Luc de Vos is de vermenselijking van Godquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Was dit jaar 1 van mijn vrije keuzes...ik geloof dat we de enige 2 zijn. Zelfs mijn vrienden stemmen niet meer op Mia voor me. Die hebben de hoop opgegeven. Te onbekend in NL vrees ik..
Nice! Ik heb ze echt in een of ander regiotheatertje gezien met een bejaardenpubliek. Iedereen die braaf op een stoel zat te luisteren enzo. Dat was dan wel weer jammer, maar ze knalden welquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Een 22-jarige hier, die dat ook kan zeggen
Enorm goed idd.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:48 schreef MaJo het volgende:
Van mijn favo album Rubber Soul, wat een goede plaat is dat
Revolver en Abbey zijn beter.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:48 schreef MaJo het volgende:
Van mijn favo album Rubber Soul, wat een goede plaat is dat
Thanksquote:
dEUS, niet Deus.quote:
quote:
Abbey Road medley is wel heel goed he?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Revolver en Abbey zijn beter.
Ik tijdens een of ander lokaal festival. Ze traden als een van de eersten op om half 2 s middags, t regende ook nog eens, dus er waren niet veel mensen. Maar het was in Oosterhout, en Caz Lux (van brainbox) die komt uit oosterhout, dus die deed ook nog mee, dat was wel leukquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:48 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Nice! Ik heb ze echt in een of ander regiotheatertje gezien met een bejaardenpubliek. Iedereen die braaf op een stoel zat te luisteren enzo. Dat was dan wel weer jammer, maar ze knalden wel
Revolver staat op gedeelde eerste plaats met Rubber Soul, Abbey Road een paar albums daaronderquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Revolver en Abbey zijn beter.
Heldquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:50 schreef FritsFlits het volgende:
Bat Out Of Hell, ooit compleet gedraaid op de Alkmaarse radio toen het rust was bij een Europese westrijd van AZ. Waarom? Omdat het kon!
quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:50 schreef laxus13 het volgende:
Bat Out Of Hell![]()
![]()
![]()
Beste Meat Loaf Nummer
Eigenlijk ook wel apartquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:50 schreef laxus13 het volgende:
Bat Out Of Hell![]()
![]()
![]()
Beste Meat Loaf Nummer
Zekersquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:48 schreef peaceman het volgende:
Nick Cave mag er ook wel wat meer in.
Dat kon niet meer omdat ze teveel nummers van Coldplay, Marco B en Nick en Simon erin wilden hebben. Daarom is Highways of my life van Isley Brothers ook gesneuveld.quote:
Bij Meatloaf mag allesquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Best wel een guilty pleasure :$ Of is dit redelijk geaccepteerd?
Inmiddels geaccepteerdquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waddoettertoequote:Op vrijdag 30 december 2011 22:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Klinkt iig een stuk beter dan Anoukquote:
Omdat de Smiths, die ik dan weer wel goed ken, nooit een hit hebben gehad in NL?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:50 schreef JohanLeWitt het volgende:
Waarom staat Joy Division er wel in en The Smiths niet!?
Volstrekte willekeur!
quote:
Wel 3 keer hebben ze in de top 40 gestaanquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:53 schreef jrk1990 het volgende:
[..]
Omdat de Smiths, die ik dan weer wel goed ken, nooit een hit hebben gehad in NL?
Little Arithmetics?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
Welk nummer had de lijst kunnen halen dan?
Hotellounge?
Ik denk Rosesquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
Hotellounge?
Niet eens. Ik begrijp de voorkeur van schreeuwende mannen boven schreeuwende vrouwen niet zo.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:53 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Klinkt iig een stuk beter dan Anouk![]()
Je vindt het niet mooi/leuk/goed?quote:
Niet waar..quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:53 schreef jrk1990 het volgende:
[..]
Omdat de Smiths, die ik dan weer wel goed ken, nooit een hit hebben gehad in NL?
quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
Hotellounge?
Dat vind ik de mooiste, maar Roses is denk ik bekenderquote:
100x beter ook dan het grijsgedraaide Paradise By the Dasboard Lightquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:53 schreef MaJo het volgende:
Meatloaf is zo fout dat het weer goed wordt
Ik word hier gewoon moe van.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je vindt het niet mooi/leuk/goed?
Ik vind het niet vervelend, maar ook niet super.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:53 schreef MaJo het volgende:
Meatloaf is zo fout dat het weer goed wordt
Mja hoe moet je dat weer bepalen?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:53 schreef cassettedeck het volgende:
Zou een maximum aantal nummers per artiest een idee zijn? Uitzonderingen daar gelaten voor de echte grote artiesten zoals The Beatles, Queen, Stones
Dat betwijfel ik. Denk dat ze niet voor elkaar onderdoen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat vind ik de mooiste, maar Roses is denk ik bekender
Goed punt! Serieus.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:53 schreef djenneke het volgende:
Niet eens. Ik begrijp de voorkeur van schreeuwende mannen boven schreeuwende vrouwen niet zo.
Ik vind Via het best, daarna Roses.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat vind ik de mooiste, maar Roses is denk ik bekender
Weer een quotequote:
Ligt dat niet aan het tijdstip?quote:
ja, maar daar kun je zo leuk bij een toneelstukje opvoeren met een anderquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:54 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
100x beter ook dan het grijsgedraaide Paradise By the Dasboard Light
Dat lijkt me een veel betere plek om ze te zien dan in zo'n theatertje. Is geen muziek voor zo'n soft, passief publiek.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik tijdens een of ander lokaal festival. Ze traden als een van de eersten op om half 2 s middags, t regende ook nog eens, dus er waren niet veel mensen. Maar het was in Oosterhout, en Caz Lux (van brainbox) die komt uit oosterhout, dus die deed ook nog mee, dat was wel leuk
Ik dacht dus van niet maar misschien heb ik het misquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:54 schreef D. het volgende:
[..]
Is die bekend bij het 'grote publiek'?
Max. 2x dezelfde artiest stemmen?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:53 schreef cassettedeck het volgende:
Zou een maximum aantal nummers per artiest een idee zijn? Uitzonderingen daar gelaten voor de echte grote artiesten zoals The Beatles, Queen, Stones
Maximaal 0 voor Anouk en Kane.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:53 schreef cassettedeck het volgende:
quote:
Ja, maar waar trek je de grens? Ik ben groot fan van CCR en The Doors, Stones vind ik minder. Dus het begrip "Grote artiest" zou voor iedereen anders zijn.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:53 schreef cassettedeck het volgende:
quote:
JAAAAAAquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie trouwens graag ook Blur met Song 2 in de (keuze)lijst.
Gaan jullie nu om mij vechten?quote:
Is dat het Fifa nummer?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Exact.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Goed punt! Serieus.
Maar niet als het op Meat Loaf aankomt
Goedenavondquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:55 schreef Fallen het volgende:
Ook een goedenavond!
Helaas een hele middag/avond zonder top2000, maar eindelijk weer thuis en snel de radio aan.
Heb het gemist vandaag, dat wordt nog wat als het straks weer voorbij is.![]()
Eens. Hotel Lounge, 7 days, 7 weeks zijn ook goedquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roses vind ik de mooiste van dEUS.
En ga jij dan bepalen wie de Grote Artiesten zijn?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:53 schreef cassettedeck het volgende:
Hij moest letterlijk nog wel eens aan de zuurstof.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Stort ie niet iedere keer in op t podium als hij dit moet zingen/schreeuwen?
Nee, dat ligt niet aan het tijdstip. Dat ligt echt aan deze manquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ligt dat niet aan het tijdstip?maar ik snap wel een beetje wat je bedoelt...
Ja.quote:
Eens.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Eens. Hotel Lounge, 7 days, 7 weeks zijn ook goed
Heeyquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb een mailtje gestuurd over Bright Eyes maar ik ben bang dat-ie niet voorgelezen gaat worden.
Wanneer komt ie?????quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb een mailtje gestuurd over Bright Eyes maar ik ben bang dat-ie niet voorgelezen gaat worden.
Absoluut. Daarom ook schandalig dat ie niet in de keuzes staat.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:56 schreef MaJo het volgende:
Song 2 is inmiddels ook wel een klassieker
Song 2 vind ik echt een van de meest overhypte nummers van Blur. Ja zeker een klassieker, maar ik zou de voorkeur geven aan het prachtige The Universalquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:56 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee, dat ligt niet aan het tijdstip. Dat ligt echt aan deze man
Het was maar een hersenspinsel.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:56 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
En ga jij dan bepalen wie de Grote Artiesten zijn?
Death of a partyquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Song 2 vind ik echt een van de meest overhypte nummers van Blur. Ja zeker een klassieker, maar ik zou de voorkeur geven aan het prachtige The Universal
Een hip nummer dat ze moeiteloos helemaal kunnen draaien. Win-winsituatie voor Radio 2quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:56 schreef MaJo het volgende:
Song 2 is inmiddels ook wel een klassieker
Veel drama? Flappie-achtige taferelen?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit is tenminste muziek. Die laatste 4 (ofzo) albums van Anouk staan alleen maar vol on-tie-ge-lijke ZEIK "muziek"quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:53 schreef djenneke het volgende:
[..]
Niet eens. Ik begrijp de voorkeur van schreeuwende mannen boven schreeuwende vrouwen niet zo.
pfff, zegt dat wel, het gaat maar door en door.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]was maar een grapje. Ik vind deze wel te lang duren, had wel iets korter gekund.
Tenderquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Song 2 vind ik echt een van de meest overhypte nummers van Blur. Ja zeker een klassieker, maar ik zou de voorkeur geven aan het prachtige The Universal
Het is niet de beste maar wel een klassiekerquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Met het liefst ervoor een saai inkak nummer, zodat al die baby-boomers zich de pleuris schrikkenquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een hip nummer dat ze moeiteloos helemaal kunnen draaien. Win-winsituatie voor Radio 2
Ja je hebt ook wel een punt hoor. Het mag heel wat gevarieerder. Alleen dat is niet echt mogelijk voor het relatief conservatieve Radio 2 publiek.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:57 schreef cassettedeck het volgende:
[..]
Het was maar een hersenspinsel.
Prima toch.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:58 schreef TradeMarkie het volgende:
ik ben bang dat ik troy nog mee ga maken ook, ik blijf een beetje plakken
oef die was wel heel hard iddquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:58 schreef FritsFlits het volgende:
En toen moest die *%()*reclame het weer afkappen
voor mij Fatboy Slim- Rockenfellar Skank (Right about now)quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:58 schreef FritsFlits het volgende:
Chumbawamba - Tumbthumping blijft voor mij nog steeds het beste Fifa nummer
Ja, maar ik mag er morgen om half 8 weer uit om naar Sneek te rijdenquote:
Caesars Palace - Jerk it Outquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:59 schreef jrk1990 het volgende:
[..]
voor mij Fatboy Slim- Rockenfellar Skank (Right about now)
Viaquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:54 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ik vind Via het best, daarna Roses.
Ow dat is minder... maar ruim 7 uur slapen moet kunnen toch?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, maar ik mag er morgen om half 8 weer uit om naar Sneek te rijden
Nee, ik heb geschreven dat ik bij dat nummer altijd moest denken aan onze Joris. Joris was een jachthond maar niet zo slim en heeft daardoor vele konijnen de dood bespaard. Voordat de jagers konden schieten stoof hij er al op af.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Veel drama? Flappie-achtige taferelen?Je konijntje moet iig dood gaan!
Ik vind het een k*tnummerquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:00 schreef Diaan73 het volgende:
Haus am See zo hoog? Het is best een leuk liedje maar niet zo hoog.
It is my man. No doubt.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:59 schreef jrk1990 het volgende:
[..]
voor mij Fatboy Slim- Rockenfellar Skank (Right about now)
quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik heb geschreven dat ik bij dat nummer altijd moest denken aan onze Joris. Joris was een jachthond maar niet zo slim en heeft daardoor vele konijnen de dood bespaard. Voordat de jagers konden schieten stoof hij er al op af.
Ik kon het echter niet laten en heb in het vervolg van het verhaal geschreven dat mijn vader 'm toen per ongeluk doodgeschoten heeft.
Dan andersom dan denk ik toch?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:00 schreef MaJo het volgende:
Het intro van Haus am See lijkt op Gotye trouwens!
Ja, kan ook wel, maar ik heb een heftige week gehad en morgen is sowieso een lange dagquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is minder... maar ruim 7 uur slapen moet kunnen toch?
Dat bedoel ikquote:
Nog steeds.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Haus am see is wel leuk, je werd er 2,5 jaar geleden wel mee doodgegooid op radio 2
quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, kan ook wel, maar ik heb een heftige week gehad en morgen is sowieso een lange dag
Maar ik stop al met klagen
Toch vind ik het een nummer dat niet echt verveelt, ook al hoor je het (te) vaak.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Haus am see is wel leuk, je werd er 2,5 jaar geleden wel mee doodgegooid op radio 2
haha zekerquote:
wij ook, al moeten we 's middags nog wel even weg. 's Avonds languit op de bank.quote:
Ik vond 'm bij de eerste keer al vervelen(d)quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Toch vind ik het een nummer dat niet echt verveelt, ook al hoor je het (te) vaak.
Say whutquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:04 schreef jrk1990 het volgende:
met het volgende uur heb ik vrij weinig, alleen hocus pocus is leuk
Ook eensch.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vond 'm bij de eerste keer al vervelen(d)
ja die tekst is echt mooiquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:04 schreef fratsman het volgende:
"Ich hab Zwansig kinder, meine frau ist Schön!"
en dan nog een week vakantie, dus wat zeur ik eigenlijkquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
wij ook, al moeten we 's middags nog wel even weg. 's Avonds languit op de bank.
Eens.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:05 schreef Jane het volgende:
Ik vind het best een aardig nummer hoor, maar natuurlijk no way mooier dan pak-em-beet Eleanor Rigby.
Nou inderdaad. Ik moet maandag gewoon weer werken hoor. En dan woensdag en vrijdag ook weer.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:05 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
en dan nog een week vakantie, dus wat zeur ik eigenlijk
Nee die komt nogquote:
Ik vind Peter Schilling ook leukquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:05 schreef Karina het volgende:
Ik vind dit wel een lekker nummer. Maar het beste Duitse nummer vind ik Verdammt ich lieb dich
Mij iets te kinkyquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:07 schreef Breach het volgende:
Kinks en Peter Gabriel moeten het gaan doen dit uur.
Oei da's wel heel vroeg.. moet er al uit voor Paranoid Android..quote:
Ow ja, ik kan morgen langer blijven liggenquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Oei da's wel heel vroeg.. moet er al uit voor Paranoid Android..
quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:09 schreef Jane het volgende:
Ik heb dit echt nog nooit van m'n leven gehoord.
Nog nooit gedaan, wordt morgen de eerste keerquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:09 schreef tha_dark het volgende:
Zijn er hier serieus mensen die de wekker zetten voor een speciaal nummer in de Top2000?
Yep, ik ben er vannacht nog uitgeweest voor de 3J'squote:Op vrijdag 30 december 2011 23:09 schreef tha_dark het volgende:
Zijn er hier serieus mensen die de wekker zetten voor een speciaal nummer in de Top2000?
Jaquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:09 schreef tha_dark het volgende:
Mag allebei volgens mij... ook via twitter.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:09 schreef Scrutinizer het volgende:
O, ik heb gemaild. Moet het via het gastenboek?
Ik hoop het nietquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:09 schreef tha_dark het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:10 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Yep, ik ben er vannacht nog uitgeweest voor de 3J's
Nee toch? Zet YT aan dan...quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:09 schreef tha_dark het volgende:
No wayquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:09 schreef tha_dark het volgende:
Moest je de luier van Jan verschonen?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:10 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit gedaan..quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:09 schreef tha_dark het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:09 schreef Scrutinizer het volgende:
O, ik heb gemaild. Moet het via het gastenboek?
[..]
quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:11 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Moest je de luier van Jan verschonen?
Niet meer. Vroeger wel, toen ik al mn favorieten nog opnam op cassettebandjesquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:09 schreef tha_dark het volgende:
Mij niet gezien, maar ik blijf wel veel te lang nog een 'uurtje' hangen om dat ene nummer nog te horen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:09 schreef tha_dark het volgende:
Tijn en ik hebben net besloten dat we morgenochtend om 8 uur de wekker zetten.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:09 schreef tha_dark het volgende:
Welke 3?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:10 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Voor Radiohead?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:11 schreef Jane het volgende:
[..]
Tijn en ik hebben net besloten dat we morgenochtend om 8 uur de wekker zetten.![]()
De allereerste keer heb ik ook wat nummers 'die ik nog niet had' opgenomen inderdaadquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Niet meer. Vroeger wel, toen ik al mn favorieten nog opnam op cassettebandjesWas een van de eerste edities..
Freaks!quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:11 schreef Jane het volgende:
Tijn en ik hebben net besloten dat we morgenochtend om 8 uur de wekker zetten.![]()
Nee, dit is van Queenquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:13 schreef D. het volgende:
Dit is toch helemaal niet zo'n bekende van Ilse?
Ik kende het niet..quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:13 schreef D. het volgende:
Jawel hoor.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:13 schreef D. het volgende:
Zou het wel moeten worden!quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:13 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Radiohead en radio2 is sowieso geen combinatie.
Ik maandag, dinsdag en woensdag en dan naar Berlijnquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Ik moet maandag gewoon weer werken hoor. En dan woensdag en vrijdag ook weer.
King?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:13 schreef peaceman het volgende:
Dit is best een aardig bandje... Wie zijn het?
Voor meerdere nummers dat uur.quote:
Dat maakt niet uit. Alles van Ilse moet erinquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:13 schreef D. het volgende:
Muse.quote:
Ow lekker. Ben ik nog nooit geweest. Lang weekend?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik maandag, dinsdag en woensdag en dan naar Berlijn
Vooral die 3equote:Op vrijdag 30 december 2011 23:14 schreef Tijn het volgende:
Morgen tussen 8 en 9 is echt een extreem tof uurtje.
While My Guitar Gently Weeps
California Dreamin'
Paranoid Android
Morning Has Broken
Hallelujah
Hey Joe
She
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |