heb ik namelijk aanleg voor.This isn't even my final form.![]()
Het gaat niet eens over fitness; die mentaliteit, die zesjes-cultuur, dat middelmatige bestaan, de illusie dat mensen veilig kunnen leven, niet uit je comfort-zone willen komen, calvinistische gedachtegoed; het doet me walgen.
Anyway, dat is mss materiaal voor een ander topic.![]()
Be my guest, maar dan zal je vinden dat jij degene bent die uitgefloten wordt. Maarja, wat moet je er dus mee? Ik negeer het en ga mijn eigen gang met een paar mensen die hetzelfde denken, gaat me al 46 jaar prima af.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:50 schreef Weissman het volgende:
Anyway, dat is mss materiaal voor een ander topic.![]()
![]()
Ach, in Amerika is het ook niet veel anders hoor, door de schaal lijkt dat misschien zo, maar de gemiddelde amerikaan kookt maar 1 dag per week, heeft overgewicht en heeft een matig baantje.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:50 schreef Weissman het volgende:
Het gaat niet eens over fitness; die mentaliteit, die zesjes-cultuur, dat middelmatige bestaan, de illusie dat mensen veilig kunnen leven, niet uit je comfort-zone willen komen, calvinistische gedachtegoed; het doet me walgen.
Anyway, dat is mss materiaal voor een ander topic.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Ja, maar ik denk dat er in Amerika meer wordt geleefd in uitersten. Hier is het een en al middelmatigheid.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:37 schreef Zith het volgende:
Ach, in Amerika is het ook niet veel anders hoor, door de schaal lijkt dat misschien zo, maar de gemiddelde amerikaan kookt maar 1 dag per week, heeft overgewicht en heeft een matig baantje.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2012 23:39:22 ]![]()
Zat net op Facebook zie ik deze shit..
Voor mij duidelijk no go, dacht eerst dat het een man was totdat ik die tits (goeie shit) zag.If not now, then when.![]()
Thanks for sharing.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
Voor mij duidelijk no go, dacht eerst dat het een man was totdat ik die tits (goeie shit) zag.![]()
![]()
Paarse vuilniszakken zie je niet vaak; iemand een idee waar je die kan halen ?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
Voor mij duidelijk no go, dacht eerst dat het een man was totdat ik die tits (goeie shit) zag.![]()
Een topic over hoe je het beste kan gainen.
Hoe word ik dikker en breder?
En Yuri, kap eens met die stomme plaatjes![]()
![]()
Voor alle mensen die intervaltraining doen en niet snappen waarom ze nog steeds een bierbuik hebben, want het was toch zo effectief? Stomme marketinghype.
http://muscleevo.com/interval-training-fat-loss/
Inclusief de cijfers / grafieken van de originele studies over interval training.
Het verschil met 'normale' cadio is verwaarloosbaar.Confidence through competence![]()
Sinds ik interval trainingen doe maak ik de gains van mijn leven.
Nee maar serieus, hij zegt in het artikel ook;quote:With all that said, I still think that interval training is a great way to lose fat. It’s something I use myself and recommend to others.quote:However, interval training alone is not a magic bullet, and I think most people would be disappointed losing less than six pounds of fat after 15 weeks of exercise.Als je dat laatste beseft is er ook niks aan de handquote:The fact is that there are many different ways to do cardio. All of them have their place at different times and for different people. Don’t be duped by the HIIT “propaganda machine” into believing that interval training is the only way (or even the best way) to drop fat.
Interessant artikel, goeien bijdrage
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2012 10:20:41 ]![]()
Nee dat zal best, maar het is wel de leukste manier van cardio.quote:Op zondag 8 januari 2012 09:57 schreef Stereotomy het volgende:
Voor alle mensen die intervaltraining doen en niet snappen waarom ze nog steeds een bierbuik hebben, want het was toch zo effectief? Stomme marketinghype.
http://muscleevo.com/interval-training-fat-loss/
Inclusief de cijfers / grafieken van de originele studies over interval training.
Het verschil met 'normale' cadio is verwaarloosbaar.Deathlift or Die.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: