Ah okay, dat werkt ook.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:40 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Hmmm, in eerste instantie denk ik alleen vragen waar je users voor kan submitten.
Dit win ik sowieso.quote:Single user met meeste kans?
hehe, was even bezig. Heb er wel 20 ingestuurd of zoquote:Op maandag 2 januari 2012 20:39 schreef Lokasenna het volgende:
Doe maar een slotje op de vragen insturen stefan
Dit gaat nergens meer over.
Drommelquote:Op maandag 2 januari 2012 20:41 schreef Sinosappel het volgende:
Meest onderdanige in bed...
Hmm ik weet al op wie ik ga stemmen
Graag gedaanquote:
benzinquote:Op maandag 2 januari 2012 20:41 schreef Sinosappel het volgende:
Meest onderdanige in bed...
Hmm ik weet al op wie ik ga stemmen
meest inlevende user?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
hehe, was even bezig. Heb er wel 20 ingestuurd of zo
hehe okquote:Op maandag 2 januari 2012 20:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Heh, nee. Ik wil wel een soort van de baas zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook wel ja.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:43 schreef benzin het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 januari 2012 20:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat vinden we hier van mannen die wenkbrauwpotloot gebruiken?Doe het niet mligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
handboeien in de kast laten hequote:Op maandag 2 januari 2012 20:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Wat vinden we hier van mannen die wenkbrauwpotloot gebruiken?Boy George is een hele leuke vent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus als jij op Boy George wilt lijken MLiG, moet je het vooral doen.
Wat vinden we hier van mannen die wenkbrauwpotloot gebruiken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat vinden we hier van mannen die wenkbrauwpotloot gebruiken?Interessante info, bij positieve reacties ga ik er maar eentje kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat vinden we hier van mannen die wenkbrauwpotloot gebruiken?ik mis veeeeeel te veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat vinden we hier van mannen die wenkbrauwpotloot gebruiken?Gay.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus als MLiG op bi is of op kerels valt (en ik heb werkelijk geen idee) is het geen probleem
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Ja das jammer.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:41 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Echt welAlleen jammer dat iedereen te oud voor je is
Ik heb het twee keer gedaan, das best aardig vergeleken met de rest van dit topic.quote:
tss, waarom geen mySQL? Is toch makkelijker?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:44 schreef stefanhaan het volgende:
momenteel gebruik ik een XML data bestand als database. Open vragen kunnen wel maar word iets lastiger
Wat vinden we hier van mannen die wenkbrauwpotloot gebruiken?Die kunnen beter een mooie tekening maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wenkbrauwpotlood bij mannen.
Of bij cybergothics? Dan kan het wel.
Dan is het geen uitdaging meerquote:Op maandag 2 januari 2012 20:47 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
tss, waarom geen mySQL? Is toch makkelijker?
Kom vechten dan?quote:
Dat gaat wat ver ja.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:47 schreef Drommeldaris het volgende:
User die 6 planken mag gaan bekijken 0wat is deze
Het twee keer gedaan? Wat gedaan?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja das jammer.
[..]
Ik heb het twee keer gedaan, das best aardig vergeleken met de rest van dit topic.
Per vraag per IP?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:47 schreef stefanhaan het volgende:
je kan op vragen stemmen, moet alleen er nog inzetten dat je maar 1 keer mag stemmen per zoveel uur ofso
Ik moest lachen.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:47 schreef Drommeldaris het volgende:
User die 6 planken mag gaan bekijken 0wat is deze
Cybergothicsquote:Op maandag 2 januari 2012 20:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die kunnen beter een mooie tekening maken.
Wenkbrauwpotlood bij mannen.
Of bij cybergothics? Dan kan het wel.
Denk et wel ja.quote:
Iets geprobeerd bij een meisje, dus dan kan je niet zeggen dat ik niks durf.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het twee keer gedaan? Wat gedaan?
Ja zo worden de slechte vragen eruit gefilterd.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:48 schreef Drommeldaris het volgende:
Je kan alleenen [ afbeelding ] doen ?
Ik gun het mezelf en vooral benzin.quote:
Eerst op vragen stemmen, omdat er anders kutvragen zijn.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:48 schreef Drommeldaris het volgende:
Je kan alleenen [ afbeelding ] doen ?
Vanmorgen zei ze nog dat ze nergens droger van werd dan van jouw gehuil, dus voor kansrijkste user ga ik niet op je stemmenquote:Op maandag 2 januari 2012 20:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Iets geprobeerd bij een meisje, dus dan kan je niet zeggen dat ik niks durf.
Kingtoppie? Neejoh. Die schat ik niet onderdanig in bed in.quote:
Dat was ik niet, voor de duidelijkheid. Die van de KFC dan weer welquote:Op maandag 2 januari 2012 20:49 schreef Murdera het volgende:
Heloef stinkt naar uien
wtf is dat voor vraag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |