Je gedragen, fight info/reacties in spoiler tags en geen streams linken, verder aan de algemene regels van Fok! houden.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:37 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Ik moet toch weten wat de regels zijn hier
De zwarte modquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je gedragen, fight info/reacties in spoiler tags en geen streams linken, verder aan de algemene regels van Fok! houden.
Groetjens the underkoffer observer.
Thanks streamboerquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je gedragen, fight info/reacties in spoiler tags en geen streams linken, verder aan de algemene regels van Fok! houden.
Groetjens the underkoffer observer.
Ik moet niks.. maar is lastig slapen nu het begonnen is.. kriebeltquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:39 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Thanks streamboeren besef je al dat je moet blijven?
Dude, dat is de Gina Carano filmquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:40 schreef Cardizzle14 het volgende:
Hooi, investeer jij in reclame op de mat?
I knowquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dude, dat is de Gina Carano film
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet veel, maar het was zo closequote:
Ik weet benson henderson zo uit mijn hoofd, kom zo niet op andere namen maar die zijn er wel. En Joe Rogan heeft goede tkw credentialsquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:11 schreef rumiii het volgende:
Zijn er veel fighters met taekwondo achtergrond die jullie kennen?
cung leequote:Op zaterdag 31 december 2011 02:13 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Ik weet benson henderson zo uit mijn hoofd, kom zo niet op andere namen maar die zijn er wel. En Joe Rogan heeft goede tkw credentials
Benson Henderson, Anthony Pettis, Anderson Silva, Bas Rutten, Joe Rogan, Cung le.quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:11 schreef rumiii het volgende:
Zijn er veel fighters met taekwondo achtergrond die jullie kennen?
Dan Hardyquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Benson Henderson, Anthony Pettis, Anderson Silva, Bas Rutten, Joe Rogan, Cung le.
Iemand?quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:10 schreef Cardizzle14 het volgende:
Btw, ik probeer iemand naar de fb fights te loodsen maar hij krijgt geen beeld, moet er nog een plug in gedownload worden ofzo? Ben ik nl vergeten
Flash plugin misschien? Maar dan geeft je dat scherm dat aan.. Firefox geeft aan van missing pluginsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |