Luc de Vos is de vermenselijking van Godquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Was dit jaar 1 van mijn vrije keuzes...ik geloof dat we de enige 2 zijn. Zelfs mijn vrienden stemmen niet meer op Mia voor me. Die hebben de hoop opgegeven. Te onbekend in NL vrees ik..
Nice! Ik heb ze echt in een of ander regiotheatertje gezien met een bejaardenpubliek. Iedereen die braaf op een stoel zat te luisteren enzo. Dat was dan wel weer jammer, maar ze knalden welquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Een 22-jarige hier, die dat ook kan zeggen
Enorm goed idd.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:48 schreef MaJo het volgende:
Van mijn favo album Rubber Soul, wat een goede plaat is dat
Revolver en Abbey zijn beter.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:48 schreef MaJo het volgende:
Van mijn favo album Rubber Soul, wat een goede plaat is dat
Thanksquote:
dEUS, niet Deus.quote:
quote:
Abbey Road medley is wel heel goed he?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Revolver en Abbey zijn beter.
Ik tijdens een of ander lokaal festival. Ze traden als een van de eersten op om half 2 s middags, t regende ook nog eens, dus er waren niet veel mensen. Maar het was in Oosterhout, en Caz Lux (van brainbox) die komt uit oosterhout, dus die deed ook nog mee, dat was wel leukquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:48 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Nice! Ik heb ze echt in een of ander regiotheatertje gezien met een bejaardenpubliek. Iedereen die braaf op een stoel zat te luisteren enzo. Dat was dan wel weer jammer, maar ze knalden wel
Revolver staat op gedeelde eerste plaats met Rubber Soul, Abbey Road een paar albums daaronderquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Revolver en Abbey zijn beter.
Heldquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:50 schreef FritsFlits het volgende:
Bat Out Of Hell, ooit compleet gedraaid op de Alkmaarse radio toen het rust was bij een Europese westrijd van AZ. Waarom? Omdat het kon!
quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:50 schreef laxus13 het volgende:
Bat Out Of Hell![]()
![]()
![]()
Beste Meat Loaf Nummer
Eigenlijk ook wel apartquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:50 schreef laxus13 het volgende:
Bat Out Of Hell![]()
![]()
![]()
Beste Meat Loaf Nummer
Zekersquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:48 schreef peaceman het volgende:
Nick Cave mag er ook wel wat meer in.
Dat kon niet meer omdat ze teveel nummers van Coldplay, Marco B en Nick en Simon erin wilden hebben. Daarom is Highways of my life van Isley Brothers ook gesneuveld.quote:
Bij Meatloaf mag allesquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Best wel een guilty pleasure :$ Of is dit redelijk geaccepteerd?
Inmiddels geaccepteerdquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waddoettertoequote:Op vrijdag 30 december 2011 22:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Klinkt iig een stuk beter dan Anoukquote:
Omdat de Smiths, die ik dan weer wel goed ken, nooit een hit hebben gehad in NL?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:50 schreef JohanLeWitt het volgende:
Waarom staat Joy Division er wel in en The Smiths niet!?
Volstrekte willekeur!
quote:
Wel 3 keer hebben ze in de top 40 gestaanquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:53 schreef jrk1990 het volgende:
[..]
Omdat de Smiths, die ik dan weer wel goed ken, nooit een hit hebben gehad in NL?
Little Arithmetics?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
Welk nummer had de lijst kunnen halen dan?
Hotellounge?
Ik denk Rosesquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
Hotellounge?
Niet eens. Ik begrijp de voorkeur van schreeuwende mannen boven schreeuwende vrouwen niet zo.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:53 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Klinkt iig een stuk beter dan Anouk![]()
Je vindt het niet mooi/leuk/goed?quote:
Niet waar..quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:53 schreef jrk1990 het volgende:
[..]
Omdat de Smiths, die ik dan weer wel goed ken, nooit een hit hebben gehad in NL?
quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
Hotellounge?
Dat vind ik de mooiste, maar Roses is denk ik bekenderquote:
100x beter ook dan het grijsgedraaide Paradise By the Dasboard Lightquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:53 schreef MaJo het volgende:
Meatloaf is zo fout dat het weer goed wordt
Ik word hier gewoon moe van.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je vindt het niet mooi/leuk/goed?
Ik vind het niet vervelend, maar ook niet super.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:53 schreef MaJo het volgende:
Meatloaf is zo fout dat het weer goed wordt
Mja hoe moet je dat weer bepalen?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:53 schreef cassettedeck het volgende:
Zou een maximum aantal nummers per artiest een idee zijn? Uitzonderingen daar gelaten voor de echte grote artiesten zoals The Beatles, Queen, Stones
Dat betwijfel ik. Denk dat ze niet voor elkaar onderdoen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat vind ik de mooiste, maar Roses is denk ik bekender
Goed punt! Serieus.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:53 schreef djenneke het volgende:
Niet eens. Ik begrijp de voorkeur van schreeuwende mannen boven schreeuwende vrouwen niet zo.
Ik vind Via het best, daarna Roses.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat vind ik de mooiste, maar Roses is denk ik bekender
Weer een quotequote:
Ligt dat niet aan het tijdstip?quote:
ja, maar daar kun je zo leuk bij een toneelstukje opvoeren met een anderquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:54 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
100x beter ook dan het grijsgedraaide Paradise By the Dasboard Light
Dat lijkt me een veel betere plek om ze te zien dan in zo'n theatertje. Is geen muziek voor zo'n soft, passief publiek.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik tijdens een of ander lokaal festival. Ze traden als een van de eersten op om half 2 s middags, t regende ook nog eens, dus er waren niet veel mensen. Maar het was in Oosterhout, en Caz Lux (van brainbox) die komt uit oosterhout, dus die deed ook nog mee, dat was wel leuk
Ik dacht dus van niet maar misschien heb ik het misquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:54 schreef D. het volgende:
[..]
Is die bekend bij het 'grote publiek'?
Max. 2x dezelfde artiest stemmen?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:53 schreef cassettedeck het volgende:
Zou een maximum aantal nummers per artiest een idee zijn? Uitzonderingen daar gelaten voor de echte grote artiesten zoals The Beatles, Queen, Stones
Maximaal 0 voor Anouk en Kane.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:53 schreef cassettedeck het volgende:
quote:
Ja, maar waar trek je de grens? Ik ben groot fan van CCR en The Doors, Stones vind ik minder. Dus het begrip "Grote artiest" zou voor iedereen anders zijn.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:53 schreef cassettedeck het volgende:
quote:
JAAAAAAquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie trouwens graag ook Blur met Song 2 in de (keuze)lijst.
Gaan jullie nu om mij vechten?quote:
Is dat het Fifa nummer?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie trouwens graag ook Blur met Song 2 in de (keuze)lijst.
Exact.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Goed punt! Serieus.
Maar niet als het op Meat Loaf aankomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |