Waarschijnlijk 95% van de vrouwelijk bevolking me niet doen, who cares.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik moet er wel een beetje van huilen als mensen me niet zouden doen.
Hahahah, ik merk het meestal pas als ik al onderweg ben naar huis of als ik de nacht daarna in bed lig. Niet echt fijn.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:56 schreef dawg het volgende:
[..]
keer andersom gehad. keer of 7 in een middag tijd, 's avonds liep ze toch een beetje anders.
Wat heb jij toch een klote-instelling man.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarschijnlijk 95% van de vrouwelijk bevolking me niet doen, who cares.
quote:Op zondag 1 januari 2012 17:55 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Je bent een klootzak en toch moest ik lachen.He jammer ik was net zo blij dat iemand me een klootzak noemde, goed voor mijn reputatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ik denk wel IETS meer.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarschijnlijk 95% van de vrouwelijk bevolking me niet doen, who cares.
Nee, ik vind je nog steeds een klootzak. De opmerking klopt alleen niet.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:57 schreef heloef het volgende:
[..]
He jammer ik was net zo blij dat iemand me een klootzak noemde, goed voor mijn reputatie.
toen ik hem laatst opgemeten had begreep ik ineens waarom.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hahahah, ik merk het meestal pas als ik al onderweg ben naar huis of als ik de nacht daarna in bed lig. Niet echt fijn.
Ja wat?quote:Op zondag 1 januari 2012 17:57 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Wat heb jij toch een klote-instelling man.
Heb je de omtrek ook gedaan, want lang en te dun is niet nice.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:58 schreef dawg het volgende:
[..]
toen ik hem laatst opgemeten had begreep ik ineens waarom.
om direct al 95% van de vrouwen af te schrijven.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja wat?Je kan je er wel druk over maken als iemand je niet zou doen, er is vast iemand die je wel zou doen ergens.
Ja meiden, neem hier een voorbeeld aan en zeik niet omdat één iemand zegt dat ie jou niet wil doen.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja wat?Je kan je er wel druk over maken als iemand je niet zou doen, er is vast iemand die je wel zou doen ergens.
Verkapte kijk-mij-een-grote-lul-hebben post.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:58 schreef dawg het volgende:
[..]
toen ik hem laatst opgemeten had begreep ik ineens waarom.
Satéprikker?quote:Op zondag 1 januari 2012 17:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb je de omtrek ook gedaan, want lang en te dun is niet nice.
Ik heb een heel kleintje, maar ik kan er heel wat mee...quote:Op zondag 1 januari 2012 17:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-een-grote-lul-hebben post.
Die hebben we hier toch allemaalquote:Op zondag 1 januari 2012 17:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-een-grote-lul-hebben post.
ja ook.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb je de omtrek ook gedaan, want lang en te dun is niet nice.
He die ken ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |