Ik wil best op 120 staan hoor.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Anders had er wel 120. Mexicanobakker - Suspicious minds gestaan.
Jaja, alleen de laatste dag meepakken. Wel de lusten, maar niet de lastenquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:21 schreef Stranger het volgende:
[..]
Laat ik toch nog maar een dagje meeluisteren
quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:22 schreef djenneke het volgende:
[..]
Eigenlijk niet nee, hij is van Mark James
En is Alice Coop er?quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:21 schreef peaceman het volgende:
Bij nummer 112 doet daar Brian may?
Ik was de hele week in rouw over het verlies van Johannes Heesters.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Jaja, alleen de laatste dag meepakken. Wel de lusten, maar niet de lasten
quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:23 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik was de hele week in rouw over het verlies van Johannes Heesters.
Say whut?quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:23 schreef Stranger het volgende:
[..]
Elvis? Dat is toch meneer uit de Middeleeuwen?quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een hele schoolklas in het café die nooit in de vorige eeuw geleefd hebben.
Blij dat hij pas na de stemweek het loodje heeft gelaten.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:23 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik begrijp het. Het is zwaar zo op het eind van het jaar, ook na het verlies van onze glorieuze leider enzoquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:23 schreef Stranger het volgende:
[..]
Zo ongeveer. Die heeft nog meegeholpen het Colosseum te bouwen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Elvis? Dat is toch meneer uit de Middeleeuwen?
Sorry, dat wist ik niet ...quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lou Reed
Dit werd op de begrafenis gespeeld van een goede bekende die zelfmoord heeft gepleegd, dusja, herinneringen wel..
Sterkte!quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lou Reed
Dit werd op de begrafenis gespeeld van een goede bekende die zelfmoord heeft gepleegd, dusja, herinneringen wel..
Doe je ook alleen maar om die grap te makenquote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:25 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind het origineel van de Various Artists beter. Sowieso een goede groep.
Daar heb ik ook een cd vanquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:25 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind het origineel van de Various Artists beter. Sowieso een goede groep.
nee, ik meen het eigenlijk ook wel.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:26 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Doe je ook alleen maar om die grap te maken
quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
nee, ik meen het eigenlijk ook wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |