Goed zoeken, dan kan je 'm hier op fok wel ergens vindenquote:
post dan.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:21 schreef Merel- het volgende:
[..]
Ik heb wel een pic van mij in m'n wetshirt
Ik ga het niet vragenquote:Op zondag 1 januari 2012 17:21 schreef Merel- het volgende:
[..]
Telegram sturen?quote:Op zondag 1 januari 2012 17:22 schreef Merel- het volgende:
[..]
Mijn vader is oud, hij telefoneert niet.
Zekersquote:
Je bent een zegen voor de wereldquote:Op zondag 1 januari 2012 17:21 schreef Merel- het volgende:
[..]
Heb ik al es gedaanquote:Op zondag 1 januari 2012 17:22 schreef dawg het volgende:
[..]
post dan.
en gelukkig nieuwjaar iedereen.
Daar ben ik te lui voor vandaagquote:Op zondag 1 januari 2012 17:22 schreef Merel- het volgende:
[..]
Goed zoeken, dan kan je 'm hier op fok wel ergens vinden
Goed planquote:Op zondag 1 januari 2012 17:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Telegram sturen?
[..]
ZekersEn nog dubbel betaald ook
Gelukkig nieuwjaar dawg!quote:Op zondag 1 januari 2012 17:22 schreef dawg het volgende:
[..]
post dan.
en gelukkig nieuwjaar iedereen.
Mmmmmmaar, mag dat wel hier? Ik ben al te lang niet op fok geweest, ik weet het allemaal niet meer..quote:Op zondag 1 januari 2012 17:24 schreef dawg het volgende:
[..]
ik bedoel hier. zoeken op fok is maar zo-zo.
repost danquote:Op zondag 1 januari 2012 17:26 schreef Merel- het volgende:
[..]
Mmmmmmaar, mag dat wel hier? Ik ben al te lang niet op fok geweest, ik weet het allemaal niet meer..
Zolang het geen blote tetters zijn mag hetquote:Op zondag 1 januari 2012 17:26 schreef Merel- het volgende:
[..]
Mmmmmmaar, mag dat wel hier? Ik ben al te lang niet op fok geweest, ik weet het allemaal niet meer..
En anders moet je een PM sturenquote:Op zondag 1 januari 2012 17:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zolang het geen blote tetters zijn mag het
Abendquote:
Insgelijks.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:28 schreef DenWauwelaar het volgende:
Gelukkig nieuwjaar lieve menschen !
Whud?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |