Wauw zeg. Hoe heb je het voor elkaar gekregen?quote:Op zondag 1 januari 2012 17:35 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Nee levende tieten. Aan een echte vrouw recht voor mijn neus, live.
Je gaat alleen maar lachen.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:36 schreef Lot88 het volgende:
@ nouvelle ik ga dat hele seizoen van loverboys kijken misschien leer ik er wat van
Ik ga kwaliteitsposts maken daarquote:Op zondag 1 januari 2012 17:35 schreef dawg het volgende:
[..]
daar is echt zo niks aan, dat subforum. als ik er 3 keer gelurkt heb is het veel.
Opbellen en afspreken.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:36 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Wauw zeg. Hoe heb je het voor elkaar gekregen?
Mierentietjes.quote:
Hoe vaak hebben jullie het gedaan? Gefeliciteerd. Goede afsluiting van het oude jaar.quote:
Nee, sorryquote:
Nu blijf ik er al helemaal weg.quote:
Oneensquote:Op zondag 1 januari 2012 17:38 schreef xFriendx het volgende:
Billen ja. Interessanter dan borsten, imho.
14 keer in 2 dagen...quote:Op zondag 1 januari 2012 17:37 schreef -Nouvelles het volgende:
Hoe vaak hebben jullie het gedaan? Gefeliciteerd. Goede afsluiting van het oude jaar.
Ik trek mijn vraag terug.quote:
Het gaat nu niet om vallen op, maar waar je een stijve van krijgtquote:Op zondag 1 januari 2012 17:38 schreef heloef het volgende:
Ik val op uitstraling, ik ben weer de enige die niet op konten of tieten let zeker?
Ik vind dat ik zelf een hele goede smaak heb.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:39 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Op 1 na vind ik dat ik best leuke jongens heb gehosseld.
Ik val ook op uitstraling, maar lekkere borsten, billen of andere lichaamsdelen zijn altijd mooi meegenomen tochquote:Op zondag 1 januari 2012 17:38 schreef heloef het volgende:
Ik val op uitstraling, ik ben weer de enige die niet op konten of tieten let zeker?
Was jij niet die gast die hier pochte dat een of andere olifant hem probeerde te hosselen?quote:Op zondag 1 januari 2012 17:38 schreef heloef het volgende:
Schrale lul ja....quote:
Ik vind dat er zo wel een bitchfight komt.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind dat ik zelf een hele goede smaak heb.
Op wat voor mannen val jij Merel?quote:Op zondag 1 januari 2012 17:39 schreef Merel- het volgende:
[..]
Ik val ook op uitstraling, maar lekkere borsten, billen of andere lichaamsdelen zijn altijd mooi meegenomen toch
Sinds wanneer valt uiterlijk niet bij uitstraling mijn beste?quote:Op zondag 1 januari 2012 17:39 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Was jij niet die gast die hier pochte dat een of andere olifant hem probeerde te hosselen?
Aaah, fuck man. Sterktequote:Op zondag 1 januari 2012 17:39 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Schrale lul ja....
Alsof je een rol schuurpapier er langs hebt gehaald. Auw.
Ik had Greenpeace aan de lijn, ze misten een walvis. Werd er nu ook al een olifant vermist? Die heloef heeft het maar drukquote:Op zondag 1 januari 2012 17:39 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Was jij niet die gast die hier pochte dat een of andere olifant hem probeerde te hosselen?
Ja, dat dacht ik. Helemaal in de feestvreugde omdat één tonnetje rond hem leuk vindt. Hij ervaart het geeneens als een belediging, wat eigenlijk zou moeten.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:39 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Oh.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:39 schreef palawan het volgende:
[..]
Het gaat nu niet om vallen op, maar waar je een stijve van krijgt
Want? De mannen die ik zou raken, zou jij ook raken. Alleen jij vind nog veel meer mannen ook leuk, die ik weg zou schoppen.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:40 schreef Merel- het volgende:
[..]
Ik vind dat er zo wel een bitchfight komt.
eensquote:Op zondag 1 januari 2012 17:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind dat ik zelf een hele goede smaak heb.
Ben je ook 14 keer gekomen?quote:Op zondag 1 januari 2012 17:39 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Schrale lul ja....
Holy crap dude, sterktequote:Op zondag 1 januari 2012 17:39 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Schrale lul ja....
Ik kan het niet echt los zien van elkaar, uiterlijk vind ik onderdeel van de algehele uitstraling en dus ja, bekijk ik wel ook de billen en borstenquote:Op zondag 1 januari 2012 17:38 schreef heloef het volgende:
Ja, ik vrees dat je impotent bent manquote:Op zondag 1 januari 2012 17:41 schreef -Nouvelles het volgende:
Overigens kan ik van geen enkele dame hier een stijve krijgen. Ligt dit aan mij, mannen?
Nouja, een lelijk of dik iemand kan wel een leuke uitstraling hebben, toch? Ik geloof niet dat je dat meisje op uitstraling hebt afgewezenquote:Op zondag 1 januari 2012 17:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Sinds wanneer valt uiterlijk niet bij uitstraling mijn beste?
Myra is zo lief in het echt, maar op fok..quote:Op zondag 1 januari 2012 17:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Want? De mannen die ik zou raken, zou jij ook raken. Alleen jij vind nog veel meer mannen ook leuk, die ik weg zou schoppen.
Bwhehehhee.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:39 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Schrale lul ja....
Sowieso op Mr. Big, ja tot die categorie van sneue vrouwen hoor ik ook..quote:Op zondag 1 januari 2012 17:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Op wat voor mannen val jij Merel?
Pics!
Feestvreugde? Welke fucking feestvreugde?quote:Op zondag 1 januari 2012 17:41 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik. Helemaal in de feestvreugde omdat één tonnetje rond hem leuk vindt. Hij ervaart het geeneens als een belediging, wat eigenlijk zou moeten.
Overigens kan ik van geen enkele dame hier een stijve krijgen. Ligt dit aan mij, mannen?
Maar ik bedoel het niet gemeen.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:42 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Myra is zo lief in het echt, maar op fok..
En zij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
Tuurlijk, ik hou van variatiequote:Op zondag 1 januari 2012 17:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Want? De mannen die ik zou raken, zou jij ook raken. Alleen jij vind nog veel meer mannen ook leuk, die ik weg zou schoppen.
Ik zou het niet weten, heb geen idee hoe ze eruit zienquote:Op zondag 1 januari 2012 17:41 schreef -Nouvelles het volgende:
Slechte smaak. Sorry.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:42 schreef Merel- het volgende:
[..]
Sowieso op Mr. Big, ja tot die categorie van sneue vrouwen hoor ik ook..
[ afbeelding ]
En verder: uitstraling doet het hem. Meestal zijn ze ouder dan ik, langer, breder. Daarnaast welbespraakt, enzo..
Beetje wel hoor, maar ik vind het stiekem ook wel leuk als meisjes me leuk vinden, ook al zijn ze lelijkquote:Op zondag 1 januari 2012 17:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Feestvreugde? Welke fucking feestvreugde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |