Ik vroeg me af wat de 3J's sowieso in de Top 2000 doenquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:15 schreef Norrage het volgende:
MAar waarom staat het zo hoog? Het is toch nooit een hit geweest?
Wel als ik probeer te verklaren waarom dit zo hoog staat....quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Moet het dan een hit zijn geweest
quote:
Ja, jammer he dat er alleen maar moderne gebouwen staan. Hoe zou dat nou komen?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Moet zeggen dat, sinds ik in Rotterdam werk, hier wel iets meer mee heb. De Maashaven enzo..maar toch..t blijft een grijze stad en t nummer is ook enigszins grijs.
Ik heb de Stroopwafels inderdaad een keer live gezien op een bruiloftquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Cee het volgende:
Ik vind dit eh... een beetje... tjsa. Wat zal ik zeggen. Je moet erbij geweest zijn?
En Brabant moet nog komen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:17 schreef Jane het volgende:
Regiomuziek uit Rotterdam. Waarom ook niet na Rowwen Heze, De Kast, Blof, Skik enz, enz.
Oude Maasweg is een toch een stukje uit de richting van de Maashavenquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Moet zeggen dat, sinds ik in Rotterdam werk, hier wel iets meer mee heb. De Maashaven enzo..maar toch..t blijft een grijze stad en t nummer is ook enigszins grijs.
Relax gozer, ik mag er toch gewoon niets mee hebben?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, jammer he dat er alleen maar moderne gebouwen staan. Hoe zou dat nou komen?
Tja, smaken verschillenquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:18 schreef Jane het volgende:
Zeiknummer van Prince. En waarom zo hoog, terwijl hij ook toffe nummers heeft gemaakt?
Ik word altijd zo pissig als mensen Rotterdam sfeerloos noemen. Het is tijd dat iemand eens een loflied over Rotterdam schrijft. Hoe knap het is dat ze zo snel er weer iets van gemaakt hebben daar. Het is makkelijk om kritiek te leveren en het te vergelijken met de mooie binnensteden van Amsterdam, Delft, Leiden of Utrecht. Maar dat het überhaupt weer iets is, verdient al het respect van de wereld.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Relax gozer, ik mag er toch gewoon niets mee hebben?
groot en Prince in 1 zinquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:18 schreef Cee het volgende:
Ik zie tot m'n grootste afgrijzen dat Gold van Prince niet in de top 2000 staat.
Rotterdam is tof!quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:19 schreef Tijn het volgende:
Ik word altijd zo pissig als mensen Rotterdam sfeerloos noemen. Het is tijd dat iemand eens een loflied over Rotterdam schrijft. Hoe knap het is dat ze zo snel er weer iets van gemaakt hebben daar. Het is makkelijk om kritiek te leveren en het te vergelijken met de mooie binnensteden van Amsterdam, Delft, Leiden of Utrecht. Maar dat het überhaupt weer iets is, verdient al het respect van de wereld.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:17 schreef Homdeck het volgende:
Zijn dit niet wat mannen van fungus of zit ik helemaal mis?
quote:The Amazing Stroopwafels werden op 21 maart 1979 opgericht door Wim Kerkhof en Fred Piek (Fungus), die de groep in 1981 verliet.
Dan heb je waarschijnlijk wel iets met deze, want dit is geen Princequote:Op zaterdag 31 december 2011 16:19 schreef SonicVolcano het volgende:
Heb niks met de muziek van Prince.
quote:
Speciaal voor jou!quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik word altijd zo pissig als mensen Rotterdam sfeerloos noemen. Het is tijd dat iemand eens een loflied over Rotterdam schrijft. Hoe knap het is dat ze zo snel er weer iets van gemaakt hebben daar. Het is makkelijk om kritiek te leveren en het te vergelijken met de mooie binnensteden van Amsterdam, Delft, Leiden of Utrecht. Maar dat het überhaupt weer iets is, verdient al het respect van de wereld.
The Arms of Orionquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind dat Batmanliedje van Prince met Sheena Easton wel mooi
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Da's Prince heul niet.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
-foei-
geen tetten posten
http://4.bp.blogspot.com/(...)s1600/apollonia3.jpg
Precies!quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Het heeft iets Manhattan-achtigs en ik houd van Manhattan, ik ben liever in Rotterdam dan in Amsterdam.
Frederique Spigt heeft een heel mooi lied geschreven. En Rotterdam is nou eenmaal een andere stad, ook al voor de oorlog, dan bijvoorbeeld Amsterdam. De haven neemt een belangrijke plaats in in het karakter van de stad. Ik zeg toch ook niet dat ik disrespect toon aan de opbouw van de stad? Hebben ze kwam gedaan ja. Maar ik vind het geen gezellig stad. Mag ik dat vinden? Ja dat mag ik vinden.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:19 schreef Tijn het volgende:
Ah thanks. Had ik zelf ook kunnen opzoeken maar is teveel gedoe op de telefoonquote:
Wholla.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:19 schreef Tijn het volgende:
Ok Mart, het is goedquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mag ik dat vinden? Ja dat mag ik vinden.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit vind ik één van de mindere van Bob Marley![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:22 schreef jrk1990 het volgende:
Bob Marley, mochtwilde niet vanwege zijn geloof behandeld worden aan de kanker in zijn grote teen
Zonder twijfel: Redemption Song. Wat mij betreft dan.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:25 schreef Terreros85 het volgende:
Last om te zeggen welk nummer van Marley dan wel in de top 100 moet. Dit is ook niet mijn favoriete nummer.
Ik hou niet van mainstream.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:25 schreef D. het volgende:
[..]
Al denkt mainstream NL daar kennelijk anders over
Hij heeft zich vlak voor zijn dood nog bekeerd. Te laat en zeg het niet tegen een Rastafarian.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:22 schreef jrk1990 het volgende:
Bob Marley, mocht niet vanwege zijn geloof behandeld worden aan de kanker in zijn grote teen
helemaal mee eensquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zonder twijfel: Redemption Song. Wat mij betreft dan.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zonder twijfel: Redemption Song. Wat mij betreft dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |