SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
Aawquote:En dit jaar een speciaal woordje voor onze mensen die niet zo makkelijk versieren:
-Strawberry-, Cassandra87, formerjellybean, benzin, moneyfornothing, Kaneelstokje, Supersoep, heloef, kingtoppie, magnetronkoffie, Strani, Lokasenna, tijnbrein, Myraela, Bartholomeus, Moonwalk, Royco1,dawg, cactus1, gewoonfaye, palawan, mylifeisgrey, stefanhaan, DenWauwelaar, LostInSpace, Sinosappel, LostInSpace, moneyfornothing, -Nouvelles en iedereen die we verder vergeten zijn.
Re, Crutch en Daniël
Nou, en bedankt. Doe eens heel rap aanvullenquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:00 schreef Daniel1976 het volgende:
En dit jaar een speciaal woordje voor onze mensen die niet zo makkelijk versieren:
-Strawberry-, Cassandra87, formerjellybean, benzin, moneyfornothing, Kaneelstokje, Supersoep, heloef, kingtoppie, magnetronkoffie, Strani, Lokasenna, tijnbrein, Myraela, Bartholomeus, Moonwalk, Royco1,dawg, cactus1, gewoonfaye, palawan, mylifeisgrey, stefanhaan, DenWauwelaar, LostInSpace, Sinosappel, LostInSpace, moneyfornothing, -Nouvelles en iedereen die we verder vergeten zijn.
Re, Crutch en Daniël
Nee, ik ben gewoon lief.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:17 schreef Bombshell het volgende:
Als je hier genoemd wordt heb je issues
Jaloers, duidelijk.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:17 schreef Bombshell het volgende:
Als je hier genoemd wordt heb je issues
Ik wel. Sta ik nog ergens om bekend. Maar het is me niet gegundquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Al sta ik ook liever niet bekend als een van de mensen die niet zo makkelijk versieren.
Ik hoop met je mee.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:24 schreef Maanvis het volgende:
Gullie ook een goed 2012!
Hopelijk mag ik in 2012 eindelijk aan de tieten van Myraela zitten!
Been there, done that.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:24 schreef Maanvis het volgende:
Sinds je haar naait is ze veel te normaal geworden.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:29 schreef Supersoep het volgende:
Lanterfanteraar lanterfanter lanterfant lanter lant
Je kan haar ook gewoon bellen om te zeggen dat dit topic er isquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:29 schreef Supersoep het volgende:
Die vlieger gaat voor jou niet op vrees ikquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:30 schreef heloef het volgende:
Sinds je haar naait is ze veel te normaal geworden.
Nee helaas naai ik lant niet.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Die vlieger gaat voor jou niet op vrees ik
Ja ik bedoel Supersoep.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je bedoelt Supersoep. Anders gaat je theorie niet op
Je staat bekend om het feit dat je altijd vergeten wordt. Dat is juist de grappigste van allemaal.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:23 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik wel. Sta ik nog ergens om bekend. Maar het is me niet gegund
Niets dat ik nog niet wistquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:37 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je staat bekend om het feit dat je altijd vergeten wordt. Dat is juist de grappigste van allemaal.
Aangezien MFN er twee keer instaat, mag haar naam vervangen worden door die van jou.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:40 schreef Capstan het volgende:
[..]
Niets dat ik nog niet wist
Maar op zo'n moment is het even niet grappig.
Niet zo aantrekkenquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:40 schreef Capstan het volgende:
[..]
Niets dat ik nog niet wist
Maar op zo'n moment is het even niet grappig.
LostInSpace ook twee keer.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:43 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Aangezien MFN er twee keer instaat, mag haar naam vervangen worden door die van jou.
Idd!quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:35 schreef Supersoep het volgende:
Ik word wel vaak genoemd nu. Even genieten.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:00 schreef Daniel1976 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lieve R&P-ers,
Ook 2011 was weer een bewogen jaar, er is veel gebeurd, veel besproken, gehuild, gelachen en er zijn veel adviezen gegeven, opgevolgd en genegeerd, maar dat alles zou er niet zijn zonder de users van R&P. Daarom wensen wij alle Aspergers, PDD-NOS-ers, autisten, singles, andere SC-ers, (niet) los (willen) latende ex-en, vreemdgangers, slachtoffers van vreemdgangers, datingsite-ervaringsdeskundigen, vriendschapstoppers, versierders, mislukte versierders, eenzamen, hoe voel je je nu-ers, gecomplicerende relatie hebbers, humorlozen, relatieverlaters, zij die dierbaren hebben verloren, onverschilligen, de eigenwaardeopwaardeernodigen, naïevelingen, nietsnappenden, borderliners, teveelnadenkers, psychisch in de knoop zittende psychologen, te veel roddelenden, andere FOK!users ontmoetenden, probleemhebbenden, negatief beeld hebbenden, stalkende/gestalkten, in lastige situatie verkerenden, vriend(in) in het buitenland hebbenden, depressieven, relativisten, (niet) zelfverzekerden, genderdysforisten, gevoelens voor anderen hebbenden, onzeker datenden, advies vragenden, geïrriteerden, ADD-ers, ADHD-ers, bewust kinderlozen, aandachttrekkers, niet gewilden, users die hun verhaal kwijt willers, gekkegedachten hebbers, R&P-nerds, confrontatiezoekers, confrontatievermijders, sekservaring verborgenhouders, de net leren kenners, medicatieslikkers, derealisten, depersonalisatisten, voldoeningslozen, (niet) vergevingsgezinden, niet uit zijn/haar hoofd krijgers, verwarden, ervaringsdeskundigen vragers, eetstoornissers, schizofrenen, jeugdtraumatisten, ouderhaters, bozen, moeilijke keuze makers, mannen, verliefden, onbeduidend gevoelhebbenden, relatiehebbenden, relatievrezenden, friendzonefalers, friendzoneseekers, moeite met anderen omgaanders, zelfafvragenden, jaloersen, afgevlakten, verliefde getrouwden, kanslozen, ex terugwinnenden, geluksgevoellozen, kracht van het nu denkers, teveel piekerenden, not so into you's, not into me's, kut (klote) voelenden, gefrustreerden, en iedereen die we verder vergeten zijn...
Dan zit je iig goed op dit forumquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:50 schreef Supersoep het volgende:
Whehe.
Allemaal onwaar, behalve autist.
Ik wil Daniel wel bedanken dat hij m'n term 'humorlozen' erbij heeft gestopt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan zit je iig goed op dit forum
Klopt aardig.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:00 schreef Daniel1976 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lieve R&P-ers,
Ook 2011 was weer een bewogen jaar, er is veel gebeurd, veel besproken, gehuild, gelachen en er zijn veel adviezen gegeven, opgevolgd en genegeerd, maar dat alles zou er niet zijn zonder de users van R&P. Daarom wensen wij alle Aspergers, PDD-NOS-ers, autisten, singles, andere SC-ers, (niet) los (willen) latende ex-en, vreemdgangers, slachtoffers van vreemdgangers, datingsite-ervaringsdeskundigen, vriendschapstoppers, versierders, mislukte versierders, eenzamen, hoe voel je je nu-ers, gecomplicerende relatie hebbers, humorlozen, relatieverlaters, zij die dierbaren hebben verloren, onverschilligen, de eigenwaardeopwaardeernodigen, naïevelingen, nietsnappenden, borderliners, teveelnadenkers, psychisch in de knoop zittende psychologen, te veel roddelenden, andere FOK!users ontmoetenden, probleemhebbenden, negatief beeld hebbenden, stalkende/gestalkten, in lastige situatie verkerenden, vriend(in) in het buitenland hebbenden, depressieven, relativisten, (niet) zelfverzekerden, genderdysforisten, gevoelens voor anderen hebbenden, onzeker datenden, advies vragenden, geïrriteerden, ADD-ers, ADHD-ers, bewust kinderlozen, aandachttrekkers, niet gewilden, users die hun verhaal kwijt willers, gekkegedachten hebbers, R&P-nerds, confrontatiezoekers, confrontatievermijders, sekservaring verborgenhouders, de net leren kenners, medicatieslikkers, derealisten, depersonalisatisten, voldoeningslozen, (niet) vergevingsgezinden, niet uit zijn/haar hoofd krijgers, verwarden, ervaringsdeskundigen vragers, eetstoornissers, schizofrenen, jeugdtraumatisten, ouderhaters, bozen, moeilijke keuze makers, mannen, verliefden, onbeduidend gevoelhebbenden, relatiehebbenden, relatievrezenden, friendzonefalers, friendzoneseekers, moeite met anderen omgaanders, zelfafvragenden, jaloersen, afgevlakten, verliefde getrouwden, kanslozen, ex terugwinnenden, geluksgevoellozen, kracht van het nu denkers, teveel piekerenden, not so into you's, not into me's, kut (klote) voelenden, gefrustreerden, en iedereen die we verder vergeten zijn...
quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mooie tegenstrijdigheden ook.
Ja Straw. Betrapt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:00 schreef Daniel1976 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sekservaring verborgenhouders,
quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:24 schreef Maanvis het volgende:
We hopen dat allemaal stiekem.quote:
we kunnen bijna een fanclub oprichten voor Myraela's Tetten.quote:
Kijk, het kan dus welquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:00 schreef Daniel1976 het volgende:
-Strawberry-, Cassandra87, formerjellybean, benzin, moneyfornothing, Kaneelstokje, Supersoep, heloef, kingtoppie, magnetronkoffie, Strani, Lokasenna, tijnbrein, Myraela, Bartholomeus, Moonwalk, Royco1,dawg, cactus1, gewoonfaye, palawan, mylifeisgrey, stefanhaan, DenWauwelaar, LostInSpace, Sinosappel, LostInSpace, moneyfornothing, -Nouvelles, Capstan en iedereen die we verder vergeten zijn.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:29 schreef Supersoep het volgende:
Nu welquote:Op zaterdag 31 december 2011 03:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Pfffffff, MCDD'ers en OCD'ers staan er niet eens bij.![]()
Maar gelukkig nieuw jaar!
quote:Op zaterdag 31 december 2011 06:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat een kut OP. Gelijk iedereen in hokjes plaatsen.
Fijne jaarwisseling!
quote:Op zaterdag 31 december 2011 06:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat een kut OP. Gelijk iedereen in hokjes plaatsen.
Fijne jaarwisseling!
quote:
Jouw UI.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:23 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
Iedereen hier in R&P een fijne jaarwisseling en een gelukkig 2012 toegewenst.![]()
Ook namens mijquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:32 schreef zusterclivia het volgende:
Dank
Ook iedereen namens mij
[ afbeelding ]
In het kader van: "Een gelukkig nieuwjaar samen".quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:44 schreef Gewas het volgende:
De schizofrenen worden ook een gelukkig nieuwjaar toegewenst.![]()
een persoon met een dissociatieve identiteitsstoornis is ook nooit alleenquote:Op zaterdag 31 december 2011 23:04 schreef formerjellybean het volgende:
Ja want een schizofreen is nooit alleen
Ojawel, daar heb ik ervaring mee. Dat is één voor één.quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:31 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
een persoon met een dissociatieve identiteitsstoornis is ook nooit alleen
Daar heb ik ook ervaring mee, Die komen nooit alleen maar met de hele familie in hun hoofdje..quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:34 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ojawel, daar heb ik ervaring mee. Dat is één voor één.
Versterk die misvatting nog even.quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:04 schreef formerjellybean het volgende:
Ja want een schizofreen is nooit alleen
Pfff als mod zou je toch moeten weten dat schizofrenie iets anders is als meerdere persoonlijkheden hebben.quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:50 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
In het kader van: "Een gelukkig nieuwjaar samen".
Inderdaad. Altijd hetzelfde liedje.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:06 schreef Gewas het volgende:
[..]
Pfff als mod zou je toch moeten weten dat schizofrenie iets anders is als meerdere persoonlijkheden hebben.
dat klinkt alsof het een prestatie is!quote:Op maandag 2 januari 2012 00:58 schreef Strani het volgende:
Van harte gefeliciteerd met het behalen van 2012 voor de mods en alle anderen die inmiddels gereageerd hebben hier!!
Ademen en blijven leven is een hele prestatie, en als we de Maya's mogen geloven moeten we nog maar zien of dat nog een jaar luktquote:Op maandag 2 januari 2012 00:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat klinkt alsof het een prestatie is!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |