Zolang je het niet gebruikt om mensen af te schrikken of aandacht op te eisen dan zie ik er ook niet zo'n probleem mee. Als je over het algemeen maar gelukkig met jezelf bent.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik doe het wel maar soms is het gewoon waar en ik schaam me er niet voor.
Ik snap het probleem niet zo.
Heel erg goed.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:24 schreef Cassandra87 het volgende:
hey nouvelles hoe gaat het met je smokey eyes?
Is dat raar dan? Studeren is eigenlijk heel normaal.quote:
Oh dat ben ik zeker.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Zolang je het niet gebruikt om mensen af te schrikken of aandacht op te eisen dan zie ik er ook niet zo'n probleem mee. Als je over het algemeen maar gelukkig met jezelf bent.
Blijkbaar faal ik dus harder met mijn leven dan jijquote:Op maandag 2 januari 2012 20:26 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Heel erg goed.Ik heb het helemaal onder de knie na heel lang oefenen. En nu realiseer ik mij weer dat ik niet teveel op het internet neer moet gooien, iedereen zoekt alles maar op
[..]
Is dat raar dan? Studeren is eigenlijk heel normaal.
Kun je mij tips geven? Dat topic staat in mijn active topics omdat ik er ook post, niet omdat ik mijn tijd besteed aan jouw postsquote:Op maandag 2 januari 2012 20:26 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Heel erg goed.Ik heb het helemaal onder de knie na heel lang oefenen. En nu realiseer ik mij weer dat ik niet teveel op het internet neer moet gooien, iedereen zoekt alles maar op
Ik faal ook helemaal niet!quote:Op maandag 2 januari 2012 20:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Blijkbaar faal ik dus harder met mijn leven dan jij
Een stuk of vier moet ik zeker kunnen winnen. Ik zeg natuurlijk niet welkequote:Op maandag 2 januari 2012 20:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Je bedoelt http://fok.soulgp.com/verkiezingen/ ?
Omdat ik zwak ben en geen doorzettingsvermogen/motivatie/energie heb om te studeren.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:28 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik faal ook helemaal niet!Hoezo faal jij dan?
Beter wel jaquote:Op maandag 2 januari 2012 20:30 schreef stefanhaan het volgende:
Maar ik wipe de lijst ws vnaavond nog een keer.
Wat wil je precies weten? Het belangrijkste is toch wel de juiste kleuren bij je huid uitzoeken en goed kijken naar donker - licht. Het is wel moeilijk vind ik. Ik heb heel lang moeten oefenen maar het resultaat is goed.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:28 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Kun je mij tips geven? Dat topic staat in mijn active topics omdat ik er ook post, niet omdat ik mijn tijd besteed aan jouw posts
Ik studeer rechten. Ik ben tweede-jaars. Wel super leuk en interessant, toch heb ik nu niet echt motivatie.quote:
Ok, leuk. Ik ken ook iemand die doet én rechten én wiskunde, ik zou het niet volhoudenquote:Op maandag 2 januari 2012 20:30 schreef -Nouvelles het volgende:
Ik studeer rechten. Ik ben tweede-jaars. Wel super leuk en interessant, toch heb ik nu niet echt motivatie.
Loka, hersens op 0, kan je ergens mee beginnen?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat ik zwak ben en geen doorzettingsvermogen/motivatie/energie heb om te studeren.
En pas zei je nog dat mijn problemen bij de jouwe in het niet vielen.
Jij doet tenminste nog een fatsoenlijke opleiding.
Ik ga sowieso op jou stemmen.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:31 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil fapper/sopper van het jaar worden.
Maak je daar maar geen zorgen over, dat win je welquote:Op maandag 2 januari 2012 20:31 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil fapper/sopper van het jaar worden.
Oh, dat is minder. Het kan ook liggen aan de studie die je op dit moment doet of hebt gedaan, misschien mis je de prikkels omdat je het eigenlijk toch niet zo interessant vindt? Eigenlijk moet je iets studeren wat je passie is, alleen soms heb je die passie niet en is het dan inderdaad moeilijk om de motivatie te zoeken.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat ik zwak ben en geen doorzettingsvermogen/motivatie/energie heb om te studeren.
En pas zei je nog dat mijn problemen bij de jouwe in het niet vielen.
Jij doet tenminste nog een fatsoenlijke opleiding.
Kun je voorbeeld foto's plaatsen? Benieuwd hoe het er bij jou uitziet.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:26 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik ga in september wel weer met iets beginnen. Maar weet niet of ik dat wel ga volhouden. Dit jaar liep het ook niet alleen door de studie zelf mis.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Loka, hersens op 0, kan je ergens mee beginnen?
Pff, je kan bijna stemmen op vragenquote:
Ja, ik heb ook een paar mede-studenten die zo goed bezig zijn maar ik vind de stof toch vrij zwaar en veel op de universiteit. Niet dat het heel erg moeilijk is maar je moet er wel echt gemotiveerd voor zijn. Ik studeer soms 8/9 uur op een dag. Wat studeer jij?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:31 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ok, leuk. Ik ken ook iemand die doet én rechten én wiskunde, ik zou het niet volhouden
Ik heb wel foto's maar die plaats ik hier niet. Ik zal ze prive sturen.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:33 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Kun je voorbeeld foto's plaatsen? Benieuwd hoe het er bij jou uitziet.
wiskunde, en een beetje informatica (dat tentamen is wel van informatica, ik snap er vrij weinig vanquote:Op maandag 2 januari 2012 20:35 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook een paar mede-studenten die zo goed bezig zijn maar ik vind de stof toch vrij zwaar en veel op de universiteit. Niet dat het heel erg moeilijk is maar je moet er wel echt gemotiveerd voor zijn. Ik studeer soms 8/9 uur op een dag. Wat studeer jij?
User die eens wat moet proberen misschien win ik die.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:36 schreef Lokasenna het volgende:
User die eens achter de PC vandaan moet? Ik nomineer mezelf maar dan
doe maarquote:Op maandag 2 januari 2012 20:36 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik heb wel foto's maar die plaats ik hier niet. Ik zal ze prive sturen.
quote:Op maandag 2 januari 2012 20:35 schreef Sinosappel het volgende:
Stefan, slotje erop en laat ons stemmen!
Dingen proberen is tof. Er gebeuren dan altijd dingen die je niet zou hebben verwacht.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:36 schreef heloef het volgende:
[..]
User die eens wat moet proberen misschien win ik die.
Oke! Lijkt mij ook super moeilijk.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:36 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
wiskunde, en een beetje informatica (dat tentamen is wel van informatica, ik snap er vrij weinig van). Informatica is echt een non-studie, wiskunde vind ik vrij moeilijk.
Ja, dat zeiden ze in Hiroshima vast ook.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dingen proberen is tof. Er gebeuren dan altijd dingen die je niet zou hebben verwacht.
ik weet niet. Misschien een eigen bedrijfje ofzo, of misschien iets heel anders. Ik zie het allemaal wel.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:37 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Oke! Lijkt mij ook super moeilijk.En wat wil je uiteindelijk bereiken met deze studie?
Hmmm, in eerste instantie denk ik alleen vragen waar je users voor kan submitten.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:39 schreef Strani het volgende:
Stefan, gaat dit systeem wel antwoorden toelaten op open vragen? ik zie nu alleen yay or nay-achtige opties.
Ah okay, dat werkt ook.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:40 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Hmmm, in eerste instantie denk ik alleen vragen waar je users voor kan submitten.
Dit win ik sowieso.quote:Single user met meeste kans?
hehe, was even bezig. Heb er wel 20 ingestuurd of zoquote:Op maandag 2 januari 2012 20:39 schreef Lokasenna het volgende:
Doe maar een slotje op de vragen insturen stefan
Dit gaat nergens meer over.
Drommelquote:Op maandag 2 januari 2012 20:41 schreef Sinosappel het volgende:
Meest onderdanige in bed...
Hmm ik weet al op wie ik ga stemmen
Graag gedaanquote:
benzinquote:Op maandag 2 januari 2012 20:41 schreef Sinosappel het volgende:
Meest onderdanige in bed...
Hmm ik weet al op wie ik ga stemmen
meest inlevende user?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
hehe, was even bezig. Heb er wel 20 ingestuurd of zo
hehe okquote:Op maandag 2 januari 2012 20:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Heh, nee. Ik wil wel een soort van de baas zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook wel ja.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:43 schreef benzin het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 januari 2012 20:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat vinden we hier van mannen die wenkbrauwpotloot gebruiken?Doe het niet mligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
handboeien in de kast laten hequote:Op maandag 2 januari 2012 20:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Wat vinden we hier van mannen die wenkbrauwpotloot gebruiken?Boy George is een hele leuke vent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus als jij op Boy George wilt lijken MLiG, moet je het vooral doen.
Wat vinden we hier van mannen die wenkbrauwpotloot gebruiken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat vinden we hier van mannen die wenkbrauwpotloot gebruiken?Interessante info, bij positieve reacties ga ik er maar eentje kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat vinden we hier van mannen die wenkbrauwpotloot gebruiken?ik mis veeeeeel te veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat vinden we hier van mannen die wenkbrauwpotloot gebruiken?Gay.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus als MLiG op bi is of op kerels valt (en ik heb werkelijk geen idee) is het geen probleem
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Ja das jammer.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:41 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Echt welAlleen jammer dat iedereen te oud voor je is
Ik heb het twee keer gedaan, das best aardig vergeleken met de rest van dit topic.quote:
tss, waarom geen mySQL? Is toch makkelijker?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:44 schreef stefanhaan het volgende:
momenteel gebruik ik een XML data bestand als database. Open vragen kunnen wel maar word iets lastiger
Wat vinden we hier van mannen die wenkbrauwpotloot gebruiken?Die kunnen beter een mooie tekening maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wenkbrauwpotlood bij mannen.
Of bij cybergothics? Dan kan het wel.
Dan is het geen uitdaging meerquote:Op maandag 2 januari 2012 20:47 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
tss, waarom geen mySQL? Is toch makkelijker?
Kom vechten dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |