ik heb al een bingo kaartquote:Op zondag 1 januari 2012 13:57 schreef Pisces29 het volgende:
Oh de hamsterweken beginnen weer bij de Appie, zoveel 1 + 1EN een gratis bingokaart, oh-oh duim je mee?
Oh een keuken te winnen, die hoef ik niet![]()
Ja ik ook eentje, maar ik wil meer!quote:
Dat moeten ze mij niet aanbieden. Leuk experiment.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:20 schreef Lutte het volgende:
Ron mag experimenteel uitslapen, ze willen weten tot hoe laat ie blijft liggen![]()
quote:Op zondag 1 januari 2012 14:20 schreef Lutte het volgende:
Ron mag experimenteel uitslapen, ze willen weten tot hoe laat ie blijft liggen![]()
Ja ik ook, maar ik hoopte op cash, dat brengt me naar Texelquote:
Moggeh!quote:
Je sprak wel ineens m'n taal.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:47 schreef DeZwabber het volgende:
In ieder geval een stuk begrijpelijker dan mijn nieuwjaarswens van vanochtend
Gezellig Vaduschkquote:Op zondag 1 januari 2012 17:43 schreef -Vaduz- het volgende:
We gaan hier steengrillen, beetje de feestdagen inhalen.
Oh enjoyquote:Op zondag 1 januari 2012 17:43 schreef -Vaduz- het volgende:
We gaan hier steengrillen, beetje de feestdagen inhalen.
Dikke knuffel Bosquote:Op zondag 1 januari 2012 17:51 schreef Bos81 het volgende:
Have fun Vaduz.
Ik heb net al even op bed gelegen, maar ga er denk ik vanavond al rond 21.30 in. Morgen werken enzo. En mijn stemming is nog steeds niet top..
Tot morgen Bosquote:
Maar misschien doen ze het toch in een trage versnelling wegens opstartproblemen na een zwaar weekendquote:Op maandag 2 januari 2012 11:19 schreef oh-oh het volgende:
Hoezodatdan?
Iedereen moet toch echt zowat gewoon weer werken en zo hoor
Whehe, dat kan ik me voorstellen.quote:Op maandag 2 januari 2012 11:22 schreef oh-oh het volgende:
Maar na mn oliebollendag van gisteren snak ik naar fruit en groente vandaag
Bos op scherp!quote:Op maandag 2 januari 2012 11:24 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben gewoon vol aan het werk. Was er zelfs al om 8.05, terwijl ik in principe pas om 8.30 hoef te beginnen
Ik vraag het me af. Al die voicemails.quote:Op maandag 2 januari 2012 11:19 schreef oh-oh het volgende:
Hoezodatdan?
Iedereen moet toch echt zowat gewoon weer werken en zo hoor
ff binnen wippenquote:Op maandag 2 januari 2012 11:24 schreef oh-oh het volgende:
Maar oliebollen wegmikken is toch ook te jammer en de honden mochten ze niet want rozijnen
![]()
Of met vliegen, zoals we dat noemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Happy Newyear!!Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op maandag 2 januari 2012 11:39 schreef oh-oh het volgende:
Happy new year to you , en nog bedankt voor je kaartje
jij ook thnx!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als er dan niemand is, kun jij dan ook de middag vrij nemen of is dat te positief gedacht?quote:Op maandag 2 januari 2012 11:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vraag het me af. Al die voicemails.
Fruit in de pudding?quote:
Dat zal wel iets zuidelijks zijn, hier niet hoorquote:Op maandag 2 januari 2012 11:47 schreef oh-oh het volgende:
Berlinerbollen zijn heul niet met pudding,dat zijn puddingbroodjes, die zijn met abrikozenvulling toch?????????????
I'm with stupidquote:Op maandag 2 januari 2012 11:47 schreef oh-oh het volgende:
Berlinerbollen zijn heul niet met pudding,dat zijn puddingbroodjes, die zijn met abrikozenvulling toch?????????????
DAT IS EEN OLIEBOL MET PUDDING!quote:Op maandag 2 januari 2012 11:51 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Berlinerbol bij de oliebollenkraam
Nou in de Randstad niet hoorquote:
das heul geen berlinerbolquote:Op maandag 2 januari 2012 11:51 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Berlinerbol bij de oliebollenkraam
aaah kijk daar gaat foutquote:
Kan dus allebei! Hier is een Berlinerbol gewoon met roomquote:Berlinerbollen, Berlijnse bollen, Berliner bollen of Boule de Berlin (vooral in Vlaanderen gangbaar) zijn ronde lekkernijen die van gefrituurd gistdeeg gemaakt zijn en vaak met confituur en/of banketbakkersroom gevuld zijn.
Ja jij denkt dat ze broodjes verkopen bij een oliebollenkraam?quote:Op maandag 2 januari 2012 11:51 schreef oh-oh het volgende:
OMG wat een ontdekking Pisces
Seriously, berlinerbollen zijn met abrikozenprut, diezelfde dingen met pudding dat zijn gewoon gekke puddingbroodjes weirdo
Hier verkopen ze bij de oliebollen kraam zeer zeker berlinerbollen die niet op oliebollen lijken, ook wafels en zo hoorquote:Op maandag 2 januari 2012 11:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja jij denkt dat ze broodjes verkopen bij een oliebollenkraam?![]()
Welkom in het Zuiden
Ja wafels hier ookquote:Op maandag 2 januari 2012 11:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hier verkopen ze bij de oliebollen kraam zeer zeker berlinerbollen die niet op oliebollen lijken, ook wafels en zo hoor
Hebben jullie ook dat chocolaaaaatje on top oh-oh? Vast nietquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Met zoeen lekker chocolaatje erop.En maar 1.80
Dan eet Qwea dus dezelfde als ik, maar dat wist ik al, ze koopt ze ook in Alkmaarquote:
Welke bol?quote:Op maandag 2 januari 2012 11:57 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe heet die bol met rum en rozijnen, dat is ook overal anders qua ingrediënten
Net als patat oorlog, ook overal anders
Noem je Oh-Oh nu een oliebol?quote:Op maandag 2 januari 2012 11:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Die oliebol hierboven zou ik me nooit aan wagen, ziet er te exotisch uit!
quote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 11:57 schreef oh-oh het volgende:
Patatje oorlog heet hier nog patatje oorlog en wij hebben friet!
Patat oorlog is overal verschillend, met uitjes, zonder, met curry of pindasaus.quote:qua ingrediënten
en de spoednik, hier met saté daarboven vaak met curryquote:Op maandag 2 januari 2012 11:57 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe heet die bol met rum en rozijnen, dat is ook overal anders qua ingrediënten
Net als patat oorlog, ook overal anders
Oorlog is hier mayonaise-stoofvlees geloof ik.quote:Op maandag 2 januari 2012 11:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Patat oorlog is overal verschillend, met uitjes, zonder, met curry of pindasaus.
Die combi kende ik nog niet eensquote:Op maandag 2 januari 2012 11:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oorlog is hier mayonaise-stoofvlees geloof ik.
Iemand uit het zuiden die patat zegt, oh-oh ik hou van je!quote:Op maandag 2 januari 2012 11:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Welke bol?
![]()
Patatje oorlog heet hier nog patatje oorlog en wij hebben friet!
Rare jongens daar.quote:Op maandag 2 januari 2012 11:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Spoetnik? Dat is hier ook met curryquote:Op maandag 2 januari 2012 11:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
en de spoednik, hier met saté daarboven vaak met curry
quote:
Gewoon dat doe je niet. Zo krenterig is ze ook weer niet.quote:
Wel vet cool.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon dat doe je niet. Zo krenterig is ze ook weer niet.
Veghel de gekstuhquote:Op maandag 2 januari 2012 11:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |