met je kont door de helftquote:
Ik heb een iq van 120, jammer voor jouquote:Op maandag 2 januari 2012 14:31 schreef Spouwerranger het volgende:
Als jij nou vertrekt, zit ie waarschijnlijk gewoon weer rond de 100
Mensen die waarde hechten aan IQquote:Op maandag 2 januari 2012 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb een iq van 120, jammer voor jouDoe jij ook ieder jaar mee aan de nationale iq test?
Hoe kun jij nu al weten dat een groot deel van de mensen dat gaat doen?quote:Op maandag 2 januari 2012 14:49 schreef Rezania het volgende:
En nu gaat een groot deel van de mensen claimen dat ze een hoog IQ hebben, waardoor de gemiddelde ONZ user hoogbegaafd is.
Nee, ik heb gezond verstand.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:51 schreef zovty het volgende:
[..]
Hoe kun jij nu al weten dat een groot deel van de mensen dat gaat doen?
Ben je hoogbegaafd ofzo?
Zet het in de krant.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:59 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik heb een zieke geest, maar ik ben wel kankerslim.
Vaak zijn de meeste mensen die onderschat worden superslim...quote:Op maandag 2 januari 2012 15:03 schreef BB-King het volgende:
Het schijnen toch vaak hele slimme mensen te zijn... alleen door de verveling gaat het niveau omlaag.
Blijf dat zelf maar gelovenquote:Op maandag 2 januari 2012 15:12 schreef MonteCristo het volgende:
[..]
Vaak zijn de meeste mensen die onderschat worden superslim...
Ik heb er een van 127, eat that!quote:Op maandag 2 januari 2012 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb een iq van 120, jammer voor jouDoe jij ook ieder jaar mee aan de nationale iq test?
Ik ken iemand met een iq van 68..quote:Op maandag 2 januari 2012 16:48 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Ik heb er een van 127, eat that!
En ik ken iemand, die heeft écht een IQ van 72
Nationale IQ-testquote:Op maandag 2 januari 2012 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik heb hetzelfde, niemand snapt de achterliggende gedachtes bij mijn topicsquote:Op maandag 2 januari 2012 17:01 schreef sinepedraap het volgende:
De grappen die ik verzin kunnen de meeste niet, dus ik denk dat ik wel iets boven het gemiddelde heb ja
Ik voel je wel hoorquote:Op maandag 2 januari 2012 17:05 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
ik heb hetzelfde, niemand snapt de achterliggende gedachtes bij mijn topics
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wss Speciaal Onderwijs?quote:
Eigen schuld, moet je maar 'normaal' zijnquote:Op maandag 2 januari 2012 17:09 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Wss Speciaal Onderwijs?
Ik heb er ook op gezeten, ben geen ramenlikker hoor, heb ADHD.
Maar dat was wel op SO dus, meerdere mensen rond de 70, en ook mensen rond de 120.. Bijna niemand had een normaal IQ, of heel hoog of heel laag..
Pest mei niedt!quote:Op maandag 2 januari 2012 17:14 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Eigen schuld, moet je maar 'normaal' zijn
Hij heeft wel op speciaal onderwijs gezeten ja. Nu geen onderwijs.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:09 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Wss Speciaal Onderwijs?
Ik heb er ook op gezeten, ben geen ramenlikker hoor, heb ADHD.
Maar dat was wel op SO dus, meerdere mensen rond de 70, en ook mensen rond de 120.. Bijna niemand had een normaal IQ, of heel hoog of heel laag..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |