Ze zijn blij dat je weg bent.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:37 schreef RacerDKB het volgende:
Wtf, waarom krijg ik geld terug van Menzis?Nu ineens vandaag 99,04 euro gekregen van ze, terwijl ik per 01-01-2012 bij FBTO zit.
En ik had nog niet betaalt aan Menzis voor januari 2012.
kreeg ik gisteren een mailtje van independer dat mijn oude verzekering opgezegd kon worden... kreeg ik net van ditzo een mailtje dat ik niet kon overstappen omdat mijn oude verzekering niet wil meewerken!quote:Op maandag 16 januari 2012 15:36 schreef just me het volgende:
Net een mailtje van independer ontvangen dat het toch nog goed gaat komen, 14 dagen kan het nog duren
Mijn humeur is iets beter dan vanmorgen!
"Let op! Heb je gekozen voor de Basisverzekering met ¤500 vrijwillig eigen risico? Je ontvangt dan een extra YouCare.nu korting. Deze korting wordt nog in mindering gebracht op het bedrag dat op de zorgpolis staat. De korting kan helaas niet direct worden verrekend, daarom wordt maandelijks eerst het polisbedrag geïncasseerd en daarna de korting terruggeboekt. Wanneer je hebt aangegeven per jaar te willen betalen dan wordt het bedrag eenmalig geïncasseerd en de korting teruggeboekt."quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:11 schreef Doodloper het volgende:
Yay ik ben nu ook bij Youcare aangemeld.
Hoezo tien euro terugkrijgen?
Ik had de zorgpas binnen 5 dagen in huisquote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:13 schreef RacerDKB het volgende:
Krijg je van FBTO ook nog een zorgpas? Nu al bijna een maand bij die tent, maar geen zorgpas.
Wel 2 dagen later een nutteloze brief van ''Welkom bij MijnFBTO'' toen ik me daarvoor aanmeldde op de website.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:36 schreef Rayna het volgende:
Een passage uit de brief die bij m'n nieuwe zorgpolis van YouCare.nu zat:
"Let op! Heb je gekozen voor de Basisverzekering met ¤500 vrijwillig eigen risico? Je ontvangt dan een extra YouCare.nu korting. Deze korting wordt nog in mindering gebracht op het bedrag dat op de zorgpolis staat. De korting kan helaas niet direct worden verrekend, daarom wordt maandelijks eerst het polisbedrag geïncasseerd en daarna de korting terruggeboekt. Wanneer je hebt aangegeven per jaar te willen betalen dan wordt het bedrag eenmalig geïncasseerd en de korting teruggeboekt."
En laat me raden, met dat terugboeken zullen ze ongetwijfeld bijzonder snel zijn...
Wat een verrassingquote:
Wat is dat voor onzin dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:29 schreef ROFLOL het volgende:
[..]
"Let op! Heb je gekozen voor de Basisverzekering met ¤500 vrijwillig eigen risico? Je ontvangt dan een extra YouCare.nu korting. Deze korting wordt nog in mindering gebracht op het bedrag dat op de zorgpolis staat. De korting kan helaas niet direct worden verrekend, daarom wordt maandelijks eerst het polisbedrag geïncasseerd en daarna de korting terruggeboekt. Wanneer je hebt aangegeven per jaar te willen betalen dan wordt het bedrag eenmalig geïncasseerd en de korting teruggeboekt."
Voor mensen met een vrijwillig eigen risico van ¤720 zou je ¤69.50 betalen, maar hierdoor dus ¤79 nog iets. Die ¤10 nog wat krijg je teruggeboekt. Overigens nog niet gebeurd.
Ik ben benieuwd wat voor antwoord je krijgt als je de klantenservice hiermee confronteert. Ik zou gewoon eens bellen en concreet vragen wat hier nou precies het idee achter is.. Het is systeemtechnisch onzin dat het niet zou kunnen..quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:27 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Wat is dat voor onzin dan?
Ga ik voortaan ook met m'n klanten doen... "helaas kunnen we enkel bedragen van 5000 euro innen, dus voor uw factuur van 10 euro innen we 5000 euro en een maand later krijgt u 4900 euro terug".
Lekker rente trekken enzo.
Ik kan dan toch gewoon storneren (:D) en zelf het goede bedrag overmaken?
Ja ik vond het ook een beetje raar van dit principe. Ik had me al aangemeld en de website zegt hier niks over. Maar ik betaal maar 1x per jaar, dus ik krijg het bedrag in 1x terug, dat scheelt weer. Ik heb het trouwens ook nog niet gehad.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:27 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Wat is dat voor onzin dan?
Ga ik voortaan ook met m'n klanten doen... "helaas kunnen we enkel bedragen van 5000 euro innen, dus voor uw factuur van 10 euro innen we 5000 euro en een maand later krijgt u 4900 euro terug".
Lekker rente trekken enzo.
Ik kan dan toch gewoon storneren (:D) en zelf het goede bedrag overmaken?
Ja het hele principe staat me niet aan, dus ik hang meteen de volgende ochtend in de lijn als ze teveel afschrijven. Wat nou als ik die 10 euro net hard nodig heb ofzo?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:39 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat voor antwoord je krijgt als je de klantenservice hiermee confronteert. Ik zou gewoon eens bellen en concreet vragen wat hier nou precies het idee achter is.. Het is systeemtechnisch onzin dat het niet zou kunnen..
Storneren is een beetje riskant. Bij een stornering zal de verzekeraar direct nog een poging doen. Je zult dan, naar mijn verwachting, geconfronteerd worden met een overboeking + afschrijving. Dat zou je dan iedere maand bij moeten gaan houden.
Auch anders was het dubbel pijnlijk geweest!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:51 schreef Viking84 het volgende:
Toch maar goed dat ik een tandartsverzekering erbij heb gedaan. Zo kom je er nooit, zo zit je er 2 keer in drie weken.
Vandaag heb ik ook de terugstorting ontvangen. Blijkbaar mogen ze de premie wettelijk gezien niet zo laag aanbieden.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:29 schreef Piger het volgende:
Ik betaal per jaar, maar ook daar hadden ze iets van 120 euro extra ingehouden. Gister vond ik het lang genoeg geduurd en heb ik ze gemaild. En nu staat het er toevallig net vandaag op.
Ze moeten daar wel een behoorlijk verouderde financiële administratie hebben dat ze dat niet intern kunnen verrekenen (of ze willen dat gewoon niet)
quote:Beste meneer X,
Het klopt dat het bedrag op de polis afwijkt van het bedrag dat u per jaar betaald. Dit is de waarde van de zorg die wij inkopen bij Avero Achmea. Eenmalig wordt dit bedrag afgeschreven en dezelfde maand het verschil (YouCare korting) bijgeboekt. Helaas mogen wij deze korting wegens wetgeving niet direct verrekenen. Dit is de manier waarop we u dit scherpe tarief kunnen aanbieden.
Per saldo betaalt u dus niet meer dan ¤ 809,04 per jaar. En omgerekend ¤ 67,42 per maand.
Mocht u nog vragen hebben dan help ik u daar graag mee.
Met vriendelijke groet,
"YouCare"
http://www.agisweb.nl/Voo(...)e/Condooms_bestellenquote:Op zondag 5 februari 2012 00:21 schreef Narada het volgende:
Welke zorgverzekeringen geven gratis condooms? Of is dat niet meer zo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |