Ja. Zo ongeveer alles in de lijstquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik kan anders wel wat Nederlandstalig werk opnoemen dat eerder voor verbanning uit de lijst in aanmerking komt
Jan Smit, Frans Bauerquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik kan anders wel wat Nederlandstalig werk opnoemen dat eerder voor verbanning uit de lijst in aanmerking komt
Ik ken dat album niet...?quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het album 27 met de 27 grootste hits, dan komt Yellow Submarine meteen ernaEn misschien op Revolver ook wel? Hmmm mijn kennis van de volgorde laat me in de steek
Die is inderdaad erg mooi.quote:
Als het zo zou werken, zou ik zeggen: "ja die ook", maar dat hoef ik dus niet te doenquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:45 schreef Timo20 het volgende:
[..]
haha ja of "de mensen die de stemmen uitbrengen"
Zal wel toeval zijnquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:46 schreef peaceman het volgende:
Hmm zie dat ze niet meer voldoende tijd hebben om Tubular Bells helemaal te draaien...
What Goes on van Rubber Soulquote:
Het nieuws en de reclame kennen we nu wel.. die mogen best een keer overgeslagen worden!quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:46 schreef peaceman het volgende:
Hmm zie dat ze niet meer voldoende tijd hebben om Tubular Bells helemaal te draaien...
Ja, denk dat het door onvoorziene omstandigheden helaas niet kan.quote:
Wtf.quote:
Alles langer dan 2 minuten van dat nummer is meegenomen in de Top 2000.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:46 schreef peaceman het volgende:
Mooi he?quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die is inderdaad erg mooi.Die ken ik wel... maar ben dus slecht in titels.
Zoals dat wel met meer lange nummers helaas gebeurt.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja, denk dat het door onvoorziene omstandigheden helaas niet kan.
Het nummer zegt me zo nietsquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
What Goes on van Rubber SoulHet nummer daarna is Girl
Hij is ook mooi, maar er zijn mooiere.. Bijv. Something.quote:
Wel aardig, ik heb wat moeite met dat guhuhuhuhuhuhurlquote:
Mwah wel een leuk nummer maar niet echt een parelquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:48 schreef D. het volgende:
[..]
Het nummer zegt me zo niets
Is het een beetje een goed nummer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |