quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ah de Pastorale! Toch ook wel een erg mooi nummer hoor!
Vind ik ook. Maar ik maak me allang niet meer druk om het gebrek aan smaak en kennis van ruim de helft van de stemmers.quote:
True.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vind ik ook. Maar ik maak me allang niet meer druk om het gebrek aan smaak en kennis van ruim de helft van de stemmers.
Pink Floyd wellicht?quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:12 schreef Ferdo het volgende:
Adèle zal de enige zijn die met drie nummers in één uur voorbij komt?
Dat klinkt een stuk beter!quote:
Nee idd.. (hebben we zojuist geprobeerdquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat wel. Maar valt bijna niet mee te zingen.
quote:
Ik durf niet meer te posten hier. Maar kom op, mooi lied. Het is maar een stomme lijst samengesteld door muziekliefhebbers maar ook 'gezelligheidsluisteraars' dusdus.quote:
Dit is echt wel een mooi nummer, maar voorlopig nog even uit deze lijst blijven. En zoals ik zei: Beetje teveel Adele gehoord dit jaar. Niet aan te ontkomen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik durf niet meer te posten hier. Maar kom op, mooi lied. Het is maar een stomme lijst samengesteld door muziekliefhebbers maar ook 'gezelligheidsluisteraars' dusdus.
Veel mensen, veel meningen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik durf niet meer te posten hier. Maar kom op, mooi lied. Het is maar een stomme lijst samengesteld door muziekliefhebbers maar ook 'gezelligheidsluisteraars' dusdus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |