Niets is erger dan schreeuwende vrouwen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je vergeet Krezip en Kane.
Eeey ga niet haten op U2 Héquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:35 schreef MaJo het volgende:
Fok is niet echt representatief als het gaat om Anouk, U2 en BlofMaar blijkbaar vinden mensen dit mooi
Was dat niet op Pinkpop nadat ze met eieren was bekogeld? Dat was nog wel stoer.quote:
Prima planquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:36 schreef Eska het volgende:
[..]
Ik opteer nog altijd voor tegen-stemmen.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:36 schreef Wilskracht het volgende:
Met Anouk is niks mis zo lang je er maar geen relatie mee hebt.
Ja, dat zeg ik, Kane.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:37 schreef Breach het volgende:
[..]
Niets is erger dan schreeuwende vrouwen.
Onzin, Janis is geweldig!quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:37 schreef Breach het volgende:
[..]
Niets is erger dan schreeuwende vrouwen.
U2 de laatste 15 jaar danquote:
Bij deze dan:quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ach waarom niet, we zijn nu toch lekker bezig
Maak daar maar 18 van.quote:
Ook vele leuke 80ersquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Wansmaak is leuk, maar dan geen Anouk, Kane en Jan Smit aub. Van die heerlijke zoetsappige jaren 70 muziek enzo, dat mag
Toen waren ze idd minder maar nog steeds goedquote:
Wie is Rainbow,Rush?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:37 schreef cassettedeck het volgende:
14x Anouk in de lijst terwijl Rainbow, Rush e.d. er niet in staan...
Mwoh... dan liever Anouk.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:38 schreef Flitspaal het volgende:
Zelfs bij tegen stemmen mogelijk, zou je deze plaat matsen versus bv. Coldplay of Jan Smit.
Maar dat is dan ook geen schreeuwen, das zingen. (IMHO)quote:
Bands die beter dan Anouk,Jan en N&S zijnquote:
Dat is toch wel erg. Maar ja, de grootste gemene deler, hè. Dan gaat hardrock het gewoon niet halen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:37 schreef cassettedeck het volgende:
14x Anouk in de lijst terwijl Rainbow, Rush e.d. er niet in staan...
Inderdaad. "Kijk mij de grote ster zijn". Hallo, je scoort slechts hits in Nederland. Nederland, dat land dat bol staat van de wansmaak. Dat land dat Coldplay en Adele tot de beste 10 nummers ooit rekent.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:37 schreef BoerBert het volgende:
Het ergste van Anouk en Dinand is die enorme arrogantie
die had ook drie dagen een leuke tijd met één of andere kerel die ze daarna niet meer gezien heeft denk ikquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoe kan dit lied je nu geholpen hebben, de fuck.
k vind het wel aardigquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:39 schreef djenneke het volgende:
Ik heb moeite met Cat Stevens. Ik moet het gewoon niet. Sorry. Next.
Denk het niet aan de reacties te zien.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:40 schreef MaJo het volgende:
Dit is mooi
Had Boyzone dit niet gecoverd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |