We hopen dat allemaal stiekem.quote:
we kunnen bijna een fanclub oprichten voor Myraela's Tetten.quote:
Kijk, het kan dus welquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:00 schreef Daniel1976 het volgende:
-Strawberry-, Cassandra87, formerjellybean, benzin, moneyfornothing, Kaneelstokje, Supersoep, heloef, kingtoppie, magnetronkoffie, Strani, Lokasenna, tijnbrein, Myraela, Bartholomeus, Moonwalk, Royco1,dawg, cactus1, gewoonfaye, palawan, mylifeisgrey, stefanhaan, DenWauwelaar, LostInSpace, Sinosappel, LostInSpace, moneyfornothing, -Nouvelles, Capstan en iedereen die we verder vergeten zijn.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:29 schreef Supersoep het volgende:
Lanterfanteraar lanterfanter lanterfant lanter lant
Nu welquote:Op zaterdag 31 december 2011 03:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Pfffffff, MCDD'ers en OCD'ers staan er niet eens bij.![]()
Maar gelukkig nieuw jaar!
quote:Op zaterdag 31 december 2011 06:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat een kut OP. Gelijk iedereen in hokjes plaatsen.
Fijne jaarwisseling!
quote:Op zaterdag 31 december 2011 06:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat een kut OP. Gelijk iedereen in hokjes plaatsen.
Fijne jaarwisseling!
quote:
Jouw UI.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:23 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
Iedereen hier in R&P een fijne jaarwisseling en een gelukkig 2012 toegewenst.![]()
Ook namens mijquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:32 schreef zusterclivia het volgende:
Dank
Ook iedereen namens mij
[ afbeelding ]
In het kader van: "Een gelukkig nieuwjaar samen".quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:44 schreef Gewas het volgende:
De schizofrenen worden ook een gelukkig nieuwjaar toegewenst.![]()
een persoon met een dissociatieve identiteitsstoornis is ook nooit alleenquote:Op zaterdag 31 december 2011 23:04 schreef formerjellybean het volgende:
Ja want een schizofreen is nooit alleen
Ojawel, daar heb ik ervaring mee. Dat is één voor één.quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:31 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
een persoon met een dissociatieve identiteitsstoornis is ook nooit alleen
Daar heb ik ook ervaring mee, Die komen nooit alleen maar met de hele familie in hun hoofdje..quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:34 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ojawel, daar heb ik ervaring mee. Dat is één voor één.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |