quote:Op zondag 1 januari 2012 20:23 schreef Karina het volgende:
Allessandro is te klein en zijn figuur klopt niet.
Wat is dat?quote:
Ik ging heel vroeger naar een disco in Amsterdam, Soul Kitchen, daar hadden ze zo een vloerquote:Op zondag 1 januari 2012 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
En ook wil ik nog wel een keer dansen met zo'n groepie op zo'n vloer met van die kleurende tegels
OHHHHHH wat leuk!!!quote:Op zondag 1 januari 2012 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ging heel vroeger naar een disco in Amsterdam, Soul Kitchen, daar hadden ze zo een vloer
Ja dat dusquote:Op zondag 1 januari 2012 20:30 schreef roos85 het volgende:
Ik ben iedere bang dat hij weer zich blesseert
Zo'n ding wat je op je dashboard zet en dat hoofd beweegt dan bij elke drempelquote:
LOLquote:Op zondag 1 januari 2012 20:31 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Zo'n ding wat je op je dashboard zet en dat hoofd beweegt dan bij elke drempelJulie's hoofd beweegt ook constant
quote:Op zondag 1 januari 2012 20:34 schreef roos85 het volgende:
Maar Joey was toch vele male beter als Mathijs?
Ik merkte alleen dat hij volgens mij de tekst even kwijt was?quote:Op zondag 1 januari 2012 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
Potver zit ik net te surfen mis ik hetgeen wat mis gingALTIJD heb ik dat
Ik ookquote:Op zondag 1 januari 2012 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
Potver zit ik net te surfen mis ik hetgeen wat mis gingALTIJD heb ik dat
Ik vind het ook niet echt heel flatterend, en dan donkere oogschaduw, maar zo'n cafe licht op je hoofd maakt het ook niet snel flatteus denk ikquote:
Ja lampen op je gezicht is nooit goed volgens mijquote:Op zondag 1 januari 2012 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet echt heel flatterend, en dan donkere oogschaduw, maar zo'n cafe licht op je hoofd maakt het ook niet snel flatteus denk ik
Ik moest er ook even voor gaan zitten, snapte er eerst geen snars vanquote:Op zondag 1 januari 2012 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
En die bingo van de Appie, daar ga ik straks maar in de rust voor zitten denk ik
Ik vind het lang niet zo erg als HALLO JUMBO, HALLOOOOO JUMBOOOOOOOquote:
De aller ergste reclame ooit is toch wel die van de KFC.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het lang niet zo erg als HALLO JUMBO, HALLOOOOO JUMBOOOOOOO
Een heleboel reclames zijn om te janken. Die van c1000 ook. En nou is Yolanthe er weer in, helemaal een verschrikking.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:46 schreef Karina het volgende:
Nou, tamponreclames zijn ook best erg.
En deze simpel...
Ja die is erg jaquote:Op zondag 1 januari 2012 20:45 schreef loezzzje het volgende:
[..]
De aller ergste reclame ooit is toch wel die van de KFC.
'ja, lekker. en die chicken wings ook!'
als ik zo een voor mijn neus had staan dan zou ik hem op zijn muil stompen
Die van mij was ook 30 euroquote:Op zondag 1 januari 2012 20:48 schreef Karina het volgende:
Ik had 3 euro bij het Kerstkraslot en die kostte 5 euro
Jaaaaaaa heerlijkquote:Op zondag 1 januari 2012 20:50 schreef Karina het volgende:
Zo lekker dit programma: het is al vaker gezegd, maar het gaat supersnel, over 1 minuut al de uitslag, gewoon alleen SMS'en tijdens de reclames.
Inderdaad, ziet er niet uitquote:Op zondag 1 januari 2012 20:51 schreef Karina het volgende:
Wat een lelijk jurkje heeft Chantal eigenlijk aan, ik vind de onderkant niet mooi, net of het zo is afgeknipt.
Het lijkt op eentje van Yo bij het Nationaal songfestivalquote:Op zondag 1 januari 2012 20:51 schreef Karina het volgende:
Wat een lelijk jurkje heeft Chantal eigenlijk aan, ik vind de onderkant niet mooi, net of het zo is afgeknipt.
Ja he? Vooral met zijn haar zo naar achteren. Veel leuker als zijn "normale" haar.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
En als het licht net precies goed op Joey schijnt, dan is het wel idd een lekker hapje heur
Ja noem het gelikt, maar toch ik kan het er wel op hoor en dat roep ik bij de TAL dingen niet snel meerquote:Op zondag 1 januari 2012 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja he? Vooral met zijn haar zo naar achteren. Veel leuker als zijn "normale" haar.
quote:Op zondag 1 januari 2012 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja noem het gelikt, maar toch ik kan het er wel op hoor en dat roep ik bij de TAL dingen niet snel meer
En dan verdient Froger zeker bakkenquote:
Chantal zei tegen Carlo dat hij zoiets (zijn broek) op straat moet zetten en niet aan moet trekken. Met andere woorden, zijn broek lijkt op een containerquote:
Dat is echt huilen met de pet op, van alle jachten bij elkaarquote:Op zondag 1 januari 2012 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]Nee wat dat betreft zijn we niet echt verwend, qua mannelijk schoon.
Bij VOH zit er echt geen 1 leuke vent (tenminste, niet die ik leuk vind).quote:Op zondag 1 januari 2012 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is echt huilen met de pet op, van alle jachten bij elkaar
Ik zie ook geen boeiend hapje, komt niemand in de buurt van een beetje boeiend, Joey is wat dat betreft gewoon helemaal goed materiaalquote:Op zondag 1 januari 2012 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij VOH zit er echt geen 1 leuke vent (tenminste, niet die ik leuk vind).
haha idd!quote:Op zondag 1 januari 2012 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dan verdient Froger zeker bakkenDat denk ik telkens
quote:Op zondag 1 januari 2012 20:57 schreef Karina het volgende:
Allessandro, maar nu moet Joey wel winnen, kan niet anders.
quote:Op zondag 1 januari 2012 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij VOH zit er echt geen 1 leuke vent (tenminste, niet die ik leuk vind).
Groot, iets van 40 punten dacht ik. Of nog meer.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Hoe groot was het verschil tussen Joey en Matthijs?
Best zuur voor Deon, paar puntjes verschil
Iets van 40 volgens mij.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Hoe groot was het verschil tussen Joey en Matthijs?
Best zuur voor Deon, paar puntjes verschil
Ah dan is het verschil wel duidelijk.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Groot, iets van 40 punten dacht ik. Of nog meer.
Ja iddquote:Op zondag 1 januari 2012 21:00 schreef Karina het volgende:
Ik zou NET niet winnen erger vinden, dan denk je steeds, he die 2 puntjes. Nu is het tenminste duidelijk.
quote:Op zondag 1 januari 2012 20:57 schreef Karina het volgende:
Allessandro, maar nu moet Joey wel winnen, kan niet anders.
Jaaaaquote:Op zondag 1 januari 2012 21:03 schreef Karina het volgende:
Dit is leuk, zo met al die dansers en die vloer
Wel creatief, die Jan Kooijmanquote:Op zondag 1 januari 2012 21:07 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Dat hij alles behalve een leider is
Er zitten helemaal geen duetten in Saturday Night Fever (tenminste in de film niet, ik kan het weten, minstens 20x gezienquote:Op zondag 1 januari 2012 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
Autsj
Vreemd dat ze vaak dingen kiezen die niet logisch zijn, dit is geen duet... of willen ze modern en hip doen?
Ik volgens mij nog nooitquote:Op zondag 1 januari 2012 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Er zitten helemaal geen duetten in Saturday Night Fever (tenminste in de film niet, ik kan het weten, minstens 20x gezien)
quote:Op zondag 1 januari 2012 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
Hij zong beter en hij straalt gewoon sex uit, dat willen we hebben bij Tony Monero, Punt.
+1 Hij is sexyquote:Op zondag 1 januari 2012 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
Hij zong beter en hij straalt gewoon sex uit, dat willen we hebben bij Tony Monero, Punt.
Klopt, snap de keuze van Jan en Kim-Lian echt nietquote:Op zondag 1 januari 2012 21:14 schreef loezzzje het volgende:
Deon had meer stemmen dan Alessandro toch van de kijkers thuis ofniet?
Dat wou dus zeggen dat het publiek liever Deon had.
Ja goede! Maar ik kan me echt niet voorstellen dat Allessandro wint.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:14 schreef loezzzje het volgende:
Deon had meer stemmen dan Alessandro toch van de kijkers thuis ofniet?
Dat wou dus zeggen dat het publiek liever Deon had.
Deon had misschien minder ervaring..quote:Op zondag 1 januari 2012 21:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
Klopt, snap de keuze van Jan en Kim-Lian echt niet
Had het ook niet verwacht.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
Klopt, snap de keuze van Jan en Kim-Lian echt niet
Ken hem ook alleen maar van popstars. Zit hij niet meer in dat groepje dan?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
Als ik Deon daar in die kroeg zie zingen dan vind ik hem nog steeds niet een musical-type... Dus ergens snap ik de keuze wel...
Ik zit even bij de tv vandaan, een dyson?quote:
Nee, gewoon Philips van de MM reclame (maar daar heb ik hem niet vandaan). Je moet toch wat tijdens de reclame hequote:Op zondag 1 januari 2012 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit even bij de tv vandaan, een dyson?
Dat is ook de enige reclame die me zo even te binnen schietquote:Op zondag 1 januari 2012 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit even bij de tv vandaan, een dyson?
quote:Op zondag 1 januari 2012 21:22 schreef Karina het volgende:
Ze zijn echt niet aan elkaar gewaagd, Kim. Joey is veeel beter.
Oei wat zeiden zequote:
IK OOKquote:
Maar was dat dan als sneer bedoeld? Ik hoorde het er niet in...quote:Op zondag 1 januari 2012 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Carlo zei iets over Het publiek heeft altijd gelijk, zoals bij VI bijvoorbeeld.
Ik word elke keer een beetje sip bij dat muziekje, geen idee waaromquote:Op zondag 1 januari 2012 21:25 schreef loezzzje het volgende:
Ik snap niet waarom dat nummer van Titanium constant gedraaid wordt
Joeyyyyyy
Nou volgens mij wel.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar was dat dan als sneer bedoeld? Ik hoorde het er niet in...
Volgens mij nietquote:Op zondag 1 januari 2012 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar was dat dan als sneer bedoeld? Ik hoorde het er niet in...
Nah ze zaten nog bij Carlo en Irene toen ze gewonnen hadden, dat zou flauw zijn...quote:
Ik vond het ook een erg geslaagde finalequote:Op zondag 1 januari 2012 21:29 schreef Karina het volgende:
Dit is leuk. Ik moet zeggen, het was een leuke finale. Ik heb echt genoten.
Ah vroeg het me al af, omdat alles bijna Nederlands is tegenwoordigquote:
Reken er maar op dat het in het Nederlands wordt gezongenquote:Op zondag 1 januari 2012 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah vroeg het me al af, omdat alles bijna Nederlands is tegenwoordig
Ik ookquote:
quote:Op zondag 1 januari 2012 21:30 schreef miieejj het volgende:
[..]
is een half jaartje geleden afgestudeerd ?
Oh dan ga ik niet, dat vind ik echt niet leuk, al die bekende nummers in het NL.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
Reken er maar op dat het in het Nederlands wordt gezongen
hij is nog iets van 21 jaar toch ? ja weet niet had zoiets gehoord..quote:
Ik ook niet. Veel te duur. Ben alleen naar Tarzan geweest. En Grease maar dat kaartje had ik kado gehad.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:29 schreef Karina het volgende:
Ik ga nooit naar musicals, maar ik kom bijna in de verleiding nu.
Oke, loop ik er voorbij deze weekquote:Op zondag 1 januari 2012 21:31 schreef Karina het volgende:
Ook een groot voordeel van deze show, amper sluikreclame. En die snoepjes zijn vies trouwens.
Oh bedoel je datquote:Op zondag 1 januari 2012 21:31 schreef miieejj het volgende:
[..]
hij is nog iets van 21 jaar toch ? ja weet niet had zoiets gehoord..
Jep, net afgestudeerdquote:Op zondag 1 januari 2012 21:31 schreef miieejj het volgende:
[..]
hij is nog iets van 21 jaar toch ? ja weet niet had zoiets gehoord..
Ja he? Echt belachelijk die prijzen. Als het in het Engels is wil ik wel voor 1 keertje gaan. Maar in het NL, nee.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:31 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik ook niet. Veel te duur. Ben alleen naar Tarzan geweest. En Grease maar dat kaartje had ik kado gehad.
Je wil wel een beetje goed zitten dus vallen rang 4 & 5 al af. Ja dan zit je al rond de 50,60,70 euroquote:Op zondag 1 januari 2012 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja he? Echt belachelijk die prijzen. Als het in het Engels is wil ik wel voor 1 keertje gaan. Maar in het NL, nee.
Oe die is leuk inderdaadquote:Op zondag 1 januari 2012 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
JOHN WILLIAMS!!!!!!! Ja ik ben echt fan![]()
Hij lijkt me écht gewoon een leuke persoonlijkheid hebben, iig op tv kijkt het altijd prettigquote:
Wat zei hij? Ik ging net drinken pakkenquote:Op zondag 1 januari 2012 21:35 schreef loezzzje het volgende:
John wat een pauper. Hij heeft toch geld zat voor wat vuurwerk
Martijn vroeg volgens mij iets over vuurwerk en toen zei hij; ja het was duur.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat zei hij? Ik ging net drinken pakken
Zo blijf je rijk he? Met zuunig zijnquote:Op zondag 1 januari 2012 21:38 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Martijn vroeg volgens mij iets over vuurwerk en toen zei hij; ja het was duur.
Alsof hij daar geen geld voor heeft
Ja het zingen is niet werelds van Joey, ben ook benieuwd of hij hierna nog kansen krijgt..quote:Op maandag 2 januari 2012 18:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik durf wel te zeggen dat dit de slechtst zingende hoofdrolspeler in jaren die uit zo'n programma is gekozen...
En dat die Alessandro runner up was is misschien nog wel veel triester... die kon al helemaal matig zingen
Oh!! Wat leuk!quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:08 schreef Karina het volgende:
Toen ik vanmorgen naar mijn werk reed zag ik de de poster hangen langs de weg
quote:Vocaal mager discofeestje
MARCO WEIJERS
AMSTERDAM - Strakke lijven in een minstens zo strakke choreografie. Dat kenmerkt de musical ‘Saturday Night Fever, die vrijdag z’n première beleefde in theater Carré.
Het nostalgische en soms aanstekelijke discofeestje wordt in deze nieuwe productie enigszins overschaduwd door een gebrek aan vocaal vuurwerk. Eigenlijk steken de gezongen nummers in z'n geheel wat bleekjes af bij de opzwepende discodreun, de gelikte lichtshow en de synchrone danspasjes. Bovendien zorgt opgelegd drama voor overtollige ballast.
DRIE STERREN
Lees komende maandag in De Telegraaf de uitgebreide recensie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |