Mijn welgemeende felicitaties, en nuquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:24 schreef Hoogstaande het volgende:
Eerste MMA topic geopend
Beste momentje van 2011 op de valreep
Dat is pas rond 05.00/05.30 of laterquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:28 schreef Postalz het volgende:
kan iemand misschien een stream link naar me PM'en voor het gevecht van overeem?
quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:30 schreef Hoogstaande het volgende:
Geo kan je me die link voor de prelims ook DMen?
We knowquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:31 schreef Postalz het volgende:
prelims zijn te zien op facebook, als je ufc pagina liked
http://www.facebook.com/UFC?sk=app_247211121995467quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:32 schreef Disorder het volgende:
Mij ook aub. Facebook laat niks zien.
Daarmee word bedoeld de gevechten tussen de fb prelims en de main cardquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:33 schreef Postalz het volgende:
[..]
mensen vragen toch nog om prelim links, dus....
Legale links naar illegale streams danquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:34 schreef Geo4kant het volgende:
Topic regels voor nieuwkomers, alles mbt tot de fights in spoiler tag plaatsen en illegale links naar illegale streams mogen hier niet gepost worden.
Ik kijk vanaf mobiel (wifi). Misschien dat het daarom niet werkt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/UFC?sk=app_247211121995467
Wel de UFC pagina liken.
Ik heb geen link voor andere facebook fights(stream)
Ook niet, wiseassquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:35 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Legale links naar illegale streams dan
Ik moet toch weten wat de regels zijn hierquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ook niet, wiseasstenzij je een ban wilt dan ben je vrij om te posten hoor
Je gedragen, fight info/reacties in spoiler tags en geen streams linken, verder aan de algemene regels van Fok! houden.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:37 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Ik moet toch weten wat de regels zijn hier
De zwarte modquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je gedragen, fight info/reacties in spoiler tags en geen streams linken, verder aan de algemene regels van Fok! houden.
Groetjens the underkoffer observer.
Thanks streamboerquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je gedragen, fight info/reacties in spoiler tags en geen streams linken, verder aan de algemene regels van Fok! houden.
Groetjens the underkoffer observer.
Ik moet niks.. maar is lastig slapen nu het begonnen is.. kriebeltquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:39 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Thanks streamboeren besef je al dat je moet blijven?
Dude, dat is de Gina Carano filmquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:40 schreef Cardizzle14 het volgende:
Hooi, investeer jij in reclame op de mat?
I knowquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dude, dat is de Gina Carano film
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet veel, maar het was zo closequote:
Ik weet benson henderson zo uit mijn hoofd, kom zo niet op andere namen maar die zijn er wel. En Joe Rogan heeft goede tkw credentialsquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:11 schreef rumiii het volgende:
Zijn er veel fighters met taekwondo achtergrond die jullie kennen?
cung leequote:Op zaterdag 31 december 2011 02:13 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Ik weet benson henderson zo uit mijn hoofd, kom zo niet op andere namen maar die zijn er wel. En Joe Rogan heeft goede tkw credentials
Benson Henderson, Anthony Pettis, Anderson Silva, Bas Rutten, Joe Rogan, Cung le.quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:11 schreef rumiii het volgende:
Zijn er veel fighters met taekwondo achtergrond die jullie kennen?
Dan Hardyquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Benson Henderson, Anthony Pettis, Anderson Silva, Bas Rutten, Joe Rogan, Cung le.
Iemand?quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:10 schreef Cardizzle14 het volgende:
Btw, ik probeer iemand naar de fb fights te loodsen maar hij krijgt geen beeld, moet er nog een plug in gedownload worden ofzo? Ben ik nl vergeten
Flash plugin misschien? Maar dan geeft je dat scherm dat aan.. Firefox geeft aan van missing pluginsquote:
Toch wel FXR, eet alvast maar één van je schoen opquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nah, dat lukt je toch niet, slapen, gewoon doortrekken
Hij zegt van wel maar heb mijn twijfels..quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Flash plugin misschien? Maar dan geeft je dat scherm dat aan.. Firefox geeft aan van missing plugins
Heeft hij wel op die Facebook prelims english facebook geduwt?
quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:18 schreef Geo4kant het volgende:
Herb Dean laat zich beinvloeden door het (dronken) publiek.
Hoezo noemen jullie hem Cees?Waar komt dat vandaan.... na Paul Harris is dit de nieuwe nickname grap?
Nee Flash. Maar sommige zeiden dat ze alleen een zwart vlak kregen dus.. geen idee.quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:19 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Hij zegt van wel maar heb mijn twijfels..
Was het niet silverlight ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
Mwuaaa ging wel, niet spectaculair...quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:22 schreef Hooidraad het volgende:
Was Nuñes vs. Manny een leuke partij?
quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:23 schreef Geo4kant het volgende:
Ah, die Chinees bedoel je... hoe heet hij... Zhang Ting Quan ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja! Chinese.. japanner.. tomato tamotoquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:24 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ah, die Chinees bedoel je... hoe heet hij... Zhang Ting Quan ofzo
CMMA... JMMA... sucks bothquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja! Chinese.. japanner.. tomato tamoto
quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:24 schreef Geo4kant het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
[ Bericht 42% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2011 02:30:47 ]
[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2011 02:30:42 ]
Is overeem al laatst btw?quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]ja.. 3 uur.. eigenlijk 2 maarja.. nog 1....
Yep, daarom heb ik even geslapen hequote:Op zaterdag 31 december 2011 02:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tering....dan is die pas half 6 ofzo =/
Ja.. kloptquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tering....dan is die pas half 6 ofzo =/
[ Bericht 55% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2011 02:38:00 ]
quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:42 schreef Hooidraad het volgende:
Mir die Big Country zo gooideSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Boetsch die Ring liet vliegenquote:
[ Bericht 90% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2011 02:48:11 ]
En precies op dát moment diequote:Op zaterdag 31 december 2011 02:47 schreef Hooidraad het volgende:
Het evenement komt nog niet geweldig op gang he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 12 augustus 2012 04:05 schreef Cardizzle14 het volgende:
Blij dat de eredivisie is begonnen?
zondag 12 augustus 2012 04:06 schreef Geo4kant het volgende:
kijg een zikete jonge kut negerinnte gezicht met je kut torll van kutpsv :'0 ophoerE
[ Bericht 42% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2011 02:53:36 ]
Facebook, de facebook prelims, de andere fights via illegale stream die niet gepost mogen worden en/of later via UFC.tv PPV.quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:55 schreef Dawnbreaker het volgende:
waar kan ik dit bekijken? in de op zie ik geen link
Facebook via de UFC pagina (eerst liken en dan naar Live).quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:55 schreef Dawnbreaker het volgende:
waar kan ik dit bekijken? in de op zie ik geen link
Booooeeee, mietjeeeeequote:Op zaterdag 31 december 2011 02:56 schreef Geo4kant het volgende:
Yo, dit was de laatste facebook fight time for bedhave fun!
truste,vierkantjequote:Op zaterdag 31 december 2011 02:56 schreef Geo4kant het volgende:
Hij is er bij alle fights live bij en bij t debuut van Alistair gaat ie pittenquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:56 schreef Geo4kant het volgende:
Iddquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hij is er bij alle fights live bij en bij t debuut van Alistair gaat ie pitten
Wat dus het geval isquote:Op zaterdag 31 december 2011 03:04 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Hij lurkt mee om te kijken of we over hem praten
quote:Op zaterdag 31 december 2011 03:06 schreef Cardizzle14 het volgende:
Iemand even een dm voor mij voor de prelims?
quote:Op zaterdag 31 december 2011 03:01 schreef THEFXR het volgende:
legale link voor de prelims
http://www.ufc.tv/ufc/
Ah shit is gratis, ofcoursequote:
Goed voor wat extra agressie.quote:Op zaterdag 31 december 2011 03:04 schreef Hooidraad het volgende:
Alistair heeft wel érg veel afleiding vlak voor zijn fight, nu krijgt ie voorlopig zijn UFC-geld ook nog eens niet.
als Ali kwaad wordt,ren je echt wegquote:Op zaterdag 31 december 2011 03:23 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Goed voor wat extra agressie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 12 augustus 2012 04:05 schreef Cardizzle14 het volgende:
kijg een zikete jonge kut negerinnte gezicht met je kut torll van kutpsv :'0 ophoerE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Zo kun je het ook bekijkenquote:Op zaterdag 31 december 2011 03:23 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Goed voor wat extra agressie.
Disrespectloos is dubbelopquote:
Vond dat ook terrechtquote:
Ik heb een deadline morgen dus ik moet welquote:
Linkje vanuit je mailbox al geprobeerd?quote:
ik zie niks daar. heb wel veent gekochtquote:Op zaterdag 31 december 2011 03:44 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jawel
http://www.ufc.tv/ufc/liveplayer.jsp?id=1020
Op de details pagina werkte het wel, dat was even schrikkenquote:Op zaterdag 31 december 2011 03:47 schreef leeroy het volgende:
[..]
Linkje vanuit je mailbox al geprobeerd?
Dat linkje doet nu niksquote:Op zaterdag 31 december 2011 03:49 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Op de details pagina werkte het wel, dat was even schrikken
Dit is nog niet t event! Je moet gewoon even op ufc.tv kijken naar prelimsquote:Op zaterdag 31 december 2011 03:48 schreef Postalz het volgende:
[..]
ik zie niks daar. heb wel veent gekocht
Haha, voortaan toch maar een beetje slapen vooraf?quote:
ja dat probeer ik, maar hij laat niks zien.quote:Op zaterdag 31 december 2011 03:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dit is nog niet t event! Je moet gewoon even op ufc.tv kijken naar prelims
Snap ik haha! Net vergat ik ook wat te lezen en dacht ik dat ik niet kon kijkenquote:Op zaterdag 31 december 2011 03:49 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Op de details pagina werkte het wel, dat was even schrikken
Vreemdquote:Op zaterdag 31 december 2011 03:52 schreef Postalz het volgende:
[..]
ja dat probeer ik, maar hij laat niks zien.
normaal trek ik het wel, veel gedaan vandaagquote:Op zaterdag 31 december 2011 03:52 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Haha, voortaan toch maar een beetje slapen vooraf?
Ik heb 3 uurtjes geslapen en ik voel me prima
quote:Op zaterdag 31 december 2011 03:52 schreef THEFXR het volgende:
True....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
Nachtje doorhalen om een deadline te halen. Herkenbaarquote:Op zaterdag 31 december 2011 03:45 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik heb een deadline morgen dus ik moet wel
Nog 5 pagina's samen te vatten en nog 5 gevechten
Oftewel nog 10 gevechten
Volgens mij ben jij wel vaker in slaap gevallen tijdens een event of niet danquote:Op zaterdag 31 december 2011 03:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
normaal trek ik het wel, veel gedaan vandaag
oh in chrome doet hij in ieder geval iets.quote:Op zaterdag 31 december 2011 03:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Vreemd
Dan weet ik t ook niet, sorry
bij de facebooks, toen kwam ik er om 3.30 weer in,lolquote:Op zaterdag 31 december 2011 03:54 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij wel vaker in slaap gevallen tijdens een event of niet dan
Ik ga ook even wat water drinken en een broodje etenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
quote:Op zaterdag 31 december 2011 03:59 schreef Postalz het volgende:
eindelijk, ik heb beeld.
als hij fucked up gaat doen terwijl ik betaal word ik wel pissed.
piepstemquote:Op zaterdag 31 december 2011 04:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dat Nederlands accent klinkt zo mieterig.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 04:04 schreef Postalz het volgende:
brock lesnar komt van wwf. neppe amerikaanse worstelaar
twitter,dan fixt ie het gelijk!quote:Op zaterdag 31 december 2011 04:06 schreef Paxlie het volgende:
Gezellig bij Dana op zijn facebook ranten over www.ufc.tv
Fear Factorquote:Op zaterdag 31 december 2011 04:07 schreef Santello het volgende:
Die presentator rechts komt me zo bekend voor! Iemand... HELP ME!
quote:Op zaterdag 31 december 2011 04:15 schreef Hooidraad het volgende:
Bij mij heeft ie nog niet eens gehaperd en ik zit op een dongeltje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe niet aan signaure's
Ik nu ookquote:Op zaterdag 31 december 2011 04:16 schreef Cardizzle14 het volgende:
Hahaha zit ik hier met een stabiele niet ufc tv stream :$
Beeldkwaliteit valt wel een beetje tegen, jij goed beeld? Zoja kun je die link even dm'en?quote:Op zaterdag 31 december 2011 04:19 schreef leeroy het volgende:
[..]
Ik nu ook
Gelijk de laatste keer dat ik het koop...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
De servers zijn down ofzo.quote:Op zaterdag 31 december 2011 04:24 schreef mrhanky het volgende:
@hoogstaande
ja, ie en chrome. Kom gewoon niet op ufc.tv
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe niet aan signaure's
Met het gevecht that is, niet over ufc.tvquote:Op zaterdag 31 december 2011 04:26 schreef Hoogstaande het volgende:
Tering jantje ik ben zwaar impressed
ja die blonde is puur natuur, natuurlijkquote:Op zaterdag 31 december 2011 04:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
we zijn nogal uitgekeken op miss "plastic bollen"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.threesome met arianny en brittney? Sign me up!zondag 12 augustus 2012 04:05 schreef Cardizzle14 het volgende:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 04:33 schreef Paxlie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
quote:Op zaterdag 31 december 2011 04:33 schreef Cardizzle14 het volgende:
Ik splijt ze van ster tot kruin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.threesome met arianny en brittney? Sign me up!
quote:Op zaterdag 31 december 2011 04:35 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ik splijt ze van ster tot kruin.
[..]
Hahaha, zo multifunctioneel!quote:
[..]
Hahahaha you naive little manquote:Op zaterdag 31 december 2011 04:37 schreef Postalz het volgende:
die brock slaat nog geen deuk in een pak boter, wat een push-over
zijn game plan : takedown -> hammerfistsquote:Op zaterdag 31 december 2011 04:39 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Hahahaha you naive little man
Yep, ik voorspel dat hij binnen 15 seconden voor de TD gaat.quote:Op zaterdag 31 december 2011 04:40 schreef Postalz het volgende:
[..]
zijn game plan : takedown -> hammerfists
Jammer dat hij daar nou net heel goed in isquote:Op zaterdag 31 december 2011 04:40 schreef Postalz het volgende:
[..]
geloof me jij wil niet dat pakje boter zijn joquote:Op zaterdag 31 december 2011 04:40 schreef Postalz het volgende:
[..]
Dat is geen voorspelling man, dat is standaard lesnarquote:Op zaterdag 31 december 2011 04:40 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Yep, ik voorspel dat hij binnen 15 seconden voor de TD gaat.
Toch is het vrij karig als je een top vechter wilt zijn in MMA.quote:Op zaterdag 31 december 2011 04:40 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Jammer dat hij daar nou net heel goed in is
Zoals heavyweight champion worden?quote:Op zaterdag 31 december 2011 04:41 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Toch is het vrij karig als je een top vechter wilt zijn in MMA.
sarcasme is nogal moeilijk te herkenne op een forum he?quote:Op zaterdag 31 december 2011 04:41 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
geloof me jij wil niet dat pakje boter zijn jo
Vind ik niet, als je dat niet kan stoppen is Lesnar gewoon beter dan je.quote:Op zaterdag 31 december 2011 04:41 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Als het werkt? Hij heeft nou niet echt het fysiek dat ie flying armbars kan uitdelen of flying frontkicks kan gooien. Ooit zijn flying knee gezien:')quote:Op zaterdag 31 december 2011 04:41 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Nee maar ik neem aan dat je de betekenis van dat spreekwoord wel bedoelde toch?quote:Op zaterdag 31 december 2011 04:42 schreef Postalz het volgende:
[..]
sarcasme is nogal moeilijk te herkenne op een forum he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
ik bedoel te zeggen dat ik ook wel snap dat lesnar harde tikken uitdeelt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 04:46 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Nee maar ik neem aan dat je de betekenis van dat spreekwoord wel bedoelde toch?
Natuurlijk, maar Lesnar stapte op een goed moment in de UFC. Die tijd is nu voorbij. Brock is niet slechter geworden, maar de HW divisie is nu sterker. Lights out, game over. Maarja, als uber red neck blijft Brock qua sales nog wel even interessant voor de UFC.quote:Op zaterdag 31 december 2011 04:43 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Vind ik niet, als je dat niet kan stoppen is Lesnar gewoon beter dan je.
We zullen zien, ik ga ook voor The Reem maar ik geef Lesnar een goeie winkansquote:Op zaterdag 31 december 2011 04:48 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar Lesnar stapte op een goed moment in de UFC. Die tijd is nu voorbij. Brock is niet slechter geworden, maar de HW divisie is nu sterker. Lights out, game over. Maarja, als uber red neck blijft Brock qua sales nog wel even interessant voor de UFC.
Mwoa vind ik dus niet, hij is nog steeds een grote uitdaging voor bijna elke top 10 vechter. Vecht ook alleen maar tegen top competitie..quote:Op zaterdag 31 december 2011 04:48 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar Lesnar stapte op een goed moment in de UFC. Die tijd is nu voorbij. Brock is niet slechter geworden, maar de HW divisie is nu sterker. Lights out, game over. Maarja, als uber red neck blijft Brock qua sales nog wel even interessant voor de UFC.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 04:49 schreef Fenomeno het volgende:
Never gonna happenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2011 04:54 schreef Hooidraad het volgende:
Fitch: "I'm gonna use my footwork, wrestling, jiu-jitsu..."
[ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |