Nee dus...quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:29 schreef peaceman het volgende:
Zullen we Hurricane nog halen in dit topic?
Noaquote:
Sorryquote:
Je was er ook wel wat vroeg bijquote:
Troost je, Bob Dylan komt pas over een paar uurtjes.quote:
Wat dacht je van nu?quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Troost je, Bob Dylan komt pas over een paar uurtjes.
Toen was het nog niet zo druk...quote:
Okquote:
Dat is waar, het is opeens snel gegaanquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Toen was het nog niet zo druk...
quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:35 schreef Fred_B het volgende:
Neil Young![]()
Jammer dat de TT daar geen aandacht aan besteedt.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:35 schreef Fred_B het volgende:
Neil Young![]()
Jammer dat de TT daar geen aandacht aan besteedt.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:36 schreef MaJo het volgende:
Mijn moeder is fan van Neil Young. Mijn moeder is cool
Door mijn naamquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:36 schreef FritsFlits het volgende:
Ik krijg opeens trek in friet met mayo en uitjes
Dit is Neil Young?quote:
Worship MaJo Moederquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:36 schreef MaJo het volgende:
Mijn moeder is fan van Neil Young. Mijn moeder is cool
Luister eens naar het nummer dudequote:
Oud en Nieuw, ik heb er niet zo veel mee... Die verplichte gezelligheid... Pas na twaalven wordt het leukquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Noa
Ik mis haarZe zit nu bij mijn ouders ivm oud en nieuw, weet nu niet welke top 2000 nummers ze goed vindt
![]()
Niet eensquote:
Ja echt welquote:
Ah joh, mooie titel toch?quote:
haphap.quote:
Vind ik zelf ookquote:
Dan ben je niet de enige.quote:
Nee, dat ook weer nietquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Jij hebt zoiets van "Gooi de 3JS met Ellen ten Damme er nog maar even in"?
Wat een poepiequote:Op zaterdag 31 december 2011 09:40 schreef MaJo het volgende:
Even wat Noa spam
[ afbeelding ]
Zo dat is uit mijn systeem
Dat zou wel heel tof zijn!quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:39 schreef peaceman het volgende:
Neil Young is trouwens een gerucht voor Pinkpop.
Awwwwquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:40 schreef MaJo het volgende:
Even wat Noa spam
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:40 schreef MaJo het volgende:
Even wat Noa spam
[ afbeelding ]
Lief.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:40 schreef MaJo het volgende:
Even wat Noa spam
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:40 schreef MaJo het volgende:
Even wat Noa spam
[ afbeelding ]
Ach wat een lief dingquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:40 schreef MaJo het volgende:
Even wat Noa spam
[ afbeelding ]
Mee eens. Alleen hoor ik wel liever de 3J's.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, dat ook weer nietDan liever Neil Young
maar voor mij hoeft het niet. Ik snap wel dat anderen het mooi/goed vinden. Ik vind hem een zeurstem hebben.
Dat meen je niet??quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Mee eens. Alleen hoor ik wel liever de 3J's.
insgelijks!quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:41 schreef cafca het volgende:
Mensen, ik ga oliebollen bakken. Misschien kom ik later nog langs hier, maar in ieder geval allemaal alvast een fijne jaarwisseling en een super 2012!
quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:41 schreef cafca het volgende:
Mensen, ik ga oliebollen bakken. Misschien kom ik later nog langs hier, maar in ieder geval allemaal alvast een fijne jaarwisseling en een super 2012!
Ik wil maar ik wil altijd wel pics zienquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:41 schreef Diaan73 het volgende:
Hebben jullie ons gebroed al gezien?
Hoogste 87, laagste 115.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:40 schreef Homdeck het volgende:
Wat staat deze laag. Volgens mij heeft ie best vaak in de top 100 gestaan.
Cafca, succes met oliebollen bakken, dat ze mogen smaken. Hele fijne dag nog en voor jullie een fijne jaarwisseling en een super 2012.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:41 schreef cafca het volgende:
Fijn oud en nieuw en tot laterquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:41 schreef cafca het volgende:
Ik ben om 9 uur uit m'n bed geknald als je daar op doelt...quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:41 schreef Diaan73 het volgende:
Hebben jullie ons gebroed al gezien?
Jawel, dit doet me gewoon helemaal niks.quote:
Succesquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:41 schreef cafca het volgende:
Ja, dat snap ik. Dat gevoel heb ik ook.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Jawel, dit doet me gewoon helemaal niks.Niet dat de 3J's me veel doen maar die nummers duren tenminste korter naar mijn gevoel.
De volle 23 minutenquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoor dat ze Echoes van Pink Floyd helemaal hebben gedraaid? Kan ik me niets bij voorstellen.
Bij Toppop zeker?quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:44 schreef SeLang het volgende:
Mijn zus en ik vonden deze vent altijd op een engel lijken
Haha geweldigquote:
Staat daar een gebakje?quote:
Ik denk het niet. Dat doen ze bij SOYCD en tubular bells ook niet.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoor dat ze Echoes van Pink Floyd helemaal hebben gedraaid? Kan ik me niets bij voorstellen.
Wat heeft ie een lief koppiequote:
Toppop natuurlijk!quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:45 schreef Jane het volgende:
[..]
Bij Toppop zeker?Ik moest er ook net aan denken.
Mede mogelijk gemaakt door MaJoquote:
Vooral erg ondeugend. Die krullen zijn inderdaadquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat heeft ie een lief koppieEn die krullen, zo mooi!
Inderdaadquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:49 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Mede mogelijk gemaakt door MaJo
Als 'ie maar geen voetballer wordt..quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vooral erg ondeugend. Die krullen zijn inderdaadnet als zn kleur haar. Dezelfde als die mn oma had. Hij is de enige in de familie met die kleur.
Onze oudste:
[ afbeelding ]
Wow wat wordt Twan al grootquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vooral erg ondeugend. Die krullen zijn inderdaadnet als zn kleur haar. Dezelfde als die mn oma had. Hij is de enige in de familie met die kleur.
Onze oudste:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:50 schreef Olga het volgende:
Leuk tussendoortje maar staat wel erg hoog vind ik
Dat dus...quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:50 schreef Olga het volgende:
Leuk tussendoortje maar staat wel erg hoog vind ik
Twan bedoel je? Ja dat is de jongste artiest die in de top 2000 staatquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:49 schreef Tijn het volgende:
Heeft die knul muziek gemaakt die in de Top 2000 voorkomt of mis ik wat?
quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:51 schreef peaceman het volgende:
Waarom staat The Fly van U2 er niet in?
Vanwege Adele natuurlijkquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:51 schreef peaceman het volgende:
Ja, erg groot. Over 3 maanden wordt hij 10.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wow wat wordt Twan al grootHij is 9 toch? Hij ziet er ouder uit
Omdat er voldoende platen zijn die beter zijn en deze plaat zijn eeuwigheidswaarde nog moet verdienen. Wel een mooie plaat hoor.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:51 schreef Cee het volgende:
Waarom vinden jullie dit te hoog staan? Omdat het te recent is of niet goed genoeg? Is het beter als een middelmatige jaren '70 plaat in de top 100 staat dan een goed '00s nummer in de top 150?
Paste niet meer met Adele er naastquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:51 schreef peaceman het volgende:
Naast Adele past niets meer toch?quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:52 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Paste niet meer met Adele er naast
Ja, zeker. En het uur daarna mag er volgens mij ook wel zijn toen ik er net even snel doorheen bladerde.quote:
Ik zou niet met haar door 1 deur kunnenquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Naast Adele past niets meer toch?
Hij is wel minder gaan praten heb ik het idee.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:52 schreef FritsFlits het volgende:
Jaaaaaaaa, eindelijk verlost van Sander -ik verneuk platen met praten- de Heer
Ik snap niet waarom de top 2000 een Eeuwigheidslijst is volgens veel mensen. Het is net zo goed een momentopname van de mening van een collectief gezelschap als dat een wekelijkse top 50 is.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Omdat er voldoende platen zijn die beter zijn en deze plaat zijn eeuwigheidswaarde nog moet verdienen. Wel een mooie plaat hoor.
Ook geen schuifdeur?quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:52 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik zou niet met haar door 1 deur kunnen
Ik vind het niet sensationeel, een leuke plaat die een plaats verdient maar niet bij de beste 200 ooit.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:51 schreef Cee het volgende:
Waarom vinden jullie dit te hoog staan? Omdat het te recent is of niet goed genoeg? Is het beter als een middelmatige jaren '70 plaat in de top 100 staat dan een goed '00s nummer in de top 150?
Ik ookquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij is wel minder gaan praten heb ik het idee.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:52 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Paste niet meer met Adele er naast
Welke tweet wil je verstuurd hebben??quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:53 schreef Jane het volgende:
Ik vind Daniel Dekker een stuk erger dan Sander de Heer, maar goed....
Dan snap je het principe van de lijst der lijsten niet.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom de top 2000 een Eeuwigheidslijst is volgens veel mensen. Het is net zo goed een momentopname van de mening van een collectief gezelschap als dat een wekelijkse top 50 is.
Omdat de naam dat weergeeft. 'top 2000 aller tijden' gaat over een eeuwigheid. Dat er ieder jaar een andere mening is kan, er wordt meer en meer toegestopt. Maar de bottom line is buiten wat nieuwe platen flink hetzelfde.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom de top 2000 een Eeuwigheidslijst is volgens veel mensen. Het is net zo goed een momentopname van de mening van een collectief gezelschap als dat een wekelijkse top 50 is.
Leg eens uit.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dan snap je het principe van de lijst der lijsten niet.
Nicequote:Op zaterdag 31 december 2011 09:53 schreef Olga het volgende:
145 David Bowie Heroes![]()
144 Michael Jackson Thriller![]()
143 Van Morrison Have I told you lately![]()
142 Radiohead Street spirit![]()
141 Simon & Garfunkel The boxer![]()
140 Bruce Springsteen Streets of Philadelphia![]()
139 ABBA The day before you came![]()
138 Golden Earring When the lady smiles![]()
137 Metallica Enter sandman![]()
136 Oasis Wonderwall![]()
135 Led Zeppelin Whole lotta love
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nice![]()
zorgen dat ik dan terug van de plee
tmiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
Zie ergens hierboven.quote:
Wees blij, je had Alain Clarke iig net gemist.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:54 schreef Mixende_match het volgende:
Ik zette vanochtend de radio aan, in de auto, denk heerlijk top 2000 aan. Hoor ik de 3j'sBeetje jammer he haha.
Dan interpreteer ik het anders. Met "aller tijden" ga ik vanuit dat het gaat om alle platen die ooit zijn uitgebracht. De Top 50 van week 36 is de top 50 van de platen die op dat moment nieuw zijn uitgebracht.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat de naam dat weergeeft. 'top 2000 aller tijden' gaat over een eeuwigheid. Dat er ieder jaar een andere mening is kan, er wordt meer en meer toegestopt. Maar de bottom line is buiten wat nieuwe platen flink hetzelfde.
Ik heb weinig tot niets met Elvis, maar ik vind wel dat die bij de beste 100 hoort.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:55 schreef FritsFlits het volgende:
Ben een van de weinigen die niets met Radiohead en Metallica heeft, maargoed, het is wel grappig
Haha die hoorde ik thuis nog een stukkie, die valt wel mee... maar de 3j;s...quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:55 schreef Jane het volgende:
[..]
Wees blij, je had Alain Clarke iig net gemist.
Wachten tot je gaat ruiken?quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:56 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm wat is wijsheid... nu douchen of toch nog even wachten??
Truequote:Op zaterdag 31 december 2011 09:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb weinig tot niets met Elvis, maar ik vind wel dat die bij de beste 100 hoort.
Soms staat ook in die 'top 50' een 'oude' plaat (bijvoorbeeld als iemand dood is). Het gaat daar simpelweg om de 50 populairste singles van de week ervoor.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan interpreteer ik het anders. Met "aller tijden" ga ik vanuit dat het gaat om alle platen die ooit zijn uitgebracht. De Top 50 van week 36 is de top 50 van de platen die op dat moment nieuw zijn uitgebracht.
Mee eensquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb weinig tot niets met Elvis, maar ik vind wel dat die bij de beste 100 hoort.
Die heb ik ook allebei. Verder ook nog Hurt en Private Investigations.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:57 schreef Homdeck het volgende:
Street spirit![]()
Heb ik op gestemd. Daarna komt van mijn lijstje alleen nog a forest.
Hmmm, de sfeer van de hele Top2000. Sowieso het live gebeuren, dat het de hele dag duurt, dat veel mensen (in dit geval Fok) er mee bezig zijn. Maakt het leuk om te delen. En dan natuurlijk nog de herinneringen bij platen en het oud-Hollands gezeik bij nummersquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:57 schreef Olga het volgende:
Ik denk dat iedereen de lijst anders interpreteert. Voor mij en ik denk veel mensen is het een soort van trip naar het verledenWil ik muziek van nu horen dan luister ik wel naar 3fm, 538 of Q
Ik vind dat ook nieuwe muziek moet kunnen in de top 2000, maar dan vind ik wel dat ze The Racing Rats in de keuzelijst moeten opnemenquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:57 schreef Olga het volgende:
Ik denk dat iedereen de lijst anders interpreteert. Voor mij en ik denk veel mensen is het een soort van trip naar het verledenWil ik muziek van nu horen dan luister ik wel naar 3fm, 538 of Q
Daarom is de eeuwigheidswaarde van nummers dus van belang. En dat de hypes van het lopende jaar dus geweerd moeten worden.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:57 schreef Olga het volgende:
En zo is 't.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:58 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hmmm, de sfeer van de hele Top2000. Sowieso het live gebeuren, dat het de hele dag duurt, dat veel mensen (in dit geval Fok) er mee bezig zijn. Maakt het leuk om te delen. En dan natuurlijk nog de herinneringen bij platen en het oud-Hollands gezeik bij nummers
Oja, Just Breathe had ik ook op gestemd. Geen idee waarom, zo geweldig vind ik die niet, er zijn zoveel betere platen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heb ik ook allebei. Verder ook nog Hurt en Private Investigations.
Juist jaquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:58 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hmmm, de sfeer van de hele Top2000. Sowieso het live gebeuren, dat het de hele dag duurt, dat veel mensen (in dit geval Fok) er mee bezig zijn. Maakt het leuk om te delen. En dan natuurlijk nog de herinneringen bij platen en het oud-Hollands gezeik bij nummers
Daar zou ik ook op gestemd kunnen hebben. Goeie smaak heb jequote:Op zaterdag 31 december 2011 09:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heb ik ook allebei. Verder ook nog Hurt en Private Investigations.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:58 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dat vind ik ookquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Daarom is de eeuwigheidswaarde van nummers dus van belang. En dat de hypes van het lopende jaar dus geweerd moeten worden.
Vooral van Happiness snap ik compleet niets. Leuk hitje, maar wat heeft dat voor waarde?quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat vind ik ookVeel nummers die er dit jaar in staan zijn volgend jaar waarschijnlijk allang weer vergeten
En anders wel over een paar jaar.quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat vind ik ookVeel nummers die er dit jaar in staan zijn volgend jaar waarschijnlijk allang weer vergeten
Of komen de vrije keuzes die dit jaar erin zijn gekomen volgend jaar in de vaste lijst? Dan zie ik het wat somberder inquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik mag hopen van nietquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:01 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Of komen de vrije keuzes die dit jaar erin zijn gekomen volgend jaar in de vaste lijst? Dan zie ik het wat somberder in
Meestal wel. Gelukkig dan eindelijk Rage in de keuzelijstquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:01 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Of komen de vrije keuzes die dit jaar erin zijn gekomen volgend jaar in de vaste lijst? Dan zie ik het wat somberder in
Deed ze dat maar.quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:00 schreef JaneDoe het volgende:
die uitleg van do![]()
"je staat te slowen in een brandende kamer"
Ik heb Rage gemistquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Meestal wel. Gelukkig dan eindelijk Rage in de keuzelijst
Daarom.. ik zie die moderne shit van dit jaar nog niet zo snel verdwijnen. Misschien zakt het nog welquote:
Ik ookquote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:02 schreef Olga het volgende:
Do was toch degene die alleen maar bekend is als zangeres vanwege een cover?
Vreselijk mens. Met haar lelijke neppe lachhoofdquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:02 schreef Olga het volgende:
Ik ken d'r alleen van dat duet met Marco.quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:02 schreef Olga het volgende:
Het hardste nummer uit de lijst denk ik.quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ookkwam om 4 uur s'nachts.
One van Metallica is in mijn beleving iets harder, maar komt inderdaad in die richting.quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het hardste nummer uit de lijst denk ik.
en in het 3fm-topic vanwege stiekem roken achter de koelkast tijdens srquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:02 schreef Olga het volgende:
Ja dat las ik iddquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:04 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
en in het 3fm-topic vanwege stiekem roken achter de koelkast tijdens sr
Oliebollen bakken!quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:04 schreef Tijn het volgende:
Omdat ik zo vroeg ben opgestaan, heb ik het gevoel dat ik iets moet gaan doen
quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:04 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:04 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Ik vind juist Bruce en Oasis de minderen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:04 schreef jrk1990 het volgende:
Komend uur een toppertje, afgezien van abba en van morrison
quote:
Die van abba vind ik goed. Met een zoetsappige van morrison heb ik ook niksquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:04 schreef jrk1990 het volgende:
Komend uur een toppertje, afgezien van abba en van morrison
En Oh! you pretty things!quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
BOEM BOEM BOEM
WE COULD BE HEROES
JUST FOR ONE DAY![]()
![]()
mis Changes toch ook ieder jaar in de keuzelijst
Streets of Philadelphia vind ik een van zijn mooiste.quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vind juist Bruce en Oasis de minderen.
Prachtige film en dat nummer van Neil is prachtig, die van Bruce vind ik echt minder.quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:08 schreef jrk1990 het volgende:
[..]
Streets of Philadelphia vind ik een van zijn mooiste.
Van de film Philadelphia, waarin ook een nummer van Neil Young zit
Nee we hadden al ontdekt dat dat op 46 lag!quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:09 schreef FritsFlits het volgende:
Trouwens, sommige mensen dachten dat er een record stond van topics op 70 op Fok. Volgens mij niet, maar sowieso zitten we daar nu ook ruim overheen.
Gezelligheid kent geen tijd!
47 van vorig jaarquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee we hadden al ontdekt dat dat op 46 lag!
Helaas..quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:10 schreef laxus13 het volgende:
Space Oddity komt niet meer voorbij Daniel
Terechte klacht.quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Huh? Is Like a Hurricane al langsgekomen? Wat vroeg?
ik zal er nog eens op stemmen...
ja die zat eigenlijk standaard tussen 13:00 en 15:00 's middagsquote:
Tussen 84 en 115 zei ik al.quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
ja die zat eigenlijk standaard tussen 13:00 en 15:00 's middags
quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:13 schreef Jovatov het volgende:
Fijn om mee wakker te worden dit! En wat een toppertjes blijven er langskomen zo op de laatste dag
Door mijn wekker heen geslapen ....quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Huh? Is Like a Hurricane al langsgekomen? Wat vroeg?
ik zal er nog eens op stemmen...
Is dat nieuws?quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:15 schreef FritsFlits het volgende:
Was vorig jaar zo mooi. Die Mwuhahahahah niet draaien maar eerst lullen en vervolgens afspelen en dan het volgende nummer draaien
Maar dit was prutswerk eerste klas
Ik blijf gebiologeerd naar dit kunstwerkje kijkenquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:12 schreef FritsFlits het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]Thriller![ afbeelding ][ afbeelding ]
baasquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:17 schreef MaJo het volgende:
En toen viel het stilNiemand een mening over Van the man?
Goede muziek heeft geen commentaar nodigquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:17 schreef MaJo het volgende:
En toen viel het stilNiemand een mening over Van the man?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |