quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:21 schreef Breach het volgende:
[..]
Zie je. Ik heb ook nog humor. Denk nog een keer goed na meisje.
Doe ikquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:21 schreef D. het volgende:
[..]
Help me er overmorgen maar ff aan denken
Is goedquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Als D. hem mij gestuurd heeft...stuur ik hem wel door. Stuur ik meteen de cd van COldplay
erg hard. Al dacht ik dat het dit jaar minder snel ging als vorige jaren. Maar we hebben er gewoon al +20 meer.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:23 schreef Fred_B het volgende:
Het gaat wel hard met de topics dit jaar.
Vind ik een van de mindere Beatles.quote:
Snap ik.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ja. Volgend jaar heb ik daar wat meer tijd voor
Dat was mijn antwoord op de TTquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:24 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Vind ik een van de mindere Beatles.
Thnx!quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mooie TT
En weer Elvis..alsof ze t zo hebben uitgedacht..
quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:21 schreef Breach het volgende:
[..]
Zie je. Ik heb ook nog humor. Denk nog een keer goed na meisje.
Je stond daarstraks bovenaan bij de dagstats van vandaagquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
erg hard. Al dacht ik dat het dit jaar minder snel ging als vorige jaren. Maar we hebben er gewoon al +20 meer.
I'm going Slightly mad!quote:
Topplan.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:24 schreef Breach het volgende:
Ian Curtis is een held
Unknown Pleasures LP kopen om hem slechts aan de muur te hangen
Ow jee... alweer?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:24 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Je stond daarstraks bovenaan bij de dagstats van vandaag
Jij bent zeker die homo die morgen tussen 12 en 3 moet spelenquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:24 schreef BoerBert het volgende:
Breach gaat weer playen hoor. Uitkijken, dames.
Ik wist trouwens niet dat dit nummer van hem was
Die is z'n geld aan het tellen. Kan hem het schelen, joh. Hij lacht zich waarschijnlijk ziek.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:27 schreef djenneke het volgende:
Zou die Peter zelf wel weten waar het over gaat?
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:27 schreef djenneke het volgende:
Zou die Peter zelf wel weten waar het over gaat?
Snappen we ineens waarom hij niet van de top 2000 houdt.. (of was dat niet bij jou?)quote:
Euh, nee?!quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:25 schreef Breach het volgende:
[..]
Jij bent zeker die homo die morgen tussen 12 en 3 moet spelen
Niet alle Zeeuwen worden over een kam geschorenquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Niks tegen Zeeuwen he? Ben een Zeeuws meisje
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Niks tegen Zeeuwen he? Ben een Zeeuws meisje
Als je me nu vertelt dat je A Day in The Life het beste nummer van ze vindt...quote:
Ja, dat was bij mijquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Snappen we ineens waarom hij niet van de top 2000 houdt.. (of was dat niet bij jou?)
OMG daar word ik nou depressief van...quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit is toch wel een van de laatste blofnummers dit jaar?
Oh wacht.. aan de kust, aanzoek zonder ringen, Liefs uit Londen, Holiday in Spain..hmmh..iig stonden ze ooit met 5 nummers in de top 100. Dat is gelukkig al niet meer.
Nee dat vind ik echt te standaard en iets voor niet echte Beatles kennersquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:29 schreef Breach het volgende:
[..]
Als je me nu vertelt dat je A Day in The Life het beste nummer van ze vindt...
Zet een Radiohead liedje op!quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
OMG daar word ik nou depressief van...
Tsssss, doe maar zo.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee dat vind ik echt te standaard en iets voor niet echte Beatles kennersVerder wel mooi nummer hoor maar zeker niet de beste. Een beetje de Bo Rhap van the Beatles
Misschien wel hun mooiste albumquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:30 schreef MaJo het volgende:
Fool on the HillNummer 2 van Magical Mystery Tour
![]()
Blijkbaar is ze toch niet de ware, scheelt weer.quote:
Vind het altijd opvallend dat die als beste uit de lijstjes komt terwijl ik nooit iemand tegenkom die het de beste vindtquote:
Dat moet het ook zijn... anders kom je er niet mee op de radio.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whehehe. Dat strandverhaal? Te simpel.
Vind die na Rubber Soul en Revolver de bestequote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Een huwelijksaanzoek van twee mannen? Bij welk nummer dan? Sitting on the cock of a gay?
Een huwelijksaanzoek van twee mannen? Bij welk nummer dan? Sitting on the cock of a gay?
Nu heb ik luduvuduquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Blijkbaar is ze toch niet de ware, scheelt weer.
Hey jij mag ook wel wat moeite doen nu hequote:Op vrijdag 30 december 2011 22:32 schreef Breach het volgende:
Oh, ik dacht even dat MaJo me via Radio 2 ten huwelijk ging vragen. Maar het waren twee homo's
Anyway. Nu wachten op Cuby.
Die werd weggedraaidquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:32 schreef fratsman het volgende:
BeatlesAl baal ik wel dat ik deze heb gemist;
quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:33 schreef MaJo het volgende:
Paul heeft toch ook wel een paar prachtplaten
Waarom zeg jij zo vaak wat ik denk?quote:
Heb ik er nog een aanbidder bij?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom zeg jij zo vaak wat ik denk?
Ik denk het.quote:
Beter?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:35 schreef D. het volgende:
Ben benieuwd hoe de lijst er uit zou zien als men alleen op kwaliteit zou mogen stemmen
Die waren nog grappig...quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:35 schreef Breach het volgende:
Godver, dit is echt het aller aller aller ergste wat de Nederlandse popgeschiedenis heeft voortgebracht na Double Date
Whehehe. Vreselijk nepmens. Val ons toch niet lastig met je affaires van drie dagen, Anoukquote:
Met dank aan The Golden Earringquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:35 schreef Breach het volgende:
Godver, dit is echt het aller aller aller ergste wat de Nederlandse popgeschiedenis heeft voortgebracht na Double Date
Je vergeet Krezip en Kane.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:35 schreef Breach het volgende:
U2 heeft ooit lang geleden degelijke platen gemaakt.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:35 schreef MaJo het volgende:
Fok is niet echt representatief als het gaat om Anouk, U2 en BlofMaar blijkbaar vinden mensen dit mooi
Ik opteer nog altijd voor tegen-stemmen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:35 schreef D. het volgende:
Ben benieuwd hoe de lijst er uit zou zien als men alleen op kwaliteit zou mogen stemmen
Vind ik ook prima hoorquote:
die mag er echt uit hoorquote:
Ik weet niet zo goed wat ik van haar moet vinden...quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whehehe. Vreselijk nepmens. Val ons toch niet lastig met je affaires van drie dagen, Anouk
Radio 2 vindt het blijkbaar mooi.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:35 schreef MaJo het volgende:
Fok is niet echt representatief als het gaat om Anouk, U2 en BlofMaar blijkbaar vinden mensen dit mooi
Ach waarom niet, we zijn nu toch lekker bezigquote:
Goed ideequote:Op vrijdag 30 december 2011 22:36 schreef Eska het volgende:
[..]
Ik opteer nog altijd voor tegen-stemmen.
quote:
Niets is erger dan schreeuwende vrouwen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je vergeet Krezip en Kane.
Eeey ga niet haten op U2 Héquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:35 schreef MaJo het volgende:
Was dat niet op Pinkpop nadat ze met eieren was bekogeld? Dat was nog wel stoer.quote:
Prima planquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:36 schreef Eska het volgende:
[..]
Ik opteer nog altijd voor tegen-stemmen.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:36 schreef Wilskracht het volgende:
Met Anouk is niks mis zo lang je er maar geen relatie mee hebt.
Ja, dat zeg ik, Kane.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:37 schreef Breach het volgende:
[..]
Niets is erger dan schreeuwende vrouwen.
Onzin, Janis is geweldig!quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:37 schreef Breach het volgende:
[..]
Niets is erger dan schreeuwende vrouwen.
U2 de laatste 15 jaar danquote:
Bij deze dan:quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ach waarom niet, we zijn nu toch lekker bezig
Maak daar maar 18 van.quote:
Ook vele leuke 80ersquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Wansmaak is leuk, maar dan geen Anouk, Kane en Jan Smit aub. Van die heerlijke zoetsappige jaren 70 muziek enzo, dat mag
Toen waren ze idd minder maar nog steeds goedquote:
Wie is Rainbow,Rush?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:37 schreef cassettedeck het volgende:
14x Anouk in de lijst terwijl Rainbow, Rush e.d. er niet in staan...
Mwoh... dan liever Anouk.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:38 schreef Flitspaal het volgende:
Zelfs bij tegen stemmen mogelijk, zou je deze plaat matsen versus bv. Coldplay of Jan Smit.
Maar dat is dan ook geen schreeuwen, das zingen. (IMHO)quote:
Bands die beter dan Anouk,Jan en N&S zijnquote:
Dat is toch wel erg. Maar ja, de grootste gemene deler, hè. Dan gaat hardrock het gewoon niet halen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:37 schreef cassettedeck het volgende:
14x Anouk in de lijst terwijl Rainbow, Rush e.d. er niet in staan...
Inderdaad. "Kijk mij de grote ster zijn". Hallo, je scoort slechts hits in Nederland. Nederland, dat land dat bol staat van de wansmaak. Dat land dat Coldplay en Adele tot de beste 10 nummers ooit rekent.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:37 schreef BoerBert het volgende:
Het ergste van Anouk en Dinand is die enorme arrogantie
die had ook drie dagen een leuke tijd met één of andere kerel die ze daarna niet meer gezien heeft denk ikquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoe kan dit lied je nu geholpen hebben, de fuck.
k vind het wel aardigquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:39 schreef djenneke het volgende:
Ik heb moeite met Cat Stevens. Ik moet het gewoon niet. Sorry. Next.
Denk het niet aan de reacties te zien.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:40 schreef MaJo het volgende:
Dit is mooi
Had Boyzone dit niet gecoverd?
quote:
Manic Street Preachers ook nietquote:
Dat was Justin Timberlake toch?quote:
Ik poste tegelijkertijdquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk het niet aan de reacties te zien.
Nee, dat was Yusuf zelf met Ronan Kietink.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:40 schreef MaJo het volgende:
Dit is mooi
Had Boyzone dit niet gecoverd?
Nee, hij is van di-rectquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die is toch van de Backstreet Boys?
Ze is met hem getrouwd. Dox. Totdat hij haar met zo ongeveer iedere andere vrouw bedroog. Nenenenene!!!!quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:39 schreef het_fokschaap het volgende:
die had ook drie dagen een leuke tijd met één of andere kerel die ze daarna niet meer gezien heeft denk ik
Da's een acteur, toch?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was Justin Timberlake toch?
Is al goed hoor.quote:
Dat is eigenlijk nog erger dan dat Arcade Fire er niet in staat. MSP zijn meer bekend bij het grote publiek. Arcade Fire wat minder.quote:
Spread the lovequote:
Helaas niet en ook geen Stargazerquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:40 schreef Wickedangel het volgende:
Staat Since you've been gone van Rainbow er echt niet in?
quote:
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk nog erger dan dat Arcade Fire er niet in staat. MSP zijn meer bekend bij het grote publiek. Arcade Fire wat minder.
Smiths ook niet...quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Inderdaad jaMaar Arcade Fire zou ook niet misstaan
The Racing Rats staat niet in de keuzelijstquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:43 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
White Stripes 1x, Editors niet.
Iron Maiden nietquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:43 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
White Stripes 1x, Editors niet.
Beiden horen er inderdaad gewoon in te staan.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Belachelijk natuurlijk.quote:
Nee, zeker niet.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Arcade Fire mag zeer zeker er ook in. Volgend jaar afspreken dat we een nummer van hen via de vrije keus erin stemmen!quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd maar helaasquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:43 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Arcade Fire mag zeer zeker er ook in. Volgend jaar afspreken dat we een nummer van hen via de vrije keus erin stemmen!
Ik ben nog steeds voor Souvlaki Space Station.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:43 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Arcade Fire mag zeer zeker er ook in. Volgend jaar afspreken dat we een nummer van hen via de vrije keus erin stemmen!
Intervention! Of anders Neighborhoofd (#3 tunnels)quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:43 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Alsof dat werkt.. Als Ron Stoeltie het niks vindt, weert hij het nummer zonder mededogen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:43 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Rebellion of Neighborhood #2quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:44 schreef jrk1990 het volgende:
Okee Arcade Fire is hier populair en ik zie ze altijd staan in de singles/ album top 100, maar ik ken ze totaal niet.
welk nummer zou ik nu absoluut moeten luisteren?
Rebellionquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:44 schreef jrk1990 het volgende:
Okee Arcade Fire is hier populair en ik zie ze altijd staan in de singles/ album top 100, maar ik ken ze totaal niet.
We used to waitquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:44 schreef jrk1990 het volgende:
Grote vriend, beter stem je ook even op Gorki met Mia. Nummer is al jarenlang de nummer 1 in België en staat hier niet eens in de voorkeuze lijstquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:43 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Rebellion (Lies) bijv. als eerste kennismaking.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:44 schreef jrk1990 het volgende:
Al 5 jaar niet meer. Stond vorig jaar op 5quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:45 schreef Breach het volgende:
[..]
Grote vriend, beter stem je ook even op Gorki met Mia. Nummer is al jarenlang de nummer 1 in België en staat hier niet eens in de voorkeuze lijst
Tja, Belgie...quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:45 schreef Breach het volgende:
[..]
Grote vriend, beter stem je ook even op Gorki met Mia. Nummer is al jarenlang de nummer 1 in België en staat hier niet eens in de voorkeuze lijst
Was dit jaar 1 van mijn vrije keuzes...ik geloof dat we de enige 2 zijn. Zelfs mijn vrienden stemmen niet meer op Mia voor me. Die hebben de hoop opgegeven. Te onbekend in NL vrees ik..quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:45 schreef Breach het volgende:
[..]
1e plaat (ik vergeet de naam de hele - Funeral) is ook gewoon top.quote:
Twee jaar terug was hij hier nog op de lokale feestdag. Stond ie op een achterafpodiumpje, onoverdekt en het was pokkeweer. Nu kan ik mezelf wel voor m'n kop schieten dat ik toen niet gegaan ben.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:45 schreef Thomas B. het volgende:
CubyHeb ik zowaar nog live gezien. Denk niet dat er veel 24-jarigen zijn die dat kunnen zeggen.
Een 22-jarige hier, die dat ook kan zeggenquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:45 schreef Thomas B. het volgende:
CubyHeb ik zowaar nog live gezien. Denk niet dat er veel 24-jarigen zijn die dat kunnen zeggen.
Zou toch ook wel moeten...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |