Ik vond het niet leuk.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:43 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Beetje wel hoor, maar ik vind het stiekem ook wel leuk als meisjes me leuk vinden, ook al zijn ze lelijk.
Jij toch ook welquote:Op zondag 1 januari 2012 17:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij bent een beetje gek, maar wel lief.
Dat was in ieder geval de bevestiging dat je voor tientonners nog wel goed in de markt ligt. Stel dat zelfs tientonners van je zouden walgen, zou toch vervelend voelen. Lijkt mij.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vond het niet leuk.![]()
Is er iemand die me leuk vind, vind ik die totaal niet interessant.
Fucking feest.
Te luguber?quote:Op zondag 1 januari 2012 17:45 schreef formerjellybean het volgende:
kritische vraag ik zag dus deze tekening en ik ben hem na gaan tekenen omdat ik hem heel mooi vond http://www.dragoart.com/t(...)-a-burning-heart.htm
Nu heb ik met pa een discussie gekregen dat die te luguber vond . Zelf vind ik hem wel mee vallen en juist mooi . Wat vinden jullie ???
Ik besteed aandacht aan mijn uiterlijk (okee niet mijn haar maar wel de rest) en ik pas fucking 3 keer in haar.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:45 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Nou en? Jij verslonst je eigen haar toch ook. Goede match juist.
Ik vind hem saai.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:45 schreef formerjellybean het volgende:
kritische vraag ik zag dus deze tekening en ik ben hem na gaan tekenen omdat ik hem heel mooi vond http://www.dragoart.com/t(...)-a-burning-heart.htm
Nu heb ik met pa een discussie gekregen dat die te luguber vond . Zelf vind ik hem wel mee vallen en juist mooi . Wat vinden jullie ???
Ik wil mijn titel terug!quote:Op zondag 1 januari 2012 17:46 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook de grootste gladjakker van dit topic.
Ja dat gevoel heb ik dan ook wel, maar het is toch wel goed voor je zelfvertrouwen. Bij jou dacht ik dat ook wel te merken hoorquote:Op zondag 1 januari 2012 17:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vond het niet leuk.![]()
Is er iemand die me leuk vind, vind ik die totaal niet interessant.
Fucking feest.
En dat wil wat zeggenquote:Op zondag 1 januari 2012 17:46 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nou en. Kan zij de baas spelen in bed.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik besteed aandacht aan mijn uiterlijk (okee niet mijn haar maar wel de rest) en ik pas fucking 3 keer in haar.
Maar ook een gladjakker doet vrouwen.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:46 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit zoiets voorspelbaars, simpels en saais gezienquote:Op zondag 1 januari 2012 17:45 schreef formerjellybean het volgende:
Jij zou jezelf ook niet doen?quote:Op zondag 1 januari 2012 17:46 schreef Merel- het volgende:
[..]
Gelukkig maar, zijn we het daar over eens
Ik had liever gehad dat ze me niet had versierd.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:46 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Dat was in ieder geval de bevestiging dat je voor tientonners nog wel goed in de markt ligt. Stel dat zelfs tientonners van je zouden walgen, zou toch vervelend voelen. Lijkt mij.
Ik zou jou niet raken en ik ben blij dat dat wederzijds is.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:46 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Nou en. Kan zij de baas spelen in bed.
[..]
Maar ook een gladjakker doet vrouwen.
dat dus. maar van diegenen die ik wel gezien heb, niemand.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
TC doe ik niet aan. En fobo ook amper
Zou je mij doen? Als ik geen man was geweest en jij geen dikke negerin?quote:Op zondag 1 januari 2012 17:46 schreef -Nouvelles het volgende:
Maar ook een gladjakker doet vrouwen.
Wat een liefdequote:Op zondag 1 januari 2012 17:47 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik zou jou niet raken en ik ben blij dat dat wederzijds is.
Ik zou mijzelf nog liever voor altijd rukken. Geen woord gelogen ook.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:47 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik zou jou niet raken en ik ben blij dat dat wederzijds is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |