SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
![]()
Anno2012, als je zonder die shakes van je stokje gaat of je suf voelt, dan zou je wat meer kunnen gaan eten. Ik ken je schema niet natuurlijk, maar ik neem aan dat je weet dat shakes een aanvulling op je eetpatroon zijn. Zelf vind ik shakes een waardevolle aanvulling, maar ik kan ook prima presteren zonder dat spul.
Met andere woorden, het is niet echt de bedoeling dat shakes de steen is waarmee alles staat of valt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Panzermaus op 02-01-2012 22:43:38 ]![]()
quote:![]()
![]()
quote:
This isn't even my final form.![]()
Jaartje geleden is er verbouwd en staat er bovenstaande + meer @ USC Nijmegen. 92 euro/jaar voor studenten. Redelijk deskundige hulp van personeel en de meesten die er rondlopen (gewichtengedeelte althans) weten wel waar ze mee bezig zijn.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:25 schreef Panzermaus het volgende:
Kom ik daar boven, en wat ziet mijn oog? Allereerst groot en ruim, airco, overal plate-loaded machines, overal gewichtenrekjes (6) met bumperplates van 0.25 kg tot 20 kg, plate-loaded leg press, staande leg press, 2 seated military press stations, 2 flat bench press stations, 2 incline bench stations, een klein squatrack, cable crossover, rubberen matten + spiegels, 4 losse bankjes, dumbbells tot 36 kg netjes gesorteerd + rubber coating, smith machine, losse barbells (10 kg), een rack met pullup bar, dipsteunen/opleggers, verstelbare spotters en een Olympische stang van 20 kg.Allemaal spiksplinternieuw.
--
Zijn er hier mensen die meer van dit soort gyms kennen? Blijkbaar kan het uit qua kosten, voel me nu vies genaaid.
Dikke prima.-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.![]()
In Groningen heb je de ACLO voor studenten. Op de prijs na zitten er geen voordelen aan. Knettersdruk altijd, vol met beachboys die alles bezet houden of met dikke corpsballen die besloten hebben de onderkin kwijt te raken.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:57 schreef VASND het volgende:
[..]
Jaartje geleden is er verbouwd en staat er bovenstaande + meer @ USC Nijmegen. 92 euro/jaar voor studenten. Redelijk deskundige hulp van personeel en de meesten die er rondlopen (gewichtengedeelte althans) weten wel waar ze mee bezig zijn.
Dikke prima.
This isn't even my final form.![]()
Beste armoefening (triceps+biceps): fietsen met een paraplu in je hand.Failure is success if we learn from it.![]()
Hm, jammer aan ecto zijn is dat je amper vet op je armen krijgt. Mijn armen zijn keihard en wanneer ik ze flex vind ik ze ook erg goed, maar relaxed mis ik dat vet wel, geeft je juist die vollere + getrainde look. Gelukkig maakt de definitie veel goed, je kan in ieder geval zien dat wat er zit, spiermassa is. Vet gaat bij mij hoofdzakelijk op mijn buik/chest/ass zitten. Heb ook nog steeds van die dunne polsjes, valt niets aan te doen.
Vind het wel een stuk estetischer dan die blokkerige massa monsters, Frank Zane.
(no homo)
1.75m, 81 kg. Als dit geen aesthetics is dan weet ik het ook niet meer.
[ Bericht 29% gewijzigd door Panzermaus op 03-01-2012 08:17:28 ]![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 08:50 schreef ZetaOS het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)eft_geen_zin___.html
Zucht...Na een jaar bleek hun lichamen te reageren alsof ze uitgehongerd waren.quote:De proefpersonen kregen gedurende tien weken een dieet van slechts 550 calorieën per dag en intensieve begeleiding. Het gemiddelde gewichtsverlies bleek 15 kilo.
Goh.Tevens 'calorieën' waar (hopelijk) kcals bedoeld worden.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 08:01 schreef Panzermaus het volgende:
Hm, jammer aan ecto zijn is dat je amper vet op je armen krijgt. Mijn armen zijn keihard en wanneer ik ze flex vind ik ze ook erg goed, maar relaxed mis ik dat vet wel, geeft je juist die vollere + getrainde look. Gelukkig maakt de definitie veel goed, je kan in ieder geval zien dat wat er zit, spiermassa is. Vet gaat bij mij hoofdzakelijk op mijn buik/chest/ass zitten. Heb ook nog steeds van die dunne polsjes, valt niets aan te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind hier toch wel aardig wat vet op zitten
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 08:54 schreef Zith het volgende:
[..]Try squeezing it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind hier toch wel aardig wat vet op zittenAls ik flex komt het vet wat ik dan heb wel naar boven, maar ontspannen zijn mijn armen gewoon hard.
Terwijl je bij uitgaan enzo genoeg gasten ziet die dan grotere armen hebben door al het vet.
Ik moet nog maar zien dat ik die hongerwinter van 2012 overleef.
Hoorde ook zo'n mooi verhaal, er is zo'n kerel hier die bij uitgaan altijd helemaal patserig gaat zitten. (100 kg) Dus dat hij echt grote armen heeft, alleen hij traint niet of wat dan ook. Is allemaal vet.Maar iedereen neemt maar aan dat hij heel sterk is enzo.
![]()
![]()
Fucking retardsquote:Op dinsdag 3 januari 2012 08:50 schreef ZetaOS het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)eft_geen_zin___.html
Zucht....
"Oeh, ik ben 12 kilo afgevallen, nu mag ik weer hele zakken chips wegvreten totdat ik weer 20 kilo ben aangekomen"
Hoe overtuig ik mijn vriendin trouwens dat ze niet naar die sportschoolapen moet luisteren met hun 3x20 tricep extension en 3x20x20kg legpress onzin?
"Zij werken daar, dus dan zullen ze er wel verstand van hebben toch?"Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Gister ook discussie met m'n vriendin..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Hoe overtuig ik mijn vriendin trouwens dat ze niet naar die sportschoolapen moet luisteren met hun 3x20 tricep extension en 3x20x20kg legpress onzin?
Ze is zwanger dus mag niet lijnen/afvallen/dieten
maar na de zwangerschap wil ze volop gaan sporten..maar niet met zo'n raar dieet als ik doe
Zo raar doe ik het niet..maar ben bewust minder koolhydraat aan het eten en meer eiwit..was volgens haar niet nodig, gewoon minder kcal...zit wel iets in..maar een verhouding van
KH - Eiwit - Vet -> 60 - 20 - 20 lijkt me niet goed
Weet iemand een goede site voor "ongelovigen", ik wil haar graag overtuigen![]()
60 (met complexe koolhydraten) -20-20 is prima voor fitnessers, waarom niet?Confidence through competence![]()
Ik praat dagelijks op mijn vriendin in, die weet nu eigenlijk alles wat ik weet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Fucking retards.
"Oeh, ik ben 12 kilo afgevallen, nu mag ik weer hele zakken chips wegvreten totdat ik weer 20 kilo ben aangekomen"
"Zij werken daar, dus dan zullen ze er wel verstand van hebben toch?"Kan het je aanraden. Ze heeft nu ook een erg geavanceerde broscience-detector. Of ga gewoon een keer met haar mee. Ik wist wel waar ik moest kijken toen ze op die glutes machine was gekropen. Gewoon leren door te doen.
Er stond ook zo'n ander fijn ding, een soort van staande legpress, je staat met je rug tegen een stoel aan, hangt er platen aan, en maakt een soort van legpress beweging. Voelt erg fijn en je kunt lekker zwaar gaan.![]()
![]()
Die 20kg is erg licht, maar wat is er mis met 3x20
Als ik m'n wekelijkse 4x20x140kg op de legpress niet doe dan houdt m'n knie zich bij squat of deadlift ook minder. En de stabiliteit in m'n knie wordt dan ook minder.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.![]()
x20 is prima voor stabilizers zoals je zegt, en het maakt bijv je kniebanden sterk, maar je maakt er geen grotere spieren mee aan (dan als je minder reps zwaarder gewicht zou doen).
Bij 'so you think you can squat' van EliteFTS laten ze de beginners ook extra lange reps maken op hamstrong/lowerback/abs doen.
[ Bericht 2% gewijzigd door Zith op 03-01-2012 11:15:27 ]I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Setjes van 3x20 die je nog met je pink kan wegduwen gaan je echt niet helpen om een strakker lijf te krijgen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:03 schreef V1z0R het volgende:
Die 20kg is erg licht, maar wat is er mis met 3x20
Als ik m'n wekelijkse 4x20x140kg op de legpress niet doe dan houdt m'n knie zich bij squat of deadlift ook minder. En de stabiliteit in m'n knie wordt dan ook minder.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Met 20 valt nog wel mee toch? En per type oefening maakt het aantal reps toch ook nog uit?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:07 schreef seto het volgende:
Met 20 reps per set ga je voor endurance en niet voor spiergroei.
Wat ik zelf doe:
Heavy compounds 8-6-4-4
Medium compounds 12-10-8-8
Isolations 16-14-12-10
Of zit ik dan wel op de verkeerde weg?
*Zal de OP maar weer eens grondig doornemen*
[ Bericht 2% gewijzigd door V1z0R op 03-01-2012 11:28:46 ]Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.![]()
Met heavy en medium zit je gewoon goed (naast de discussie wat beter/fijner is in kleiner wordende sets), maar met je isolatie ben je echt niet beter bezig met 16/14 reps dan met 12. Beter pak je 12 reps met zwaarder gewicht (en wmb. blijf je rond de 8-10 reps).I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:06 schreef Panzermaus het volgende:
Ik wist wel waar ik moest kijken toen ze op die glutes machine was gekropen.
Hack Squat-beweging. Wij hebben de Hammer Strength MTS V-Squat staan:quote:Er stond ook zo'n ander fijn ding, een soort van staande legpress, je staat met je rug tegen een stoel aan, hangt er platen aan, en maakt een soort van legpress beweging. Voelt erg fijn en je kunt lekker zwaar gaan.
Zit me al een tijdje af te vragen of ik die niet moet doen ipv Leg Press omdat ik hiermee dieper kan (atg) maar heb nog geen tijd gehad om alles goed uit te zoeken.
[ Bericht 0% gewijzigd door Stereotomy op 03-01-2012 11:54:51 ]Confidence through competence![]()
Vind het persoonlijk fijn om geregeld te supersetten, en dat lukt me sowieso niet met gelijk aantal reps wanneer ik het gewicht gelijk hou.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:33 schreef Zith het volgende:
Met heavy en medium zit je gewoon goed (naast de discussie wat beter/fijner is in kleiner wordende sets), maar met je isolatie ben je echt niet beter bezig met 16/14 reps dan met 12. Beter pak je 12 reps met zwaarder gewicht (en wmb. blijf je rond de 8-10 reps).
Maar zal eens kijken naar het verlagen van reps bij de isolations. Thx
Filmpje over squatten is ook wel handig, toch nog paar puntjes behandeld die ik zelf dus ook fout doe.
[ Bericht 6% gewijzigd door V1z0R op 03-01-2012 12:07:50 ]Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.![]()
Tantoe hard op der muil rammuhquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Fucking retards.
"Zij werken daar, dus dan zullen ze er wel verstand van hebben toch?"![]()
Je vriendin niet kunnen overtuigen, vertrouwt ze je niet ofzo?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Fucking retards.
"Zij werken daar, dus dan zullen ze er wel verstand van hebben toch?"Ik vertel mijn vriendin alles wat ik weet en dat gelooft ze.
Mijn vriendin leg presst 120 kg.This isn't even my final form.![]()
mijn vriendin 850kg, ik ben fucking stoer en m'n armpjes zijn zo hard als staal
/opschepperij en vriendinverhaaltjes![]()
Je moet tegen je wijf zeggen dat kontneuken goed voor de lijn is.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je vriendin niet kunnen overtuigen, vertrouwt ze je niet ofzo?Ik vertel mijn vriendin alles wat ik weet en dat gelooft ze.
Mijn vriendin leg presst 120 kg.![]()
Die kwam ik ook al tegen, maar dat is hem niet volgens mij. Je gaat echt op een rechte lijn omhoog en omlaag. (45 graden ROM) Gewoon legpressen terwijl je staat eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[..]
Hack Squat-beweging. Wij hebben de Hammer Strength MTS V-Squat staan:
[ afbeelding ]
Zit me al een tijdje af te vragen of ik die niet moet doen ipv Leg Press omdat ik hiermee dieper kan (atg) maar heb nog geen tijd gehad om alles goed uit te zoeken.
Meisjes moeten trouwens legpressen met hun voeten zo hoog mogelijk op dat blok, dan is het voornamelijk glutes werk.Lager legt nadruk op quads.
![]()
Kontneukenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:02 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Je moet tegen je wijf zeggen dat kontneuken goed voor de lijn is.benne gij gay ofso?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Stond in het pashokje. Denk, ik geef m'n buik eens eens een tik. Dril, dril, dril.
Lekker hoor, 15-20% BF
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Vieze dikke, ga sporten jij.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:09 schreef star_gazer het volgende:
Stond in het pashokje. Denk, ik geef m'n buik eens eens een tik. Dril, dril, dril.
Lekker hoor, 15-20% BF![]()
Iemand ervaring met deze meetmethode:
http://m.wikihow.com/Measure-Body-Fat-Using-the-US-Navy-Method
Hij schijnt vrij nauwkeurig te zijn en op een hoop mensen "geijkt"BEASTMODE![]()
Mijn favoriete thuis-methode. In absolute getallen moet je het nog met een hoop onnauwkeurigheid doen, maar om je eigen progressie te meten is het geweldig.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:29 schreef Awesome_ het volgende:
Hij schijnt vrij nauwkeurig te zijn en op een hoop mensen "geijkt"
Download de PDF (US Army bla bla report) hier:
http://www.bodybuilding.com/fun/kurilla5.pdf
van:
http://www.bodybuilding.com/fun/kurilla5.htmConfidence through competence![]()
Met de feestdagen lekker gebulkt zegmaarquote:
Vlieg op 5 januari weer terug naar huis. Dan 2 dagen coma vanwege jetlag en woensdag weer aan de bak."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
als ik alles invul en druk op; Query verzendenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:29 schreef Awesome_ het volgende:
Hij schijnt vrij nauwkeurig te zijn en op een hoop mensen "geijkt"
krijg ik dit;
File Not Found
The object you requested, /prothd1, does not exist.![]()
Krijg ik ook, volgens mij is deze gebaseerd op dezelfde formule middel en nek.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:18 schreef ukga het volgende:
[..]
als ik alles invul en druk op; Query verzenden
krijg ik dit;
File Not Found
The object you requested, /prothd1, does not exist.
http://www.machinehead-so(...)_fat_percentage.html![]()
U MIRINquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:02 schreef Levolution het volgende:
[..]
In Groningen heb je de ACLO voor studenten. Op de prijs na zitten er geen voordelen aan. Knettersdruk altijd, vol met beachboys die alles bezet houden of met dikke corpsballen die besloten hebben de onderkin kwijt te raken.
Ik zit ook bij acloOp woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
Blijven leuke dingen die lats, ik krijg er snel spierpijn en dan worden ze ook 'hard', voelt wel grappig.
Trouwens acloboys: wat zijn de beste tijden daar?![]()
![]()
vrijdag hele dag wel rustig en voor de rest ochtend en middag. na 5 uur wordt het wel mad druk. net met noxipro fullbody in hometown gedaan. bij de kleinere spiergroepen valt het nog wel mee maar met deadliften en squatten pak je zoveel meer.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:39 schreef Panzermaus het volgende:
Blijven leuke dingen die lats, ik krijg er snel spierpijn en dan worden ze ook 'hard', voelt wel grappig.
Trouwens acloboys: wat zijn de beste tijden daar?Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
Wat zijn eigenlijk de voordelen van supersets?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:45 schreef SunTzu het volgende:
[dagboek]Straks voor het eerst aan mijn nieuwe superset schema beginnen.[/dagboek]![]()
Ik hoef eigenlijk niet meer te trainen. Squat al 100kg en m'n benen zijn zo groot dat ik geen broek meer pas. Niet mooi meer, zo veel spieren heb ik al gekweekt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: