Ik voel de de kwaliteit van de TT's verder achteruit lopenquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:09 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik voel een nieuwe TT aankomen
Wow!!quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nooit gebruikt. Of ingeruild.
[ afbeelding ]
Cool!quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat shockerender is, het feit dat het nooit is gebruikt of het feit dat het omgerekend 15 euro kostte.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Potsdammer platz is erg mooi, maar je moet ook in de TV Toren gaan. erg mooi om die indeling van de stad in oost en west te zien. dat verschil zie je nog steedsquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:08 schreef FritsFlits het volgende:
Eind april gaan we met onze vakklas naar Potsdam. Wil ook wel een kijkje nemen dieper in Berlijn
Fijne Jaarwisselingquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:10 schreef djenneke het volgende:
Ik ga jullie nu verlaten, misschien tot niet meer posts. Iedereen in dat geval (en anders ook) een hele fijne jaarwisseling gewenst en een fantastisch 2012. Misschien tot volgend jaar!
Fijne jaarwisseling!quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:10 schreef djenneke het volgende:
Ik ga jullie nu verlaten, misschien tot niet meer posts. Iedereen in dat geval (en anders ook) een hele fijne jaarwisseling gewenst en een fantastisch 2012. Misschien tot volgend jaar!
Baasquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Da's idd best aan de prijsquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik weet niet wat shockerender is, het feit dat het nooit is gebruikt of het feit dat het omgerekend 15 euro kostte.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:10 schreef djenneke het volgende:
Fijne jaarwisseling!quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:10 schreef djenneke het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |