God wat heb ik een teringhekel aan dat nummer. "Ja, dat moet jij wel een goed nummer vinden want je vader is overleden!" Sodetyfstraal op!quote:
Gaat niet meer lukken. Zeker niet nu er alleen maar mensen vertrekken.quote:
Hoeveel rapnummers staan er eigenlijk bij die 2000? 2?quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:02 schreef FritsFlits het volgende:
Zal nu wel minder rap gaan met de verlaters
Ik vind 'm wel mooi om die reden.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:02 schreef fratsman het volgende:
[..]
God wat heb ik een teringhekel aan dat nummer. "Ja, dat moet jij wel een goed nummer vinden want je vader is overleden!" Sodetyfstraal op!
2010 = 47quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:03 schreef Aalbers het volgende:
hoeveel topics waren er de voorgaande jaren?
Geen "The Message" en "Rappers Delight" ?!?quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hoeveel rapnummers staan er eigenlijk bij die 2000? 2?
I'll be missing you en Empire State of Mind?
pfff ik schrok al.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah, Rappers Delight ook, ja.
Hoorde jij ook die enorme knal daarstraks? Net alsof er een loods de lucht in gingquote:
Met de afkickdag er bij misschien nog wel?quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gaat niet meer lukken. Zeker niet nu er alleen maar mensen vertrekken.
Ik heb wel een enorme knal gehoord maar die kwam bij ons uit de wijkquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:05 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hoorde jij ook die enorme knal daarstraks? Net alsof er een loods de lucht in ging
Fijne jaarwisseling!quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:06 schreef D. het volgende:
En #88 was tevens het moment om afscheid te nemen
Naar alle waarschijnlijkheid niet voor altijd, want ik heb welliswaar vuurwerk, ik verwacht de jaarwisseling te overleven
Ik wens allen hier een fijne avond en jaarwisseling.
De beste wensen voor het volgend jaar volgen morgen, ik loop liever niet teveel op de feiten vooruit
Fijne Jaarwisseling Dquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:06 schreef D. het volgende:
Naar alle waarschijnlijkheid niet voor altijd, want ik heb welliswaar vuurwerk, ik verwacht de jaarwisseling te overleven
De beste wensen voor het volgend jaar volgen morgen, ik loop liever niet teveel op de feiten vooruit
Oudorpquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:06 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik heb wel een enorme knal gehoord maar die kwam bij ons uit de wijkWaar zit jij?
Fijne jaarwisseling D. en doe voorzichtigquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:06 schreef D. het volgende:
Jij ookquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:06 schreef D. het volgende:
T Rooie Dorrupquote:
Jij ook!quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:06 schreef D. het volgende:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:06 schreef D. het volgende:
Fijne jaarwisseling D.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:06 schreef D. het volgende:
serieus?quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:07 schreef Olga het volgende:
[..]
serieus?![]()
Dan woon je vlakbij. Ik woon in het Rooie dorp, in de nieuwbouwhuizen
quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:07 schreef Olga het volgende:
[..]
serieus?![]()
Dan woon je vlakbij. Ik woon in het Rooie dorp, in de nieuwbouwhuizen
quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:08 schreef FritsFlits het volgende:
[..]Is dat tegenover het oude gedeelte/nieuwe schermerweg?
quote:
hehehe, verrassend.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:09 schreef peaceman het volgende:
In Amerika niet op single verschenen..
quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:06 schreef D. het volgende:
Niet? Ik zeg uitJoelen die man.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:09 schreef ß het volgende:
En dat voor iemand die nooit in Vietnam gevochten heeft.
Maar die knal kwam dus ergens hierachter vandaanquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:08 schreef FritsFlits het volgende:
[..]Is dat tegenover het oude gedeelte/nieuwe schermerweg?
quote:
Ik woon hier nu vijf jaar en ik ken ook al die straatnamen hier niet hoorquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:09 schreef FritsFlits het volgende:
[..]Daar komt Bus 10 langs, die neem ik wel eens.
M'n tante woont dan niet ver bij je vandaag. Weet alleen de straatnaam even niet..
Biesboschstraat woont ze dus.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:09 schreef Olga het volgende:
[..]
Maar die knal kwam dus ergens hierachter vandaan
Ik zit meer richting het oude gedeelte van Oudorp. Da's 5 minuten fietsen bij jou vandaanquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:10 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik woon hier nu vijf jaar en ik ken ook al die straatnamen hier niet hoor
Ik ken veel Alkmaarders en kwam er ook heel vaak.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:11 schreef FritsFlits het volgende:
n00bie, waar ken jij het rode dorp van?
En het oude gedeelte ken ik dan weer vrij goed omdat mijn opa en oma er vroeger woonde en ik als kind zelf in de polder. Maar goed we gaan offtopicquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:11 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik zit meer richting het oude gedeelte van Oudorp. Da's 5 minuten fietsen bij jou vandaanGrappig
JANEDOEquote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:12 schreef peaceman het volgende:
Staat wel wat te hoog naar mijn bescheiden mening..
quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:12 schreef peaceman het volgende:
Staat wel wat te laag naar mijn bescheiden mening..
Smakelijk Bossiequote:
Die is gelukkig veel beter dan sanderstruck.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:14 schreef Doedezemaar het volgende:
En dan krijgen we Rosie straks ook nog![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:14 schreef Wilskracht het volgende:
Deze plaats wil je toch pas draaien als je al levend bent.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:15 schreef peaceman het volgende:
Diana zakt door het stoeltje van Lennon heen![]()
pics!quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:15 schreef peaceman het volgende:
Hahaha inderdaad.quote:
Thunderstruckquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:15 schreef peaceman het volgende:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:16 schreef LDS het volgende:
[..]
Hahaha inderdaad.
Mijn ouders vragen wat Thunderstruck voor een herrie is
Ok let opquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:03 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik heb een mama appelsapje voor jullie bij "het regent zonnestralen"
Ze zingen op een gegeven moment
Hield 'ie vroeger al zijn meningen
En al zijn dromen stil
Nu was 'ie niks niet niemand nergens meer
Kan dus gaan waar 'ie maar wil
Maar het lijkt net of hij
Kam de schaamhaar in model zingt
quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:17 schreef Michelangelo2 het volgende:
Kom op, Nederlandstalige muziek zou niet in de top-100 mogen.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:17 schreef peaceman het volgende:
Deze is wel mooi, alleen staat te hoog.
Eens en is mi ook niet hun beste:)quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:17 schreef peaceman het volgende:
Deze is wel mooi, alleen staat te hoog.
Nou.. Niemand in de stad van De Dijk wel hoor.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:17 schreef Michelangelo2 het volgende:
Kom op, Nederlandstalige muziek zou niet in de top-100 mogen.
Esmeequote:Op zaterdag 31 december 2011 18:18 schreef marcodej het volgende:
Hier had Lopen tot de zon komt moeten staan. Hun beste.
quote:
Gewoon geen Acda & De Munnik in de top 100. Hebben geen top100-waardige nummers.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:18 schreef marcodej het volgende:
Hier had Lopen tot de zon komt moeten staan. Hun beste.
Jawel, deze.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gewoon geen Acda & De Munnik in de top 100. Hebben geen top100-waardige nummers.
Eens, ondanks dat ik sommige liedjes wel mooi vind.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gewoon geen Acda & De Munnik in de top 100. Hebben geen top100-waardige nummers.
Die is idd goedquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:19 schreef horned_reaper het volgende:
Waarom stond deze eigenlijk niet in de top2000![]()
Nee, dit is hun beste.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:21 schreef peaceman het volgende:
NIET het beste R.E.M. nummer. Er zijn zeker 20 liedjes beter.
Ja moet ik nog eens doenquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:20 schreef JaneDoe het volgende:
die schaamhaar insturen naar mama appelsap!
quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:21 schreef peaceman het volgende:
NIET het beste R.E.M. nummer. Er zijn zeker 20 liedjes beter.
quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:21 schreef het_fokschaap het volgende:
oliebollen en appelflappen zijn in tha house![]()
Ik vind dit zo'n zeiknummerquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hier hield ik dus zo'n beetje op met REM-fan zijn.
Toen moest New Adventures in hifi nog uitgebracht worden...quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Drive en Nightswimming zijn nochtans fantastisch en Man on the Moon ook prima.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
zoals tijdens de top 2000quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:21 schreef Karina het volgende:
Je moet er voor in de stemming zijn zeg maar...
quote:
Jep, het is een beetje een heel erg begrafenis/crematienummer voor mij gewordenquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Zoiets, ik zou het echt nooit zelf opzetten.
Drive vind ik niks en The Sindwinder 10 keer zo erg als Shiny Happy people.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Drive en Nightswimming zijn nochtans fantastisch en Man on the Moon ook prima.
Ik ook niets, maar luister via de radioquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Blijft het bij iedereen hangen? Dacht dat het aan mijn laptop lag
nee, het forum, niet de muziekquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:24 schreef LDS het volgende:
[..]
Ik ook niets, maar luister via de radio
Je bent onderweg?quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:23 schreef FritsFlits het volgende:
raar, kon net niet meer posten via mobiel
quote:
quote:
Maar je mag natuurlijk niets missen haha! Eet smakelijkquote:
Hij neemt de radio mee naar de WC.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:26 schreef LDS het volgende:
[..]
Maar je mag natuurlijk niets missen haha! Eet smakelijk
Scarborough, ben ik nog geweest deze zomerquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:26 schreef Michelangelo2 het volgende:
Blijft toch mooi hoorAl vind ik Scarborough Fair ietsjes mooier
Voorzichtig!quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:27 schreef fratsman het volgende:
Ik ga voorzichtig het eerste biertje van de avond pakken.
die van nick en simon daarentegen....quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:28 schreef FritsFlits het volgende:
Nee, de cover door Boudewijn de Groot is niet mooier
quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh god, straks krijgen we Caro ook nog
staat die zo hoog?quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh god, straks krijgen we Caro ook nog
quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:30 schreef Michelangelo2 het volgende:
Volgend jaar Ali Osram-versie in plaats van deze.
Schaam je.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:31 schreef JaneDoe het volgende:
![]()
op deze manier gaan we 0.00u nooit redden natuurlijk
Tuurlijk die heeft maar een paar CDs minder verkocht dan Adele, dus ze mag best net achter haar staan.quote:
quote:
De top2000 van dit jaar bewijst maar weer dat ik geen smaak hebquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Tuurlijk die heeft maar een paar CDs minder verkocht dan Adele, dus ze mag best net achter haar staan.
Die met dat lange rode haar tegenover de dj? Dat is de versie van mij toen ik half de 20 was, heel bizar om 'mezelf' te zienquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:30 schreef Wilskracht het volgende:
Wim Sonneveld heb ik op gestemd.
Mooi meisje trouwens in de studio.
hahaquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die met dat lange rode haar tegenover de dj? Dat is de versie van mij toen ik half de 20 was, heel bizar om 'mezelf' te zien
quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:34 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ben nog niet uitgelchen eigenlijk
Nu nog steeds?quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die met dat lange rode haar tegenover de dj? Dat is de versie van mij toen ik half de 20 was, heel bizar om 'mezelf' te zien
quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:34 schreef Aalbers het volgende:
Ik kan dit liedje niet luisteren zonder Ali Osram te horen.
Thuis heb ik nog een kaart
waarop mijn vrouw staat met een baard
mijn zoontje op gestolen fiets
die was gratis en voor niets
goedkoop een slotje op gezet...
Wij lullen er hier continu doorheen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
LUL ER NU GODNONDEKNETTER EENS NIET DOORHEEN
Kijk, Caro Emerald verbrak vorig jaar het album nummer 1-record van Thriller.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:32 schreef Olga het volgende:
[..]
De top2000 van dit jaar bewijst maar weer dat ik geen smaak heb
quote:
Heel evenquote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:36 schreef JaneDoe het volgende:
mensen, ook ik laat fok! voor dit jaar voor wat t is
prettig uiteinde alle goeds en tot ziens
quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:36 schreef JaneDoe het volgende:
Browsnies, lekkerquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heel evenbrownie staat in de oven dus ik kan heel even zitten
en dan zo aan het voorgerecht beginnen
Fijne jaarwisselingquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:36 schreef JaneDoe het volgende:
Helaas moet ik je daarin gelijk hebben. En daarnaast denk ik dat Adele ook in volgende edities van de top2000 zal staan, alleen niet zo hoog als nuquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Kijk, Caro Emerald verbrak vorig jaar het album nummer 1-record van Thriller.
21 van Adele verkocht in januari dit jaar alleen al meer CDs dan die plaat van Caro Emerald.
Afgezien van het 'moet een jaar oud zijn'-vraagstuk staan ze geheel terecht zo hoog. Voor nu
Lach je ook zo leuk?quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Inmiddels zijn we ruim 10 jaar verder en heb ik mijn haar op kinlengte en niet meer zo'n pony
Is voor velen (de wat jongere mensen) denk ik toch het ultieme liefdesliedjequote:Op zaterdag 31 december 2011 18:39 schreef laxus13 het volgende:
En moet je na gaan dat dit de vorige edities hoger stond dan nu
Ik ben ook jong hoor al is het niet mijn ultieme Liefdesliedjequote:Op zaterdag 31 december 2011 18:40 schreef LDS het volgende:
[..]
Is voor velen (de wat jongere mensen) denk ik toch het ultieme liefdesliedje
Jij ookquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:41 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Met Angels sluit ik hier af.
Alvast een gelukkig nieuwjaar iedereen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |