ik ga maandag zelf maar bellenquote:
Hm, ik vraag het voor de zekerheid even na bij m'n verzekeraar voordat ik dat doe.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:00 schreef Lizan het volgende:
[..]
3 januari j.l. laten doen, met verwijzing van de tandarts en mij is verteld dat het gewoon vergoed werd. Heb er nog geen rekening van gezien.
Dat sowieso ja. In mijn polis (interpolis) stonden niks van uitzonderingen: kaakchirurg werd 100% vergoed. Dat was het enige wat er bij stond, niet dat het met verwijzing moest, alleen de lastige dingen, etc.quote:Op zondag 15 januari 2012 11:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hm, ik vraag het voor de zekerheid even na bij m'n verzekeraar voordat ik dat doe.
Maar moet het ws toch zelf betalen: eigen risico.
Zo moeilijk is het toch niet? Als die tandarts het zelf kon, dan deedtie het ook wel zelf want dan verdiende hij er zelf nog wat aan.quote:Op zondag 15 januari 2012 11:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hm, ik vraag het voor de zekerheid even na bij m'n verzekeraar voordat ik dat doe.
Maar moet het ws toch zelf betalen: eigen risico.
Na 11 minuten werd ik te woord gestaan. Gelukkig is het gewoon een normaal tarief. Ik zet de telefoon gewoon op de speaker en dan hoor ik het vanzelf welquote:Op maandag 16 januari 2012 17:08 schreef xminator het volgende:
Ik vind dat systeem dat je je nummer opgeeft en dat je teruggebeld wordt toch wel fijn werken @youcare.
Je kan nooit 188 euro voor een basisverzekering betalen. Kijk eens goed naar je pakket.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:30 schreef hoeheetdat112 het volgende:
Ik betaal bij agis 188,- per maand basis verzekering ga misschien 1x per jaar de dokter.
Ik heb geen idee wat volgend jaar in 2013 de goedkoopste wordt. Dit jaar in ieder geval Youcare, bij mij (nog) gratis.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:47 schreef hoeheetdat112 het volgende:
Wat is de goedkoopste zorgverzekering denken jullie?
Zit namelijk bij agis en betaal flink
Ach, ik heb dit soort kansloze reacties al opgegeven. Even kijken op independer en die persoon weet dat die onzin lult, dus volgens mij is die gewoon een troll.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:31 schreef Mallet het volgende:
[..]
Je kan nooit 188 euro voor een basisverzekering betalen. Kijk eens goed naar je pakket.
Dat van die premieafschrijving wordt toch nooit voorkomen. Halverwege de maand staan die betalingen al klaar en die kan je echt niet tegenhouden. Doe morgen even een belletje naar DL om te kijken of de verzekering daar al is opgezegd door Zekur en of er al een terugboeking in het systeem staat.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:21 schreef Justinn het volgende:
Heb vlak na Kerst mijn verzekering bij Delta Lloyd opgezegd, alleen die vroegen om bewijs of iets dergelijks. Heb me diezelfde dag nog bij Zekur aangemeld, alleen heb ik daar tot op heden niks meer van gehoord. Inmiddels is al wel premie afgeschreven door Delta Lloyd. Moet ik nog wachten of gaan bellen? Ik vind het best frustrerend dat ik niks hoor.
Moet ik het morgen nog voor je nakijken?quote:Op maandag 16 januari 2012 20:45 schreef just me het volgende:
Ik ben gaan bellen naar Delta Lloyd en toen bleek dat de verzekering nog niet was opgezegd. Het schijnt nu allemaal in orde te zijn.
Als ik niet gebeld had....
dus gewoon bellen
Ah, dus meer mensen hebben datquote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:17 schreef ROFLOL het volgende:
Eindelijk afschrijving gehad van YouCare, nu kijken hoe lang het duurt voor die +/- ¤10 zal worden teruggeboekt.
quote:Op maandag 16 januari 2012 20:52 schreef Mallet het volgende:
[..]
Moet ik het morgen nog voor je nakijken?
grapje, komt nu vast goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |