Mijn welgemeende felicitaties, en nuquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:24 schreef Hoogstaande het volgende:
Eerste MMA topic geopend
Beste momentje van 2011 op de valreep
Dat is pas rond 05.00/05.30 of laterquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:28 schreef Postalz het volgende:
kan iemand misschien een stream link naar me PM'en voor het gevecht van overeem?
quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:30 schreef Hoogstaande het volgende:
Geo kan je me die link voor de prelims ook DMen?
We knowquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:31 schreef Postalz het volgende:
prelims zijn te zien op facebook, als je ufc pagina liked
http://www.facebook.com/UFC?sk=app_247211121995467quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:32 schreef Disorder het volgende:
Mij ook aub. Facebook laat niks zien.
Daarmee word bedoeld de gevechten tussen de fb prelims en de main cardquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:33 schreef Postalz het volgende:
[..]
mensen vragen toch nog om prelim links, dus....
Legale links naar illegale streams danquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:34 schreef Geo4kant het volgende:
Topic regels voor nieuwkomers, alles mbt tot de fights in spoiler tag plaatsen en illegale links naar illegale streams mogen hier niet gepost worden.
Ik kijk vanaf mobiel (wifi). Misschien dat het daarom niet werkt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/UFC?sk=app_247211121995467
Wel de UFC pagina liken.
Ik heb geen link voor andere facebook fights(stream)
Ook niet, wiseassquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:35 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Legale links naar illegale streams dan
Ik moet toch weten wat de regels zijn hierquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ook niet, wiseasstenzij je een ban wilt dan ben je vrij om te posten hoor
Je gedragen, fight info/reacties in spoiler tags en geen streams linken, verder aan de algemene regels van Fok! houden.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:37 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Ik moet toch weten wat de regels zijn hier
De zwarte modquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je gedragen, fight info/reacties in spoiler tags en geen streams linken, verder aan de algemene regels van Fok! houden.
Groetjens the underkoffer observer.
Thanks streamboerquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je gedragen, fight info/reacties in spoiler tags en geen streams linken, verder aan de algemene regels van Fok! houden.
Groetjens the underkoffer observer.
Ik moet niks.. maar is lastig slapen nu het begonnen is.. kriebeltquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:39 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Thanks streamboeren besef je al dat je moet blijven?
Dude, dat is de Gina Carano filmquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:40 schreef Cardizzle14 het volgende:
Hooi, investeer jij in reclame op de mat?
I knowquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dude, dat is de Gina Carano film
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet veel, maar het was zo closequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |