quote:Op zondag 1 januari 2012 20:23 schreef Karina het volgende:
Allessandro is te klein en zijn figuur klopt niet.
Wat is dat?quote:
Ik ging heel vroeger naar een disco in Amsterdam, Soul Kitchen, daar hadden ze zo een vloerquote:Op zondag 1 januari 2012 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
En ook wil ik nog wel een keer dansen met zo'n groepie op zo'n vloer met van die kleurende tegels
OHHHHHH wat leuk!!!quote:Op zondag 1 januari 2012 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ging heel vroeger naar een disco in Amsterdam, Soul Kitchen, daar hadden ze zo een vloer
Ja dat dusquote:Op zondag 1 januari 2012 20:30 schreef roos85 het volgende:
Ik ben iedere bang dat hij weer zich blesseert
Zo'n ding wat je op je dashboard zet en dat hoofd beweegt dan bij elke drempelquote:
LOLquote:Op zondag 1 januari 2012 20:31 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Zo'n ding wat je op je dashboard zet en dat hoofd beweegt dan bij elke drempelJulie's hoofd beweegt ook constant
quote:Op zondag 1 januari 2012 20:34 schreef roos85 het volgende:
Maar Joey was toch vele male beter als Mathijs?
Ik merkte alleen dat hij volgens mij de tekst even kwijt was?quote:Op zondag 1 januari 2012 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
Potver zit ik net te surfen mis ik hetgeen wat mis gingALTIJD heb ik dat
Ik ookquote:Op zondag 1 januari 2012 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
Potver zit ik net te surfen mis ik hetgeen wat mis gingALTIJD heb ik dat
Ik vind het ook niet echt heel flatterend, en dan donkere oogschaduw, maar zo'n cafe licht op je hoofd maakt het ook niet snel flatteus denk ikquote:
Ja lampen op je gezicht is nooit goed volgens mijquote:Op zondag 1 januari 2012 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet echt heel flatterend, en dan donkere oogschaduw, maar zo'n cafe licht op je hoofd maakt het ook niet snel flatteus denk ik
Ik moest er ook even voor gaan zitten, snapte er eerst geen snars vanquote:Op zondag 1 januari 2012 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
En die bingo van de Appie, daar ga ik straks maar in de rust voor zitten denk ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |