Eens. Hoewel ik Erik van Muiswinkel van vorig jaar beter vond dan de recente shows van Youpquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:46 schreef pleeborstel het volgende:
Wees blij dat Jan Jaap vd Wal niet mocht![]()
Ik vind Youp nog altijd leuk hoor. Beter dan Guido Weijers en Dolf Janssen enzo toch.
Welke biermerk gaat hij nu aanpakken?quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:22 schreef Borizzz het volgende:
Die van 1989 is episch en wordt niet meer door Youp overtroffen.
Oeh, dan ga ik die binnenkort eens opzoeken. Nu maak je me wel nieuwsgierigquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:22 schreef Borizzz het volgende:
Die van 1989 is episch en wordt niet meer door Youp overtroffen.
Goh heb je de cloo door;)quote:
Dat doen die slecht geacteerde kutreclames zelf wel hoor...quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:58 schreef Asskicker14 het volgende:
Youp van 't Hek gaat Carglass slopen.
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:01 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat doen die slecht geacteerde kutreclames zelf wel hoor...
Wat houdt je tegen?quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Je zou gewoon langs de kant moeten staan bij de Nieuwjaarsduik in Scheveningen en foto's maken van chicks in bikini's.
Ja maar dan moet je al om 8 uur gaan rijden ivm met de verwachte filesquote:Op zaterdag 31 december 2011 23:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Hij heeft helemaal gelijk over nieuwjaarsdag...de kutste dag van het jaar is dat. Garmisch Parten-Kirchen en die godganse nieuwjaarsconcerten.
Je zou gewoon langs de kant moeten staan bij de Nieuwjaarsduik in Scheveningen en foto's maken van chicks in bikini's.
Beter dan Beau die zijn show Beau doet en hem opdraagt aan Beau.quote:
Dit.quote:
Nieuwjaarsduik. Het is warmer dan afgelopen zomer, mensen gaan morgen een zomerdagje terughalen in zee.quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Hij heeft helemaal gelijk over nieuwjaarsdag...de kutste dag van het jaar is dat. Garmisch Parten-Kirchen en die godganse nieuwjaarsconcerten.
Verdomd goed inderdaad. Twee vaste verhaallijnen waar hij weer op terugkeert zodat alle uitstapjes naar kleinere onderwerpen een goede kapstok hebben.quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:37 schreef hole1988 het volgende:
Hij heeft het verhaal goed in elkaar zitten.
Herman Finkers is heel grappig, maar heeft nooit een conference gemaakt omdat een conference ook politiek en maatschappijkritisch moet zijn. Youp is superscherp, maar ook grappig.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:52 schreef MouzurX het volgende:
Ik niet, een oudejaarsconference hoort grappig te zijn.
Kinderhanden zijn snel gevuld.... veel open deuren intrappen met circus Mauro als middelpunt van de voorstelling. Wilders slinks met Breivik vergelijken, PVV stemmers als analfabeten afserveren.... weggepeste homo´s bagatelliseren, want ach die katholieken in het zuiden hebben nooit anders gedaan. En dat vreselijke CDA daar was gelukkig niks meer van over. Hoe gaat het ook alweer met de PvdA? Het leek wel een slecht stuk uit de jaren 70.quote:Op zondag 1 januari 2012 04:50 schreef Elfletterig het volgende:
Andermaal geweldig. Schitterend hoe hij de naargeestigheid en de omgangsvormen in dit land aan de kaak stelt. Echt weer genoten.
Hey Kreupelnicht... je verwijt Youp wat jouw glorieuze leider als religie heeft verheven.quote:Op zondag 1 januari 2012 05:26 schreef Kreupeldicht het volgende:
[..]
Kinderhanden zijn snel gevuld.... veel open deuren intrappen met circus Mauro als middelpunt van de voorstelling. Wilders slinks met Breivik vergelijken, PVV stemmers als analfabeten afserveren.... weggepeste homo´s bagatelliseren, want ach die katholieken in het zuiden hebben nooit anders gedaan. En dat vreselijke CDA daar was gelukkig niks meer van over. Hoe gaat het ook alweer met de PvdA? Het leek wel een slecht stuk uit de jaren 70.
Nog meer tweedeling in de maatschappij, hij doet er zelf aan mee vanuit zijn ivoren torentje en een oplossing aandragen? Nope. En nog over Ajax blaten ook![]()
![]()
Youp is passé, tijd voor vers bloed.
Je flatteert me, al had ik iets als Kreupelzicht verwacht. Ik vind jouw woordspeling erg badinerend naar de anders geaarde mensen toe... Je bedoelt hoogstwaarschijnlijk de "tweedeling" in de maatschappij die mensen als GW veroorzaken die mensen als arme ik niet doorhebben.quote:Op zondag 1 januari 2012 05:33 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Leuk dat je dat niet door had... dat maakt Youp's conference eigenlijk helemaal af...
Daar doelde hij helemaal niet opquote:Op zondag 1 januari 2012 10:51 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Daar doelde hij op Albert Verlinde en zijn man Onno Hoes![]()
Mooi conference van Youp.
Oh nee want je mag niet over Ajax pratenquote:Op zondag 1 januari 2012 05:26 schreef Kreupeldicht het volgende:
[..]
Kinderhanden zijn snel gevuld.... veel open deuren intrappen met circus Mauro als middelpunt van de voorstelling. Wilders slinks met Breivik vergelijken, PVV stemmers als analfabeten afserveren.... weggepeste homo´s bagatelliseren, want ach die katholieken in het zuiden hebben nooit anders gedaan. En dat vreselijke CDA daar was gelukkig niks meer van over. Hoe gaat het ook alweer met de PvdA? Het leek wel een slecht stuk uit de jaren 70.
Nog meer tweedeling in de maatschappij, hij doet er zelf aan mee vanuit zijn ivoren torentje en een oplossing aandragen? Nope. En nog over Ajax blaten ook![]()
![]()
Youp is passé, tijd voor vers bloed.
Goh, wat een inzicht heb jequote:Op zondag 1 januari 2012 10:51 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Daar doelde hij op Albert Verlinde en zijn man Onno Hoes![]()
Mooi conference van Youp.
Wat doe ik godver verkeerd : Houd je bek dicht ja..ik zeg dat het met Onno en Albert te maken hebben want die wonen daar!!!!! FLIKKRS MAASTRICHT SLOME!!!!!quote:
Ja, en bedankt dat je het nodig vond ons dat te vertellen, want anders hadden we dat vast niet begrepen, sukkels dat wij allemaal zijn, he?quote:Op zondag 1 januari 2012 11:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat doe ik godver verkeerd : Houd je bek dicht ja..ik zeg dat het met Onno en Albert te maken hebben want die wonen daar!!!!! FLIKKRS MAASTRICHT SLOME!!!!!
Hihihi ja leg de grap nog even uit...quote:Op zondag 1 januari 2012 11:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat doe ik godver verkeerd : Houd je bek dicht ja..ik zeg dat het met Onno en Albert te maken hebben want die wonen daar!!!!! FLIKKRS MAASTRICHT SLOME!!!!!
Die muziek hadden ze beter weg kunnen laten. Dat verpest de sfeer altijd.quote:Op zondag 1 januari 2012 11:17 schreef Mwanatabu het volgende:
Was erg scherp! Emmy op viool was niet alleen goed, op de achtergrond zat Ton Scherpenzeel van Kayak te pingelen, da's ook altijd prettig.
Ja voortreffelijk stuk... Mee eens!quote:Op zondag 1 januari 2012 11:54 schreef pberends het volgende:
Youp: Schijtziek van getwitter
Beste stuk.
Veel te makkelijk, en bovendien kromme tenen bij het debiele 'apps'-stukje. Kan zo ook wel wat waardeloze tweets van youpvanthek (1134 tweets) opnoemen. Er zaten wel wat leuke stukjes in zijn show hoor, maar Youp is bijvoorbeeld nu niet gelijk degene die het meest geschikt is om dikke mensen af te zeiken toch? Neem het niet serieus hoor, ik vond het best een aardige voorstelling naar Youp-normen, maar het komt totaal niet in de buurt van die intelligent in elkaar gestoken voorstelling van Van Muiswinkel en co van vorig jaar.quote:Op zondag 1 januari 2012 11:54 schreef pberends het volgende:
Youp: Schijtziek van getwitter
Beste stuk.
Is er dit jaar iets spectaculairs met de islam gebeurd wat ik heb gemist dan? Dus rot op met je domme opmerking.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:09 schreef Pedroso het volgende:
Niets gemist zo te lezen aan een aantal reacties hierboven. Was te verwachten, afgeven op het christendom / katholieken en Mauro gezwets.
Ben benieuwd wanneer ie z'n eerste harde grap over de Islam maakt maar daar zal ie wel te laf voor zijn.
Nee, ik stem geen absoluut geen PVV
quote:Op zondag 1 januari 2012 15:28 schreef dfdsdfds het volgende:
Ik vond 'm slechter dan de vorige keer. Die grap over Katja was echt de meest grandioze. Voor de rest vond ik er weinig aan. Die grap over Breivik faalde echt grandioos. Je ziet dat dit iets veel te heftigs is om grappen over te kunnen maken. Het koningshuis daarentegen. Dáár mag hij van mij vol met de botte bijl overheen gaan.
Aanschouw deze baas
Ik snapte die van Katja niet.. Waar ging dat over?quote:Op zondag 1 januari 2012 15:28 schreef dfdsdfds het volgende:
Ik vond 'm slechter dan de vorige keer. Die grap over Katja was echt de meest grandioze. Voor de rest vond ik er weinig aan. Die grap over Breivik faalde echt grandioos. Je ziet dat dit iets veel te heftigs is om grappen over te kunnen maken. Het koningshuis daarentegen. Dáár mag hij van mij vol met de botte bijl overheen gaan.
Aanschouw deze baas
Hij zei het wat cru - daar is het een cabaretier voor - maar hij had gewoon gelijk: Breivik had veel erger kunnen aflopenquote:Op zondag 1 januari 2012 15:28 schreef dfdsdfds het volgende:
Aanschouw deze baas
Vanaf 31:00. Volgens hem denken vrouwen dat hij op George Clooney lijkt. Katja duwde haar voorgevel in zijn rug.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:02 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Ik snapte die van Katja niet.. Waar ging dat over?
Iemand?quote:Op zondag 1 januari 2012 14:16 schreef starla het volgende:
Leukste grap vond ik van die 3 ton en persoongebonden budget![]()
Over wie ging dat ook alweer, en is dat ergens terug te kijken?
Katja Schuurman? Wat is dan de grap, heeft die iets gedaan dit jaar wat ik gemist heb?quote:Op zondag 1 januari 2012 16:34 schreef dfdsdfds het volgende:
[..]
Vanaf 31:00. Volgens hem denken vrouwen dat hij op George Clooney lijkt. Katja duwde haar voorgevel in zijn rug.
Ik snap hem nu pasquote:Op zaterdag 31 december 2011 23:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
"Ik heb een app die aangeeft wanneer het vloed wordt"
http://player.omroep.nl/?aflID=13583719 vanaf 31:00quote:Op zondag 1 januari 2012 16:45 schreef Symer het volgende:
[..]
Katja Schuurman? Wat is dan de grap, heeft die iets gedaan dit jaar wat ik gemist heb?
nee omdat iemand als Gordon gaat vertellen dat iemand anders niet kan zingen. Terwijl Gordon zelf ook een flutzanger isquote:Op zondag 1 januari 2012 17:14 schreef Mylene het volgende:
Gaf hij Gordon nou een compliment omdat het pas humor na de streep werd als een kandidaat zelf niet in de gaten had dat ie geen talent heeft?
Volgens mij heeft hij dit belooft aan Matthijs van Nieuwkerk. in DWDDquote:Op zondag 1 januari 2012 16:45 schreef Symer het volgende:
[..]
Katja Schuurman? Wat is dan de grap, heeft die iets gedaan dit jaar wat ik gemist heb?
ik ben redelijk ervaren met zijn shows, maar ben toch weer positief verrast. Vond de show echt leuk. Maar goed het heeft ook met verwachtingen te maken, what you believe is what you get!quote:Op zondag 1 januari 2012 15:53 schreef RedFever007 het volgende:
Vanmiddag even gezien, had het opgenomen
Goeie show![]()
Helemaal met hem eens wat Twitter en FacebookZoals hij de huidige omgangsvormen als normaal beschreef, zo is het ook daadwerkelijk en dat is geen positief punt
![]()
![]()
Carglass + snelwegschutter was ook erg geslaagd
En als Groninger moest ik erg lachen om de kerstmarktTop!
Voor de "ervaren" Van 't Hek kijkers was het natuurlijk allemaal wel erg voorspelbaar. Deze manier van verhalend vertellen is zo typisch Youpie dat het weinig verrassend is. Echter, ik moet zeggen prettig verhaalWas het niet geheel eens met hem aangaande Mauro overigens.
De vraag is meer wat de achterliggende gedachte is van de Katja grap, dat zij die tieten in zijn rug duwde was wel duidelijk evenals dat hij George Cloo "Nie" is.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:24 schreef maril het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij dit belooft aan Matthijs van Nieuwkerk. in DWDD
Dolf Jansenquote:Op zondag 1 januari 2012 18:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
Hoe heet toch die dunne gast wat een show heeft gehouden met grappen van het publiek? Was toen een keer van Paul en Witteman ofzo, blonde kerel met bril op.
Dat vond ik ook het leukste. Vooral over dat Scrabbelen en de Twitter van Henk Esquote:Op zondag 1 januari 2012 18:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Die stukjes over social media vond ik het leukst.
Is ook voor de christenen wel zo veilig want zo kunnen ze tenminste kinderen in hun kont neuken zonder dat iemand daar last van heeft.quote:Op zondag 1 januari 2012 08:02 schreef Kreupeldicht het volgende:
Wel, links zegt al decennia "Religie is achterlijk", GW zegt "de Islam is achterlijk". Gelukkig voor iedereen zitten christenen tegenwoordig in de gemoedelijke bible belt, ver van de grote steden. Dat is makkelijk schoppen, want ze doen toch niks terug en dat heeft geen tweedeling tot gevolg.
ik doe niet aan Twitter, maar wat is er nou zo vreselijk aan om te twitteren dat je naar Youp gaat kijken en benieuwd bentquote:Op zondag 1 januari 2012 19:00 schreef Fred_B het volgende:
Dat vond ik ook het leukste. Vooral over dat Scrabbelen en de Twitter van Henk Es
quote:Op maandag 2 januari 2012 11:19 schreef HostiMeister het volgende:
Leuke voorstelling, niet de meest scherpe ooit, maar wel ouderwets Youp. Dat dan weer wel.
Is dat verrassend dan?quote:Op zondag 1 januari 2012 14:49 schreef pberends het volgende:
Youp verplettert Beau
Youp 2,4 miljoen kijkers, Beau 383.000.
Ik had wel ietsjes meer voor Beau verwacht, 500.000 ofzo.quote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 11:19 schreef HostiMeister het volgende:
Leuke voorstelling, niet de meest scherpe ooit, maar wel ouderwets Youp. Dat dan weer wel.
Je haalt precies de meest tenenkrommende stukjes eruit, zo zie je maar weer hoe smaken kunnen verschillenquote:Op maandag 2 januari 2012 14:22 schreef pberends het volgende:
"Bij Rutte denk je toch niet aan seks? Volgens mij denkt Rutte zelf nooit aan seks. Doe had ooit één erectie 'Doe normaal man'.".
"Oh Jan Peter"quote:Op maandag 2 januari 2012 20:31 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Je haalt precies de meest tenenkrommende stukjes eruit, zo zie je maar weer hoe smaken kunnen verschillen
Ach Youp draait het bekende riedeltje af. Wat hij inmiddels al 25 jaar doet. Hij heeft gewoon een goede formule bedacht en voert die elke keer uit. Alleen de setting is anders. Opbouw, rode draad, allemaal hetzelfde. Met af en toe een hele sterke grap, voor de rest is het gewoon een herhaling van zetten.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:50 schreef klipper het volgende:
Ik vraag me haast af of ik een andere show gezien hebt dan de rest hier.......
Vond het een waardeloze oudejaarsconference show.
En het feit dat hij nog zoveel kijkers kreeg kwam eerder doordat er op de rest van de zenders echt helemaal niets was.
Hoe meer zenders des te waardelozer wordt het om een tv in huis te houden.
Volgens mij is dit de hele uitzending en hij isquote:Op zondag 1 januari 2012 22:13 schreef Held_op_Sokken het volgende:
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 14:16 schreef starla het volgende:
Leukste grap vond ik van die 3 ton en persoongebonden budget
Over wie ging dat ook alweer, en is dat ergens terug te kijken?
Iemand?
Dat ging over Albayrak van vluchtelingenzaken of wat die ook al weer precies deed/doet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |