Die keek ik net ja. Vind je het gek dat Janine Maxime verdenkt?quote:
Ik niet, ik had als Janine zijnde oom Maxime verdacht.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:28 schreef Frey het volgende:
[..]
Die keek ik net ja. Vind je het gek dat Janine Maxime verdenkt?
Marjolein Keuning speelt het geweldig, maar het personage vind ik gewoon niet echt uit de verf komen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:32 schreef BeyondTheGreen het volgende:
In die filmpjes vind ik Maxime echt geweldig, net als Ludo. Maar toch, er moet een keer rechtvaardigheid komen en die komt nu véél te laat. Maar goed, beter dan niets.
Helemaal mee eens, het is jammer dat het personage van Jack zo slecht uit de verf is gekomen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:36 schreef Frey het volgende:
Eigenlijk zou er een nieuwe slechterik bij moeten komen en met die moet Maxime eens de strijd aangaan. Zoals Frits en Martine of Ludo en Dian/Bowien. Kijken wat ze echt kan.
De serie heeft sowieso een slechterik buiten de familie Sanders nodig.
Dat personage is verloren. De zoon van Frits bij de politie.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, het is jammer dat het personage van Jack zo slecht uit de verf is gekomen.
Vanuit zijn familiegeschiedenis had het personage veel potentie, helaas niets tot weinig meegedaan.
Heerlijk Nick moment! , The winner takes it allquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:34 schreef roos85 het volgende:
Een van mijn favoriete Nick fragmenten:
![]()
en deze blijft ook briljant:
Inderdaad, hoe krijgen ze dat verzonnenquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:40 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat personage is verloren. De zoon van Frits bij de politie.
THE WINNER TAKES IT AAAALL!!!quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:34 schreef roos85 het volgende:
Een van mijn favoriete Nick fragmenten:
![]()
Toen Nick uit de serie ging veranderde het personage van Maxime ook behoorlijk.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:33 schreef Frey het volgende:
[..]
Marjolein Keuning speelt het geweldig, maar het personage vind ik gewoon niet echt uit de verf komen.
Die foto heb ik nu ook al duizend keer gezien.quote:
Waar ik me ook nog altijd rot aan erger is dat hij René Meijer doodschoot, terwijl we allemaal zaten te wachten op de ultieme wraak van Ludo voor het verkrachten van zijn dochter.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:42 schreef roos85 het volgende:
[..]
Inderdaad, hoe krijgen ze dat verzonnen
Whehehe, is ook een manier om het te bekijken.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:13 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Oke, toen Maxime Nick in het gesticht gooide keek ik geen GTST. Vandaar dat ik nu team Nick ben na het zien van dit filmpje.
Die eerstequote:Op woensdag 4 januari 2012 18:25 schreef Frey het volgende:
Nog meer uit het archief.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Wordt Maxime nu weer onrecht aangedaan doordat hier nogal veel posts zijn met de naam of een plaatje van Nick erin?quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wordt Maxime nu weer onrecht aangedaan doordat hier nogal veel posts zijn met de naam of een plaatje van Nick erin?
Lul niet zo.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wordt Maxime nu weer onrecht aangedaan doordat hier nogal veel posts zijn met de naam of een plaatje van Nick erin?
Maar wel een geweldig personage!quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:38 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Lul niet zo.![]()
Het hele topic volposten met Nickfoto's en -filmpjes en voor alles wat hij doet een-smiley neerzetten, is wel wat overdreven.
Het is maar een personage.
Ligt aan het aantal pagina's.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:45 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Maar wel een geweldig personage!
[ afbeelding ]
De foto stond nog niet op deze pagina.
Dat klopt ja, en dat is Maxime ook. Maar jij maakt er zo ongeveer een evangelie van: Maxime is de goede Godin en zal nóóít iets slechts doen. En al doet ze dat, dan wordt dat door jou gecoverd met "ja, maar daar was ook een reden toe, en als die er niet is zwijgen we de slechte acties van Maxime dood". Maar doet een personage als Nick dat, dan is dat volgens jou onacceptabelquote:
Ja, meer graagquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:51 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
klopt, ik zie m twee keer op deze pagina.
niet dat ik dat vervelend vind hoor
quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat klopt ja, en dat is Maxime ook. Maar jij maakt er zo ongeveer een evangelie van: Maxime is de goede Godin en zal nóóít iets slechts doen. En al doet ze dat, dan wordt dat door jou gecoverd met "ja, maar daar was ook een reden toe, en als die er niet is zwijgen we de slechte acties van Maxime dood". Maar doet een personage als Nick dat, dan is dat volgens jou onacceptabel![]()
Duidelijk gevalletje van tunnelvisie
En dan gaat hij zelf dood aan het virusquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:07 schreef Klipnap het volgende:
Arme Anton. Danny meteen: "Lana! Lana!"
Nou dat kan ik me best voorstellen, het is gewoon echt dom hoe ze handelen in het ziekenhuis, 'anders ontstaat er paniek'quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:07 schreef Klipnap het volgende:
Arme Anton. Danny meteen: "Lana! Lana!"
dus dat. Ze laten liever onwetende mensen elkaar besmetten.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:09 schreef alors het volgende:
[..]
Nou dat kan ik me best voorstellen, het is gewoon echt dom hoe ze handelen in het ziekenhuis, 'anders ontstaat er paniek'!!!!
het is ook opeens weer avond dusquote:
Dat heb ik niet gezegdquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:04 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]![]()
Ik plaats ook echt een-smiley bij álles wat Maxime doet
Vaak neigt het er wel naar, ja. Dat ervaar jij hoogstwaarschijnlijk anders dan ik, en dat is je goed recht. Maar je doet net alsof het normaal is dat, als je neef je niet accepteert als familielid, je hem dan maar beschuldigt van mishandeling van zijn kind en hem vervolgens zo gek maakt dat-ie in een gesticht wordt gepropt.quote:en doe echt alsof ze heilig is.
Geen idee. Wel weet ik dat Rogier Proper daadwerkelijk een grappige man is, maar dat terzijdequote:En wordt dit met die foto met Nick hetzelfde als met die foto van Rogier Proper, omdat dat "grappig" is?
Inderdaad. wie dit heeft ingesprokenquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:13 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]het klinkt ook steeds lelijker
Deze ook niet:quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:45 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[ afbeelding ]
De foto stond nog niet op deze pagina.
Weet het niet zeker, maar dacht net toch echt dat Sjoerd in De Koning stond.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
het is ook opeens weer avond dus
Het is toch wel een stuk minder zwart-wit dan dat.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:13 schreef PeterKelder het volgende:
Vaak neigt het er wel naar, ja. Dat ervaar jij hoogstwaarschijnlijk anders dan ik, en dat is je goed recht. Maar je doet net alsof het normaal is dat, als je neef je niet accepteert als familielid, je hem dan maar beschuldigt van mishandeling van zijn kind en hem vervolgens zo gek maakt dat-ie in een gesticht wordt gepropt.
Bij ATWT hebben ze ook zulke hersenbrekende vragen die volgens mij worden ingesproken door dezelfde stem, dus misschien dacht ze dat het op zn Engels moestquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
Inderdaad. wie dit heeft ingesproken
Edwin was een stuk beter te pruimen met een coma Lucas.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:16 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het is toch wel een stuk minder zwart-wit dan dat.
En Maxime is nu anders. Ze heeft nu spijt van de dingen die ze heeft gedaan. Maar dat telt blijkbaar niet.
Lucas moet echt een keer iemand anders gaan zoeken i.p.v. die eikel Edwin.
Nou zit je te overdrijven.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Edwin was een stuk beter te pruimen met een coma Lucas.
Het ventje is nog niet wakker of het is weer homo hier homo daar homo overal.
ik dacht: waar heb jij het nou in godsnaam overquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het vlees van Maya haar moeder is verkocht hier zit een disney film in
Volgens mij zit je verkeerdquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het vlees van Maya haar moeder is verkocht hier zit een disney film in
Ja moet je nagaan chimpansee vleesquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:19 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik dacht: waar heb jij het nou in godsnaam over
maar het was toch dat kleine aapje?
Dat zal het wel zijn, jaquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:17 schreef alors het volgende:
[..]
Bij ATWT hebben ze ook zulke hersenbrekende vragen die volgens mij worden ingesproken door dezelfde stem, dus misschien dacht ze dat het op zn Engels moest
quote:
Spijt?! Laat me niet lachen. Als ze niet zo in het nauw was gedreven, had ze nooit de waarheid over haar aandeel in Nicks toestand verteld aan Ludo. En dan had ze ook nooit "spijt" gehad.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:16 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het is toch wel een stuk minder zwart-wit dan dat.
En Maxime is nu anders. Ze heeft nu spijt van de dingen die ze heeft gedaan. Maar dat telt blijkbaar niet.
Spijt van dat ze Nick niet gewoon heeft genegeerd.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:22 schreef PeterKelder het volgende:
Spijt?! Laat me niet lachen. Als ze niet zo in het nauw was gedreven, had ze nooit de waarheid over haar aandeel in Nicks toestand verteld aan Ludo. En dan had ze ook nooit "spijt" gehad.
en dat zeg jij..quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En anders wil je het gewoon niet zien.
Volgens sommige mensen was Maxime zogenaamd niet onvruchtbaar. Dat is ook gewoon bullshit.quote:
waarom haal je dit erbij?quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:28 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Volgens sommige mensen was Maxime zogenaamd niet onvruchtbaar. Dat is ook gewoon bullshit.
Misschien weet Sjoerd dat niet..quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:29 schreef Digi_Djeff het volgende:
Waarom zegt die lompe boer van een sjoerd niet dat er in heel het land opsporings berichten zijn over de baby. Op deze manier is die medeplichtig
Beter verraad ie zn kind en vriendin jaquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:29 schreef Digi_Djeff het volgende:
Waarom zegt die lompe boer van een sjoerd niet dat er in heel het land opsporings berichten zijn over de baby. Op deze manier is die medeplichtig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |