Niks aan te zien.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:31 schreef Smoofie het volgende:
Ik dacht dat de surprise was dat ze hun borsten zouden laten zien.
quote:Op zondag 1 januari 2012 22:32 schreef tralalala het volgende:
Beter wint Whitlock nu alles, ik wil Dakar kijken.
Ga over het strand fietsen.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:32 schreef tralalala het volgende:
quote:Op zondag 1 januari 2012 22:33 schreef Bastiefcg het volgende:
Ik hoop dat Lewis zo hard gaat ownen zometeen
Ik hoop dat hij weer uitgefloten wordt en weer huillie huillie gaat doen naar het publiek.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:33 schreef Bastiefcg het volgende:
Nee. Mooie spannende partij bitte.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:33 schreef Bastiefcg het volgende:
Nou en, die van Lady Gaga (quote:
quote:Op zondag 1 januari 2012 22:32 schreef tralalala het volgende:
Of weer eens van het podium loopt.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:34 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij weer uitgefloten wordt en weer huillie huillie gaat doen naar het publiek.
Lady Gagaquote:Op zondag 1 januari 2012 22:34 schreef Smoofie het volgende:
Lelijk varken die lewis.
[..]
Nou en, die van Lady Gaga () zijn echt maar dat is echt vies. Al was ze vroeger niet zo kk lelijk als nu
.
Hopelijk wel.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:35 schreef tralalala het volgende:
Maar , komt die wedstrijd direct hierna?
Nobody caresquote:Op zondag 1 januari 2012 22:35 schreef tralalala het volgende:
nee, ze wachten tot morgenochtend 7 uurquote:Op zondag 1 januari 2012 22:35 schreef tralalala het volgende:
Eerst komt Parijs Dakar (l)quote:Op zondag 1 januari 2012 22:35 schreef tralalala het volgende:
Ja, was het nou een kutgrap?quote:Op zondag 1 januari 2012 22:37 schreef Quyxz_ het volgende:
Zegt ie nou expres dat Simon met een half been in de finale staat, omdat ie maar 1 werkend been heeft?
Blind... Hij kijkt gewoon en pas nadat zijn pijl weg is draait hij zijn hoofd om. Wel als een baas, maar blind.. dat niet.quote:
Lewis en Wade?quote:Op zondag 1 januari 2012 22:44 schreef Bastiefcg het volgende:
Is het eerder voorgekomen dat er geen Engelsman in de finale staat?
Neequote:Op zondag 1 januari 2012 22:44 schreef Bastiefcg het volgende:
http://www.sportlemon.tv/v-2/14/76/v-347772.htmlquote:Op zondag 1 januari 2012 22:44 schreef luckass het volgende:
Tijd om de skysports stream vast op te zoeken.
Lewis verliest nietquote:Op zondag 1 januari 2012 22:44 schreef Bastiefcg het volgende:
Dat dus. hoeren zijn het.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:47 schreef Zipportal het volgende:
Kut RTL met hun kut livestream. Altijd maar die verdomme foutcode.
Niks mis mee.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:47 schreef Zipportal het volgende:
Dan maar een alternatief.
Loopt ook vet achter.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:47 schreef Zipportal het volgende:
Dan maar een alternatief.
Al voor maanden. En als je die debielen een kijkersvraag er over stuurt komt er geen oplossing. Op Twitter kijkt men ook niet.quote:
Gek he, als het zo'n beetje z'n laatste kans wasquote:Op zondag 1 januari 2012 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Zelfs bij zn eigen leg wordt ie helemaal gek.
Was inderdaad totaal geen belangrijk momentquote:Op zondag 1 januari 2012 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Zelfs bij zn eigen leg wordt ie helemaal gek.
Dat weet ik heus wel.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:55 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Was inderdaad totaal geen belangrijk moment
Inderdaad, beetje leven in de brouwerij, go Hamiltonquote:Op zondag 1 januari 2012 22:57 schreef Wrijfhout het volgende:
Pracht kerel die Hamilton, snap niet dat iemand zich daar druk om kan maken, die man toont gewoon terecht zijn emoties
Dit dus.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:57 schreef Wrijfhout het volgende:
Pracht kerel die Hamilton, snap niet dat iemand zich daar druk om kan maken, die man toont gewoon terecht zijn emoties
Mwoah. Heel ander moment natuurlijk.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Grootse comeback Hamilton? Ik vond die van Whitlock eerder deze partij vele malen mooier.
Andy for the winquote:Op zondag 1 januari 2012 22:57 schreef Wrijfhout het volgende:
Dat gaat wel ietsje snellerquote:Op zondag 1 januari 2012 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks nog Lewis - Wade. Genoeg vermaak nog
Alleen die klotezandbak gaan ze uitzenden waar geen hond naar kijktquote:Op zondag 1 januari 2012 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks nog Lewis - Wade. Genoeg vermaak nog
Haha ik ookquote:Op zondag 1 januari 2012 23:03 schreef Geo4kant het volgende:
Heb Hamilton @10 gepaktnu mag hij wel winnen van mij
Dat kan wel in de tussentijd, maar we zullen het zien hoe live ze zijn straks.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen die klotezandbak gaan ze uitzenden waar geen hond naar kijkt
Heb je liverechten, verneuk je het zo.
Tja, of om de 10 minuten RTL Z bij de middagpartijen, zulke bagger dit.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen die klotezandbak gaan ze uitzenden waar geen hond naar kijkt
Heb je liverechten, verneuk je het zo.
Daar liet het publiek zich ook meer gelden, en ook hogere avgs volgens mijquote:Op zondag 1 januari 2012 23:05 schreef Szura het volgende:
Ik durf het echt niet te zeggen, wie er wint.
Vond Part-Wade nog net wat beter trouwens.
Ja, alleen jammer van Wade...quote:Op zondag 1 januari 2012 23:05 schreef Szura het volgende:
Kwam ook vooral door die laatste set, dat zie ik hier niet gebeuren.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:05 schreef Szura het volgende:
Die kon ik helaas niet kijkenquote:Op zondag 1 januari 2012 23:05 schreef Szura het volgende:
quote:Op zondag 1 januari 2012 23:12 schreef Mani89 het volgende:
Hoppa afmaken die teringdikke met dat irritante viswijf van hem
Uni laat niet zien wat het nu waard is om uit te cashen..... maarjaquote:
Je kan gewoon in 1 keer doorquote:Op zondag 1 januari 2012 23:16 schreef Dagoduck het volgende:
Schiet verdomme is op! Ik moet om 6 uur weer werken
Flikker nou eens op met dat wedgezeik.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Uni laat niet zien wat het nu waard is om uit te cashen..... maarjagewoon volhouden.. no guts no glory.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |