ik heb al een bingo kaartquote:Op zondag 1 januari 2012 13:57 schreef Pisces29 het volgende:
Oh de hamsterweken beginnen weer bij de Appie, zoveel 1 + 1EN een gratis bingokaart, oh-oh duim je mee?
Oh een keuken te winnen, die hoef ik niet![]()
Ja ik ook eentje, maar ik wil meer!quote:
Dat moeten ze mij niet aanbieden. Leuk experiment.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:20 schreef Lutte het volgende:
Ron mag experimenteel uitslapen, ze willen weten tot hoe laat ie blijft liggen![]()
quote:Op zondag 1 januari 2012 14:20 schreef Lutte het volgende:
Ron mag experimenteel uitslapen, ze willen weten tot hoe laat ie blijft liggen![]()
Ja ik ook, maar ik hoopte op cash, dat brengt me naar Texelquote:
Moggeh!quote:
Je sprak wel ineens m'n taal.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:47 schreef DeZwabber het volgende:
In ieder geval een stuk begrijpelijker dan mijn nieuwjaarswens van vanochtend
Gezellig Vaduschkquote:Op zondag 1 januari 2012 17:43 schreef -Vaduz- het volgende:
We gaan hier steengrillen, beetje de feestdagen inhalen.
Oh enjoyquote:Op zondag 1 januari 2012 17:43 schreef -Vaduz- het volgende:
We gaan hier steengrillen, beetje de feestdagen inhalen.
Dikke knuffel Bosquote:Op zondag 1 januari 2012 17:51 schreef Bos81 het volgende:
Have fun Vaduz.
Ik heb net al even op bed gelegen, maar ga er denk ik vanavond al rond 21.30 in. Morgen werken enzo. En mijn stemming is nog steeds niet top..
Tot morgen Bosquote:
Maar misschien doen ze het toch in een trage versnelling wegens opstartproblemen na een zwaar weekendquote:Op maandag 2 januari 2012 11:19 schreef oh-oh het volgende:
Hoezodatdan?
Iedereen moet toch echt zowat gewoon weer werken en zo hoor
Whehe, dat kan ik me voorstellen.quote:Op maandag 2 januari 2012 11:22 schreef oh-oh het volgende:
Maar na mn oliebollendag van gisteren snak ik naar fruit en groente vandaag
Bos op scherp!quote:Op maandag 2 januari 2012 11:24 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben gewoon vol aan het werk. Was er zelfs al om 8.05, terwijl ik in principe pas om 8.30 hoef te beginnen
Ik vraag het me af. Al die voicemails.quote:Op maandag 2 januari 2012 11:19 schreef oh-oh het volgende:
Hoezodatdan?
Iedereen moet toch echt zowat gewoon weer werken en zo hoor
ff binnen wippenquote:Op maandag 2 januari 2012 11:24 schreef oh-oh het volgende:
Maar oliebollen wegmikken is toch ook te jammer en de honden mochten ze niet want rozijnen
![]()
Of met vliegen, zoals we dat noemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Happy Newyear!!Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op maandag 2 januari 2012 11:39 schreef oh-oh het volgende:
Happy new year to you , en nog bedankt voor je kaartje
jij ook thnx!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als er dan niemand is, kun jij dan ook de middag vrij nemen of is dat te positief gedacht?quote:Op maandag 2 januari 2012 11:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vraag het me af. Al die voicemails.
Fruit in de pudding?quote:
Dat zal wel iets zuidelijks zijn, hier niet hoorquote:Op maandag 2 januari 2012 11:47 schreef oh-oh het volgende:
Berlinerbollen zijn heul niet met pudding,dat zijn puddingbroodjes, die zijn met abrikozenvulling toch?????????????
I'm with stupidquote:Op maandag 2 januari 2012 11:47 schreef oh-oh het volgende:
Berlinerbollen zijn heul niet met pudding,dat zijn puddingbroodjes, die zijn met abrikozenvulling toch?????????????
DAT IS EEN OLIEBOL MET PUDDING!quote:Op maandag 2 januari 2012 11:51 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Berlinerbol bij de oliebollenkraam
Nou in de Randstad niet hoorquote:
das heul geen berlinerbolquote:Op maandag 2 januari 2012 11:51 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Berlinerbol bij de oliebollenkraam
aaah kijk daar gaat foutquote:
Kan dus allebei! Hier is een Berlinerbol gewoon met roomquote:Berlinerbollen, Berlijnse bollen, Berliner bollen of Boule de Berlin (vooral in Vlaanderen gangbaar) zijn ronde lekkernijen die van gefrituurd gistdeeg gemaakt zijn en vaak met confituur en/of banketbakkersroom gevuld zijn.
Ja jij denkt dat ze broodjes verkopen bij een oliebollenkraam?quote:Op maandag 2 januari 2012 11:51 schreef oh-oh het volgende:
OMG wat een ontdekking Pisces
Seriously, berlinerbollen zijn met abrikozenprut, diezelfde dingen met pudding dat zijn gewoon gekke puddingbroodjes weirdo
Hier verkopen ze bij de oliebollen kraam zeer zeker berlinerbollen die niet op oliebollen lijken, ook wafels en zo hoorquote:Op maandag 2 januari 2012 11:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja jij denkt dat ze broodjes verkopen bij een oliebollenkraam?![]()
Welkom in het Zuiden
Ja wafels hier ookquote:Op maandag 2 januari 2012 11:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hier verkopen ze bij de oliebollen kraam zeer zeker berlinerbollen die niet op oliebollen lijken, ook wafels en zo hoor
Hebben jullie ook dat chocolaaaaatje on top oh-oh? Vast nietquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Met zoeen lekker chocolaatje erop.En maar 1.80
Dan eet Qwea dus dezelfde als ik, maar dat wist ik al, ze koopt ze ook in Alkmaarquote:
Welke bol?quote:Op maandag 2 januari 2012 11:57 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe heet die bol met rum en rozijnen, dat is ook overal anders qua ingrediënten
Net als patat oorlog, ook overal anders
Noem je Oh-Oh nu een oliebol?quote:Op maandag 2 januari 2012 11:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Die oliebol hierboven zou ik me nooit aan wagen, ziet er te exotisch uit!
quote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 11:57 schreef oh-oh het volgende:
Patatje oorlog heet hier nog patatje oorlog en wij hebben friet!
Patat oorlog is overal verschillend, met uitjes, zonder, met curry of pindasaus.quote:qua ingrediënten
en de spoednik, hier met saté daarboven vaak met curryquote:Op maandag 2 januari 2012 11:57 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe heet die bol met rum en rozijnen, dat is ook overal anders qua ingrediënten
Net als patat oorlog, ook overal anders
Oorlog is hier mayonaise-stoofvlees geloof ik.quote:Op maandag 2 januari 2012 11:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Patat oorlog is overal verschillend, met uitjes, zonder, met curry of pindasaus.
Die combi kende ik nog niet eensquote:Op maandag 2 januari 2012 11:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oorlog is hier mayonaise-stoofvlees geloof ik.
Iemand uit het zuiden die patat zegt, oh-oh ik hou van je!quote:Op maandag 2 januari 2012 11:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Welke bol?
![]()
Patatje oorlog heet hier nog patatje oorlog en wij hebben friet!
Rare jongens daar.quote:Op maandag 2 januari 2012 11:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Spoetnik? Dat is hier ook met curryquote:Op maandag 2 januari 2012 11:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
en de spoednik, hier met saté daarboven vaak met curry
quote:
Gewoon dat doe je niet. Zo krenterig is ze ook weer niet.quote:
Wel vet cool.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon dat doe je niet. Zo krenterig is ze ook weer niet.
Veghel de gekstuhquote:Op maandag 2 januari 2012 11:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
bereklauw danquote:
Het is niet voor niets Veghel, voedingsstad. Met het wereldberoemde Slokdarmfestival. Alles in stijl (of steil dat weet ik nooit)!quote:
Is dat niet gewoon hetzelfde. Die gore gehaktbalachtige gevallen met uien?quote:
stijl met een lange ij. Steil met een korte ei is de haarvorm of de bergbeklimmingquote:Op maandag 2 januari 2012 12:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het is niet voor niets Veghel, voedingsstad. Met het wereldberoemde Slokdarmfestival. Alles in stijl (of steil dat weet ik nooit)!
quote:Op maandag 2 januari 2012 12:02 schreef oh-oh het volgende:
Die gore gehaktbalachtige gevallen met uien?
quote:
Wanneer is ie jarig?quote:Op maandag 2 januari 2012 12:05 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb net een draagtas besteld voor Chico op ZooplusOok maar alvast weer voor zn verjaardag
Beter leeft ie nog een poosje, zoveel investeer ik in die ouwe dibbes van me
![]()
24 januari hoop ik dat ie 14 mag wordenquote:
Gratis bollen ftw!quote:Op maandag 2 januari 2012 12:06 schreef Pisces29 het volgende:
Zal ik straks bij de kraam vragen waarom de berlinerbol geen fruit heeft? Ik denk dat ik een bol voor m'n kop kan verwachten, op maandagochtend
Doe alsof je van de VK Berlinerbollentest bentquote:Op maandag 2 januari 2012 12:06 schreef Pisces29 het volgende:
Zal ik straks bij de kraam vragen waarom de berlinerbol geen fruit heeft? Ik denk dat ik een bol voor m'n kop kan verwachten, op maandagochtend
"Maar mijn vriendjes in het zuiden zeggen anders dat... dus waarom bakt u ze nou verkeerd?"quote:Op maandag 2 januari 2012 12:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Doe alsof je van de VK Berlinerbollentest bent
Okee,quote:Op maandag 2 januari 2012 12:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
24 januari hoop ik dat ie 14 mag worden
Hij gaat niet zo heel lekker dus ik hou maar een slag om de arm en ik koop zijn kado's maar lekker vroeg allemaal, de elektrische deken hebben we al weken plezier van iegquote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 12:05 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb net een draagtas besteld voor Chico op ZooplusOok maar alvast weer voor zn verjaardag
Beter leeft ie nog een poosje, zoveel investeer ik in die ouwe dibbes van me
![]()
Oh dat is wel fijn, hij ziet er warm en stevig uit, en dat witte is lekker zachtquote:Op maandag 2 januari 2012 12:14 schreef oh-oh het volgende:
Nou, ik heb de fundle, maar op de een of andere manier zit ie daar niet meer zo lekker in nu. Het is er een met een lelijk printje, die tassen zijn allemaal lelijk, maar hij is wel praktisch en fijn voor Chico denk ik. Ik draag hem al maanden elke dag naar beneden en naar buiten en zo, nu ben ik van plan om hem niet onder een arm te grijpen maar hem lekker in de tas te doen.
Deze is het:
[ afbeelding ]
Kan ie dan ook fijn in de bus in en zo.
Ik vind hem wel mooi eigenlijk!quote:Op maandag 2 januari 2012 12:14 schreef oh-oh het volgende:
Nou, ik heb de fundle, maar op de een of andere manier zit ie daar niet meer zo lekker in nu. Het is er een met een lelijk printje, die tassen zijn allemaal lelijk, maar hij is wel praktisch en fijn voor Chico denk ik. Ik draag hem al maanden elke dag naar beneden en naar buiten en zo, nu ben ik van plan om hem niet onder een arm te grijpen maar hem lekker in de tas te doen.
Deze is het:
[ afbeelding ]
Dat moet gewoon en dan op naar de 20.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
24 januari hoop ik dat ie 14 mag worden
Ja echt ongelooflijkquote:Op maandag 2 januari 2012 12:20 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat moet gewoon en dan op naar de 20.![]()
Berliner Bollen hoort iets van jam in![]()
Goedemorgen trouwens en Oh-oh had je dat verhaal in OUD meegekregen, ongelooflijk niet
quote:Op maandag 2 januari 2012 12:21 schreef Miniem het volgende:
* Miniem bibbert
Al die nieuwe mensen hier
lekker plekje voor Chicoquote:Op maandag 2 januari 2012 12:14 schreef oh-oh het volgende:
Deze is het:
[ afbeelding ]
mijn excuses, zal ik maar helemaal naar FB verdwijnen?quote:Op maandag 2 januari 2012 12:21 schreef Miniem het volgende:
* Miniem bibbert
Al die nieuwe mensen hier
Volgens mij is zo'n kant-en-klare tas wel erg prettig qua comfortquote:Op maandag 2 januari 2012 12:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik had er dus zo een zelf willen maken in de vakantie maar niet zonder naaimachine, dan maar zo he
Ik weet zeker dat ik zelf een lekkerdere tas had kunnen fixen hoorquote:Op maandag 2 januari 2012 12:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij is zo'n kant-en-klare tas wel erg prettig qua comfortEn ook stevig!
Ik vraag gewoon of de oliebollenman er eentje voor me maakt! Klant is koningquote:
Oh dat geloof ik wel ja. Maar dit is volgens mij ook al erg fijn.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik zelf een lekkerdere tas had kunnen fixen hoor![]()
Customized!
quote:Op maandag 2 januari 2012 12:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vraag gewoon of de oliebollenman er eentje voor me maakt! Klant is koning
Winkel ze!quote:Op maandag 2 januari 2012 12:28 schreef Miniem het volgende:
Vanmiddag naar de Ikea.![]()
Wat potten kopen voor mijn vleeseters.
Dan kan ik over gaan potten
Zijn er helaas wat doodgegaan van de winter door schimmel.
Ben al langer wakker, maar lag onder de brievenbus op m'n shirts te wachten.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:58 schreef oh-oh het volgende:
Oh daar heb je hem weer
Vroeg op vandaag joh![]()
quote:Op maandag 2 januari 2012 14:00 schreef DeZwabber het volgende:
Ik had shirts besteld omdat ik er weer een paar kon gebruiken, en om de verzendkosten te verantwoorden nog een paar kleinigheidjes bij gedaan. Een daarvan is een twaalfzijdige rubik's cube. Maar ik zie 6 van de twaalf kleuren niet merk ik nu
Laat iemand die niet kleurendoof is ze markeren met een viltstift. + - * x / en # zouden het moeten doen. Eerst lezen dan pas posten.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:00 schreef DeZwabber het volgende:
Ik had shirts besteld omdat ik er weer een paar kon gebruiken, en om de verzendkosten te verantwoorden nog een paar kleinigheidjes bij gedaan. Een daarvan is een twaalfzijdige rubik's cube. Maar ik zie 6 van de twaalf kleuren niet merk ik nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:
Stuur je me dan wel een virtueel verhuiskaartje?quote:Op maandag 2 januari 2012 12:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
mijn excuses, zal ik maar helemaal naar FB verdwijnen?
Ik ben anti FB omdat ze schijt hebben aan online privacy.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik zeg al de hele tijd tegen Strega dat jullie FB op moeten
![]()
Happy new year nog Pagan![]()
En thnx voor de Dexters, woensdagavond gaan we er voor
2xquote:Op maandag 2 januari 2012 13:49 schreef oh-oh het volgende:
Oh en ik had een stokbrood gezond , dankzij Pisces, en ik heb een zak mineola's gehaald
Gevuld met jam hopelijk. De bakker hier op de markt doet er banketbakkersroom in.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
2x![]()
Ik heb oliebollen gehaald en berlinerbollen, voor vanavond bij de koffie
De eerste paar minuten zijn hilarisch, je zit er gelijk helemaal in.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:25 schreef oh-oh het volgende:
Klinkt grappig die serie.
Ik moet lezen, geen series kijken
Dat zou ik ook zijn als ik m'n avondeten er voor skipquote:Op maandag 2 januari 2012 14:35 schreef oh-oh het volgende:
En oliebollen kan ik echt echt niet meer zien![]()
Nee in de Randstad nietquote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 14:38 schreef Pagan het volgende:
[..]
Gevuld met jam hopelijk. De bakker hier op de markt doet er banketbakkersroom in.
[..]
De eerste paar minuten zijn hilarisch, je zit er gelijk helemaal in.
Zuur is lekkerquote:Op maandag 2 januari 2012 14:35 schreef oh-oh het volgende:
Mn mineola's zijn zuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur.
Mwah, niet echt.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee in de Randstad nietZit jij ook in het Zuiden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Oh nee das een eind uit de richtingquote:
YEAHquote:Op maandag 2 januari 2012 14:41 schreef oh-oh het volgende:
Grapefruits doormidden snijden , beetje suiker erop, en dan leeglepelen
Ik at die als ukkie al zo met mn omaquote:
Oh gaan we zo beginnen?quote:
Mijn vader verklaarde me voor gek vroeger, m'n moeder haalde ze speciaal voor mij.quote:
quote:
Jeeeeee, ga jij maar naar die andere SC danquote:
In een glazen huis?quote:Op maandag 2 januari 2012 14:45 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zou ook echt kunnen leven op enkel smoothies, de hele dag verse sapjes van vruchten, mohhh
Ja, leuk. Zoeken naar oudequote:Op maandag 2 januari 2012 14:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jeeeeee, ga jij maar naar die andere SC dan![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kijk nooit glazen huis dus ik weet niet helemaal hoe ze daar eten en drinkenquote:
Ik baal nog steeds dat ik niet voor dat leuke koeienkleed heb kunnen sparenquote:
Beetje stoer doen over enkel sapjes en dan al over vast voedsel beginnenquote:Op maandag 2 januari 2012 14:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kijk nooit glazen huis dus ik weet niet helemaal hoe ze daar eten en drinken
Maar wel graag voedsel nog erbij
Ja enkel sapjes van al het drinken.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Beetje stoer doen over enkel sapjes en dan al over vast voedsel beginnen
Oh als ik moest kiezen dan wilde ik alleen nog waterquote:Op maandag 2 januari 2012 14:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja enkel sapjes van al het drinken.
Geen frisdrank, koffie, thee of chocomelk
Als het goed gekoeld is red ik het ook een tijdje, maar dan wordt het iets eentonigquote:Op maandag 2 januari 2012 14:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh als ik moest kiezen dan wilde ik alleen nog water![]()
![]()
Dat vind ik wel ideaal in deze periode, áltijd koud water.quote:
Ik krijg het hier niet zo lekker koud als in de herfst en winter... En lang stromen, nu is het tapklaar ala minutequote:Op maandag 2 januari 2012 14:52 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb in de zomer ook ijskoud kraanwater hoor
Ja, ik zat me te bedenken dat het jammer is dat het miljoen niet gewonnen is, anders had ik je foto-boek willen sponsoren. Dat moet je echt eens maken, ooit!quote:Op maandag 2 januari 2012 15:08 schreef oh-oh het volgende:
Mn brievenbushonden waren weer een mooi momentje vandaag he!
quote:Op maandag 2 januari 2012 15:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, ik zat me te bedenken dat het jammer is dat het miljoen niet gewonnen is, anders had ik je foto-boek willen sponsoren. Dat moet je echt eens maken, ooit!
En nu is de vraag, wanneer Holleeder geliquideerd gaat worden..quote:Op maandag 2 januari 2012 15:22 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Holleeder komt gewoon eind deze maand alweer vrij he!
Wat een blamage, dat monsterproces
Nee, ik heb niet zoiets. En trouwens, ik zie ook wel 100 foto's van honden op een dag, op internet, maar dan wil ik de jouwe ooooooook nog zienquote:Op maandag 2 januari 2012 15:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]Maar er zijn al zat van zulke boeken, heb je die niet? Ik heb er al zeker 3
Hier ook best wat zon gehad vandaagquote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 15:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet zoiets. En trouwens, ik zie ook wel 100 foto's van honden op een dag, op internet, maar dan wil ik de jouwe ooooooook nog zienDus al had ik al 10 boeken, dan wil ik ook nummertje 11, je maakt zoveel leuke foto's!
![]()
Zo, ik zit echt bijna te soezen in de zon hierquote:Op maandag 2 januari 2012 15:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier ook best wat zon gehad vandaag, heerlijk na al die regen van de laatste dagen.
Oh show me !!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 2 januari 2012 15:41 schreef Pisces29 het volgende:
Oh wacht, ik heb bij de kringloop een dun boekje met wat hondenfoto's gekocht laatst, maar dat zijn misschien 10 of 15 foto's, maar dan meer bloopers of cliché honden die iets uit de kast jatten of met bek open slapenJij maakt real-life dagelijkse dingen
Oke en een naaimachine?quote:Op maandag 2 januari 2012 15:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
![]()
Dan kun je beter een goede cam voor me kopen als je wint
Hahaha vooruit, als je erop staatquote:
Jaquote:Op maandag 2 januari 2012 15:46 schreef Miniem het volgende:
Hoe werkt ah hamsterbingo?
Snap er de ballen niet van.
Leg uitquote:Op maandag 2 januari 2012 15:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
JaIk moest gister ook ff goed kijken hoe en wat
quote:Op maandag 2 januari 2012 15:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh show me !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bij de witte boekenmarkt hebben ze van die hele gave hele dikke boeken, ik zal es pics maken, ze staan op mn plee
Voor zover ik weet/denk te snappen moet je alle cijfers van je kaart kwijt kunnen. Lukt dat bij de eerste 9 dan heb je de keuken, heb je met meer cijfers pas jouw cijfers op de kaart, dan heb je een kleinere prijs.quote:
Ja daarom heb ik die foto ook gekiektquote:Op maandag 2 januari 2012 15:51 schreef oh-oh het volgende:
Oh toch leuk hoor, die bloedhonden, alleen daarom al had ik m gekocht
Ik snap het nog nietquote:Op maandag 2 januari 2012 15:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet/denk te snappen moet je alle cijfers van je kaart kwijt kunnen. Lukt dat bij de eerste 9 dan heb je de keuken, heb je met meer cijfers pas jouw cijfers op de kaart, dan heb je een kleinere prijs.
Ik ben een aap in het uitleggen van dingen, dus dat is niet gekquote:
Ik heb laatst mijn hondenencyclopedie weggegeven, dus als je er nog es een zietquote:Op maandag 2 januari 2012 15:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja daarom heb ik die foto ook gekiektDe rest is cliché snurkende bulldog en lab enzo.
Ik moet nog eens rustig gaan kijken bij de dierenboeken bij de kringloop, zag vorige keer niet veel bijzonders, maar misschien nog wat informatieve boeken bij de dierenhoek.
Neeee, wat zondequote:Op maandag 2 januari 2012 15:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb laatst mijn hondenencyclopedie weggegeven, dus als je er nog es een ziet
Ah, nu snap ik hemquote:Op maandag 2 januari 2012 16:09 schreef Bos81 het volgende:
Zo moeilijk is die bingo toch niet.
Je hebt een kaart met bingo getallen.
Er worden dus ballen getrokken (hi hi)
Als je na 9 getrokken ballen je kaart vol hebt win je de keuken. Als je kaart vol is na 10 ballen win je de sjek van 100 euri
enzoweiter
Ik heb deze als encyclopediequote:Op maandag 2 januari 2012 16:09 schreef oh-oh het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/n(...).html#product_images
Toepoel is er ook in paperback joh!
Ik had er zo een van 20 euro of zo van de witte boekenhal of hoe dat heet.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb deze als encyclopedie
http://www.boek2.nl/img/11262010-DSCF6714.JPG
Heeft ook een deel over verzorging, maar het deel over geschiedenis met zwart-wit foto's vind ik vooral leuk
Ja deze komt ook van zo'n soort winkel, prijs weet ik niet meer, heb ik al zo lang.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik had er zo een van 20 euro of zo van de witte boekenhal of hoe dat heet.
Ik heb wel een heel gaaf boek over naakthonden trouwens!
Ik had die van mij ook al lang maar ik had er niet echt iets mee, ik wil een nieuwere beterequote:Op maandag 2 januari 2012 16:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja deze komt ook van zo'n soort winkel, prijs weet ik niet meer, heb ik al zo lang.
Vooral boekenkasten kopen en meer boeken!quote:
Nou, ik heb volgens mij wel minstens 40 boeken nog in de kast staan die ik nog moet, ik vind het juist wel tof om mezelf een soort van limiet te stellen.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vooral boekenkasten kopen en meer boeken!De kasten puilen nu uit. En qua lezen gewoon een paar avonden blijven lezen
Bepaalde hoeveelheden lezen vind ik niet leuk, heb het al druk zat en dan heb ik er geen lol in als ik nog moet haasten
quote:Op maandag 2 januari 2012 16:25 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet nog steeds turf hebben, voor mn zaad
Ik heb er +- 9 die nog gelezen moeten worden. Dus dat moet wel lukken in dit jaarquote:Op maandag 2 januari 2012 16:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, ik heb volgens mij wel minstens 40 boeken nog in de kast staan die ik nog moet, ik vind het juist wel tof om mezelf een soort van limiet te stellen.
Maar nu met die dikke Murakami heb ik mezelf meteen al in mn vingers gesneden, gelukkig ga ik 2012 in terwijl ik al op de helft ben
Ik mag max 1 fietstas vol bij de kringloop kopen, anders frustreer ik me toch alleen maar dat ik het niet mooi in de kasten kwijt kan.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet er echt minstens 15 weglezen voor ik weer nieuwe boeken mag kopen.
Kringloop telt niet he, onder de 4 euro is geen geld
Ze verkopen het hier echt helemaal nergensquote:Op maandag 2 januari 2012 16:31 schreef Miniem het volgende:
[..]![]()
maart/april is het seizoen om je zaadjes te kweken.![]()
Dat ben ik straks ook van plan.
En mijn gemmae komt eindelijk uit
quote:Op maandag 2 januari 2012 16:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik moest net ff naar de baas.
Kom je even, ik kan mn gleuf niet vinden!
![]()
quote:Op maandag 2 januari 2012 16:45 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Chico zn draagtas is gewoon al onderweg!!!!!!!!!!!
Bij elk normaal tuincentrum verkopen ze hetquote:Op maandag 2 januari 2012 16:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze verkopen het hier echt helemaal nergens
Ja!quote:
Geen idee. 26 moet in principe voor mij te doen zijn. Maar ik denk dat ik "laag" ga inzetten op 20quote:Op maandag 2 januari 2012 16:12 schreef oh-oh het volgende:
26 boeken gedaan.
Een boek per twee weken, dat wordt nog lastig![]()
Maar ik wil m halen!
En jullie Bos en Pis?
Ja ik vind 26 ook eigenlijk best veel , maar dan moet ik maar ook wat dunne boekies lezenquote:Op maandag 2 januari 2012 17:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen idee. 26 moet in principe voor mij te doen zijn. Maar ik denk dat ik "laag" ga inzetten op 20
Met mijn wissellende stemming kan het wel eens zo zijn dat ik over een boek van 200 bladzijdes 4 weken doe, terwijl ik dat in goede doen binnen maximaal 5 dagen haal..
quote:
Gelukkig nietquote:Op maandag 2 januari 2012 17:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]Hadden jullie ook kerstkaarten met het hele personeel erop?
Ik kreeg m van mn vaste donderdagavondkassameisje, en ze keek onwijs sip toen ze hem gaf, dus ik keek en zei aaaaaaah wat leuk , vind je het niet tof?
Jawel maar zij was er niet die dag en dat vond ze zo jammer![]()
Echt jammerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ik vind de donkere wintermaanden ook heerlijkquote:
Same here hoor!quote:Op maandag 2 januari 2012 17:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik vind de donkere wintermaanden ook heerlijk, ik ben geloof ik de enige in Nederland die er geen depressie van krijgt
Maar ik ben geen zomermens, dat zal het zijn
Jij gelijk de schoonmaakspullen van de schoonmaakster gebruikt om die bacillen van je hand af te schrobben met wat cif!quote:Op maandag 2 januari 2012 17:28 schreef Bos81 het volgende:
Vanmorgen kreeg ook de hand van de schoonmaakster. Ik ben er nooit zo vroeg, dus ik kan me niet herinneren dat ik haar ooit gezien heb
Nadat ik het bekertje waar ik net koffie in wilde doen voor mijn aardige collega had ingewreven jaquote:Op maandag 2 januari 2012 17:28 schreef Miniem het volgende:
[..]
Jij gelijk de schoonmaakspullen van de schoonmaakster gebruikt om die bacillen van je hand af te schrobben met wat cif!
Whehequote:Op maandag 2 januari 2012 17:28 schreef Bos81 het volgende:
Vanmorgen kreeg ook de hand van de schoonmaakster. Ik ben er nooit zo vroeg, dus ik kan me niet herinneren dat ik haar ooit gezien heb
Das hier niet ver weg idd, het eerste dat in me opkomt is de Vresselse hut, vreemd zegquote:Op maandag 2 januari 2012 19:03 schreef Bos81 het volgende:
Lutje we hadden vandaag op het werk in de pauze over van die kleine durpkes. Toen kwam Vressel ter sprake, daar komt de moeder van een collega vandaan. Dat ken je vast wel, is niet ver van je huis af..
Iedereen die hun nick gaat veranderen en gaat vertellen welk oude account van hun wasquote:
Ja okay daar moest ik ook wel om gniffelenquote:Op maandag 2 januari 2012 20:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Iedereen die hun nick gaat veranderen en gaat vertellen welk oude account van hun was
En iedereen die roept : JA NEE IK BEN WEL ECHT HOOR!quote:Op maandag 2 januari 2012 20:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja okay daar moest ik ook wel om gniffelen
Maar ja zo is dat in het begin, dan zit het nog enorm hoog enzo...
kut is lekker, maar ik ga deze niet proevenquote:
HP2quote:Op maandag 2 januari 2012 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Komt er nog een leuke film vanavond of zijn we nog niet van die reeks geweldige kerstfilms af?
Heb je net alle kerstmannen gehad, krijg je de toverdwergquote:
Heb gister 1 zitten kijken, toen ik het helemaal mee kon praten maar afgezetquote:Op maandag 2 januari 2012 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je net alle kerstmannen gehad, krijg je de toverdwerg
quote:
Ik ga voor the Hangoverquote:Op maandag 2 januari 2012 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Komt er nog een leuke film vanavond of zijn we nog niet van die reeks geweldige kerstfilms af?
En ik dan?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]Dat mens is echt ziek maar nu vertrouwt niemand elkaar nog
![]()
Gelukkig weet ik dat jij en Zwab echt zijn
Randstad? Dus in 020? Geen idee, die bij het amc iig nietquote:Op maandag 2 januari 2012 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Qwea, zeg eens dat die berlinerbollen in de Randstad heul lekker zijn
Potverdorie wat was deze goed vandaag, zit nokvol
Ik werd in het begin ook niet geloofd, heeft echt nog een half jaar geduurd ofzo, wist het zelf niet eens is allemaal via via roddel roddel PM gegaanquote:Op maandag 2 januari 2012 20:18 schreef oh-oh het volgende:
![]()
huh? Ik heb je nooit ontmoetquote:Op maandag 2 januari 2012 20:18 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Naja nee in het algemeen, oh-oh en de rest hier kent alleen een berlinerbol met fruitzooimeuk, wij alleen met puddingquote:Op maandag 2 januari 2012 20:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Randstad? Dus in 020? Geen idee, die bij het amc iig niet
Van jou heb ik nog niet eens es een foto gezien dus ik kan dat niet met zekerheid zeggenquote:Op maandag 2 januari 2012 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En ik dan?![]()
Anders ga ik je bellen, kan je mij checken
quote:Op maandag 2 januari 2012 20:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
huh? Ik heb je nooit ontmoetIk denk dat dat de buurvrouw was.
Je lag op mijn vloer, mijn hond heeft jouw en je vent geliktquote:Op maandag 2 januari 2012 20:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
huh? Ik heb je nooit ontmoetIk denk dat dat de buurvrouw was.
Foto en correspondentie zijn ook weer 2 verschillende dingenquote:Op maandag 2 januari 2012 20:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Van jou heb ik nog niet eens es een foto gezien dus ik kan dat niet met zekerheid zeggen
Fruitzooimeuk, oeh, jaloers???quote:Op maandag 2 januari 2012 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Naja nee in het algemeen, oh-oh en de rest hier kent alleen een berlinerbol met fruitzooimeuk, wij alleen met pudding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |