Gisteren was de laatste.. TOT 1 januariquote:Op zondag 1 januari 2012 17:10 schreef Salt_Seafood het volgende:
Laatste dag vanavond, wat wordt de laatste klapper, Anno2070 met 50 of 75% korting ?
Gisteren was niet de laatste, through January 1 (tot en met)quote:Op zondag 1 januari 2012 17:14 schreef invine het volgende:
[..]
Gisteren was de laatste.. TOT 1 januariniet tot en met..
Lezen blijft moeilijk.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:14 schreef invine het volgende:
[..]
Gisteren was de laatste.. TOT 1 januariniet tot en met..
Geen idee, zou wel vet zijn. Skyrim en Saints Row zaten tenslote ook in de sale.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:20 schreef Kptelmo het volgende:
Ik heb maar alvast een kaarsje aangestoken voor Anno 2070.
(ik acht de kans trouwens niet groot)
houden. Je krijgt waarschijnlijk alleen een Valve couponquote:Op zondag 1 januari 2012 17:30 schreef Sporttv het volgende:
Ik heb nog 7 coal zal ik craften of ze houden voor de verloting ?
Moet je eens zien wat de verloting hem brengt...quote:Op zondag 1 januari 2012 17:33 schreef Frith het volgende:
[..]
houden. Je krijgt waarschijnlijk alleen een Valve coupon
Hitman sowieso, vooral Blood Money.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:14 schreef rubbels het volgende:
Zijn CS:S en Hitman beetje leuk?
En het geld waard??
Ik ook, dit is denk ik de laatste dag (als in 2 januari), encore dus..quote:Op zondag 1 januari 2012 18:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ik verwacht dat straks de herhaal dag van de beste deals wordt...
portal 2 snap ik, shogun ook enigsinds, maar deus ex? :Squote:Op zondag 1 januari 2012 18:42 schreef fwokker het volgende:
Ik weet het nu al, het is een recap day met onder andere portal 2, shogun en deus ex hr.
http://store.steampowered.com/app/28050/
http://store.steampowered.com/app/34330/
http://store.steampowered.com/app/620
Deus Ex was toch echt wel een van de originele top games van vorig jaarquote:Op zondag 1 januari 2012 18:46 schreef mschol het volgende:
[..]
portal 2 snap ik, shogun ook enigsinds, maar deus ex? :S
*hoopt op tropico 4
Skyrim staat nu ook al op 33% korting.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:42 schreef fwokker het volgende:
Ik weet het nu al, het is een recap day met onder andere portal 2, shogun en deus ex hr.
http://store.steampowered.com/app/28050/
http://store.steampowered.com/app/34330/
http://store.steampowered.com/app/620
Staat erbij. 50% korting.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:46 schreef mschol het volgende:
[..]
*hoopt op tropico 4
Tropico 4 is al geweest, en daarbij is tropico 4 niet zo heel tof..quote:Op zondag 1 januari 2012 18:46 schreef mschol het volgende:
[..]
*hoopt op tropico 4
Ga je geen spijt van krijgen. Helemaal niet voor dat geld.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:08 schreef FS1986NL het volgende:
Ik heb toch nog 1 game gekocht, maar dat is dan ook ECHT de laatste.
Deus Ex: Human Revolution![]()
![]()
![]()
Ah dat is mooi om te weten, maar dat geldt ook voor jou hoor.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:10 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ga je geen spijt van krijgen. Helemaal niet voor dat geld.
Summersale sla je over?quote:Op zondag 1 januari 2012 19:02 schreef FS1986NL het volgende:
Niks voor mij tussen want heb het merendeel al.![]()
Het was een leuke sale om voor het eerst mee gemaakt te hebben, alleen heb een beetje teveel gekocht.![]()
![]()
Tot volgend jaar maar weer!![]()
Zet er bij mij een 1 voor de 85,65, en je weet mijn bedrag hahaahahahahaquote:Op zondag 1 januari 2012 19:12 schreef Kptelmo het volgende:
Jammer, niets echt interessants. Nog even getwijfeld of ik een extra copy van Serious Sam HD zou kopen voor als ik ooit vrienden krijg, maar ik denk dat het laat.
Eindafrekening: ¤85,65 (zo'n 20 games)
Nu de tijd vinden om ze allemaal te spelen
Ja en natuurlijk de midweek sales en de weekend salesquote:Op zondag 1 januari 2012 19:13 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Bestaat dat ook nog.![]()
Pfffffffffffffffffffffff![]()
precies, 50%quote:Op zondag 1 januari 2012 18:49 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Skyrim staat nu ook al op 33% korting.
[..]
Staat erbij. 50% korting.
Steam heeft volgens mij altijd wel een Sale als ik dit zo hoor, of het nou groot of klein is whahahahaquote:Op zondag 1 januari 2012 19:15 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ja en natuurlijk de midweek sales en de weekend sales
correctquote:Op zondag 1 januari 2012 19:17 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Steam heeft volgens mij altijd wel een Sale als ik dit zo hoor, of het nou groot of klein is whahahaha![]()
Da's ook mooi om te horen. Nu nog tijd vinden om het te spelen.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:11 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Ah dat is mooi om te weten, maar dat geldt ook voor jou hoor.
Skyrim is echt super VET![]()
Je vergeet de daily sales.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:15 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ja en natuurlijk de midweek sales en de weekend sales
just curious: welke games?quote:Op zondag 1 januari 2012 19:25 schreef Fe2O3 het volgende:
ffs 6 coupons ... voor kut games
7 coal craften ...
nog een coupon die ik al had ook ffs
Maargoed, volgend jaar beter
Shogun 2 is een goede Total War hoor.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:30 schreef Ame_thyst het volgende:
Iemand ervaring met Total War: SHOGUN 2? Aanrader om die te proberen of zijn er betere? (Napoleon is een bugfest als ik user reviews lees)
Heb ik een grijs verleden eens een Total War spel gedaan, wel leuk om er een in de collectie te hebben.
Dan valt het gelukkig nog mee bij mij. Ik zou trouwens wel over de 100 zitten als Anno 2070 erbij was geweest.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:14 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Zet er bij mij een 1 voor de 85,65, en je weet mijn bedrag hahaahahahaha![]()
Da's wel lullig, kan ik je troosten met een coupon voor 25% korting op Valve games?quote:Op zondag 1 januari 2012 19:50 schreef Beach het volgende:
ik ben een keer genaaid met een tradedat is nog het ergste
lol dank je die heb ik zelf alquote:Op zondag 1 januari 2012 19:52 schreef Kptelmo het volgende:
[..]
Da's wel lullig, kan ik je troosten met een coupon voor 25% korting op Valve games?
Wat wil je ervoor ? coal?quote:Op zondag 1 januari 2012 20:12 schreef bigbass het volgende:
Iemand iets leuks te ruil tegen een gouden valve -50% voucher? Die is dus nog geldig tijdens de sale -> Portal 2 bijvoorbeeld dan voor 3,75!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHquote:Op zondag 1 januari 2012 19:50 schreef Beach het volgende:
ik ben een keer genaaid met een tradedat is nog het ergste
Het liefste een game(pje), maar het is voor een vriend die hem over heeft, dus mocht je een leuk aanbod hebben, laat het vooral horen.quote:
volgens mij kan dat lekker hierquote:Op zondag 1 januari 2012 20:50 schreef Ame_thyst het volgende:
Gaan we nog een trade topic maken of doen we het hier?
Volgens mij telt dit als bedelenquote:Op zondag 1 januari 2012 20:56 schreef Beach het volgende:
W: Shogun 2
H: 3 coal
50% Frozenbyte collection
25% City interactive
50% F1 2011
50% the ball
50% hector badge of carnage
50% braid
50% Oblivion goty
en een Arma2 cd key (non steam)
Traden is bedelen? watquote:Op zondag 1 januari 2012 20:56 schreef fwokker het volgende:
[..]
Volgens mij telt dit als bedelenEn je hield het zo goed vol.
Ze wil Shogun 2, ze heeft het hele rijtje wat er onder staat, ze hoopt nu dat iemand wil traden met d'r.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:56 schreef fwokker het volgende:
[..]
Volgens mij telt dit als bedelenEn je hield het zo goed vol.
Het was meer bedoeld als grap. Niemand geeft een fuck om coal of coupons.quote:
Ja, vooral Hitman.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:14 schreef rubbels het volgende:
Zijn CS:S en Hitman beetje leuk?
En het geld waard??
*Wasquote:Op zondag 1 januari 2012 23:05 schreef Moro het volgende:
Kom er acher dat die BMOC hoedjes nog wat waard zijn ook, speel alleen geen tf2 dus ook niet te ruilen.
Hahaha, jij hebt zo'n beetje alle kortingsmogelijkheden van Valve, op de 100% naquote:Op zondag 1 januari 2012 22:07 schreef Solique het volgende:
Keus genoeg.
Ben benieuwd of er wel iemand games kan aanbieden die ik wil
[ afbeelding ]
Ja, idd. Terwijl ik niets van Valve hoef te hebben.quote:Op maandag 2 januari 2012 10:04 schreef Verbal het volgende:
[..]
Hahaha, jij hebt zo'n beetje alle kortingsmogelijkheden van Valve, op de 100% na
V.
Neequote:Op maandag 2 januari 2012 10:08 schreef rubbels het volgende:
Zijn coupons ook samen te gebruiken? Bijvoorbeel 2 van 25% tegelijk gebruiken, dat je dan meer korting krijgt?
Dat weet ik niet, is dat niet gewoon te testen?quote:En kan je 1 coupon gebruiken voor meerdere games? Zeg maar, je koopt 2 games van Valve, kan je daarvoor dan 1 Valve coupon gebruiken?
Nee dat kan beide niet, je kan wel een bon gebruiken op een 4pack volgens mij.quote:Op maandag 2 januari 2012 10:08 schreef rubbels het volgende:
Zijn coupons ook samen te gebruiken? Bijvoorbeel 2 van 25% tegelijk gebruiken, dat je dan meer korting krijgt?
En kan je 1 coupon gebruiken voor meerdere games? Zeg maar, je koopt 2 games van Valve, kan je daarvoor dan 1 Valve coupon gebruiken?
Heb het gespeeld alleen tegenwoordig niet meer door andere games.quote:Op maandag 2 januari 2012 11:36 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Yeah eindelijk Left4Dead 2 kunnen ruilen tegen BorderlandsMensen hier die Left4Dead2 spelen?!
Ik dacht ik je hem gisteren nog aan het spelen wasquote:Op maandag 2 januari 2012 11:38 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb het gespeeld alleen tegenwoordig niet meer door andere games.
Als er meerdere zijn die eens een potje willen doen kan hij altijd geïnstalleerd worden.
Ja, voor de achievement.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:48 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ik dacht ik je hem gisteren nog aan het spelen was.
Maar ik speel hem ook sinds de sale!
Nog steeds niemand?quote:Op maandag 2 januari 2012 09:37 schreef rubbels het volgende:
Ik ben eigenlijk nog op zoek naar het volgende:
HL2 Episode 1
CS:S
Hitman Collection
Of leuke coupons voor deze games natuurlijk
Heb alleen niet veel te ruil...
Alleen 25% off DeepSilver (o.a. Dead Island) en 50% off Fallout 3....
Iemand die mij kan helpen?
Portal 2 was een stuk interessanter dan deel 1.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:10 schreef rubbels het volgende:
En als ik Portal 1 een beetje saai vindt, is er dan kans dat ik Portal 2 wel leuk vindt?
Ook een stuk langdradiger. Die underground military facility.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:29 schreef Tijntje83 het volgende:
[..]
Portal 2 was een stuk interessanter dan deel 1.
Zou je de 50% off rock of ages willen ruilen tegen iets?quote:Op zondag 1 januari 2012 22:07 schreef Solique het volgende:
Keus genoeg.
Ben benieuwd of er wel iemand games kan aanbieden die ik wil
[ afbeelding ]
Niks mis mee. Overigens maakt Wheatley alles goed.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:01 schreef Trog het volgende:
[..]
Ook een stuk langdradiger. Die underground military facility.
Die humor maakte Portal 2 gewoon leukquote:Op maandag 2 januari 2012 18:17 schreef Tijntje83 het volgende:
[..]
Niks mis mee. Overigens maakt Wheatley alles goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |