Zeg als je haar nummer wil mag je het gewoon vragen.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:46 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Nou en. Kan zij de baas spelen in bed.
Ik zou blij zijn met de aandachtquote:Op zondag 1 januari 2012 17:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had liever gehad dat ze me niet had versierd.
17quote:
Ik weet niet man, ik moet eerst in real life beoordelen. Jij mij?quote:Op zondag 1 januari 2012 17:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zou je mij doen? Als ik geen man was geweest en jij geen dikke negerin?
Ik weet het niet, sommige mensen hier hebben een wat vreemd beeld van mijquote:
Ik heb al een vriendin, als ik contact heb met een tientonner vrouw op een verkeerde manier, wordt ze razend. Of gaat ze lachen, kan ook nog. Ik weet niet eigenlijk.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Zeg als je haar nummer wil mag je het gewoon vragen.
quote:Op zondag 1 januari 2012 17:49 schreef Myraela het volgende:
Mark, doe normaal man.Ga je tegen het hoofdje van je ongewenste kind aanneuken ofzo.
Hmm puur op uiterlijk wel. Op je 18e verjaardag.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:49 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
17
[..]
Ik weet niet man, ik moet eerst in real life beoordelen. Jij mij?
Nou ik was een verbitterd mens toen dus ik genoot van het afwijzen.quote:
defuckquote:Op zondag 1 januari 2012 17:49 schreef Myraela het volgende:
Mark, doe normaal man.Ga je tegen het hoofdje van je ongewenste kind aanneuken ofzo.
Waarom zeg je mijn naam.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:49 schreef Myraela het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor vrienden is het kortweg Wauw
Gadverdamme Myr.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:49 schreef Myraela het volgende:
nou nee , heel eerlijk , ik ben juist vaak gaan leren door juist dus hoe in elkaar zit. Ik heb het via boeken die juist eerst even voordeden gaan leren dus hoe ik moest tekenen . Ik doe het ook nog maar 2 jaar dus ja dan vind ik die tutorials wel handigquote:Op zondag 1 januari 2012 17:48 schreef Myraela het volgende:
Er staat bij bijgeschreven hoe je het moet tekenen ook.![]()
Ben ik de enige die gewoon een potlood pakt en gewoon uit mijn hoofd wat begin te schetsen totdat er wat vorm in zit.
Als er een God is heeft ie wel humor.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:49 schreef Myraela het volgende:
Ik ben 20. Op mijn 21e verjaardag dus, ik laat het je weten.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:50 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hmm puur op uiterlijk wel. Op je 18e verjaardag.
Nee. Je bent niet de enige.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:48 schreef Myraela het volgende:
Er staat bij bijgeschreven hoe je het moet tekenen ook.![]()
Ben ik de enige die gewoon een potlood pakt en gewoon uit mijn hoofd wat begin te schetsen totdat er wat vorm in zit.
Euh, whud?quote:Op zondag 1 januari 2012 17:49 schreef Myraela het volgende:
Jochie, kom terug als je meer dan twee balharen hebt en inziet dat je oppervlakkig bent.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:48 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik zou mijzelf nog liever voor altijd rukken. Geen woord gelogen ook.
Probeer het eens, kijken wat er gebeurt.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:49 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik heb al een vriendin, als ik contact heb met een tientonner vrouw op een verkeerde manier, wordt ze razend. Of gaat ze lachen, kan ook nog. Ik weet niet eigenlijk.
Ik weet dat ik oppervlakkig ben.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jochie, kom terug als je meer dan twee balharen hebt en inziet dat je oppervlakkig bent.
Ik weet al wat er gaat gebeuren. Ze gaat sowieso lachen.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Probeer het eens, kijken wat er gebeurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |