meelullenquote:Op maandag 2 januari 2012 20:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dus wat doe je hier? Just wondering
wtf he. En hier zeggen de mensen dat je het echt zelf moet doen dit dat en hem overkomt het gewoonquote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 20:07 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Aardig zijn. En dat zouden meer mensen moeten doen
Nice. Als je er voor open staat, komt het sowieso goed.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Om me op weg te helpen naar een betere toekomst!
Hebben gewoon een gezellig gesprek had over reizen enzoquote:Op maandag 2 januari 2012 20:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
wtf he. En hier zeggen de mensen dat je het echt zelf moet doen dit dat en hem overkomt het gewoon
Thank you, far to kindquote:Op maandag 2 januari 2012 20:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
specs hier vragenDat getuigt wel van gezonde zelfspot. Betere kwaliteit dan die van heloef
Dat doen ze bij mij nou nooitquote:Op maandag 2 januari 2012 20:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Door iemand die hier aan de deur kwam om donateurs te werven voor ontwikkelingshulp. Mooie dame van 27, zie nu net dat ze een persoonlijke boodschap en haar telefoonnummer op de achterkant van de papieren heeft gezet
En dat vind ik dus een hele stoere actiequote:Op maandag 2 januari 2012 20:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Door iemand die hier aan de deur kwam om donateurs te werven voor ontwikkelingshulp. Mooie dame van 27, zie nu net dat ze een persoonlijke boodschap en haar telefoonnummer op de achterkant van de papieren heeft gezet
Ik geloof dat best. Supertof. Zal wel onrustig nachtje worden in je hoofdquote:Op maandag 2 januari 2012 20:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hebben gewoon een gezellig gesprek had over reizen enzo
Nee volgend jaar pas weer denk ik.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:56 schreef Cassandra87 het volgende:
maar is er weer een nieuwe stemming?
Het meisje op je foto is knap gemaakt. Zelf gemaakt?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee volgend jaar pas weer denk ik.
Kut vraag!quote:Op maandag 2 januari 2012 20:11 schreef debeterebob het volgende:
Wie zou je uit dit topic wegstemmen?
Soort expeditie Robinson zo
niemandquote:Op maandag 2 januari 2012 20:11 schreef debeterebob het volgende:
lijderquote:Op maandag 2 januari 2012 20:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Oke, wie mag de nieuwe eilandlijder worden?
Is dat de onderste in de pikorde?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Oke, wie mag de nieuwe eilandlijder worden?
Hoeveel DM's heb je zonet ontvangen van mensen die mij willen wegstemmen?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:11 schreef debeterebob het volgende:
Ik, ik heb enorm veel overwicht.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Oke, wie mag de nieuwe eilandleider worden?
Ik stem op straniquote:Op maandag 2 januari 2012 20:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoeveel DM's heb je zonet ontvangen van mensen die mij willen wegstemmen?
Ons Sinos heeft ook problemen met versieren. Ze heeft een grote bek maar een heel klein zacht warm kwetsbaar hartje. Ze gaat dan ook meteen met 'r M16 op de muur om haar hart heen liggen bij het minste of geringste en schiet iedereen af die er ook maar mee dreigt om in de buurt te komenquote:Op maandag 2 januari 2012 20:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
jij dan? Ik heb je intro gemist
Niet veel mis met Hayden toch?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou haar zo hard doen.
Mijn standaarden zijn echt verdwenen de laatste tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |