Niet?quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:25 schreef D. het volgende:
Op welke plaats staat Paula Abdul trouwens?
Burn Baby Burnquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:26 schreef het_fokschaap het volgende:
net even een haard van Dru besteld
Je herkent het straks wel.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:26 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Mwah, vind 't echt niet lekker klinken.
Jij bent geen ouder wordend mens?quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:26 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Krijg je met steeds ouder wordende mensen
Otis en Bob levend??quote:
Volgens mij zijn er daar 2 van dood.quote:
Ja heb het aangepast las even verkeerdquote:
Dit lees ik gewoon niet.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Eerst minutenlang een nummer dat nergens heengaat en dan opeens een slappe cover eraan vastplakken.
Codes intypen?quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:27 schreef MadMaster het volgende:
Hoe kan je smileys invoegen via zo'n vervloekte iPad?
Moet je eerst aanzetten in de opties van Fok!.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:27 schreef MadMaster het volgende:
Dat kan alleen met een gewone, niet met een vervloektequote:Op zaterdag 31 december 2011 13:27 schreef MadMaster het volgende:
Zelfs de afkickdag heeft ze niet gehaald.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:25 schreef D. het volgende:
Op welke plaats staat Paula Abdul trouwens?
Michael staat ook nog hoger, voor de duidelijkheid.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:28 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ja heb het aangepast las even verkeerd
O ja, Prince over het hoofd gezienquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waar staat de hoogste levende zwarte artiest dan?
Die heb ik gewoon onderaan staan. Iets met instellingen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:27 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:28 schreef laxus13 het volgende:
Natuurlijk weet ik dat Otis e Bob dood zijn
quote:
Bohemian Rapsody ken je ook wel als je hem hoortquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik geloof dat ik minimaal 2 liedjes die nog komen niet ken: last resort van de Eagles en dat nummer van Cuby.
Maar marley niet meerquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:29 schreef peaceman het volgende:
[..]Dylan leeft nog, zijn stem is wel overleden.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Moet je eerst aanzetten in de opties van Fok!.
Cultuurbarbaarquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:29 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Bohemian Rapsody ken je ook wel als je hem hoort
edit...oh...niet ken
Knap dat je Dochters heb kunnen ontwijken al die tijdquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:31 schreef Stranger het volgende:
[..]
Die en 'dochters' van Marco Borsato zijn na dit nummer de enige 2 onbekenden nog voor mij.
Ken de dochters van Marco ook nietquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:31 schreef Stranger het volgende:
[..]
Die en 'dochters' van Marco Borsato zijn na dit nummer de enige 2 onbekenden nog voor mij.
Maar meer ook nietquote:
quote:Bryan Guy Adams (Kingston (Ontario), 5 november 1959), niet te verwarren met Ryan Adams, is een Canadese zanger. Hij wordt ook wel de Canadese Bruce Springsteen genoemd.
Komt dit in Dirty Dancing voor? Kan ik me niet herinneren. Dirty Dancing kende ik alle nummers bij de scenes.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zit meteen weer in de film (dirty dancing)
Da's een grapje, toch?quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik las onlangs dat een documentaire-maker van de BBC dit jaar nog de familie Marley benaderd heeft om een interview met Bob aan te vragen
WTF.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik las onlangs dat een documentaire-maker van de BBC dit jaar nog de familie Marley benaderd heeft om een interview met Bob aan te vragen
Derek Ogilvie?quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:32 schreef Scrutinizer het volgende:
quote:
I put a spell on you toch wel, man.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor Haar van Frans Halsema en I Put A Spell on You - CCR
dat zijn de enige waar ik me niks bij kan voorstellen.
Terecht, alleen is Bryan echt slecht en Bruce lijkt alleen slecht.quote:
Nee, serieus. Ik kan er me niets bij voorstellen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:34 schreef djenneke het volgende:
[..]
I put a spell on you toch wel, man.
En daarmee is het stiekem toch een klassiekerquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:34 schreef SonicVolcano het volgende:
Elk huis-tuin-en-keuken bandje speelt dit nummer. Echt waar
Dat kun je over de beatles ook wel zeggenquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:34 schreef SonicVolcano het volgende:
Elk huis-tuin-en-keuken bandje speelt dit nummer. Echt waar
Nee hoor, shirt had Bruce ookquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:34 schreef Tijn het volgende:
[ afbeelding ]
Aan het shirt te zien eerder de Canadese Kurt Cobain
misschien wat er iets bijzonders in Belgie in de zomer van 69quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:34 schreef Fred_B het volgende:
Dit nummer doet in België altijd mee voor de 1e plaats in dit soort lijstjes, om onduidelijke redenen.
Dat wel ja. Bryan Adams is een prima artiest ook.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En daarmee is het stiekem toch een klassieker
paint it black van de stones. en teen spirit van nirvanaquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:35 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat kun je over de beatles ook wel zeggen![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:35 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
misschien wat er iets bijzonders in Belgie in de zomer van 69
JIj bent echt fan?quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Bryan Adams Live is zooooo goed
Maar hij had het bij z'n goochelact moeten houden...quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:35 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dat wel ja. Bryan Adams is een prima artiest ook.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar hij had het bij z'n goochelact moeten houden...
Redelijk. 2x live gezien in Ahoy, wat een show. Heel veel interactie met publiek en live zingt hij net zo goed als op plaatquote:
Over de doden niets dan goedquote:
Dat dus, vieze cultuurbarbaarquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:37 schreef Timo20 het volgende:
"Helemaal tot aan `t gaatje gedraaid"
is ie heel trots op,maar intussen wel The End afkappen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |