Las Ketchup in de top 100quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:30 schreef wdn het volgende:
[..]
Daarvoor moet er een generatie voorbij gaan denk ik.
Zodra de mensen geboren in de jaren 90 de oudjes zijn krijg je 2 Unlimited op 1
Ik?quote:
liever nietquote:
Haha! Briljant nummer! Maar geen top 2000 materiaalquote:
Nou ja, als Frans Bauer en Jantje Smit erin staanquote:Op zaterdag 31 december 2011 23:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Haha! Briljant nummer! Maar geen top 2000 materiaalIk zie mezelf altijd al totally gay op een vliegtuig staan met twee vrienden!
bohemian rapsody bedoel je? Prachtplaat!quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Door alle commotie om zijn nummer 1 positie heeft t nummer een wat negatieve bijklank gekregen, maar het is wel mooi!
Zeker! Niet mijn nummer één maar wel de perfecte plaat om het jaar mee af te sluiten!quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:35 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
bohemian rapsody bedoel je? Prachtplaat!
Bedoelde avondquote:Op zaterdag 31 december 2011 23:35 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
bohemian rapsody bedoel je? Prachtplaat!
oorgasmequote:Op zaterdag 31 december 2011 23:37 schreef Ascendancy het volgende:
Dit nummer is en muzikaal orgasme. En nogmaals: avond voor stairway to heaven
quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:39 schreef Karina het volgende:
Als ik zo ga schreeuwen heb je geen gillende keukenmeiden meer nodig
Het heeft echt alles er in zittenquote:Op zaterdag 31 december 2011 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
DIT IS ZO'N GOEDE GENIALE GEWELDIGE PLAAT![]()
![]()
![]()
Het is hier opeens angstig stil, stilte voor de storm denk ik.quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het wordt hier niet meer rustig voor 12 uur ben ik bang
Rijdt de bus nog? Hier maar tot 8 uur.quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Heel de binnenstad hier is afgesloten hehehe, dat wordt met de bus erheen.
OV stopt om 8 uur met rijden.quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat jochie in de hoek altijdquote:Op zaterdag 31 december 2011 23:41 schreef wdn het volgende:
Het enige vervelende is het publiek in de clip
Joahhh gratis zelfs van 23:45 tot 4:50quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Rijdt de bus nog? Hier maar tot 8 uur.
Weet ik. Hier nietquote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Netjesquote:Op zaterdag 31 december 2011 23:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Joahhh gratis zelfs van 23:45 tot 4:50![]()
Whoohoo!
ah! mooi zoquote:Op zaterdag 31 december 2011 23:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Joahhh gratis zelfs van 23:45 tot 4:50![]()
Whoohoo!
[..]
Weet ik. Hier nietZit in Londen nu.
Vind je?quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit hoort van die 5 platen zeker te weten op 1.
Vind ik wel. Alleen de Stairway en de Rhapsody kunnen er in de buurt van komen, maar die hebben de X-factor niet.quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:43 schreef peaceman het volgende:
Dit hoort op 1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:44 schreef peaceman het volgende:
met deze oerkreten hoort het jaar te eindigen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier in Amsterdam is het droog.quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het regent hier wel.Daar ook?
quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:43 schreef peaceman het volgende:
Dit hoort op 1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hehehe, tja het is net waar je van houdt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind ik wel. Alleen de Stairway en de Rhapsody kunnen er in de buurt van komen, maar die hebben de X-factor niet.
De hele week is het droog geweest hier en precies vandaag begon het met regenen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier in Amsterdam is het droog.
Oh Londenhelemaal leuk.
Ik zag net een oude dame pratenquote:Op zaterdag 31 december 2011 23:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
De televisie is trouwens bijna ingehaald.
Ja, heeft ze nog tijd zat om in de stad te komen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar moeten ze nog een uur wachten
Duurt 20 min in totaal om er te komen, dus helemaal chill.quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, heeft ze nog tijd zat om in de stad te komen.
Alsof er daar wel OV rijdt ???quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, heeft ze nog tijd zat om in de stad te komen.
Naar Times Square neem ik aan? Ik zou naar het Museumplein kunnen lopen, maar dat is me te massaal.quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Duurt 20 min in totaal om er te komen, dus helemaal chill.
We willen naar London Eye.quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Naar Times Square neem ik aan? Ik zou naar het Museumplein kunnen lopen, maar dat is me te massaal.
Al dat vuurwerk allesquote:Op zaterdag 31 december 2011 23:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
We willen naar London Eye.
Dat niet maar BR is het voor mij ZEKER nietquote:
Met groot vuurwerk zeker? Vuurwerk vind ik wel leuk. Ja dusquote:Op zaterdag 31 december 2011 23:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
We willen naar London Eye.
Lees de tekst maar eens een keer goedquote:Op zaterdag 31 december 2011 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom is dit zo'n fantastisch nummer en wordt dit altijd zo hoog gestemd? Ik snap het simpelweg niet.
Het is ook niet mijn smaak, sowieso heb ik helemaal niets met Eagles.quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom is dit zo'n fantastisch nummer en wordt dit altijd zo hoog gestemd? Ik snap het simpelweg niet.
Joahhh! Ik zag dat altijd op tv en dit is mn ultieme kans dus dat ga ik zekeeeer niet mislopen. Ik heb het gewoon afgedwongen dat we er heen zouden gaan.quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Met groot vuurwerk zeker? Vuurwerk vind ik wel leuk. Ja dus![]()
De tekst is inderdaad de enige reden die ik ken, maar verder..quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:51 schreef wdn het volgende:
[..]
Lees de tekst maar eens een keer goed
Daarnaast is het gitaarwerk gewoon geweldig
eens. Ik ben weg als deze gedaan isquote:Op zaterdag 31 december 2011 23:51 schreef Michelangelo2 het volgende:
Mooi nummer om het jaar mee af te sluiten
En het is gelukkig niet zo koud ook, dat scheelt. Anders sta je daar maar half dood te vriezen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Joahhh! Ik zag dat altijd op tv en dit is mn ultieme kans dus dat ga ik zekeeeer niet mislopen. Ik heb het gewoon afgedwongen dat we er heen zouden gaan.![]()
Maar het regent wel.quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:52 schreef Karina het volgende:
[..]
En het is gelukkig niet zo koud ook, dat scheelt. Anders sta je daar maar half dood te vriezen.
rtl5quote:
Paraplu meequote:
quote:
Dat is het probleemquote:Op zaterdag 31 december 2011 23:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Paraplu meeIk ben ooit naar de Dam geweest voor een Nieuwjaarsfeest, ijskoud, dat is niet te doen. Je voeten bevriezen.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat een geweldige top 2000 was dit weer jongens. Jullie zijn epic allemaal![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:55 schreef chufi het volgende:
Zo nu even bubbels bijschenken en we zitten zo zowaar so in 2012.
Allen een fijn 2012 alvast .![]()
![]()
Dankjequote:Op zaterdag 31 december 2011 23:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij straks gelukkig nieuwjaarHeel veel plezier.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:57 schreef FritsFlits het volgende:
Het was me een eer om in aale topics aanwezig te zijn
![]()
Netjesquote:Op zaterdag 31 december 2011 23:57 schreef FritsFlits het volgende:
Het was me een eer om in aale topics aanwezig te zijn
![]()
U ookquote:Op zaterdag 31 december 2011 23:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Een geweldig en gelukkig 2012 gewenst allemaal!!![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:57 schreef FritsFlits het volgende:
Fijne jaarwisseling mensen!
Bedankt voor de gezelligheid van de Top2000 editie 2011!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Een geweldig en gelukkig 2012 gewenst allemaal!!![]()
![]()
![]()
Jullie ookquote:Op zaterdag 31 december 2011 23:58 schreef Michelangelo2 het volgende:
Tot volgend jaar maar weer mensenGElukkig nieuwjaar!
shit bijna vergeten bijteschenken omdat ik postequote:Op zaterdag 31 december 2011 23:56 schreef Karina het volgende:
[..]jij ook chufi, ik ga ook vast bijschenken (fles is al bijna leeg
)
quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:59 schreef wdn het volgende:
Jools zometeen op de BBC als iemand nog meer muziek wil
Caroquote:
Is daar al een topic voor?quote:
HOOTENANNYYYYYYYYYYYYYYYquote:Op zaterdag 31 december 2011 23:59 schreef wdn het volgende:
Veel plezier in Londen!quote:Op zondag 1 januari 2012 00:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nogmaals fijne 2012 allesssss!
Ik ga er weer vandoor
Mooizo!quote:Op zondag 1 januari 2012 00:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig nieuwjaar iedereen. In huize Mexicano is het ook weer rustig.
Ach, die is dit jaar weerquote:Op zondag 1 januari 2012 00:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Beste wensen allen, Op naar de volgende top 2000
Hopelijk Deep Purple.quote:
Ik heb het afgezet, alles wat ik hoorde was een aanfluiting.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:10 schreef FritsFlits het volgende:
U2 - Pride wordt ondertussen verkracht door de 3Js, jeetje wat slecht.
Hootenanny. Wat een geweldig feest is dat toch altijd! Caro was er. En daarnet ook Cyndi Lauper. Wat een geweldig gek mens is dat tochquote:Op zondag 1 januari 2012 01:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb het afgezet, alles wat ik hoorde was een aanfluiting.
Heb ik ook opstaan, maar niet veel zin in. Een jaar of wat geleden was er een keer een heel goed programma met vanthilt en die Engelse legende waarvan ik de naam ben vergetenquote:Op zondag 1 januari 2012 01:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hootenanny. Wat een geweldig feest is dat toch altijd! Caro was er. En daarnet ook Cyndi Lauper. Wat een geweldig gek mens is dat toch
VanThilt is toch ook muzikant geweest? ArbeidAdelt ofzo? en die deden video's vorig jaar?quote:Op zondag 1 januari 2012 01:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb ik ook opstaan, maar niet veel zin in. Een jaar of wat geleden was er een keer een heel goed programma met vanthilt en die Engelse legende waarvan ik de naam ben vergetenDie deden een nacht lang bazenMV's, fantastisch
Was 4 jaar geleden als het goed is, toen ik net een beetje de muziek buiten de top 40 leerde kennen. Heb een nacht lang me gefascineerd over de vele fantastische kanten van de popmuziek als 14-jarig jongetje. Maar ik ben vergeten hoe het nu heettequote:Op zondag 1 januari 2012 01:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
VanThilt is toch ook muzikant geweest? ArbeidAdelt ofzo? en die deden video's vorig jaar?
Ah die was bij t begin van MTC betrokken lees ik!quote:
Wij kijken ook.quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:59 schreef wdn het volgende:
Cyndi Lauperquote:Op zondag 1 januari 2012 01:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hootenanny. Wat een geweldig feest is dat toch altijd! Caro was er. En daarnet ook Cyndi Lauper. Wat een geweldig gek mens is dat toch
Dat wens ik jou ook.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gelukkig nieuwjaat Laxus!
En Diaan ook! Dat het jaar maar veel moois mag brengen!![]()
Fijn 2012!quote:Op zondag 1 januari 2012 01:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat wens ik jou ook.
Wij zijn het jaar goed begonnen. ¤ 60,= gewonnen in de Staatsloterij
Voor jou ook!!quote:Op zondag 1 januari 2012 01:32 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Fijn 2012!Gefeliciteerd, heb je de stats gezien?
quote:Op zondag 1 januari 2012 01:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Voor jou ook!!![]()
Thnx.
Peace las ze net aan me voor.
Meest shocking vond ik het verschil met Diaan. Jij bent gewoon een spammertquote:
quote:Op zondag 1 januari 2012 01:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Meest shocking vond ik het verschil met Diaan. Jij bent gewoon een spammert
Natural born Top2000-spammerquote:Op zondag 1 januari 2012 01:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Meest shocking vond ik het verschil met Diaan. Jij bent gewoon een spammert
quote:Op zondag 1 januari 2012 01:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat wens ik jou ook.
Wij zijn het jaar goed begonnen. ¤ 60,= gewonnen in de Staatsloterij
Waar sta ik? Nog net top 10 schat ik?quote:Op zondag 1 januari 2012 01:37 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Natural born Top2000-spammer
Dit is van de periode 25 december tot 31 december:
1 2199 FritsFlits 0.92%
2 2023 Diaan73 0.85%
3 1733 laxus13 0.73%
Spamming-spree
Check die link, maargoed. De Top10quote:
Ik sta gewoon 7equote:Op zondag 1 januari 2012 01:39 schreef FritsFlits het volgende:
10 1085 peaceman 0.46%
http://www.thuisserver.ne(...)Flits&sub_forum=115&
Wij schelen maar 176... en dan heb ik nog een gezin te onderhouden.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:37 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Natural born Top2000-spammer
Dit is van de periode 25 december tot 31 december:
1 2199 FritsFlits 0.92%
2 2023 Diaan73 0.85%
3 1733 laxus13 0.73%
Spamming-spree
Ik ben eventjes eruit geweest omdat ik ziek was gewordenquote:Op zondag 1 januari 2012 01:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij schelen maar 176... en dan heb ik nog een gezin te onderhouden.
Ja, daar zou je inderdaad naartoe gaan. Niet gegaan omdat je je nog niet goed genoeg voelde?quote:Op zondag 1 januari 2012 01:43 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik ben eventjes eruit geweest omdat ik ziek was gewordenen anders was ik oudejaarsavond naar de Efteling gegaan
quote:Op zondag 1 januari 2012 01:43 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Eigenlijk maakt 't jou best een grote spammer met een gezin
M'n zus was ook niet lekker, ik zou met haar gaan. Met mij gaat het wel weer, maar had er geen zin meer in. Vond het wel gezellig zo met m'n familie, Radio2 en beetje Fokquote:Op zondag 1 januari 2012 01:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, daar zou je inderdaad naartoe gaan. Niet gegaan omdat je je nog niet goed genoeg voelde?
Okay. Beetje Fok?? Hihi.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:45 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
M'n zus was ook niet lekker, ik zou met haar gaan. Met mij gaat het wel weer, maar had er geen zin meer in. Vond het wel gezellig zo met m'n familie, Radio2 en beetje Fok
Dan gaan we naar bed hoor.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:46 schreef peaceman het volgende:
Waar is iedereen?![]()
Voor je het weet moeten Diaan en ik praten met elkaar...
Oe... spannend....quote:
Om te praten toch? En we hebben net een schoon bed.quote:
Het is inderdaad niet bijzonder. Geen Bob Marley, geen Radiohead om zomaar even 2 dingen te noemen.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die after-toplijst is echt lame. Gewoon alles wat er vorig jaar is uitgevallen. Ga m denk ik ook niet luisteren. Je werkt zes dagen naar de topplaten toe, krijg je morgen (vandaag) alles te horen wat niet goed genoeg was. Alsof je met je tokus in een bad met ijs stapt..
Praten? Dat doen we toch normaal via whatsapp? Hoe gaat dat in het echte leven? Iemand gebruiksaanwijzing?quote:Op zondag 1 januari 2012 01:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Om te praten toch? En we hebben net een schoon bed.![]()
Ow, TMI.Blame it on the bubbles.
Staan ook nummers in waarbij ik verbaasd ben dat ze er niet in zijn gekomen.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die after-toplijst is echt lame. Gewoon alles wat er vorig jaar is uitgevallen. Ga m denk ik ook niet luisteren. Je werkt zes dagen naar de topplaten toe, krijg je morgen (vandaag) alles te horen wat niet goed genoeg was. Alsof je met je tokus in een bad met ijs stapt..
Wat is faal? De afterpartylist?quote:
Nee, mn hele plan in het water gelopen. Was stervensdruk op de wegen en niet eens bij de London Eye geweest. Kon ik beter alles vanaf het balkon bekijken. Leuk begin hoor van 2012quote:Op zondag 1 januari 2012 01:54 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Wat is faal? De afterpartylist?
Fijne 2012! Hoe is het feest in Londen?
Awwwh *knuffelgeefdoequote:Op zondag 1 januari 2012 01:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, mn hele plan in het water gelopen. Was stervensdruk op de wegen en niet eens bij de London Eye geweest. Kon ik beter alles vanaf het balkon bekijken. Leuk begin hoor van 2012
Ow dat is bummer inderdaad.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, mn hele plan in het water gelopen. Was stervensdruk op de wegen en niet eens bij de London Eye geweest. Kon ik beter alles vanaf het balkon bekijken. Leuk begin hoor van 2012
Ja ik voel me behoorlijk zielig eigenlijk. Valt me ook tegen hoeveel vuurwerk hier afgestoken word. Drie van die grote bloemen? gezien en dat was het...quote:
Die wel ja.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:58 schreef FritsFlits het volgende:
Even wat nummers die het niet hebben gehaald en waar ik wel verbaasd over ben:
Grant, Eddy - Gimme Hope Jo'anna
Medeiros, Glenn - Nothing's Gonna Change My Love For You
Culture Club - Karma Chameleon
Joel, Billy - Uptown Girl
Jacksons - Blame It On The Boogie
Room Eleven - Hey Hey Hey
Lewis & The News, Huey - The Power Of Love
Radin, Joshua - I'd Rather Be With You
De Jazzpolitie - Liefdesliedjes
Ahhquote:Op zondag 1 januari 2012 01:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Joshua Radin had ik nog op gestemdquote:
Voor jou ook!!quote:Op zondag 1 januari 2012 01:59 schreef Wilskracht het volgende:
Goed en vooral gezond jaar toe gewenst!!
Vond het origineel beter.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:58 schreef FritsFlits het volgende:
Even wat nummers die het niet hebben gehaald en waar ik wel verbaasd over ben:
Grant, Eddy - Gimme Hope Jo'anna
Medeiros, Glenn - Nothing's Gonna Change My Love For You
Culture Club - Karma Chameleon
Joel, Billy - Uptown Girl
Jacksons - Blame It On The Boogie
Room Eleven - Hey Hey Hey
Lewis & The News, Huey - The Power Of Love
Radin, Joshua - I'd Rather Be With You
De Jazzpolitie - Liefdesliedjes
Nou, de halve tijd aan het mopperen enzo en toen was het 0:00 en waren we bij het begin van Oxford Street nog maar en toen werd ik al chagrijnig enzo. Meh. First world problems eh.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:59 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
AhhDat is wel zuur. Jammer joh, vond 't zo leuk dat je daar naartoe kon. Maar je hebt het toch verder wel gezellig gehad met je moeder en je zus?
Snap dat je teleurgesteld bent, het is erg jammer. Maar je zit wel in Londen dus geniet er nog een beetje vanquote:Op zondag 1 januari 2012 02:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou, de halve tijd aan het mopperen enzo en toen was het 0:00 en waren we bij het begin van Oxford Street nog maar en toen werd ik al chagrijnig enzo. Meh. First world problems eh.
Nagenieten van de Subtop2000! Slaap lekkerquote:Op zondag 1 januari 2012 02:03 schreef Diaan73 het volgende:
Nou, ik vind het een mooie tijd om naar bed te gaan. Nog even beetje opruimen hier en dan naar boven. Slaap lekker voor straks!
Ik kom nog wel even kijken hier denk ik...'s avonds gaan we trouwens alle afleveringen van agogo kijken... ons afkickmomentje.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Slaaplekker Diaan! Wellicht tot morgen!
Slaap lekkerquote:Op zondag 1 januari 2012 02:03 schreef Diaan73 het volgende:
Nou, ik vind het een mooie tijd om naar bed te gaan. Nog even beetje opruimen hier en dan naar boven. Slaap lekker voor straks!
Mjamja. Morgen maar naar Abbey Road om mezelf te troosten.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Snap dat je teleurgesteld bent, het is erg jammer. Maar je zit wel in Londen dus geniet er nog een beetje van
Pretenders - I Go To Sleep staat er ook niet in. Vind dat best een mooi nummer
Abbey Roadquote:Op zondag 1 januari 2012 02:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Slaap lekker
[..]
Mjamja. Morgen maar naar Abbey Road om mezelf te troosten.
Heb ik net voor een deel geluisterd. Nu staat Procol Harum op.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Daarom. Boh iPod ook mee en muziekjes aan.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:07 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Abbey RoadWat een muziekgeschiedenis daar
Vergeet de Green Bakery Line niet! Waterloo station, Baker Street en Warwick Avenue! Lots of memories!quote:Op zondag 1 januari 2012 02:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Slaap lekker
[..]
Oeww.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb ik net voor een deel geluisterd. Nu staat Procol Harum op.
Yeah warwick is heeel dichtbij en baker street ook langs gereden paar keer hehe toffe buurt hier.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vergeet de Green Bakery Line niet! Waterloo station, Baker Street en Warwick Avenue! Lots of memories!
A Whiter Shade of Palequote:Op zondag 1 januari 2012 02:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oeww.Alleen ik ken Procul Harum niet.
![]()
Klopt, vakantie he. Alleen donderdag en vrijdagavond en vanochtend, middag en avond.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:12 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
A Whiter Shade of Pale
Jij hebt niet veel van de Top2000 meegemaakt volgens mij
Whiter Shade of Pale vind ik niet hun beste. Maar is natuurlijk wel de bekendste en de allereerste lijstaanvoerder van de Veronica top 100 aller tijden.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:12 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
A Whiter Shade of Pale
Jij hebt niet veel van de Top2000 meegemaakt volgens mij
Procol Harum is wel iets van een algemene muziekgeschiedenis. Als je dat niet kent, raad ik je toch aan om dat terug te luisteren als je je wat meer wil verdiepen in oude klassiekers.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Klopt, vakantie he. Alleen donderdag en vrijdagavond en vanochtend, middag en avond.
Ik ken ze ook pas 2 maanden redelijk goed.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:17 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Procol Harum is wel iets van een algemene muziekgeschiedenis. Als je dat niet kent, raad ik je toch aan om dat terug te luisteren als je je wat meer wil verdiepen in oude klassiekers.
Fijne 2012!quote:Op zondag 1 januari 2012 02:16 schreef Flitspaal het volgende:
Terug van bezoek aan vrienden.
Tevensen bedankt en tot volgend jaar.
![]()
quote:Op zondag 1 januari 2012 02:17 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Procol Harum is wel iets van een algemene muziekgeschiedenis. Als je dat niet kent, raad ik je toch aan om dat terug te luisteren als je je wat meer wil verdiepen in oude klassiekers.
Kende het wel gek dat dit lied in de subtop 2000 staatquote:Op zondag 1 januari 2012 02:24 schreef Wilskracht het volgende:
Even opblijven voor dit lied al ken ik het niet.
Ivan Heylen De Wilde Boerendochtere
Geen idee wat ze nu uitzenden, maar op de website staat dat vanaf 7 uur de Subtop begintquote:Op zondag 1 januari 2012 02:33 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Kende het wel gek dat dit lied in de subtop 2000 staat
JIj ooookquote:
Tactischer stemmen volgend jaar hehehequote:Op zondag 1 januari 2012 02:54 schreef Michelangelo2 het volgende:
Was weer een toffe top-2000 met de mensen van fok! Tot volgend jaar en laten we hopen dat alle nummers dan in zijn geheel worden gedraaid.
jIJ OOK *o*quote:Op zondag 1 januari 2012 02:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit op 1 1/2 fles ProseccoGelukkig Nieuwjaar trouwens.
Tot 2 januariquote:Op zondag 1 januari 2012 02:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tot volgend jaar. Of einde van dit jaar.
Kan D. niet vastgebonden worden?quote:Op zondag 1 januari 2012 03:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik kijk een stukje Roast en dan naar bed.
Ik heb nog top2000 aan staan, was voor ce katten zodat het niet stil is en ze last hadden van het vuurwerkquote:Op zondag 1 januari 2012 03:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik kijk een stukje Roast en dan naar bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |