Eens. Hoewel ik Erik van Muiswinkel van vorig jaar beter vond dan de recente shows van Youpquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:46 schreef pleeborstel het volgende:
Wees blij dat Jan Jaap vd Wal niet mocht![]()
Ik vind Youp nog altijd leuk hoor. Beter dan Guido Weijers en Dolf Janssen enzo toch.
Welke biermerk gaat hij nu aanpakken?quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:22 schreef Borizzz het volgende:
Die van 1989 is episch en wordt niet meer door Youp overtroffen.
Oeh, dan ga ik die binnenkort eens opzoeken. Nu maak je me wel nieuwsgierigquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:22 schreef Borizzz het volgende:
Die van 1989 is episch en wordt niet meer door Youp overtroffen.
Goh heb je de cloo door;)quote:
Dat doen die slecht geacteerde kutreclames zelf wel hoor...quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:58 schreef Asskicker14 het volgende:
Youp van 't Hek gaat Carglass slopen.
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:01 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat doen die slecht geacteerde kutreclames zelf wel hoor...
Wat houdt je tegen?quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Je zou gewoon langs de kant moeten staan bij de Nieuwjaarsduik in Scheveningen en foto's maken van chicks in bikini's.
Ja maar dan moet je al om 8 uur gaan rijden ivm met de verwachte filesquote:Op zaterdag 31 december 2011 23:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Hij heeft helemaal gelijk over nieuwjaarsdag...de kutste dag van het jaar is dat. Garmisch Parten-Kirchen en die godganse nieuwjaarsconcerten.
Je zou gewoon langs de kant moeten staan bij de Nieuwjaarsduik in Scheveningen en foto's maken van chicks in bikini's.
Beter dan Beau die zijn show Beau doet en hem opdraagt aan Beau.quote:
Dit.quote:
Nieuwjaarsduik. Het is warmer dan afgelopen zomer, mensen gaan morgen een zomerdagje terughalen in zee.quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Hij heeft helemaal gelijk over nieuwjaarsdag...de kutste dag van het jaar is dat. Garmisch Parten-Kirchen en die godganse nieuwjaarsconcerten.
Verdomd goed inderdaad. Twee vaste verhaallijnen waar hij weer op terugkeert zodat alle uitstapjes naar kleinere onderwerpen een goede kapstok hebben.quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:37 schreef hole1988 het volgende:
Hij heeft het verhaal goed in elkaar zitten.
Herman Finkers is heel grappig, maar heeft nooit een conference gemaakt omdat een conference ook politiek en maatschappijkritisch moet zijn. Youp is superscherp, maar ook grappig.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:52 schreef MouzurX het volgende:
Ik niet, een oudejaarsconference hoort grappig te zijn.
Kinderhanden zijn snel gevuld.... veel open deuren intrappen met circus Mauro als middelpunt van de voorstelling. Wilders slinks met Breivik vergelijken, PVV stemmers als analfabeten afserveren.... weggepeste homo´s bagatelliseren, want ach die katholieken in het zuiden hebben nooit anders gedaan. En dat vreselijke CDA daar was gelukkig niks meer van over. Hoe gaat het ook alweer met de PvdA? Het leek wel een slecht stuk uit de jaren 70.quote:Op zondag 1 januari 2012 04:50 schreef Elfletterig het volgende:
Andermaal geweldig. Schitterend hoe hij de naargeestigheid en de omgangsvormen in dit land aan de kaak stelt. Echt weer genoten.
Hey Kreupelnicht... je verwijt Youp wat jouw glorieuze leider als religie heeft verheven.quote:Op zondag 1 januari 2012 05:26 schreef Kreupeldicht het volgende:
[..]
Kinderhanden zijn snel gevuld.... veel open deuren intrappen met circus Mauro als middelpunt van de voorstelling. Wilders slinks met Breivik vergelijken, PVV stemmers als analfabeten afserveren.... weggepeste homo´s bagatelliseren, want ach die katholieken in het zuiden hebben nooit anders gedaan. En dat vreselijke CDA daar was gelukkig niks meer van over. Hoe gaat het ook alweer met de PvdA? Het leek wel een slecht stuk uit de jaren 70.
Nog meer tweedeling in de maatschappij, hij doet er zelf aan mee vanuit zijn ivoren torentje en een oplossing aandragen? Nope. En nog over Ajax blaten ook![]()
![]()
Youp is passé, tijd voor vers bloed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |