Omdat een laser geen onderdeel uitmaakt van toegestane uitrusting en mogelijk een gevaar vormt voor de verkeersveiligheid? Ik zeg maar ff wat...quote:Op maandag 2 januari 2012 10:15 schreef Skiet het volgende:
[..]
Waarom mag je zo een licht niet in het openbaar voeren?
Gelukkig zit er ook een aan/uit knop op voor de laser. Het zal ook allemaal wel loslopen. Ik denk niet dat meneer agent dit eerder heeft gezien.quote:Op maandag 2 januari 2012 10:29 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Omdat een laser geen onderdeel uitmaakt van toegestane uitrusting en mogelijk een gevaar vormt voor de verkeersveiligheid? Ik zeg maar ff wat...Maar rijd eens voorbij een politiebureau en probeer het uit.
Kan je gewoon bij de lokale computerboer halen voor een paar euroquote:Op maandag 2 januari 2012 13:11 schreef Goddelijker het volgende:
Heeft iemand voor mij zoiets liggen:
[ afbeelding ]
Om een iPod Nano aan te sluiten op een auto-radio met AUX-ingang?
Weet ik, maar misschien dat iemand er eentje over heeft liggen die er vanaf moet?quote:Op maandag 2 januari 2012 13:15 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Kan je gewoon bij de lokale computerboer halen voor een paar euro
probeer FHF isquote:Op maandag 2 januari 2012 13:20 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Weet ik, maar misschien dat iemand er eentje over heeft liggen die er vanaf moet?
Even proberen.quote:
tja dan betaal je maar wat meer hequote:Op maandag 2 januari 2012 13:36 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Even proberen.
Ik kan 'm wel bestellen in het buitenland, maar ik moet hem voor vrijdag hebben.
En in NL vragen ze er zo 4-5 euro voor.
dan koop je hem toch voor die 4 euroquote:Op maandag 2 januari 2012 13:36 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Even proberen.
Ik kan 'm wel bestellen in het buitenland, maar ik moet hem voor vrijdag hebben.
Was het zo'n dure kerst dan?quote:Op maandag 2 januari 2012 13:36 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Even proberen.
Wel een dure kerst, maar heb nog genoeg over hoor.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:39 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Was het zo'n dure kerst dan?
Vind je vast voor 0,99 bij de Action.
MacGyver!quote:Op maandag 2 januari 2012 13:56 schreef shiznuts het volgende:
En anders ruk je twee setjes oordopjes van kutkwaliteit uit elkaar en bedraad je de uiteinden daarvan weer aan elkaar. Zal ook vast werken.
volgens mij werkt het ook nog..quote:Op maandag 2 januari 2012 13:56 schreef shiznuts het volgende:
En anders ruk je twee setjes oordopjes van kutkwaliteit uit elkaar en bedraad je de uiteinden daarvan weer aan elkaar. Zal ook vast werken.
quote:
nooit geprobeerd, het is toch slecht voor je oortjes?quote:Op maandag 2 januari 2012 14:04 schreef shiznuts het volgende:
Zo gebruikte ik vroeger ook altijd oordopjes als microfoontje om dingen mee op te nemen op cassete.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |