Luguber vind ik hem niet, maar had je ma niet wat aan haar hart laatst? Misschien dat je pa het daarom niets vindt.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:48 schreef formerjellybean het volgende:
nou ja ik vind hem dus mooi , maar vond eigenlijk typisch dat mijn pa hem te luguber vond. Ik vind het ook een beetje tattoo-art en dat vind ik ook al gauw mooi
Echt he.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:52 schreef kutkloon7 het volgende:
Mensen die gekrenkt zijn omdat iemand van het andere geslacht ze niet zou doen.
Ik lach me dood. Maar het is nou eenmaal zo, niets mis mee ook.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:52 schreef kutkloon7 het volgende:
Wat heet, ik doe mijzelf regelmatig.quote:
Je hebt toch nog een tong of niet dan.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:53 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik zou jullie allemaal niet doen, het zou niet gaan met die schrale lul
Ik moet er wel een beetje van huilen als mensen me niet zouden doen.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:52 schreef kutkloon7 het volgende:
En vingersquote:Op zondag 1 januari 2012 17:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je hebt toch nog een tong of niet dan.
KPD schatjequote:Op zondag 1 januari 2012 17:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat heet, ik doe mijzelf regelmatig.
Waar blijven de pics Merel?
Zeg tegen haar dat je alvast oefent met het neuken van een dik wijf, aangezien ze er over een paar maanden ook een is.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:52 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik weet al wat er gaat gebeuren. Ze gaat sowieso lachen.
quote:Op zondag 1 januari 2012 17:53 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik zou jullie allemaal niet doen, het zou niet gaan met die schrale lul
Nee , hij vond het gewoon nogal radicaal een mes door een hart , en in brand . Hij houd ook niet zo van tattoo-art dus dat kan er ook wel mee te maken hebben.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:52 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Luguber vind ik hem niet, maar had je ma niet wat aan haar hart laatst? Misschien dat je pa het daarom niets vindt.
quote:Op zondag 1 januari 2012 17:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Zeg tegen haar dat je alvast oefent met het neuken van een dik wijf, aangezien ze er over een paar maanden ook een is.
Ik ben echt niet gekrenkt ofzo, maar ik vind mark gewoon irritant.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:52 schreef kutkloon7 het volgende:
Snap ik nooit wat van.quote:
Je bent een klootzak en toch moest ik lachen.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Zeg tegen haar dat je alvast oefent met het neuken van een dik wijf, aangezien ze er over een paar maanden ook een is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is ook een beetje opquote:Op zondag 1 januari 2012 17:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je hebt toch nog een tong of niet dan.
Oh ik dacht pics van mij in mn wet shirtquote:Op zondag 1 januari 2012 17:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Snap ik nooit wat van.
Maar ik bedoel pics van die hete mannen
quote:Op zondag 1 januari 2012 17:55 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Je bent een klootzak en toch moest ik lachen.Heloef is cuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beauty is in the eye of the beholder..
keer andersom gehad. keer of 7 in een middag tijd, 's avonds liep ze toch een beetje anders.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik krijg echt bijna medelijden met je.
Een keer had een man een gescheurd toompje, die liep er ook wel erg zielig bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |