SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 10% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Ainol heeft een eigen Taohandeltje... ies leuk, een tablet? http://ainol.tmall.com/quote:Op zondag 1 januari 2012 19:25 schreef tokko1 het volgende:
Nog maar één pakketje onderweg.. MOET nieuwe dingen bestellen![]()
Iemand nog hot tips?Zit beetje te denken aan iets van taobao... heb nog wat tegoed bij mistertao van een refund
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Nog maar één pakketje onderweg.. MOET nieuwe dingen bestellen(Nee ben echt niet verslaafd hoor)
Iemand nog hot tips?Zit beetje te denken aan iets van taobao... heb nog wat tegoed bij mistertao van een refund
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Ik heb al een tijd niks meer in bestelling.
Ben aan het afkicken geloof ik.
Of gewoon weinig leuke dingen de laatste tijd.![]()
Gelukkig nieuwjaar
Als we deze press release mogen geloven, gaat het beteren bij DX...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie test het?jaja, en azo...![]()
Das snelquote:Op zondag 1 januari 2012 19:45 schreef ElmoFan het volgende:
mijn DX verzending is deze keer in 3 dagen verzonden ipv 3 week, het gaat dus de goede kant op
Twiddel![]()
verzonden bij dx he, niet binnenquote:
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 01-01-2012 19:47:41 ]![]()
DX is de laatste tijd inderdaad sneller aan het worden, voorral sinds ze het US/UK/AU warehouse hebben naar mijn idee. Items die niet in stock zijn blijven nog steeds een eeuwigheid staan, maar de rest is binnen de week de deur wel uit.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Tail bike laser via ebay besteld. Duur achterlicht voor 18 Dollar. Ben benieuwd.
Verder iedereen ook gelukkig nieuwjaar gewenst.![]()
Nog even over die PayPal activatie mail; Is dat serieus zo of moet ik dat met een korrel zout nemen?![]()
![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Phishingquote:Op zondag 1 januari 2012 22:21 schreef thethoryd het volgende:
Nog even over die PayPal activatie mail; Is dat serieus zo of moet ik dat met een korrel zout nemen?jaja, en azo...![]()
Zijn er nog enige coupons voor Dealextreme sinsd het nieuwe jaar?
Ik heb trouwens een probleem. Ik heb ooit, in mijn kinderjaren mijn rekening al eens gekoppeld aan een Paypal maar kan deze nergens terug vinden. Nu heb ik rabobank.
Nu staan hier wel de benodigde details om te betalen met creditcard.
Is dit mogelijk?![]()
Ik denk dat het mogelijk is ja, dat hier de benodigde details staan om te betalen met creditcard. 14.gifCommon sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Maestro is geen creditcardquote:Op zondag 1 januari 2012 22:25 schreef deman13 het volgende:
Ik heb trouwens een probleem. Ik heb ooit, in mijn kinderjaren mijn rekening al eens gekoppeld aan een Paypal maar kan deze nergens terug vinden. Nu heb ik rabobank.
[ afbeelding ]
Is dit mogelijk?jaja, en azo...![]()
Achter Skiet fietsen = piratenlapje op het oogquote:Op zondag 1 januari 2012 22:20 schreef Skiet het volgende:
Tail bike laser via ebay besteld. Duur achterlicht voor 18 Dollar. Ben benieuwd.
Verder iedereen ook gelukkig nieuwjaar gewenst.![]()
![]()
![]()
Google kapot?quote:Op zondag 1 januari 2012 23:12 schreef deman13 het volgende:
[..]
Maar het komt toch op hetzelfde neer, of zit ik hier fout?
Teveel drank?
vragen, vragen.![]()
Aangezien er geen CC nummer op staat en de ccv code mist denk ik niet dat je die kaart daarvoor kan gebruikenquote:Op zondag 1 januari 2012 23:12 schreef deman13 het volgende:
[..]
Maar het komt toch op hetzelfde neer, of zit ik hier fout?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Zijn er nog leuke gadgets die ik gemist heb het afgelopen jaar?
Al een tijd niks besteld bij DX etc.![]()
Moet je op je paypal account kijken naar je gekoppelde rekeningen kijken of hij er bij staat of niet.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:25 schreef deman13 het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit mogelijk?
Kan ook zijn dat als je iets probeert te betalen dat je eerst saldo op je Paypal rekening moet hebben om te kunnen betalen, een vriendin van mij die bij een Belgische bank zat had dat ook. Maar ik heb geen Rabobank zelf, dus geen idee.![]()
Ja, alleen jammer dat je zulk licht niet in het openbaar voeren mag (ga ervan uit dat oom agent dat niet graag ziet).quote:Op zondag 1 januari 2012 22:20 schreef Skiet het volgende:
Verder iedereen ook gelukkig nieuwjaar gewenst.Dan is het helemaal een duur grapje.
Ah, wat schattig.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:21 schreef thethoryd het volgende:
Nog even over die PayPal activatie mail; Is dat serieus zo of moet ik dat met een korrel zout nemen?Coupons vind je..quote:Op zondag 1 januari 2012 22:25 schreef deman13 het volgende:
[..]
› .. in de OpeningsPost (OP)
› .. op www.retailmenot.com
› .. op www.tjoos.com , of gewoon
› .. via een Google-search
DX heeft geen algemene coupons, alleen maar product(groep) specifieke tijdelijke aanbiedingen of coupons waarbij je iets extra's krijgt bij besteding van x dollar.Kijk in het reviewtopic zou ik zeggen, als je wilt weten wat er zoal aanbevolen wordt en mensen enthousiast over zijn. Dit jaar zullen er net als vorig jaar wel weer lasers, zaklampen, oordopjes, koptelefoons, microfoons, headsets, snoertjes, kabeltjes, computermuizen, tablets, horloges, zonnebrillen, kleding, afstandbestuurbaar speelgoed, aanstekers, spy-/securitycams, opbergtasjes, screenprotectors en LEDpigs gekocht worden.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zijn er nog leuke gadgets die ik gemist heb het afgelopen jaar?
Al een tijd niks besteld bij DX etc.
Heeft iemand al een jaarstatistiek besteld toevallig?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Waarom mag je zo een licht niet in het openbaar voeren?quote:Op maandag 2 januari 2012 02:57 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer dat je zulk licht niet in het openbaar voeren mag (ga ervan uit dat oom agent dat niet graag ziet).Dan is het helemaal een duur grapje.
[..]
Ah, wat schattig.
[..]
Coupons vind je..
› .. in de OpeningsPost (OP)
› .. op www.retailmenot.com
› .. op www.tjoos.com , of gewoon
› .. via een Google-search
DX heeft geen algemene coupons, alleen maar product(groep) specifieke tijdelijke aanbiedingen of coupons waarbij je iets extra's krijgt bij besteding van x dollar.
[..]
Kijk in het reviewtopic zou ik zeggen, als je wilt weten wat er zoal aanbevolen wordt en mensen enthousiast over zijn. Dit jaar zullen er net als vorig jaar wel weer lasers, zaklampen, oordopjes, koptelefoons, microfoons, headsets, snoertjes, kabeltjes, computermuizen, tablets, horloges, zonnebrillen, kleding, afstandbestuurbaar speelgoed, aanstekers, spy-/securitycams, opbergtasjes, screenprotectors en LEDpigs gekocht worden.
Heeft iemand al een jaarstatistiek besteld toevallig?![]()
Omdat een laser geen onderdeel uitmaakt van toegestane uitrusting en mogelijk een gevaar vormt voor de verkeersveiligheid? Ik zeg maar ff wat...quote:Op maandag 2 januari 2012 10:15 schreef Skiet het volgende:
[..]
Waarom mag je zo een licht niet in het openbaar voeren?Maar rijd eens voorbij een politiebureau en probeer het uit.
Gelukkig zit er ook een aan/uit knop op voor de laser. Het zal ook allemaal wel loslopen. Ik denk niet dat meneer agent dit eerder heeft gezien.quote:Op maandag 2 januari 2012 10:29 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Omdat een laser geen onderdeel uitmaakt van toegestane uitrusting en mogelijk een gevaar vormt voor de verkeersveiligheid? Ik zeg maar ff wat...Maar rijd eens voorbij een politiebureau en probeer het uit.
![]()
![]()
Dat is weer waar. Die weten vaak zelf niet hoe de wet in elkaar steekt.
En het zijn er ook twee toch? Je mag eigenlijk maar één rood licht voeren (bepalingen) en denk niet dat een 'rode laser' onder een 'rood licht' valt omdat de emitter, uitwerping, bereik e.d. anders zijn.
Laser in combinatie met verkeer lijkt me echter een duidelijke no-go. Helikopter-/vliegtuigschijners worden ook niet op prijs gesteld.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Leuk dat m'n ouders tegen internetbankieren zijn, en PayPal "nooit werkt".
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_![]()
lasers, zaklampen, oordopjes, koptelefoons, microfoons, headsets, snoertjes, kabeltjes, computermuizen, tablets, horloges, zonnebrillen, kleding, afstandbestuurbaar speelgoed, aanstekers, spy-/securitycams, opbergtasjes(voor camera), screenprotectors en LEDpigs gekocht worden.
ben ik verslaafd als ik van al deze categorieën overal sowieso wel 1 product heb aan geschaft![]()
( behalve dan de RC Heli's etc.. dat interesseert me niet)
![]()
![]()
Heul niet.
Mijn voornemen voor 2012: minder crap kopen. Alles bij elkaar is toch een boel geld.
Sterker nog, mijn voornemen voor 2012 is om wat huidige crap dat rondslingert te vérkopen.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Op Pandawill een blauwe versie besteld van: http://www.pandawill.com/(...)licopter-w-gyro.html
Krijg ik een mail dat ze deze alleen nog in 't rood kunnen leveren. Helaas voor mij lees ik m'n email op dat adres amper en kwam ik er dus veel te laat achter waardoor hij nog niet is verzonden. Mijn grootste verbazing is echter wel dat ze in China vragen of 't OK is om een andere kleur op te sturen... iets thuis krijgen wat een andere kleur is dan besteld komt geregeld voor
.
Hoe zit het trouwens met de snelheid van versturen bij Pandawill? Nog nooit wat besteld..![]()
Mja, standaard. Er zijn niet echt heel veel verschillen. Alleen dat BIC vaak uitblinkt en DX niet (qua snelheid deur-uit-doen zelf). Meeste shops verzenden indien op voorraad en normale periode binnen 24 á 48 uur toch wel. Dit is vrijwel áltijd het geval bij het kopen vanuit China op Ebay.De shipping zelf is vaak snel met Singapore Post. Via Hong Kong/China Post weet je het eigenlijk nooit. Kan zomaar 5 dagen zijn, ook zomaar ruim een week of drie. Is maar net hoe de wind staat.
dx.com is coming: http://dx.com/
Weet iemand een apparaatje die je op je bureau zet waar je het volume kan wijzigen? Hoe heet dat?
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2012 13:08:00 ]![]()
Heeft iemand voor mij zoiets liggen:
Om een iPod Nano aan te sluiten op een auto-radio met AUX-ingang?![]()
![]()
Kan je gewoon bij de lokale computerboer halen voor een paar euroquote:Op maandag 2 januari 2012 13:11 schreef Goddelijker het volgende:
Heeft iemand voor mij zoiets liggen:
[ afbeelding ]
Om een iPod Nano aan te sluiten op een auto-radio met AUX-ingang?![]()
Weet ik, maar misschien dat iemand er eentje over heeft liggen die er vanaf moet?quote:Op maandag 2 januari 2012 13:15 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Kan je gewoon bij de lokale computerboer halen voor een paar euro![]()
![]()
probeer FHF isquote:Op maandag 2 januari 2012 13:20 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Weet ik, maar misschien dat iemand er eentje over heeft liggen die er vanaf moet?
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Ik wou dus heletijd zo USB verlengkabel, zodat mijn iDevice oplader draadje wat langer was, veel besteld, maar veel werken dus ook niet -.-
Toen zag ik dat DX ook 3M Usb iphone cables heeft...
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Even proberen.quote:
Ik kan 'm wel bestellen in het buitenland, maar ik moet hem voor vrijdag hebben.
En in NL vragen ze er zo 4-5 euro voor.![]()
![]()
tja dan betaal je maar wat meer hequote:Op maandag 2 januari 2012 13:36 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Even proberen.
Ik kan 'm wel bestellen in het buitenland, maar ik moet hem voor vrijdag hebben.
En in NL vragen ze er zo 4-5 euro voor.
dan koop je hem toch voor die 4 euroquote:Op maandag 2 januari 2012 13:36 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Even proberen.
En in NL vragen ze er zo 4-5 euro voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: