quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kreeg afkickverschijnselen.
Ik zat als een gek te F5en in de reeksquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat als een gek te F5en in de reeks
Ik wilde ook een openen maar toen dacht ik nooooo omg dat kan ik niet maken.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:41 schreef Diaan73 het volgende:
Twan was ook al bezig met het openen van een topic.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
In dit geval wel. Het duurde voor deze reeks best lang voordat er een nieuwe was.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wilde ook een openen maar toen dacht ik nooooo omg dat kan ik niet maken.
Ik denk Drenthequote:Op zaterdag 31 december 2011 21:42 schreef Hamilcar het volgende:
TwarresDe Kast
had ik de vraag maar niet gesteld. Komt Zanger Rinus ook niet uit het hoge noorden?
Hetzelfde!quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:44 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn ouders komen eraan. Wij sluiten vooralsnog even af. Fijne avond nog en fijne jaarwisseling.
![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:44 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn ouders komen eraan. Wij sluiten vooralsnog even af. Fijne avond nog en fijne jaarwisseling.
![]()
Hetzelfde! Bedankt voor de gezelligheid!quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:44 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
Zal ik doen Twanquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:45 schreef Diaan73 het volgende:
en de laatste songtekst oma opa komen eraan neemt even iemand anders over
As far as my eyes can see
There are shadows approaching me
And to those I left behind, I wanted you to know
You've always shared my deepest thoughts
You follow where I go
And oh, when I'm old and wise
Bitter words mean little to me
Autumn winds will blow right through me
And someday in the mist of time
When they asked me if I knew you
I'd smile and say you were a friend of mine
And the sadness would be lifted from my eyes
Oh, when I'm old and wise
As far as my eyes can see
There are shadows surrounding me
And to those I leave behind, I want you all to know
You've always shared my darkest hours
I'll miss you when I go
And oh, when I'm old and wise
Heavy words that tossed and blew me
Like autumn winds will blow right through me
And someday in the mist of time
When they ask you if you knew me
Remember that you were a friend of mine
As the final curtain falls before my eyes
Oh, when I'm old and wise
As far as my eyes can see...
Daaaaaaag! Fijne wisselingquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oe! Ik ga er ook vandoor, was gezelligggg hierFijne jaarwisseling allemaal en geniet van de avond en nacht! Moge 2012 jullie veel mooie dingen brengen!
![]()
![]()
Fijne jaarwisseling klinkerbotsing!quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oe! Ik ga er ook vandoor, was gezelligggg hierFijne jaarwisseling allemaal en geniet van de avond en nacht! Moge 2012 jullie veel mooie dingen brengen!
![]()
![]()
Veel plezier in Londen, fijne jaarwisseling!!quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
![]()
Jij ookquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:47 schreef Diaan73 het volgende:
Jullie ook bedankt voor de fijne en gezellige uurtjes.![]()
Ik val erbij in slaap en ik kan lekker in bed liggen luisteren naar Pat Metheny en David Sanborn zonder in slaap te vallen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mooi nummer. Hoort zeker in de top 2000, alleen niet op deze plek. Maarja, dat zeggen we bij alle nummers van Adele..
Het is een complot... ik zweer het je.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:50 schreef Hamilcar het volgende:
Weer Adelekan wel horen dat de gemiddelde stemmer de muziekkennis van een pepernoot heeft. Muzikaal stelt dit nummer geen zak voor, de stem boeit ook niet boeiend en de tekst, whatever.
.. maar we krijgen straks nog het tenenkrommende 'clocks', dus het valt nog mee.
Dat. En de Golden Earring is baas - het zal ze vast geholpen dat Barry een Engelse achtergrond heeft. De meeste niet-Engelse bands hebben vaak tenenkrommende lyrics xDquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Neil Diamond doet Make you feel my love veel mooier
Fijne jaarwisseling in elk geval!quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:59 schreef Daywalk3r het volgende:
Menschen! Ik ga op de bank verder luisteren. Zere rug en pols van dat computer hangen.
Ik post nog wel wat vanaf mijn phone. Lyrics moeten jullie zelf maar zoeken
Ah sterktequote:Op zaterdag 31 december 2011 21:59 schreef Daywalk3r het volgende:
Menschen! Ik ga op de bank verder luisteren. Zere rug en pols van dat computer hangen.
Ik post nog wel wat vanaf mijn phone. Lyrics moeten jullie zelf maar zoeken
Klapmongool, je familie neerstekenquote:
Sterkte!quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga ook afhaken, kijk inmiddels zowat scheel van de hoofdpijn, dus ik gooi er pillen in en duik met oordopjes mijn bed in. Misschien tot morgen, bij de 'afterparty' in deze reeks.
Sterktequote:Op zaterdag 31 december 2011 22:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga ook afhaken, kijk inmiddels zowat scheel van de hoofdpijn, dus ik gooi er pillen in en duik met oordopjes mijn bed in. Misschien tot morgen, bij de 'afterparty' in deze reeks.
Jammer joh, beterschap! Bedankt voor de gezelligheid en tot volgend jaar! Fijne jaarwisseling!quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Jeetje.quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vijf minuten fietsen van hier
Prettige jaarwisseling Doedezemaar!quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Vervelend! Hopelijk helpt de muziek je de avond door ^_^quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Bedankt voor de tip, hoef ik niet naar 4 te zappenquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:05 schreef FritsFlits het volgende:
November Rain
Ik hou van Holland op RTL4 trouwen
stertke he.!quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:01 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:12 schreef Ferdo het volgende:
Bedankt voor de gezelligheid en tot volgend jaar!
En allemaal natuurlijk de beste wensen voor 2012!
insgelijks!quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:12 schreef Ferdo het volgende:
U2quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:12 schreef Ferdo het volgende:
Prettige jaarwisseling Ferdo!quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:12 schreef Ferdo het volgende:
Fijne jaarwisselingquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:12 schreef Ferdo het volgende:
Nummer heette eerst Shine On, maar is later wel veranderdquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik kwam er vandaag pas achter dat er in de titel Shine on You crazy Diamond staat. SYD dus.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:17 schreef MadMaster het volgende:
Vlak voordat we in de auto stappen om een Schots Hogmanay (nieuwjaarsfeest) bij te wonen is dit een mooie afsluiting van de Top 2000.
Prettige jaarwisseling allemaal en tot volgend jaar!
Nah, Queenquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit is toch gewoon dé beste band van de seventies, zo niet de beste band ooit
Have funquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:17 schreef MadMaster het volgende:
Vlak voordat we in de auto stappen om een Schots Hogmanay (nieuwjaarsfeest) bij te wonen is dit een mooie afsluiting van de Top 2000.
Jij ook, fijne jaarwisselingquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:17 schreef MadMaster het volgende:
Prettige jaarwisseling MadMaster!quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:17 schreef MadMaster het volgende:
Wat jij wilquote:
Opzetje naar Wish You Were Here dacht ik? Is er wel bijgeknipt volgens mijquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:26 schreef Karina het volgende:
Hoorde dat erbij? Dat gepraat op het eind?
Nee, ze draaiden m iets te lang. Maar dit was by far geen 17 minuten? Zelfs geen 13 denk ik?quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:26 schreef Karina het volgende:
Hoorde dat erbij? Dat gepraat op het eind?
Ja 13quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nee, ze draaiden m iets te lang. Maar dit was by far geen 17 minuten? Zelfs geen 13 denk ik?
quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mooooooooooooooooooooi dit. We nemen alweer afscheid van een band, de Dire Straits![]()
Hoe kun je dit nou niet mooi vinden?quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:29 schreef Karina het volgende:
Mmmm ja, Dire Straits, ik moet het weer zeggen, ik vind het helemaal niets.
Geen idee, vooral de zang vind ik niet mooi van Mark Knopfler. Je kunt ook vragen: waarom lust je geen spruitjes? Weet ik ook niet, gewoon niet mijn smaak.quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:30 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hoe kun je dit nou niet mooi vinden?
Dat rijmtquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:32 schreef Michelangelo2 het volgende:
Alleen maar klassiekers uit mijn speakers
Dat kanquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit niks, net als de komende plaat. Nouja, niet lelijk, maar gewoon, saai, niet boeiend. Vreemd?
Ok. Ieder zijn smaak natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee, vooral de zang vind ik niet mooi van Mark Knopfler. Je kunt ook vragen: waarom lust je geen spruitjes? Weet ik ook niet, gewoon niet mijn smaak.
Gaat 't nog een beetje goed thuis?quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ok deze plaat is toch wel leuk. NIet top, niet geniaal, wel leuk.
Vind hem wel mooi, maar misschien wat te hoogquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:39 schreef Karina het volgende:
En ook deze vind ik maar zo-zo. Ik heb denk ik nogal afwijkende smaak.
Lopen niet synchroon dan?quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:40 schreef waaromniet1988 het volgende:
Top 10 wordt nu uitgezonden op Ned. 3
Iets beter wel al, gelukkig. Niet echt leuk, oudjaarsavond op deze manier.quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:39 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Gaat 't nog een beetje goed thuis?
Dat heb ik nu met shine on you crazy diamond.quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:42 schreef FritsFlits het volgende:
O ja, deze van Pink FloydTitel ken ik wel, maar weet me nooit de muziek erbij te horen
Zonde man, het is wel oudejaarsavond. Sterkte in ieder gevalquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iets beter wel al, gelukkig. Niet echt leuk, oudjaarsavond op deze manier.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iets beter wel al, gelukkig. Niet echt leuk, oudjaarsavond op deze manier.
Geen idee, ik luister geen radioquote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:45 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Dit is wel heel erg kort afgekapt
Ja ok, dat wel, maar daar kan Meatloaf niets aan doenquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:45 schreef FritsFlits het volgende:
Meatloaf
Wel enorm kapot gedraaid hoor
Clocks en someone like you zijn waardeloos voor een top 10. Vind sowieso dat er een minimumleeftijd voor muziek in de top2000 moet bestaan. Jaar of drie zou wel mooi zijnquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vind ik op Viva La Vida na de meest vervelende plaat van de top 20 wel. Te bombastisch dit.
Clocks krijg je echt niet meer uit de bovenste regionen. Viva la Vida wordt al moeilijk vrees ik. Zit inmiddels te veel verworteld in de Top2000quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Clocks en someone like you zijn waardeloos voor een top 10. Vind sowieso dat er een minimumleeftijd voor muziek in de top2000 moet bestaan. Jaar of drie zou wel mooi zijn
Clocks kan best in de top 50/100. Viva La Vida is erger. Someone Like You kan ik beter hebben dat dit nummer overigens.quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Clocks en someone like you zijn waardeloos voor een top 10. Vind sowieso dat er een minimumleeftijd voor muziek in de top2000 moet bestaan. Jaar of drie zou wel mooi zijn
Denk het ook niet. Welk nummer vind iedereen echt te laag staan trouwens?!?quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:49 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Clocks krijg je echt niet meer uit de bovenste regionen. Viva la Vida wordt al moeilijk vrees ik. Zit inmiddels te veel verworteld in de Top2000
Clock vind ik wel beter dan Viva la vida. Ben dat nummer nou wel zo zatquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Bridge over troubled waterquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Denk het ook niet. Welk nummer vind iedereen echt te laag staan trouwens?!?
Zelf ga ik voor with or without you
Even qua mogelijkheden bekeken:quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Eens, maar nummer zeven (dacht ik)?!?quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Clocks kan best in de top 50/100. Viva La Vida is erger. Someone Like You kan ik beter hebben dat dit nummer overigens.
Enormquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:52 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Zijn jullie ook zo benieuwd wat er op nummer 1 staat?
Zanger Rinus - Hey Marlous toch?quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:52 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Zijn jullie ook zo benieuwd wat er op nummer 1 staat?
Ik kan niet zo snel uit mijn hoofd iets bedenken, maar waarschijnlijk iets van EWF of iets in die trant.quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Beetje. Was troosteloos vorig jaarquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Eens, maar nummer zeven (dacht ik)?!?
Zijn er ook mensen die naar de afkicklijst gaan luisteren? Die is bijna nog mooier dan de top2000!
Mee eens!quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:51 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Bridge over troubled water
Imagine
Zijn de eerste 2 die gelijk in me opkomen
Hier ook mee eens. Vooral de beatles mogen inderdaad hoger staan met bepaalde nummers!quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Even qua mogelijkheden bekeken:
Procol Harum - Whiter Shade of Pale
Billy Joel - Goodnight Saigon
Emerson, Lake and Palmer - Lucky Man
Radiohead - Street Spirit
John Lennon - Imagine
En de kevers in de top 20 zou ook leuk zijn. Liefst met Let It Be of Yesterday, maar Jude mag ook.
Die heeft toch nog in de top 40 gestaan? Net als (ik kan het niet vaak genoeg zeggenquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:52 schreef BoerBert het volgende:
Pyramid Song moet gewoon in de lijst, maar dat gebeurt helaas niet.
Stond de eerste keer in de top 10 trouwensquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:53 schreef Karina het volgende:
Bridge over Troubled water vind ik ook wel een goede, zo een mooi nummer.
Zeker top 10 materiaalquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:53 schreef Karina het volgende:
Mag er van mij ook best in, maar zie ik ook niet zo snel gebeurenquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heeft toch nog in de top 40 gestaan? Net als (ik kan het niet vaak genoeg zeggen) The Racing Rats van Editors.
Goed nummer, zou niet misstaan maar hoeft er van mij ook niet in. Hij staat niet in mijn 'top 10 van de top 100'quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:53 schreef Karina het volgende:
Dat gezegd hebbende mogen ABBA en MJ ook wel in de top 50 aanwezig zijn.quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:55 schreef Karina het volgende:
Van mij zou er sowieso wat meer soul/funk/disco in de lijst mogen.
School van Supertramp (ook jarenlang heel hoog)quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is een plaat die ik uiteindelijk niet mee heb genomen met stemmen, en daarvan heb ik erg veel spijt. Vind 'm fantastisch. Maar ja, dat is een verschil in smaak.quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:55 schreef FritsFlits het volgende:
Heb wat minder met Goodnight Saigon
quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat gezegd hebbende mogen ABBA en MJ ook wel in de top 50 aanwezig zijn.
Wild Horses vooralquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:56 schreef Dven het volgende:
Stones mogen trouwens ook hoger staan. Angie staat wel goed maar vooral Wild Horses en You Cant Always Get What You Want staan veel te laag imo
Staat ie al voor het 3e jaar niet meer. Is ook teveel van het goede.quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:56 schreef BoerBert het volgende:
One van U2 gelukkig wel uit de top 10.
Ik denk dat dat voor mij wel even gaat duren, in de onderste regionen ken ik nog maar ongeveer 50%. Maar inderdaad. Maar ik vind wel dat de lijst zich langzaam moet ontwikkelen naar een middenweg tussen Radio 2 en de muziek die we bovenaan de song van het jaar jaarlijstjes vinden.quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:57 schreef Dven het volgende:
Het ergste is dat de top2000 voor ons over een jaar of 5 a 10 leuker is op het begin van de reeks dan wanneer ze bij de hoger geplaatste nummers komen. Er zijn al zoveel mooie nummers verdwenen en er gaat nog zoveel meer verdwijnen
We luisteren met alle liefde naar de top2000 maar dat betekent niet dat je sommige dingen niet ter discussie mag brengen of je vragen bij kan stellenquote:Op zaterdag 31 december 2011 23:00 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik begrijp niet waarom zoveel mensen zeiken over de lijst.
Het is democratisch gekozen door miljoenen mensen.
Als je het er niet mee eens bent, maak dan je eigen top2000 en luister dan niet naar radio 2
Iets van Mother's Finest of Sly and the Family Stone of Minnie Ripperton.quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:59 schreef Dven het volgende:
En welke nummers hadden er in moeten staan volgens jullie? Ik mis Ameno - Era en Coldplay - Green Eyes!
Inderdaad! Briljant nummer! Maar iets te hoog geplaatst wat mij betreft. Vind alleen de clip wat zonde. Daar hadden ze zoveel meer mee kunnen doen. Een triomfmars zoals jij al zegt!quote:
Smaak.quote:
Das zo ongeveer nog precies de duur van de Top 2000quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
gaat nog wel een half uur duren voordat de rust in huize Mexicano is wedergekeerd.
Die duurt nog zo'n 49 minutenquote:Op zaterdag 31 december 2011 23:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Das zo ongeveer nog precies de duur van de Top 2000
Staat die er niet in?!? En die andere... Ehm...If you want me to stay? Doodzonde!quote:
Net even opgezocht. Ze staan er niet in. Doodzonde!quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Staat die er niet in?!? En die andere... Ehm...If you want me to stay? Doodzonde!
Wat ik al zei: weinig soul/funk/disco in de lijst.quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Staat die er niet in?!? En die andere... Ehm...If you want me to stay? Doodzonde!
quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pink Floyd zal zich trouwens ook vereerd voelen. Ze staan met hun beste notering tussen de beste notering van Coldplay en Adele
Wish you were here! Wat mij betreft top drie waardig.. En zo eenvoudig! Eerste nummer wat ik leerde spelen en zingenquote:Op zaterdag 31 december 2011 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pink Floyd zal zich trouwens ook vereerd voelen. Ze staan met hun beste notering tussen de beste notering van Coldplay en Adele
Wilde het net zeggen!quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat een prachtig nummer: Wish you were here
Een van de mooiste zinnen ooit uit een nummer:
"We're just two lost souls, swimming in a fishbowl"
Hier nog één!quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:13 schreef FritsFlits het volgende:
Wish you were here
Heb ik op gestemd
Drugs don't work is inderdaad prachtig. Coen Swijnenberg heeft het nog voor me gedraaid op de radio!quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blur dus ook, Oasis - Live Forever, Verve - Drugs Don't Work, niets van The Sex Pistols, Ramones - Blitzkrieg Bop, Buzzcocks - Ever Fallen in Love, Joy Division - Disorder, Pink Floyd - High Hopes, en Zanger Rinus
Sex Pistols inderdaad. Die mis ik ook in de lijst.quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blur dus ook, Oasis - Live Forever, Verve - Drugs Don't Work, niets van The Sex Pistols, Ramones - Blitzkrieg Bop, Buzzcocks - Ever Fallen in Love, Joy Division - Disorder, Pink Floyd - High Hopes, en Zanger Rinus
Snel stemmen!quote:
Nee. Schande!quote:
Eens.quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Sorry, maar ik vind dit (weliswaar te hoog) maar wel echt mooi!
Live-uitvoering is ook goed! Van live at the Royal Albert Hall.quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind 19 wel veel beter dan 21, maar dit nummer is fantastisch.
Idem! Mag ettelijke plaatsen hoger.quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat een prachtig nummer: Wish you were here
Een van de mooiste zinnen ooit uit een nummer:
"We're just two lost souls, swimming in a fishbowl"
quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stairway to Heaven werd gedraaid op de begrafenis van m'n vader.
Niet zonder tranen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:24 schreef Karina het volgende:
[..]och, kun je niet meer horen dan zeker?
Laatste 5 zijn al jaren hetzelfde in een andere volgorde. Sinds Boudewijn erbij staat niet meer veranderd.quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:25 schreef Karina het volgende:
Het zijn bijna altijd dezelfde de laatste jaren, behalve Adele dan.
Beter dezelfde platen dan Adele.quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:25 schreef Karina het volgende:
Nou queen ga ik zeker NIET luisterenquote:Op zaterdag 31 december 2011 23:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
De clichéplaten zijn nu echt begonnen. En toch blijf je luisteren
Fijn hè!quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:25 schreef Karina het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 31 december 2011 23:27 schreef Karina het volgende:
In het kader van "wat missen we", nou zoiets als dit:
Het mag van mij wel een keertje totaal omgegooid worden.Hoe weet ik niet zo snel, maar hoe lang willen ze dit anders nog volhouden, met elk jaar bijna dezelfde top 10?quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Fijn hè!
Behalve Avond van Boudewijn. Prachtig nummer maar niet iets wat ik op dat moment horen wil
Wat doe je eraan?quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Het mag van mij wel een keertje totaal omgegooid worden.Hoe weet ik niet zo snel, maar hoe lang willen ze dit anders nog volhouden, met elk jaar bijna dezelfde top 10?
Daarvoor moet er een generatie voorbij gaan denk ik.quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Het mag van mij wel een keertje totaal omgegooid worden.Hoe weet ik niet zo snel, maar hoe lang willen ze dit anders nog volhouden, met elk jaar bijna dezelfde top 10?
Is dat niet ook de kracht van deze lijst?quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Veranderen gaat het sowieso.. En de top tien is op een nieuwkomer na meestal een traditie, wat voor mij in ieder geval een hoop mooie herinneringen met zich meebrengtquote:Op zaterdag 31 december 2011 23:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja goede vraag... als je iedereen op ALLES wat er ooit is uitgegeven laat stemmen, totale vrije keuze, dat is bijna niet te doen denk ik.quote:
Daar geloof ik niet in.quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:30 schreef wdn het volgende:
[..]
Daarvoor moet er een generatie voorbij gaan denk ik.
Zodra de mensen geboren in de jaren 90 de oudjes zijn krijg je 2 Unlimited op 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |