heb je je benen geschoren?quote:
Wel smaak juistquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:29 schreef djenneke het volgende:
Dit is niet tof. Dan maar geen smaak ofzo.
Nee man doet heel erg pijnquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
heb je je benen geschoren?
Fijn voor wie?quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:29 schreef Stranger het volgende:
[..]
Het fijne is dat dit nummer nog steeds bezig is als je er uit komt.
Hoe minder je Frans spreekt, hoe beter je dit soort nummers kunt meezingenquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:30 schreef FritsFlits het volgende:
Kan ook geen Frans, misschien is dat 't
Kun jij dat als man? Ik heb daar echt t geduld niet voor. Douche gaat zoveel snellerquote:
Ik ook. Sterker nog, hier heb ik tot nu toe elk jaar op gestemdquote:
Geen idee, vertel eens?quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:31 schreef peaceman het volgende:
Pfff wat doet dat nummer toch elk jaar met me?
Als man vind ik in bad gaan alleen lekker als ik er écht tijd voor heb(gewoon geen zak te doen hebquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Kun jij dat als man? Ik heb daar echt t geduld niet voor. Douche gaat zoveel sneller
Ik weet het ook niet, maar ben elk jaar ontroerd.quote:
Misschien zelf wat vaker draaien?quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, maar ben elk jaar ontroerd.
Wel netjes om de mensen op straat heenlopen, hequote:
Heb ik een beetje bij Bridge over troubled waterquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, maar ben elk jaar ontroerd.
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:32 schreef Thomas B. het volgende:
Damn ik moest nog heel veel doen vandaag, maar daar komt niks meer van met al deze muziek.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wel netjes om de mensen op straat heenlopen, he
nee, dan werkt het niet vreemd genoeg.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:33 schreef djenneke het volgende:
[..]
Misschien zelf wat vaker draaien?
Ik met Fix You. Krijgen we die nog te horen vandaag? Want dan leg ik alvast een doos Kleenex klaar.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:34 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Heb ik een beetje bij Bridge over troubled water
Je wacht steeds op die auto die keihard doorrijdt terwijl hij onachtzaam oversteekt en op niets letquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:33 schreef djenneke het volgende:
[..]
Die vind ik een beetje bitterzuur
Tussen 17 en 18 uurquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik met Fix You. Krijgen we die nog te horen vandaag? Want dan leg ik alvast een doos Kleenex klaar.
Het origineel is beter.quote:
Rolling Stones.quote:
Dat is inderdaad een geweldige lijstquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Even schaamteloze reclame. Ik luister m niet, maar hou via de website wel de lijst bij. Geweldige platen in de top 100: http://tijdloze.stijnshome.be/lijst/2011
Wat een dag ook om die lijst uit te zendenquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Even schaamteloze reclame. Ik luister m niet, maar hou via de website wel de lijst bij. Geweldige platen in de top 100: http://tijdloze.stijnshome.be/lijst/2011
Te veel bagger van hem gehoord. Lastig om in deze te komen. Niet slecht, maar toch..quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:41 schreef Jane het volgende:
Dit is gewoon een vet nummer van Phil Collins
Mag dat ook volledig off-beat?quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een geweldige lijst
Dubbel Check!quote:
inderdaadquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:41 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Te veel bagger van hem gehoord. Lastig om in deze te komen. Niet slecht, maar toch..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |