Niks aan te zien.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:31 schreef Smoofie het volgende:
Ik dacht dat de surprise was dat ze hun borsten zouden laten zien.
quote:Op zondag 1 januari 2012 22:32 schreef tralalala het volgende:
Beter wint Whitlock nu alles, ik wil Dakar kijken.
Ga over het strand fietsen.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:32 schreef tralalala het volgende:
quote:Op zondag 1 januari 2012 22:33 schreef Bastiefcg het volgende:
Ik hoop dat Lewis zo hard gaat ownen zometeen
Ik hoop dat hij weer uitgefloten wordt en weer huillie huillie gaat doen naar het publiek.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:33 schreef Bastiefcg het volgende:
Nee. Mooie spannende partij bitte.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:33 schreef Bastiefcg het volgende:
Nou en, die van Lady Gaga (quote:
quote:Op zondag 1 januari 2012 22:32 schreef tralalala het volgende:
Of weer eens van het podium loopt.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:34 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij weer uitgefloten wordt en weer huillie huillie gaat doen naar het publiek.
Lady Gagaquote:Op zondag 1 januari 2012 22:34 schreef Smoofie het volgende:
Lelijk varken die lewis.
[..]
Nou en, die van Lady Gaga () zijn echt maar dat is echt vies. Al was ze vroeger niet zo kk lelijk als nu
.
Hopelijk wel.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:35 schreef tralalala het volgende:
Maar , komt die wedstrijd direct hierna?
Nobody caresquote:Op zondag 1 januari 2012 22:35 schreef tralalala het volgende:
nee, ze wachten tot morgenochtend 7 uurquote:Op zondag 1 januari 2012 22:35 schreef tralalala het volgende:
Eerst komt Parijs Dakar (l)quote:Op zondag 1 januari 2012 22:35 schreef tralalala het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |