Als hij de vervanger is van Strootman is hij gewoon de beste middenvelder in de eredivisie hoorquote:Op maandag 2 januari 2012 15:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat PSV niks aan v. Bommel zal hebben, GELDVERSPILLING
Is wel triest eigenlijk als je erover nadenktquote:Op maandag 2 januari 2012 15:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als hij de vervanger is van Strootman is hij gewoon de beste middenvelder in de eredivisie hoor
Lamey is opgeleid door Ajax...quote:Op maandag 2 januari 2012 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Even serieus, Iedereen kan uitblinken in deze slechte competitie. We gaan met de sneltrein achteruit. Met uitzondering van Ebecilio.
Wie heeft er nog ooit wat gehoord van Michael Lamey, Ball,Beasley?
Ik denk niet dat van Bommel dan de beste middenvelder is hoorquote:Op maandag 2 januari 2012 15:18 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Is wel triest eigenlijk als je erover nadenkt
35 jaar, lekker veel salaris ..quote:Op maandag 2 januari 2012 15:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als hij de vervanger is van Strootman is hij gewoon de beste middenvelder in de eredivisie hoor
In de Eredivisie ben je al snel een baasquote:Op maandag 2 januari 2012 15:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat van Bommel dan de beste middenvelder is hoor.
Triest als een basisspeler/aanvoerder van AC Milan/Bayern de beste middenvelder in de eredivisie is? Vind ik niet.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:18 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Is wel triest eigenlijk als je erover nadenkt
Inderdaad. Niet voor niets dat je ook bij Barça gespeeld hebt. En vanuit een club genaamd Fortuna Sittard een grote voetballer kan wordenquote:Op maandag 2 januari 2012 15:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Triest als een basisspeler/aanvoerder van AC Milan/Bayern de beste middenvelder in de eredivisie is? Vind ik niet.
je kan bij Milan al zien dat de sleet erop zitquote:Op maandag 2 januari 2012 15:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Triest als een basisspeler/aanvoerder van AC Milan/Bayern de beste middenvelder in de eredivisie is? Vind ik niet.
Resultaten uit het verleden......quote:Op maandag 2 januari 2012 15:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Messi natuurlijkquote:Op maandag 2 januari 2012 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar serieus, Wie zal Strootman vervangen bij Barça? Xavi? Busquets? Iniesta? Mascherano?
Gaat iets te ver.
Villa ...quote:Op maandag 2 januari 2012 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar serieus, Wie zal Strootman vervangen bij Barça? Xavi? Busquets? Iniesta? Mascherano?
Gaat iets te ver.
Nog eerder dat ik Ebecilio bij Liverpool zie voetballen dan dat.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:23 schreef slipjesgeur het volgende:
Ik weet uit betrouwbare bron dat barca al bod heeft uitgebracht op Strootman, van ongeveer 75 miljoen euro per direct.
Bron mag je zeker niet verklappen?quote:Op maandag 2 januari 2012 15:23 schreef slipjesgeur het volgende:
Ik weet uit betrouwbare bron dat barca al bod heeft uitgebracht op Strootman, van ongeveer 75 miljoen euro per direct.
Past goed bijelkaar , die middelmaatquote:Op maandag 2 januari 2012 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog eerder dat ik Ebecilio bij Liverpool zie voetballen dan dat.
quote:Op maandag 2 januari 2012 15:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vind hem wel iets voor Real
Strootman - Xabi
Gotze - Ozil - Ronaldo
van Persie
van Persiequote:Op maandag 2 januari 2012 15:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Strootman - Xabi
Gotze - Ozil - Ronaldo
van Persie
quote:Naast trainer Fred Rutten, gaat ook assistent trainer Erik ten Hag weg bij PSV. dat meldt de Telegraaf.
Ten Hag en Rutten werkten al jaren samen, behalve bij PSV ook bij bijvoorbeeld FC Twente.
Wie Ten Hag op gaat volgen is nog niet bekend, onder andere Ernest Faber wordt genoemd. Die is nu hoofdtrainer van FC Eindhoven en assistent trainer bij het Nederlands elftal.
Ook voor Fred Rutten is nog geen opvolger bekend. Onder andere Philip Cocu en Steve McLaren zouden daarvoor op de lijst staan.
Strootman - Xabiquote:Op maandag 2 januari 2012 15:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Strootman - Xabi
Gotze - Ozil - Ronaldo
van Persie
quote:Op maandag 2 januari 2012 15:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Past wel bij een engelse hakteam .. Fulham.
En hoevaak heb jij al niet gepost dat hij naar Barca of Real Madrid gaat?quote:Op maandag 2 januari 2012 15:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wow dit komt als een verrassing. Dit heb je nooit eerder gepost?
VMBO niveau daalt verder Davy,quote:
300 miljoen voor het hele pakketje.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Strootman - Xabi
Mertens - Wijnaldum - Ronaldo
Matavz
Merk dan de fout in de topictitel ook gelijk op. Overigens is Van Bommel gewoon goed voor Psv, maar moeten ze niet verder gaan dan een 1 jarig contract. Iets was hij zelf waarschijnlijk niet zal zien zitten.quote:
Kan de gemeente mooi meer sociale huurwoningen mee bouwenquote:Op maandag 2 januari 2012 15:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
300 miljoen voor het hele pakketje.
Geen pogingen tot humor doen als je een saaie bent. Ksst, ga maar weer weg.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:37 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Kan de gemeente mooi meer sociale huurwoningen mee bouwen
Strootman 7 miljoenquote:Op maandag 2 januari 2012 15:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
300 miljoen voor het hele pakketje.
Om nog maar te zwijgen over zn zelfbeheersing.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:38 schreef Tyron het volgende:
Strootman bij barcaalleen zijn temprament misschien, zeiken om alle overtredingen en kaarten
Inderdaad, wat een kankerlijer is datquote:Op maandag 2 januari 2012 15:38 schreef Tyron het volgende:
Strootman bij barcaalleen zijn temprament misschien, zeiken om alle overtredingen en kaarten
quote:Op maandag 2 januari 2012 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Strootman 7 miljoen
Mertens 10 miljoen
Wijnaldum 7.5 Miljoen
Volgens mij 3de keer ofzo? Is toch niets vergeleken met jouw mening die ik 20x heb gezien.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En hoevaak heb jij al niet gepost dat hij naar Barca of Real Madrid gaat?
FTFYquote:Op maandag 2 januari 2012 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Strootman 20 miljoen
Xabi Alonso 30 miljoen -> geen PSV'er
Mertens 20 miljoen
Wijnaldum 15 Miljoen
Ronaldo 85 miljoen -> geen PSV'er
Matavz 60 miljoen
quote:Op maandag 2 januari 2012 15:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Geen pogingen tot humor doen als je een saaie bent. Ksst, ga maar weer weg.
Stroot 20-25quote:Op maandag 2 januari 2012 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet meer dan normale bedragen hoor.
hihiquote:Op maandag 2 januari 2012 15:40 schreef vincerusso het volgende:
[..]ik wachtte speciaal op jouw reactie
Eens.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Stroot 20-25
Mertens 15-20
Gini 15-20
fixed
Kom op. Wie wil nou 20 miljoen voor Mertens betalen? Die presteert een half jaar goed. En het andere half jaar is het een grijze muis.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Stroot 20-25
Mertens 15-20
Gini 15-20
fixed
Oké grote Buitendamquote:Op maandag 2 januari 2012 15:44 schreef Buitendam het volgende:
Kan deze miljoenendiscussie alsjeblieft ergens anders naartoe? Ik begrijp dat het komkommertijd is, maar dit gaat echt he-le-maal nergens over.
Valt toch wel mee?quote:PSV Eindhoven is known as a club that produces and cultivates players of immense talent. Some of the biggest stars in European football have gone through their ranks on their way to become world class players.
Beetje prijzig welquote:Op maandag 2 januari 2012 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Als PSV slim is, Gaan ze komende zomer Tadic voor een zakcentje van 10 miljoen ophalen bij Groningen.
Endan zo opereren:
---------Matavz
Tadic-----------Labyad
-------Mertens
Normaal bedrag voor zo'n speler hoor. Beste voorzet van de Eredivisie. Technisch een koning, Sterk aan de bal.quote:
Boerrigter is alleen al wel 25.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Strootman + Labyad + Mertens + Wijnaldum = Eriksen + Boerrighter
Klopt.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Boerrigter is alleen al wel 25.
PSV, Sla toe in deze bittere verdediging tijdenquote:Gouweleeuw ziet Ajax, Twente of PSV wel zitten
Jeffrey Gouweleeuw van sc Heerenveen staat open voor een vertrek naar een topclub in Nederland. De 20-jarige verdediger, die dit seizoen doorbrak bij de Friezen, zei dat tegen Omroep Friesland. 'Als Ajax, FC Twente of PSV zich meldt, dan twijfel ik geen moment', aldus de jonge centrale verdediger wiens contract komende zomer afloopt.
Beter Ajax als back-up voor die 2 belgenquote:Op maandag 2 januari 2012 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV, Sla toe in deze bittere verdediging tijden
Bedrag voor boerrigter is overdreven. 10 miljoenquote:Op maandag 2 januari 2012 15:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Lastig om te happen, het zijn feiten.
Enorm.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom op het was best gevat van ajacied!
Eriksen? Leuk spelertje voor Ajax. Maar hoger? Mweh.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:06 schreef 3M1N3M het volgende:
Ik heb alleen nog maar Ajacieden gezien die Strootman gehyped vinden..
En Eriksen dan? Als je hem gehyped noemt, krijg je opeens troll naar je hoofd.
Eriksen vind IK echt niet zoo goed.. Hij kan voetballen ja, maar hij is niet beter dan Wijnaldum ofzo..
Bij Denenmarken speelt hij anders wel Engeland en Portugal in z'n eentje wegquote:Op maandag 2 januari 2012 16:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eriksen? Leuk spelertje voor Ajax. Maar hoger? Mweh.
quote:Op maandag 2 januari 2012 15:23 schreef slipjesgeur het volgende:
Hij is ook gehypedquote:Op maandag 2 januari 2012 16:06 schreef 3M1N3M het volgende:
Ik heb alleen nog maar Ajacieden gezien die Strootman gehyped vinden..
En Eriksen dan? Als je hem gehyped noemt, krijg je opeens troll naar je hoofd.
Eriksen vind IK echt niet zoo goed.. Hij kan voetballen ja, maar hij is niet beter dan Wijnaldum ofzo..
Eriksen heeft veel meer talent dan die domme draver.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eriksen? Leuk spelertje voor Ajax. Maar hoger? Mweh.
quote:Op maandag 2 januari 2012 16:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hij is wel gehyped. Hij is niet het grootste talent van de wereld, denk dat hij op nummer 5 ofzo staatquote:Op maandag 2 januari 2012 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eriksen heeft veel meer talent dan die domme draver.
Eriksen heeft een prachtige techniek. Voorzet is goed. Zijn steekpass krijgt iedereen een stijve van. Kan hem op het juiste moment geven en geeft de juiste snelheid eraan. Vrije trappen mogen nog wel wat beter.
Niet het grootste talent, Dat is Götze.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij is wel gehyped. Hij is niet het grootste talent van de wereld, denk dat hij op nummer 5 ofzo staat
quote:
Deze?quote:Op maandag 2 januari 2012 16:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
Bij Denenmarken speelt hij anders wel Engeland en Portugal in z'n eentje weg
Klopt was ook zo bij die golden boy award, stond hij volgensmij op nummer 5. Wilshere en Gotze enzo staan hoger. Al gaven de engelse media toe dat tijdens Engeland - Denenmarken, Wilshere zoek gespeeld werd door Eriksen.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij is wel gehyped. Hij is niet het grootste talent van de wereld, denk dat hij op nummer 5 ofzo staat
quote:Op donderdag 29 december 2011 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Hahaha. Welke spelers loop ik op te hemelen dan?![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 2 januari 2012 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eriksen heeft veel meer talent dan die domme draver.
Eriksen heeft een prachtige techniek. Voorzet is goed. Zijn steekpass krijgt iedereen een stijve van. Kan hem op het juiste moment geven en geeft de juiste snelheid eraan. Vrije trappen mogen nog wel wat beter.
Scoreboardjournalistiek heet datquote:Op maandag 2 januari 2012 16:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Deze?
Denmark 1-2 England
Denmark 2-1 Portugal
Helemaal weggespeeld idd.
Maakt me ook geen fuck uit of hij gehyped wordt of nietquote:Op maandag 2 januari 2012 16:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
Klopt was ook zo bij die golden boy award, stond hij volgensmij op nummer 5. Wilshere en Gotze enzo staan hoger. Al gaven de engelse media toe dat tijdens Engeland - Denenmarken, Wilshere zoek gespeeld werd door Eriksen.
Ja man, heel veel grote clubs willen 'm, laten ze maar lekker tegen elkaar opbieden.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maakt me ook geen fuck uit of hij gehyped wordt of nietik ruik moneeey!
Ik ruik ook meer kans voor de nieuwe talenten uit de jeugdopleding.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maakt me ook geen fuck uit of hij gehyped wordt of nietik ruik moneeey!
Je doet er zelf aan mee.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kunnen jullie je Eriksen discussies niet in het ajax topic houden?
Klaassen, Fisher en Ritsquote:Op maandag 2 januari 2012 16:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ruik ook meer kans voor de nieuwe talenten uit de jeugdopleding.
Ajax topic dit?quote:
Ja watquote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 15:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Strootman + Labyad + Mertens + Wijnaldum = Eriksen + Boerrighter
Het nu ook over Twente gaan hebbenquote:Op maandag 2 januari 2012 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Co opstapt/ontslagen wordt bij Twente. Optie voor PSV?
en ik nog met strootmanquote:Op maandag 2 januari 2012 16:19 schreef ShaoliN het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik moet het nog maar zien met wonderkindje Eriksen.
Ik moet het ook nog maar even zien ..quote:Op maandag 2 januari 2012 16:19 schreef ShaoliN het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik moet het nog maar zien met wonderkindje Eriksen.
Ja, dat is waar. Lang leve de hype. Ik zou hem ook zo snel mogelijk wegdoen.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik moet het ook nog maar even zien ..Maar dat hij veel oplevert is zeker.
Nouja, de laatste 2 seizoenen is hij miljoenen extra waard gewordenquote:Op maandag 2 januari 2012 16:21 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Lang leve de hype. Ik zou hem ook zo snel mogelijk wegdoen.
quote:Op maandag 2 januari 2012 16:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het lijkt net het ajax topic met al die zinloze discussies.
Nee.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Herkansing. Als Co ontslagen wordt bij Twente. Is hij dan een optie voor PSV?
Geef hem dan ook gelijk Manolev mee.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee.
Al zal Rutten wel naar Twente gaan met Engelaar.
Nee, dan gaat hij harkema coachenquote:Op maandag 2 januari 2012 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Herkansing. Als Co ontslagen wordt bij Twente. Is hij dan een optie voor PSV?
Als assistent onder Hansie Hansie in Wierdenquote:Op maandag 2 januari 2012 16:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, dan gaat hij harkema coachen
quote:Op maandag 2 januari 2012 15:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Stroot 20-25
Mertens 15-20
Gini 15-20
fixed
Nu -> jaquote:Op maandag 2 januari 2012 17:00 schreef kapiteintje het volgende:
Jullie zijn allemaal de weg kwijt. Zowel de PSV-ers als de Ajacieden. Moet daarbij wel zeggen dat van alle spelers die hier genoemd zijn een Strootman het wel het beste lijkt te begrijpen. Beter dan die Eriksen die met de arrogantie van een uitgerangeerde vedette loopt te spelen.
Maar dan nog: Strootman naar Real Madrid zou waanzin zijn.
Het is dan ook nu al de meest fantasievolle discussie van 2012. Hulde.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:00 schreef kapiteintje het volgende:
Maar dan nog: Strootman naar Real Madrid zou waanzin zijn.
Na een goed EK?quote:Op maandag 2 januari 2012 17:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nu -> ja
Na een goed EK -> nee.
Die jongen heeft ongelooflijk veel potentie en is in een paar maanden dé dragende kracht van PSV geworden. PSV is niet het hoogst haalbare voor hem.
Ja, al speelde Van der Wiel in de competitie dermate dramatisch dat de graafschap 'm nog niet wou hebben.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Na een goed EK?![]()
Ben je van het paadje getikt gozer. We zeiden toch ook dat Gregory van der Wiel een toptransfer kreeg na een briljant EK?
Ik zeg dat Strootman na de zomerstop nog wel eens een slecht seizoen gaat draaien.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, al speelde Van der Wiel in de competitie dermate dramatisch dat de graafschap 'm nog niet wou hebben.
En 20 miljoen voor een overrated speler wel?quote:Op maandag 2 januari 2012 17:20 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Na een goed EK is wel het moment om te verkopen. Dan kan je mooi 15-20 miljoen vangen. Ajax is gewoon niet handig geweest en hadden niet zo'n idioot bedrag moeten vragen (ik las vraagprijzen van 30 miljoen, of zit ik er naast?), dan hadden ze ook gewoon een stuk of 18 miljoen kunnen vangen.
Dat heet verkooptechniek van Fulham.quote:Spelers altijd verkopen op zulk soort momenten. Net als Ola vorig jaar. 5 goals in 3 wedstrijden, verkopen die handel. Jammer dat het toen niet door ging/concreet werd.
AZ heeft hier ook gruwelijk fout in gehandeld ooit. El Hamdaoui en Dembele waren na het kampioensjaar samen 30 miljoen waard en uiteindelijk is er minder dan 10 gevangen...
Zo gaat het altijd hierquote:Op maandag 2 januari 2012 17:21 schreef Tauchmeister het volgende:
Kunnen alle veel te opportunistische PSV'ers en trollende Ajacieden niet gewoon opbokken uit deze topic? Waarom zie ik hier in fucksnaam namen als Eriksen, Boerrigter en Van der Wiel voorbijkomen? Wat willen jullie daar nou mee bereiken? Ik dacht dat het het belangrijkst was wie er aan het eind van het seizoen bovenaan staat, maar volgens mij halen de meesten hier veel meer voldoening uit hoeveel bepaalde spelers zogenaamd waard zouden zijn. Wat ben ik blij als er weer gevoetbald wordt...
Nee. Ik mag mijn mening verkondigen waar dan ook.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:21 schreef Tauchmeister het volgende:
Kunnen alle veel te opportunistische PSV'ers en trollende Ajacieden niet gewoon opbokken uit deze topic?
Vraag ik me eigenlijk ook af. Begon met een vergelijking tussen Gini en Eriksen.quote:Waarom zie ik hier in fucksnaam namen als Eriksen, Boerrigter en Van der Wiel voorbijkomen?
Zinloze discussie?quote:Wat willen jullie daar nou mee bereiken?
Is ook zo.quote:Ik dacht dat het het belangrijkst was wie er aan het eind van het seizoen bovenaan staat,
20 miljoen voor strootman is van de zottenquote:maar volgens mij halen de meesten hier veel meer voldoening uit hoeveel bepaalde spelers zogenaamd waard zouden zijn.
Inderdaad, Mis het wel.quote:Wat ben ik blij als er weer gevoetbald wordt...
Gelijk Utrecht uit.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Benieuwd hoe PSV uit de winterstop komt en wie we eventueel missen..
Ach, denk dat het warme welkom voor Wijnaldum in Rotterdam wel wat erger wasquote:Op maandag 2 januari 2012 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelijk Utrecht uit.
Warm welkom voor Strootman en Mertens.[ afbeelding ]
Je weet maar nooit met de Utrechtsupportersquote:Op maandag 2 januari 2012 17:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ach, denk dat het warme welkom voor Wijnaldum in Rotterdam wel wat erger was
Spelers worden toch altijd met elkaar vergeleken. Dus dat lijkt me niet zo vreemd.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:21 schreef Tauchmeister het volgende:
Kunnen alle veel te opportunistische PSV'ers en trollende Ajacieden niet gewoon opbokken uit deze topic? Waarom zie ik hier in fucksnaam namen als Eriksen, Boerrigter en Van der Wiel voorbijkomen? Wat willen jullie daar nou mee bereiken? Ik dacht dat het het belangrijkst was wie er aan het eind van het seizoen bovenaan staat, maar volgens mij halen de meesten hier veel meer voldoening uit hoeveel bepaalde spelers zogenaamd waard zouden zijn. Wat ben ik blij als er weer gevoetbald wordt...
Pittig schema voor PSVquote:Op maandag 2 januari 2012 17:33 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik maak me niet druk om Utrecht. Die gaan er alleen voor tegen Ajax en staan niet voor niets op de veertiende plek.
In deze vijf weken gaat voor ons de beslissing vallen denk ik:
zo 19-2 12.30 FC Groningen - PSV
zo 26-2 14.30 PSV - Feyenoord
zo 04-3 16.30 PSV - FC Twente
za 10-3 20.45 NAC Breda - PSV
za 17-3 20.45 PSV - SC Heerenveen
zo 25-3 16.30 Ajax - PSV
Mehh, de moeilijkste wedstrijden zullen Groningen, NAC en Ajax uit zijnquote:Op maandag 2 januari 2012 17:33 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik maak me niet druk om Utrecht. Die gaan er alleen voor tegen Ajax en staan niet voor niets op de veertiende plek.
In deze vijf weken gaat voor ons de beslissing vallen denk ik:
zo 19-2 12.30 FC Groningen - PSV
zo 26-2 14.30 PSV - Feyenoord
zo 04-3 16.30 PSV - FC Twente
za 10-3 20.45 NAC Breda - PSV
za 17-3 20.45 PSV - SC Heerenveen
zo 25-3 16.30 Ajax - PSV
Je onderschat Heerenveen, Feyenoord en Twente wel heel erg hoor.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mehh, de moeilijkste wedstrijden zullen Groningen, NAC en Ajax uit zijn
Kunnen ze/we dat weer als excuus gebruiken als het misgaat ..quote:
Nee hoor, ik onderschat niemand.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je onderschat Heerenveen, Feyenoord en Twente wel heel erg hoor.
Ja, alleen hebben we wel het geluk dat we Feyenoord, Twente en Heerenveen al uit hebben gehad. Uit bij Ajax zal wel weer een saaie 0-0 worden (zullen allebei niet willen verliezen) en de wedstrijden tegen Groningen en NAC moet je gewoon winnen als je kampioen wilt worden.quote:
Thuis worden die gewoon gepakt.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je onderschat Heerenveen, Feyenoord en Twente wel heel erg hoor.
quote:Op maandag 2 januari 2012 17:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
de moeilijkste wedstrijden zullen Groningen, NAC en Ajax uit zijn
Ah okequote:Op maandag 2 januari 2012 17:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee hoor, ik onderschat niemand.
Denk alleen dat die uitwedstrijden de moeilijkste worden.
Vorig jaar ging het ook weer mis. Feyenoord uit, Twente uit, Alleen is het dit keer omgedraaid.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kunnen ze/we dat weer als excuus gebruiken als het misgaat ..![]()
![]()
Ze moeten het maar eens laten zien dat ze kampioen willen worden.. ook de spelers.
Dat zeiden jullie vorig seizoen ook over Heerenveen en kwamen jullie gniepig weg met de blinde vink.quote:
oh?quote:Op maandag 2 januari 2012 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zeiden jullie vorig seizoen ook over Heerenveen.
Iedereen kan uitblinken in de Mickymouseleaguequote:Op maandag 2 januari 2012 17:39 schreef HL_Dog43 het volgende:
Henk: "Kiek daar Mien! Da zijn nou de supporters van een club met titels uit een ver grijs verleden, die kritiek hebben op 1 van de beste zoniet DE beste middenvelder van de Eredivisie. BAM recht op je neus met die info Mien."
Baggervisie? Iedereen kan uitblinken in de mikkiemous liek. Berg deed dat in 2008/2009 en nu faalt hij heel hard. Ik kan nog meer spelers noemenquote:Om even kort samen te vatten.
-baggergetroll
-baggerop
-baggervisie (Strootman een hype? LOL)
Kritiek mag altijdquote:Ik ben (zeer) kritisch op PSV, maar dat gezeik komt me elke keer weer de strot uit. Gelukkig heb ik een andere troll hier nog niet gezien, en dat lijkt me wel het beste zo.
NAC uit is voor iedere club lastig. AZ verloor ook puntenquote:Over het schema .. NAC ben ik vrijwel overtuigt dat we punten laten liggen. Groningen... kan gelijk eindigen en Ajax.. het is uit, daar is alles mee gezegd. De rest moet PSV winnen. Niet gewoon winnen, want winnen bleek wel verdomd lastig te zijn tegen ploegen uit het linkerrijtje.
Ik vraag me af hoe ze uberhaupt aan dit lijstje komen? Gullit en van Basten 50, Advocaat 2?quote:Op maandag 2 januari 2012 17:43 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Oh ff tussendoor, de bookies zeggen dit voor de nieuwe coach (bron: PN)
Dick Advocaat: 2,00
Guus Hiddink: 3,00
Aad de Mos: 5,00
Steve McClaren: 7,50
Phillip Cocu: 10,00
Louis van Gaal: 10,00
Ernest Faber 16,00
Co Adriaanse 25,00
Ruud Gullit 50,00
Marco van Basten 50,00
Denk dat er een heel setje al doorgestreept kan worden.
Advocaat kan ik me nog voorstellen, wordt door een aantal bronnen genoemd als één van de belangrijkste kandidaten. Hiddink op 3,00 vind ik misschien nog wel opmerkelijker dan Gullit en Van Basten.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ze uberhaupt aan dit lijstje komen? Gullit en van Basten 50, Advocaat 2?
Hmm dat denk ik nietquote:Op maandag 2 januari 2012 17:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mehh, de moeilijkste wedstrijden zullen Groningen, NAC en Ajax uit zijn
We?! Jij hebt een ander topic waar je met je vriendjes kan ouwehoerenquote:Op maandag 2 januari 2012 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
En trouwens, Laten we het wedstrijd voor wedstrijd bekijken. Er kan zomaar een blessuregolf toeslaan bij een club, Ajax heeft die al gehad.
Die worden ook lastig, ontken ik ook nietquote:Op maandag 2 januari 2012 20:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm dat denk ik niet. Twente en Feyenoord gaat ook pittig worden
Barca is gelul, volgens mij een grapje van TS.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:57 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Hoe serieus is dat Barca-verhaal rondom Strootman? Hij kan toch niet elk half jaar een andere club blijven zoeken?
Tja dan zou ik toch gaan twijfelenquote:Op maandag 2 januari 2012 20:10 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Barca is gelul, volgens mij een grapje van TS.
Maar Liverpool zou ''naar het schijnt..'' 16,5 miljoen willen bieden, omdat hij ná het EK duur zou worden.
Valt wel mee. Hiddink komt. Maar Guus is op leeftijd én een bourgondiër, dus er wordt de komende weken, misschien maanden, rustig gekletst over hoe en wat, wanneer en waarom. En dan is het zover.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:03 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Hiddink op 3,00 vind ik misschien nog wel opmerkelijker dan Gullit en Van Basten.
Kevin lijkt me slim genoeg om eerst kampioen te worden met PSV, dan het EK te spelen, en vervolgens rustig een keuze te maken uit de échte Europese top.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:10 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Barca is gelul, volgens mij een grapje van TS.
Maar Liverpool zou ''naar het schijnt..'' 16,5 miljoen willen bieden, omdat hij ná het EK duur zou worden.
Als Kevin slim is gaat hij juist niet naar de Europese top.. want dan zit je op de bank 3 jaar lang.. gewoon weer een stapje hoger ..quote:Op maandag 2 januari 2012 20:17 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Kevin lijkt me slim genoeg om eerst kampioen te worden met PSV, dan het EK te spelen, en vervolgens rustig een keuze te maken uit de échte Europese top.
Hoe kan Hiddink zulke goede odds hebbenquote:Op maandag 2 januari 2012 17:43 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ernest Faber 16,00
Co Adriaanse 25,00
Ruud Gullit 50,00
Marco van Basten 50,00
Denk dat er een heel setje al doorgestreept kan worden.
Een stapje hoger na PSV is de europese top.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als Kevin slim is gaat hij juist niet naar de Europese top.. want dan zit je op de bank 3 jaar lang.. gewoon weer een stapje hoger ..
Naja iig een club waar je nog aan voetballen toe komtquote:Op maandag 2 januari 2012 20:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Een stapje hoger na PSV is de europese top.
Tsja, misschien is het hoopvol denken maar zijn naam kwam ook in mij op toen ik hoorde van het vertrek van Rutten..quote:Op maandag 2 januari 2012 20:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hoe kan Hiddink zulke goede odds hebben
Als de juiste coach erbij staat welquote:Op maandag 2 januari 2012 20:31 schreef Tauchmeister het volgende:
Brands kan bij Unibet wel veel geld winnen
Tja, iedereen hoopt op Hiddink, maar het is gewoon onhaalbaarquote:Op maandag 2 januari 2012 20:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja, misschien is het hoopvol denken maar zijn naam kwam ook in mij op toen ik hoorde van het vertrek van Rutten..
Hiddink gaat echt niet meer op het veld staan bij PSV, als hij er überhaupt nog ooit iets voor gaat doen.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:43 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ernest Faber 16,00
Co Adriaanse 25,00
Ruud Gullit 50,00
Marco van Basten 50,00
Helaasquote:Op maandag 2 januari 2012 20:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Tja, iedereen hoopt op Hiddink, maar het is gewoon onhaalbaar
Aad, is wel een garantie voor succes hèquote:Op maandag 2 januari 2012 20:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hiddink gaat echt niet meer op het veld staan bij PSV, als hij er überhaupt nog ooit iets voor gaat doen.![]()
Als Aad de Mos trainer wordt overweeg ik serieus om mijn kaart op te zeggen. Advocaat zal idd wel kanshebber zijn.
Past alleen NIET bij PSVquote:Op maandag 2 januari 2012 20:59 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik hoop op Verbeek. Moet altijd zo hard lachen om die vent
McClaren kan dus ook doorgestreept worden. Hiddink heb ik ook maar doorgestreept, die zien we nooit meer... te-rug.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:43 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ernest Faber 16,00
Co Adriaanse 25,00
Ruud Gullit 50,00
Marco van Basten 50,00
Vi meldde het al maanden geleden.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:07 schreef Lange_Lans het volgende:
Jongens, het is de Telegraaf. Hoe serieus wil je dit nemen?
Er is volgens mij nog discussie over maar iets met conflicterende regels. PSV zou het tot een rechtzaak kunnen laten komen maar dan kan een gebed zonder einde worden.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:20 schreef stevenmac26 het volgende:
waarom zou de verlenging van labyad niet rechtsgeldig zijn?
En die gaat PSV sowieso verliezen. Exact hetzelfde als bij Castaignos, al was Inter daar nog netjes en betaalde enkele miljoenen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Vi meldde het al maanden geleden.
[..]
Er is volgens mij nog discussie over maar iets met conflicterende regels. PSV zou het tot een rechtzaak kunnen laten komen maar dan kan een gebed zonder einde worden.
Dit is sowieso klote
Telesport is toch vrij aardig ingevoerd als het om voetbal gaat dus ik zou het wel serieus nemenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:07 schreef Lange_Lans het volgende:
Jongens, het is de Telegraaf. Hoe serieus wil je dit nemen?
Bij verhalen rond PSV waar alleen Telesport de bron is zitten ze er toch regelmatig langsquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Telesport is toch vrij aardig ingevoerd als het om voetbal gaat dus ik zou het wel serieus nemen
Dus?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Bij verhalen rond PSV waar alleen Telesport de bron is zitten ze er toch regelmatig langsmaarja dat is meestal als ze met één of ander stook verhaal rond Ajax- PSV komen. Maar dit verhaal is al maanden oud, VI meldde het al tijden terug.
jaquote:
Dat ben ik wel met je eens wat die onfrisheid betreft maar bestaat er nog wel een frisse krant? Ze nemen geruchten over van het internet en brengen het als nieuws.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:44 schreef rubbereend het volgende:
Maargoed ik geef alleen maar aan waar de scepsis ten opzichte van de Telegraaf vandaan komt. Bovendien is de Telegraaf gewoon ook niet zo'n frisse krant
quote:De overgang van Zakaria Labyad van PSV naar Sporting Lissabon is nog allerminst beklonken. De speler zelf houdt zich op de vlakte over de situatie.
'Ik ben op dit moment speler van PSV, iedereen kent mijn situatie', vertelt Labyad in gesprek met Voetbal International. 'PSV heeft mij onlangs een nieuw contract aangeboden, maar dat aanbod heb ik als teleurstellend ervaren.'
Over de huidige verbintenis van de speler is veel te doen. Het contract loopt komende zomer af, maar PSV beroept zich op een optie. Wanneer de club deze licht, staat Labyad nog twee seizoenen langer onder contract in Eindhoven.
Maar juist rond deze optie zit de crux. De perikelen rondom Labyad hebben in Zeist eveneens voor beroering gezorgd. KNVB-jurist Mark Boetekees liet eerder nog weten de optie niet als rechtsgeldig te zien, maar kwam daar later in een email aan VI op terug.
Wanneer de optie in het contract van Labyad wél rechtsgeldig wordt verklaard, is er een aantal mogelijkheden. Of Sporting Lissabon koopt het contract af om de Marokkaanse aanvaller in te lijven òf, indien de Portugese club niet van plan is geld op tafel te leggen, zal Labyad zal een rechtszaak aan moeten spannen om de rechtsgeldigheid van de verbintenis te betwisten.
(Thijs Slegers / Tom Wildvank)
Buiten dat is de Telegraaf een krant die gewoon verhalen verzint om persoonlijke vetes uit te vechten, zijn echte hele nare verhalen van. Dat doet geen enkele andere grote krant in Nederland, maar we gaan nu wel heel offtopicquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens wat die onfrisheid betreft maar bestaat er nog wel een frisse krant? Ze nemen geruchten over van het internet en brengen het als nieuws.
deze soap loopt al veel te langquote:
Heeft Marcel Brands al een keer iets goed gedaan voor PSV?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
deze soap loopt al veel te lang
Ik weet niet wat de aanbieding van PSV is, maar mocht er nog ruimte zijn dan graag een eindbod. Is hij niet akkoord dan gewoon de optie lichten en als Labyad het er niet mee eens is dan mag hij naar de rechter.
jaquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heeft Marcel Brands al een keer iets goed gedaan voor PSV?
Dit contract is ook niet door Brands afgesloten he, valt hem weinig te verwijten vrees ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heeft Marcel Brands al een keer iets goed gedaan voor PSV?
Telesport heulen met Ajax en zijn dus gebaat bij foutief nieuws over de concurrent.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Telesport is toch vrij aardig ingevoerd als het om voetbal gaat dus ik zou het wel serieus nemen
Affelay heeft alleen wel wat gepresteerd met Psv en ging niet al op zijn 18e lopen jankenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:37 schreef Geo4kant het volgende:
Hij wordt echt de nieuwe Affelay inderdaad.. ook zo de deur uit voor niks of een klein kut prijsje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Raar dat VI het overneemt van Telegraaf, is het dan toch waar?quote:VI.NL
PSV raakt Zakaria Labyad aan het einde van het seizoen kwijt aan Sporting Lissabon. In Portugal tekent de Marokkaanse aanvaller een vijfjarige verbintenis, zo weet De Telegraaf.
Labyad voegt zich daarmee bij de Nederlanders van Ricky van Wolfswinkel (ex-FC Utrecht) en voormalig AZ-aanvoerder Stijn Schaars, die voor aanvang van het lopende seizoen hun heil reeds in Lissabon zochten.
Labyad tekende in 2010 in Eindhoven een tweejarig contract met een optie van nog twee seizoenen. Deze was internationaal gezien niet rechtsgeldig, waardoor de speler aan het einde van dit seizoen transfervrij kan vertrekken.
Eerder was al bekend dat de talentvolle aanvaller aanbiedingen voor contractverlenging terzijde had geschoven. Labyad debuteerde in het seizoen 2009/10 in de Eindhovense hoofdmacht. Sinds het huidige seizoen is de aanvaller basisspeler in de ploeg van trainer Fred Rutten.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Telesport heulen met Ajax en zijn dus gebaat bij foutief nieuws over de concurrent.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:49 schreef Paul-89 het volgende:
Maybe he doesn't want to play for the champion ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
★★★
Dit. Als hij niet voor PSV wil voetballen dan flikkert hij maar op. Kan ie daar op de bank weg gaan rotten.quote:
Met het verschil dat Afellay een veel betere speler was, en dat de beperkte interesse in hem, alsmede zijn mindere spel direct gevolg was van het beleid van Fred Rutten. Bij Labyad schijnt er iets contracttechnisch te zijn. Al is het afwachten of dat inderdaad ook zo is. Zou niet de eerste keer zijn. Leandro kon door dat soort vormfouten ook zo weg. En de manier waarop men aan Robert minder verdiend heeft (en dat lagere bedrag is nog steeds niet overgemaakt) spreekt ook boekdelen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:37 schreef Geo4kant het volgende:
Hij wordt echt de nieuwe Affelay inderdaad.. ook zo de deur uit voor niks of een klein kut prijsje
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Adriaanse eruit bij Twente, McClaren terug daar..
Hopelijk gaat PSV nu niet achter Co aan
Wat heeft Ramzi destijds opgeleverd?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:53 schreef mrstylo het volgende:
Bakkal gratis weg
Amrabat voor 1.5
Aissati voor 1.85
Afellay voor 2.5
Labyad nu gratis
Marokkanen leveren ons echt niets op
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Raar dat VI het overneemt van Telegraaf, is het dan toch waar?
Voor Aissati was dat nog een prima prijsquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:53 schreef mrstylo het volgende:
Bakkal gratis weg
Amrabat voor 1.5
Aissati voor 1.85
Afellay voor 2.5
Labyad nu gratis
Afwachten dusquote:Brands: "Optie in contract Labyad is geldig"
PSV zegt dat Zakaria Labyad na dit seizoen niet transfervrij kan overstappen naar Sporting Portugal. Volgens de club is de optie in het contract van het talent rechtsgeldig.
PSV heeft een eenzijdige optie het contract met de talentvolle aanvaller met twee jaar te verlengen. Beide partijen zijn in gesprek over een hele nieuwe verbintenis. Technisch manager Marcel Brands zit deze week weer met Labyad en diens vader om de tafel. "Ik heb van hen niets gehoord over Sporting. Wij hebben een rechtsgeldig contract met Zakaria en zullen de optie lichten als dat nodig is'', aldus Brands.
De optie zou internationaal gezien niet geldig zijn, waardoor Sporting in staat zou zijn Labyad gratis binnen te halen. De Portugese club zou een vijfjarig contract voor hem hebben klaarliggen. PSV denkt dat het zo'n vaart niet zal lopen en verwacht het zelfopgeleide talent binnenboord te kunnen houden.
Labyad werkte zich dit seizoen op tot basisspeler bij PSV. Als rechtsbuiten komt de jongeling vrijwel wekelijks in actie.
Koevermans 6.9 miljoen gekocht, gratis weg.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:53 schreef mrstylo het volgende:
Bakkal gratis weg
Amrabat voor 1.5
Aissati voor 1.85
Afellay voor 2.5
Labyad nu gratis
Narsingh bijvoorbeeld. Labyad is van nature ook geen rechtsbuiten, hoop dat hij blijft en de positie van Toivonen komend seizoen in kan nemen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:27 schreef Buitendam het volgende:
En anders hebben we altijd Lens nog. Koop je in de zomer een concurrent voor 'm dat ie scherp blijft en dan zwak je niet veel af, mocht Labyad vertrekken.
Moet er eerst iemand verkocht worden voor een goede prijs voordat we kunnen denken aan een goede vervangerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Narsingh bijvoorbeeld. Labyad is van nature ook geen rechtsbuiten, hoop dat hij blijft en de positie van Toivonen komend seizoen in kan nemen.
Verder, geen McClaren. [ afbeelding ]
Toivonen in dit geval dus.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Moet er eerst iemand verkocht worden voor een goede prijs voordat we kunnen denken aan een goede vervanger
Ja, als het grut voor nagenoeg niets de deur uitloopt dan maak je het jezelf knap lastig. Maar laten we eerst eens wachten tot de officiele berichten voor we eigen spelers botbreuken toewensen etc.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Moet er eerst iemand verkocht worden voor een goede prijs voordat we kunnen denken aan een goede vervanger
Eerst dit bullshit en nu is het ineens niet geldig?quote:Labyad dicht bij nieuw contract: ‘Heb het goed bij PSV en wacht rustig af’
Vrijdag, 2 september 2011 om 14:59
Zakaria Labyad is dit seizoen een opvallende basisspeler bij PSV. De aanvallende middenvelder is pas achttien, maar mag van trainer Fred Rutten sinds drie wedstrijden aan de aftrap verschijnen bij de Eindhovenaren. Het zorgt ervoor dat Labyad afstevent op een langer verblijf bij de Brabanders.
De Marokkaans jeugdinternational staat nog tot medio 2012 onder contract bij PSV, maar in die overeenkomst is een clausule opgenomen. Als Labyad dertig wedstrijden in de hoofdmacht van zijn club heeft gespeeld, is PSV verplicht om de optie te lichten en de verbintenis met twee seizoenen te verlengen. Gezien de ontwikkeling die de door Rutten als hangende rechtsbuiten gebruikte belofte doormaakt zal PSV daar overigens weinig problemen mee hebben.
Ook Labyad zelf, die inmiddels al op twintig duels staat, lijkt het prima te vinden dat zijn nabije toekomst in Eindhoven lijkt te liggen. “Het gaat goed en het klopt dat het moment van het lichten van de optie naderbij komt”, vertelt hij vrijdag aan Voetbal International. “Ik heb het goed bij PSV en wacht rustig af tot de club wat van zich laat horen”, aldus Labyad, die dit seizoen won van RKC Waalwijk, ADO Den Haag en Excelsior.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=146597
die moet sowieso weg jaquote:
dat moet je sowieso nooit bij je eigen spelers doenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, als het grut voor nagenoeg niets de deur uitloopt dan maak je het jezelf knap lastig. Maar laten we eerst eens wachten tot de officiele berichten voor we eigen spelers botbreuken toewensen etc.
Jonathan Reis vindt dit leuk.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:40 schreef rubbereend het volgende:
dat moet je sowieso nooit bij je eigen spelers doen
Arie Treffers. niet geheel toevallig ook zaakwaarnemer van Castaignosquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Eerst dit bullshit en nu is het ineens niet geldig?
Komt door die kut zaakwaarnemer.
Arie Treffersquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Arie Treffers. niet geheel toevallig ook zaakwaarnemer van Castaignos
die is niet van ons, dus dan ligt dat andersquote:
Trollquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:04 schreef Smoofie het volgende:
Uhm...PSV is groter dan Sporting. Waarom weggaan
Als ik het goed begrijp kan hij bij Sporting gaan verdienen wat bij PSV al nooit zou gaan verdienen. Echt een salaris wat jaren terug alleen de top van de Eredivisie kreeg.quote:
doe normaal man, vooralsnog is hij de beste die we op zijn plek hebben dus laten we daar gebruik van maken. Ik heb graag dat we nog zo hoog mogelijk eindigen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:07 schreef Snorrenbaard het volgende:
Laat hem dan maar niet meer spelen, stamp hem verrot op de training. We krijgen er toch niks meer voor.
Zeker omdat hij transfervrij is dat hij dan een hoger salaris krijgt. Maar PSV is alsnog groter. Maarja, zijn keus.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp kan hij bij Sporting gaan verdienen wat bij PSV al nooit zou gaan verdienen. Echt een salaris wat jaren terug alleen de top van de Eredivisie kreeg.
Hadden jouw ouders dat ook maar gedaan.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:07 schreef Snorrenbaard het volgende:
Laat hem dan maar niet meer spelen, stamp hem verrot op de training. We krijgen er toch niks meer voor.
Lemić eruit geknikkerd.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:20 schreef mrstylo het volgende:
Wat heeft Reker eigenlijk een rommel achtergelaten. Hij heeft niets goed gedaan.
Zijn huidige contract is gewoon geldig maar loopt van de zomer af. Er zit alleen een optie in om te verlengen als aan voorwaarde zus en zoveel wordt voldaan. Of die optie rechtsgeldig is, is dus maar de vraag.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:01 schreef StijnDa het volgende:
Heel erg verwarrend dit. Is het contract nou wel geldig of niet...
Zo niet, zou erg stom zijn.
Dat was het allerslechtste wat hij had kunnen doen manquote:
Ja idioot. Een contract is een contract en daar ben je samen uitgekomen en dat heb je beiden geaccepteerd. Zit dan ook gewoon de jaren uitquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zijn huidige contract is gewoon geldig maar loopt van de zomer af. Er zit alleen een optie in om te verlengen als aan voorwaarde zus en zoveel wordt voldaan. Of die optie rechtsgeldig is, is dus maar de vraag.
Ik zie het ook niet graag, van die vage opties. Vaak bedenken werkgevers de raarste constructies die onder de rechter niet geldig blijken te zijn. Werkgever boehoe doen en werknemer 'wehehe, pwned!'.
Het probleem is gewoon dat het contract op zijn 16e is getekend, en op die leeftijd mag je maar voor zoveel jaar tekenen en niet voor 5 jaar. En zijn contract was als ik me niet vergist 3 jaar + een optie voor 2. Dus tis de vraag hoe de rechter zoiets weegt, zeker als de optie aan de club is.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zijn huidige contract is gewoon geldig maar loopt van de zomer af. Er zit alleen een optie in om te verlengen als aan voorwaarde zus en zoveel wordt voldaan. Of die optie rechtsgeldig is, is dus maar de vraag.
Ik zie het ook niet graag, van die vage opties. Vaak bedenken werkgevers de raarste constructies die onder de rechter niet geldig blijken te zijn. Werkgever boehoe doen en werknemer 'wehehe, pwned!'.
Bullshit. Het enige waar we hem dankbaar voor mogen zijn is voor het binnenhalen van Gomes en Alex en, in mindere mate, Reis. Aan Fagner, Lazović, Rajković, Alcides en Ramos, allemaal gekomen dankzij Lemić, hadden we niks.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat was het allerslechtste wat hij had kunnen doen man. PSV slaagde er acuut niet meer in om fatsoenlijke spelers aan te trekken en goed te verkopen!
Reker was een lompe boer die alleen maar overal met gestrekt been inkwam.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat was het allerslechtste wat hij had kunnen doen man. PSV slaagde er acuut niet meer in om fatsoenlijke spelers aan te trekken en goed te verkopen!
Als Lemic te veel spatjes had moet je hem gewoon een toontje lager laten zingen, zodat je nog wel de lusten maar niet de lasten hebt. Maar goed, dat kan je niet verwachten van een leeghoofd als Reker
.
Lemic kreeg Koné met winst verkochtquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:27 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Bullshit. Het enige waar we hem dankbaar voor mogen zijn is voor het binnenhalen van Gomes en Alex en, in mindere mate, Reis. Aan Fagner, Lazović, Rajković, Alcides en Ramos, allemaal gekomen dankzij Lemić, hadden we niks.
Maar niet elk contract is rechtsgeldig. Het moet wel binnen de wet vallen allemaal.... En héél veel organisaties snijden zichzelf daar ondanks allerlei juridisch advies mee in de vingers. Hopen voor PSV dat dit goed afloopt anders zal de precedentwerking enorm zijn en is de kans groot dat er heel veel opties in contracten bij onze spelers niet rechtsgeldig zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja idioot. Een contract is een contract en daar ben je samen uitgekomen en dat heb je beiden geaccepteerd. Zit dan ook gewoon de jaren uitOf flinke transfersom.
PSV maakt een grove fout in Labyad's contract en het is zijn schuld?? Wat klopt er niet mensen?!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja idioot. Een contract is een contract en daar ben je samen uitgekomen en dat heb je beiden geaccepteerd. Zit dan ook gewoon de jaren uitOf flinke transfersom.
of er een fout is is nog maar de vraagquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
PSV maakt een grove fout in Labyad's contract en het is zijn schuld?? Wat klopt er niet mensen?!
Het ziet er naar uit dat er een fout is gemaaktquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
of er een fout is is nog maar de vraag
Het is lachwekkend dat PSV zulke fouten maaktquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:35 schreef Smoofie het volgende:
Het is wel lachwekkend dat je talentjes worden gepikt door Sporting
Lazovic' vertrek in de winterstop heeft ons zo'n beetje de titel gekost dat jaar, maar verder hadden we er niks aanquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:27 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Bullshit. Het enige waar we hem dankbaar voor mogen zijn is voor het binnenhalen van Gomes en Alex en, in mindere mate, Reis. Aan Fagner, Lazović, Rajković, Alcides en Ramos, allemaal gekomen dankzij Lemić, hadden we niks.
Dat is nog maar de vraag, PSV en de KNVB vinden van niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het ziet er naar uit dat er een fout is gemaakt
[..]
voorbarigquote:Het is lachwekkend dat PSV zulke fouten maakt
dat dusquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lazovic' vertrek in de winterstop heeft ons zo'n beetje de titel gekost dat jaar, maar verder hadden we er niks aan.
Lemic verpatste ook Kezman voor de hoofdprijs aan Chelsea met een één-jarig contract. Lemic is het beste wat PSV in tijden was overkomen. Dat ie dan wat naast zijn schoenen gaat lopen kan gebeuren. Dan moet je dat gewoon met enige tact weer rechtzetten.
Maar goed, als jij liever Reker's propaganda-praatjes gelooft ipv de hele horde aan oer-PSV'ers die hij in recordtijd de club uit werkte, prima
Ook dat nog eens jaquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:35 schreef LudoSanders het volgende:
Lemic is ook al een tijdje geen persona non grata meer bij PSV als ik het goed heb.
Voorbarig idd. Maar jij kan je vast nog wel het Bosman-arrest herinneren. Daar heeft heel West-Europa jarenlang gevonden dat je ook zonder contract niet zomaar over kon stappen naar een andere club en dat er dan fors voor je betaald moest worden, terwijl elke eerste-jaars arbeidsrecht je had kunnen vertellen dat dat niet waar was....quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dat is nog maar de vraag, PSV en de KNVB vinden van niet.
[..]
voorbarig
PSV en de KNVB kunnen vinden wat ze willen maar als de rechter daar anders over beslist loopt er WEER een speler gratis weg.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dat is nog maar de vraag, PSV en de KNVB vinden van niet.
[..]
voorbarig
Maar er heeft nog geen rechter iets besloten dus kan je nooit nu al spreken van een lachwekkende foutquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
PSV en de KNVB kunnen vinden wat ze willen maar als de rechter daar anders over beslist loopt er WEER een speler gratis weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Zo bedoelde ik het nietquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
PSV maakt een grove fout in Labyad's contract en het is zijn schuld?? Wat klopt er niet mensen?!
Tja laten we hopen dat de rest dan wel klopt inderdaadquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar niet elk contract is rechtsgeldig. Het moet wel binnen de wet vallen allemaal.... En héél veel organisaties snijden zichzelf daar ondanks allerlei juridisch advies mee in de vingers. Hopen voor PSV dat dit goed afloopt anders zal de precedentwerking enorm zijn en is de kans groot dat er heel veel opties in contracten bij onze spelers niet rechtsgeldig zijn.
Ik snap wel dat het voor het gevoel kut is maar ik denk ook dat Labyad een contract van 5 jaar (zonder optie dus) ook getekend had. Die jongen had een hoop willen tekenen om te spelen bij PSV.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:56 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het nietOf het nou rechtsgeldig is of niet, Labyad en PSV zijn er wel zo uitgekomen, hebben beiden het contract geaccepteerd en wisten wat er in stond. Als het niet blijkt te gelden is dat erg lullig voor PSV, ook al komt het inderdaad door PSV. Het gevoel dat er bij zit, snap je? Juridisch gezien is ongeldig ongeldig natuurlijk.
[..]
DAT MAG NIET OP JE 16equote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik snap wel dat het voor het gevoel kut is maar ik denk ook dat Labyad een contract van 5 jaar (zonder optie dus) ook getekend had.
Dat weet ik. Ik zeg alleen maar dat Labyad hoe dan ook een contract had getekend met PSV en hij niet zozeer naar de regels zou kijken. Het is aan PSV om daar op te letten.quote:
Tja, nu heb je misschien idd het gevoel dat Labyad ons 'naait'.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:56 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het nietOf het nou rechtsgeldig is of niet, Labyad en PSV zijn er wel zo uitgekomen, hebben beiden het contract geaccepteerd en wisten wat er in stond. Als het niet blijkt te gelden is dat erg lullig voor PSV, ook al komt het inderdaad door PSV. Het gevoel dat er bij zit, snap je? Juridisch gezien is ongeldig ongeldig natuurlijk.
Dat is een andere kwestiequote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, nu heb je misschien idd het gevoel dat Labyad ons 'naait'.
Maar ik vind het opstellen van eenzijdige opties vanuit een club dan weer 'naaien'. Dan heb je als club wel de lusten (je kan de speler langer binden, zelfs tégen zijn wil), maar niet de lasten (het risico dat het niks wordt of hij ernstig geblesseerd raakt en je wel zijn salaris door moet betalen).
Ik zit bij mijn werkgever ook een beetje klem in een situatie waarbij het bedrijf dus ook wel de lusten maar niet de lasten heeft. Denk maar niet dat als ik een andere baan kan krijgen waar ik beter af ben dat ik dan niet zeg:"Yo maat! Hier is mijn ontslagbrief, ja ik weet dat ik een maand opzegtermijn heb maar ik heb nog een berg verlof die ik nooit op kon maken dus ik ben per direct niet meer beschikbaar, halleeeeeeeeeeeeeee!".
Zelfde principe, werkgever luxepositie, werknemer denkt "ja wacht es ff....".quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat is een andere kwestie![]()
Maar goed, het seizoen duurt nog even.
Dit is misschien een hele naïeve vraag, maar hoe kan het zijn dat een club uit een bananenland blijkbaar zoveel meer salaris kan bieden aan een speler?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp kan hij bij Sporting gaan verdienen wat bij PSV al nooit zou gaan verdienen. Echt een salaris wat jaren terug alleen de top van de Eredivisie kreeg.
Ja. Zelfs belgie krijgt mee tv geld....quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dit is misschien een hele naïeve vraag, maar hoe kan het zijn dat een club uit een bananenland blijkbaar zoveel meer salaris bieden aan een speler?
• Hebben we in Nederland geen kaas gegeten van sponsorship en marketing; weten Portugese club meer geld binnen te slepen?
[*]Levert de verkoop van de televisie rechten op de Portugese competitie significant meer geld op dan de verkoop van de Eredivisie rechten?
[*]Mogen Portugese clubs zich veel dieper in de schulden werken zonder dat het grote gevolgen heeft?
• Creatievere huishoudboekjes?
Gewoon dubbele.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja. Zelfs belgie krijgt mee tv geld....
EL faalt gewoon hard. Daarom zeg ik al een tijdje dat ze het gwn op de markt moeten gooien dat zelfs RTL het kan kopen. Volgend jaar wordt het wedden wel gelegaliseerd wat weer geld opleverd maarja..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gewoon dubbele.
Beetje zielig eigenlijk.
Maar veel kan hij niet voor de club betekenen, omdat de spelers die hij brengt salarissen en clausules vragen waar PSV gewoon niet aan kan voldoen. Met name van Raaij vond het fantastisch wat die man aan Eindhoven schonk, maar het is gewoon niet meer te betalen. Als PSV dit seizoen kampioen wordt en wat punten gaat pakken in de Champions League dan zie ik de beste man weer wat betekenen voor de club.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:35 schreef LudoSanders het volgende:
Lemic is ook al een tijdje geen persona non grata meer bij PSV als ik het goed heb.
Heeft meer met reclame inkomsten te maken. In Belgie zijn ze daar gewoon wat slimmer mee. Een Amerikaanse show dat evenveel kijkers heeft als eentje in Nederland wordt gewoon meer voor gevraagd. Als je zag wat er werd gevraagd voor 30 sec advertentie tijdens WK finale, dan moet je gewoon huilen. Het was gewoon zo weinig, want heel Nederland keek daarnaar.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
EL faalt gewoon hard. Daarom zeg ik al een tijdje dat ze het gwn op de markt moeten gooien dat zelfs RTL het kan kopen. Volgend jaar wordt het wedden wel gelegaliseerd wat weer geld opleverd maarja..
Nee, het komt vooral door het wedden op wedstrijden enz dat belgie meer geld binnenkrijgt. En omdat 2 partijen de rechten wilde en er dus veel voor over hadden.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heeft meer met reclame inkomsten te maken. In Belgie zijn ze daar gewoon wat slimmer mee. Een Amerikaanse show dat evenveel kijkers heeft als eentje in Nederland wordt gewoon meer voor gevraagd. Als je zag wat er werd gevraagd voor 30 sec advertentie tijdens WK finale, dan moet je gewoon huilen. Het was gewoon zo weinig, want heel Nederland keek daarnaar.
Dankzij reclame kunnen ze dat geld betalen. Zonder advertentie is er geen budget voor de rechten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, het komt vooral door het wedden op wedstrijden enz dat belgie meer geld binnenkrijgt. En omdat 2 partijen de rechten wilde en er dus veel voor over hadden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |