quote:Op zaterdag 31 december 2011 04:33 schreef Cardizzle14 het volgende:
Ik splijt ze van ster tot kruin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.threesome met arianny en brittney? Sign me up!
quote:Op zaterdag 31 december 2011 04:35 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ik splijt ze van ster tot kruin.
[..]
Hahaha, zo multifunctioneel!quote:
[..]
Hahahaha you naive little manquote:Op zaterdag 31 december 2011 04:37 schreef Postalz het volgende:
die brock slaat nog geen deuk in een pak boter, wat een push-over
zijn game plan : takedown -> hammerfistsquote:Op zaterdag 31 december 2011 04:39 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Hahahaha you naive little man
Yep, ik voorspel dat hij binnen 15 seconden voor de TD gaat.quote:Op zaterdag 31 december 2011 04:40 schreef Postalz het volgende:
[..]
zijn game plan : takedown -> hammerfists
Jammer dat hij daar nou net heel goed in isquote:Op zaterdag 31 december 2011 04:40 schreef Postalz het volgende:
[..]
geloof me jij wil niet dat pakje boter zijn joquote:Op zaterdag 31 december 2011 04:40 schreef Postalz het volgende:
[..]
Dat is geen voorspelling man, dat is standaard lesnarquote:Op zaterdag 31 december 2011 04:40 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Yep, ik voorspel dat hij binnen 15 seconden voor de TD gaat.
Toch is het vrij karig als je een top vechter wilt zijn in MMA.quote:Op zaterdag 31 december 2011 04:40 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Jammer dat hij daar nou net heel goed in is
Zoals heavyweight champion worden?quote:Op zaterdag 31 december 2011 04:41 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Toch is het vrij karig als je een top vechter wilt zijn in MMA.
sarcasme is nogal moeilijk te herkenne op een forum he?quote:Op zaterdag 31 december 2011 04:41 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
geloof me jij wil niet dat pakje boter zijn jo
Vind ik niet, als je dat niet kan stoppen is Lesnar gewoon beter dan je.quote:Op zaterdag 31 december 2011 04:41 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Als het werkt? Hij heeft nou niet echt het fysiek dat ie flying armbars kan uitdelen of flying frontkicks kan gooien. Ooit zijn flying knee gezien:')quote:Op zaterdag 31 december 2011 04:41 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Nee maar ik neem aan dat je de betekenis van dat spreekwoord wel bedoelde toch?quote:Op zaterdag 31 december 2011 04:42 schreef Postalz het volgende:
[..]
sarcasme is nogal moeilijk te herkenne op een forum he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe niet aan signaure's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik bedoel te zeggen dat ik ook wel snap dat lesnar harde tikken uitdeelt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 04:46 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Nee maar ik neem aan dat je de betekenis van dat spreekwoord wel bedoelde toch?
Natuurlijk, maar Lesnar stapte op een goed moment in de UFC. Die tijd is nu voorbij. Brock is niet slechter geworden, maar de HW divisie is nu sterker. Lights out, game over. Maarja, als uber red neck blijft Brock qua sales nog wel even interessant voor de UFC.quote:Op zaterdag 31 december 2011 04:43 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Vind ik niet, als je dat niet kan stoppen is Lesnar gewoon beter dan je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 12 augustus 2012 04:05 schreef Cardizzle14 het volgende:
Blij dat de eredivisie is begonnen?
zondag 12 augustus 2012 04:06 schreef Geo4kant het volgende:
kijg een zikete jonge kut negerinnte gezicht met je kut torll van kutpsv :'0 ophoerE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We zullen zien, ik ga ook voor The Reem maar ik geef Lesnar een goeie winkansquote:Op zaterdag 31 december 2011 04:48 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar Lesnar stapte op een goed moment in de UFC. Die tijd is nu voorbij. Brock is niet slechter geworden, maar de HW divisie is nu sterker. Lights out, game over. Maarja, als uber red neck blijft Brock qua sales nog wel even interessant voor de UFC.
Mwoa vind ik dus niet, hij is nog steeds een grote uitdaging voor bijna elke top 10 vechter. Vecht ook alleen maar tegen top competitie..quote:Op zaterdag 31 december 2011 04:48 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar Lesnar stapte op een goed moment in de UFC. Die tijd is nu voorbij. Brock is niet slechter geworden, maar de HW divisie is nu sterker. Lights out, game over. Maarja, als uber red neck blijft Brock qua sales nog wel even interessant voor de UFC.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 04:49 schreef Fenomeno het volgende:
Never gonna happenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2011 04:54 schreef Hooidraad het volgende:
Fitch: "I'm gonna use my footwork, wrestling, jiu-jitsu..."
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |