quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik word altijd zo pissig als mensen Rotterdam sfeerloos noemen. Het is tijd dat iemand eens een loflied over Rotterdam schrijft. Hoe knap het is dat ze zo snel er weer iets van gemaakt hebben daar. Het is makkelijk om kritiek te leveren en het te vergelijken met de mooie binnensteden van Amsterdam, Delft, Leiden of Utrecht. Maar dat het überhaupt weer iets is, verdient al het respect van de wereld.
Da's Prince heul niet.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
-foei-
geen tetten posten
http://4.bp.blogspot.com/(...)s1600/apollonia3.jpg
Precies!quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Het heeft iets Manhattan-achtigs en ik houd van Manhattan, ik ben liever in Rotterdam dan in Amsterdam.
Frederique Spigt heeft een heel mooi lied geschreven. En Rotterdam is nou eenmaal een andere stad, ook al voor de oorlog, dan bijvoorbeeld Amsterdam. De haven neemt een belangrijke plaats in in het karakter van de stad. Ik zeg toch ook niet dat ik disrespect toon aan de opbouw van de stad? Hebben ze kwam gedaan ja. Maar ik vind het geen gezellig stad. Mag ik dat vinden? Ja dat mag ik vinden.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:19 schreef Tijn het volgende:
Ik word altijd zo pissig als mensen Rotterdam sfeerloos noemen. Het is tijd dat iemand eens een loflied over Rotterdam schrijft. Hoe knap het is dat ze zo snel er weer iets van gemaakt hebben daar. Het is makkelijk om kritiek te leveren en het te vergelijken met de mooie binnensteden van Amsterdam, Delft, Leiden of Utrecht. Maar dat het überhaupt weer iets is, verdient al het respect van de wereld.
Ah thanks. Had ik zelf ook kunnen opzoeken maar is teveel gedoe op de telefoonquote:
Wholla.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:19 schreef Tijn het volgende:
Ok Mart, het is goedquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mag ik dat vinden? Ja dat mag ik vinden.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |